خرید طلا, خرید کادو

آشنایی با انواع آویز ساعت های طلا

آویز ساعت

آشنایی با انواع آویز ساعت های طلا: برای بسیاری از همراهان جلوه ساعت یک ابزار و وسیله همیشگی و ضروری است که با آن زمان را کنترل می کنند. بدون شک همین ابزار کاربردی و روزمره جلوه زیادی به استایل شما میدهد و زیبایی و جذابیت آن اهمیت دارد. بدیهی است خرید طلا و همچنین خرید آویز طلا برای خانم ها و آقایان حس بسیار خوبی به همراه دارد.

آویز طلا از زیورآلات و اکسسوری ها در پوشش زنان، دختران و مردان می باشد. استفاده از انواع آویز ساعت از جمله آویز طلا همواره بین عموم مردم اعم از مردان و زنان رواج داشته است. عیار آویز طلا، طراحی آویز طلا، رنگ آویز طلا، قفل آویز طلا، جنس آویز طلا، طول زنجیر طلا و وزن آویز طلا تاثیر اساسی روی استایل شما خواهد داشت.

شما در انتخاب طرح، جنس و رنگ آزاد هستید اما همیشه گوشه چشمی هم به جنس آویز ساعت خودتان داشته باشید. سعی کنید آویز را در سادهترین حالت و طرح انتخاب کنید. این طوری هم چشم شما در طول روز خسته نمیشود و هم طرح جذاب ساعت حسابی خودش را نشان میدهد.

آویز ساعت

پر واضح است که باید حساسیتهای پوستی را هم در نظر بگیرید. قبل از اقدام به خرید طلا از هر نوعی حسابی فکر کنید و ببینید آیا یادتان میآید زمانی از طلا یا هر فلز دیگری استفاده کرده باشید و پوستتان حساس و قرمز شده باشد؟ اگر حساسیت دارید بهتر است از آویزهای غیرفلزی استفاده کنید. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید آویز طلا زنانه، دخترانه و مردانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در گالری جلوه و سایت جلوه دیدن فرمایند.

بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص انواع آویز طلا، خرید آویز طلا، خرید آنلاین آویز طلا، قیمت آویز طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید آویز طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

عیار آویز طلا

اولین نکته در خصوص خرید طلا منجمله خرید آویز طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا توجه به عیار آن است. عیار طلا بطور کلی بر روی قیمت خرید طلا و مظنه فروش طلا بسیار تاثیرگذار است. البته اگر طلا اصل و واقعی بوده و ناخالصی در آن کمتر وجود داشته باشد. بنابراین اگر میخواهید آویز ساعت خود را از جنس طلا خریداری کنید حتما به عیار آن توجه کنید. آویزهای ساعت معمولا بسیار سبک هستند و با طلای عیار ۱۸ ساخته میشوند.

فراموش نکنید آویز طلای خود را حتما از فروشگاه های دارای پروانه کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر و با فاکتور رسمی تحویل بگیرید. بدیهی است طلاها معمولا یا از عیار ۱۸ و یا با عیار ۲۴ ساخته می شوند.

طرح آویز طلا

هر اکسسوری یا زیورآلاتی که خریداری میکنید باید منعکسکننده روحیات و سلیقه شما باشد. تمام جذابیت و زیبایی یک آویز طلا منوط به طرح آن می شود. طرح آویز مورد نظر شما می تواند یا به صورت کاملا ساده در نظر گرفته شده باشد و عاری از هرگونه سنگ و نگین زینتی باشد. آویز طلای شما می تواند به صورت سلطنتی ساخته شده و در ساخت آن نیز از سنگ های قیمتی و نگین های ارزشمند استفاده شده باشد.

باید آویزی را خریداری کنید که با سبک و استایل ساعت شما هم همخوانی داشته باشد. همچنین اگر بدنه ساعت شما طرحی شلوغ دارد بهتر است آویز سادهتری خریداری کنید. اگر هم استایل ساعت شما ساده و مینیمال است، یک آویز طرحدار میتواند جلوهی زیبایی به آن ببخشد.

آویز ساعت

وزن آویز طلا

به وزن آویز ساعت طلا خود نیز توجه لازم را داشته باشید. آویزهای ساعت طلا معمولا وزن سبکی دارند. وزن آویز طلا اگر زیاد باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در حرکت آزادانه دست های شما شود. البته توجه داشته باشید که وزن آویز به علاوه وزن خودِ ساعت اگر زیاد باشد در دراز مدت مچ دست شما را اذیت خواهد کرد.

جنس آویز طلا

شما میتوانید آویز ساعت خود را از هر جنسی در بازار پیدا کنید. آویزها با جنس های مختلفی از جمله طلا، نقره، پلاتین، استیل و … در بازار وجود دارند. مسلما آویزهای طلا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع آن دارند.

طول زنجیر آویز طلا

طول زنجیر یکی از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید آویز ساعت طلا باید به آن توجه کنید. اگر طول زنجیر بیش از حد کوتاه باشد نمیتوانید آن را بهراحتی به بند ساعت متصل کنید. همچنین امکان باز شدن یا پاره شدن آن وجود دارد. بهتر است زنجیر ساعتی که خریداری میکنید حداقل دارای ۷ سانتیمتر طول باشد.

