خرید طلا, طلا و جواهر

آشنایی با انواع مدل های پیرسینگ طلا

مقاله پیرسینگ طلا

آشنایی با انواع مدل های پیرسینگ طلا: پیرسینگ (Piercing) یک واژه انگلیسی است که معنایش سوراخ کردن قسمت‌هایی از بدن برای نصب وسایل و قطعات تزئینی و طلا روی آن‌هاست. هر چند سوراخ کردنِ بدن به ویژه گوش از دوران باستان در میان تمام اقوام مرسوم و رایج بوده و از قرن شانزدهم در بین مردم هند رواج یافته است اما پیرسینگ طلا در زمره زیورآلاتی است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بسیاری از زنان و مردان برای خرید طلا و انواع پیرسینگ‌های بدن خود سراغ خرید مدل‌هایی از جنس طلا می‌روند. بدیهی است خرید طلا از نوع پیرسینگ به دلیل ساخت از جنس طلا حساسیت‌زا نبوده و کمترین میزان خطر عفونت را به دنبال دارند. ارزش طلا برای این است که زنگ نمی‌زند، تغییر رنگ نمی‌دهد و به مواد شیمیایی هم واکنش نشان نمی دهد. در این زمینه تشخیص پیرسینگ اصل از پیرسینگ بدل، تضمین اصالت پیرسینگ طلا و عیار پیرسینگ طلا برای خرید طلا و جواهرات از اهمیت زیادی برخوردار است. در این راستا همراهان عزیز جلوه می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارند، مدل‌ های مختلف پیرسینگ طلا را انتخاب و خریداری کنند.

مقاله پیرسینگ طلا

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید پیرسینگ طلا زنانه، دخترانه و مردانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) و سایت جلوه دیدن فرمایند. کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص انواع پیرسینگ طلا و نحوه خرید پیرسینگ طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

همراهان عزیز جواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید نیم ست طلا، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلا ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزئی از حراست دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

انواع پیرسینگ طلا و ویژگی ها

پیرسینگ طلا دارای انواع مختلفی است که سوراخ کردن گوش، بینی، لب، ناف و … محبوب‌ترین آن‌ها به شمار می‌روند. آنچه در این نوع طلا مهم و حیاتی است اینکه پیرسینگ طلا بایستی به وسیله افراد متخصص و با تجربه انجام شود. عدم مهارت در نصب طلای پیرسینگ و مراعات نکردنِ اصول بهداشتی ممکن است منجر به بروز عفونت، حساسیت وسایر عوارض در عضو سوراخ شده، شود.

پیرسینگ گوش(Ear piercing):

یکی از رایج‌ترین انواع پیرسینگ طلا بر روی گوش انجام می‌شود. این عمل هزینه کمتری در مقایسه با دیگر انواع پیرسینگ طلا داشته، درد آن اگر روی غضروف نباشد کمتر است و زمان بهبودی هم کوتاهتر خواهد بود. اگر علاقه‌مند به سوراخ کردن عضوی از بدن خود برای زیبایی و جلوه‌گری هستید، توصیه می‌کنیم مدل‌های ساده و کم خطر پرسینگ گوش مشتمل بر سوراخ کردن نرمه، پهنای نرمه، لاله و نهایتاً هلیکس را انتخاب نمائید.

مقاله پیرسینگ طلا

پیرسینگ لب(Lip piercing):

این نوع پیرسینگ طلا به دو صورت دائمی و موقت صورت می‌پذیرد. در نوع موقت پیرسینگ طلا لب سوراخ نمی‌شود و قطعه زینتی به کمک چسب مخصوص یا آهن‌ربا روی پوست نصب می گردد.  اما در نوع دائمی پیرسینگ طلا بافت لب سوراخ شده و حلقه طلا و جواهرات به آن آویزان می‌شود. پیرسینگ طلا لب به خاطر عوارض و خطرات بیشتر در مقایسه با دو مدل گوش و دماغ، طرفداران زیادی ندارد.

پیرسینگ ناف(Navel piercing):

مدل های پیرسینگ طلا ناف به دلیل جذابیت و محبوبیتی که دارد، بیشتر است. با توجه به آنکه عصب‌های زیادی در قسمت ناف وجود دارد، سوراخ کردن آن باید با دقت بیشتری انجام شود. پیرسینگ طلا ناف میراث و الهام گرفته از فرهنگ اقوام‌ آفریقایی است. شش ماه تا یک‌سال زمان لازم است تا پیرسینگ طلا ناف به طور کامل بهبود یافته و درمان شود.

مقاله پیرسینگ طلا

پیرسینگ بینی(Nose piercing):

پیرسینگ طلا بینی در مقایسه با پیرسینگ طلا گوش طرفداران خاص خود را دارد. مدل پیرسینگ بینی طلا دارای انواع مختلفی است که یا هر دو پره بینی سوراخ می‌شود یا یکی از آنها سوراخ شده و جواهرات و حلقه طلا کوچکی از آن آویزان می‌شود. گاهی اوقات در بافت نرم میانی بینی هم از حلقه بینی طلا استفاده می‌شود. به همین دلیل قیمت پیرسینگ بینی طلا یا قیمت نگین بینی طلا نسبت به پیرسینگ گوش بیشتر است. سوراخ کردنِ بافت نرم تیغه میانی یک نوع دیگر از پیرسینگ دماغ است که انجام آن مستلزم داشتنِ تجربه و مهارت است زیرا احتمال دارد که در حین عمل، تیغه بینی دچار پارگی و آسیب شود.

پیرسینگ زبان(Tongue piercing):

یکی دیگر از سوراخ کردن‌های اعضای بدن با هدف زیبایی و مدگرایی، طلا پیرسینگ زبان است. در این عمل بافت نرم زبان با شیوه‌های متفاوت سوراخ و یک میله تزئینی را از آن می‌گذرانند. این کار به خاطر حساسیت فوق‌العاده، خطرناک بودن و داشتن تبعات جانبی زیاد، توصیه نمی‌شود اگر هم تمایل و اصرار بر پیرسینگ طلا زبان دارید حتماً به مراکز معتبر بهداشتی و دارای مجوز رسمی از مراجع ذیربط مراجعه نمایید.

پیرسینگ ابرو (Eyebrow piercing):

سوراخ کردن ابرو به منظور افزایش جذابیت چهره نوع دیگری از پیرسینگ طلا است که در آن سطح پوست سوراخ و یک سوزن به شکل عمودی از یک طرف بافت ابرو وارد و از جانب دیگر خارج می‌شود و در ادامه میله‌ای تزئینی و منحنی یا یک حلقه طلا در سوراخ ایجاد شده، قرار می گیرد.

جنس و رنگ پیرسینگ طلا

در هنگام خرید طلا و انواع پیرسینگ طلا باید به جنس آن توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به آنکه سوراخ ایجاد شده بر روی پوست انجام می‌شود، باید فلز موجود در این نوع از طلا و جواهرات با کیفیت باشد. اگر پوست شما حساسیت