حلقه متصل به آویز طلا

اصولآ آویز طلا با یک حلقه ثابت به زنجیر و یا گردنبند شما متصل می شود. با این حال چنانچه آویز طلا مد نظرتان از یک قفل جهت اتصال به زنجیر و یا همان گردنبند طلا برخوردار بود، حتما به کیفیت و میزان استحکام قفل آن توجه لازم را داشته باشید. زیرا ممکن است قفل استفاده شده برای محصول انتخابی شما از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده باشد و در صورت حرکت یا فعالیت های شدید جسمانی از زنجیر گردن شما جدا شده و گم شود.

قفل آویز طلا

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید آویز طلا در نظر داشته باشید قفل متصل شده به آویز طلا است. نوع قفل و همچنین دوام و استحکام آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بهخصوص زمانیکه آویز خود را از جنس طلا خریداری میکنید. به این ترتیب نیازی نیست دائما نگران باز شدن یا گم شدن آن باشید.

اتصالات جانبی آویز طلا

آویزهای ساعت طلا می توانند در کنار زنجیر و پلاک خود از یکسری اتصالات جانبی نیز برخوردار باشند. مثلا می توان بر روی آن ها از سنگ های زینتی استفاده نمود و سبب افزایش دو برابری جذابیت های ظاهری آن شد. فراموش نکنید که در صورت بهره مندی آویز طلا از اتصالات جانبی حتما به نحوه اتصال و کیفیت قطعات بر روی محصول خود توجه نمایید.

تعیین رنگ آویز طلا

آویز ساعت

اینکه آویز مورد نظر شما از چه رنگی برخوردار باشد، موضوعی است که از ۰ تا ۱۰۰ آن به سلیقه و نظر خود شما همراهان عزیز جلوه بستگی دارد. پیشنهاد می شود حتما در پروسه خرید طلا به تناسب رنگ و طرح آویز خود با بند و بدنه ساعتی که در دست دارید، توجه داشته باشید. آویز مورد نظر شما می تواند طلایی، سفید و همچنین رُزگلد باشد. البته معمول ترین رنگی که در آویزهای ساعت دست خانمها میبینید طلایی است. رنگ طلایی زیبا و جذاب است. رنگ طلایی در کنار چرم و ساعتهای رنگ تیره و روشن به نظر فوقالعاده میرسد. همچنین ظاهری شیک و نیمه رسمی به دستهای شما میدهند.

برند بینالمللی ون کلیف و آرپل یکی از برندهای پیشرو در تولید آویزهای ساعت طلا است و با طرحهای بینظیر و اکثرا مینیمالش حرف اول را در ترند زیورآلات مربوط به ساعت میزند.

قیمت آویز طلا

مبالغ پرداختی بابت آویز ساعت طلا با در نظر گرفتن تمامی نکات مهم گفته شده در این مقاله مشخص می شود. قیمت آویز طلا با توجه به عیار طلا، وزن طلا، سبک طراحی طلا و داشتن با نداشتن سنگ ها و نگین های زینتی و…تعیین می شود. با این حال شما سعی کنید با هر میزان بودجه ای که برای خرید یک آویز طلا در نظر دارید، به دنبال مناسب ترین و بهترین گزینه برای خود و یا به عنوان هدیه برای دوستان خود باشید.

معرفی بهترین آویز ساعت طلا زنانه

آویز ساعت طلا ۱۸ عیار رزا، آویز ساعت طلا ۱۸ عیار پندار گلد، آویز ساعت طلا ۱۸ عیار شانا، آویز ساعت طلا ۱۸ عیار زنانه دُرج، آویز ساعت طلا ۱۸ عیار فرنود، آویز ساعت طلا زنانه ترمه یک طرح گوزن، آویز ساعت طلا اقلیمه، آویز طلا ۱۸ عیار رقص پروانه، آویز طلا ۱۸ عیار انار میخوش، آویز طلا ۱۸ عیار عاشقانه قلب و آویز ساعت شبدر چهار برگ به همراهان عزیز جواهری جلوه معرفی می گردد.

سخن پایانی

اگر قصد و هدف دیگر از خرید آویز طلا توسط شما سرمایهگذاری است. پیشنهاد ما به شما این است که پول خود را صرف خرید طلا دست دوم کنید که مزد ساخت کمی داشته و هنگام فروش کمترین کاهش قیمت را به خود خواهد دید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که زیبایی طلا برای شما در اولویت قرار دارد، توصیه می گردد همیشه در خرید طلا، خرید سکه، فروش طلا، فروش سکه، خرید و فروش جواهرات، خرید آنلاین طلا و خرید حضوری طلا به فروشگاه های قابل اعتماد و دارای جواز کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر مراجعه نمائید.

تا هم از قیمت آن اطمینان کامل داشته باشید و هم از اصل بودن طلا مطمئن باشید. این موضوع همواره مورد تاکید رئیس اتحادیه طلا و جواهر جناب آقای محمد ولی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *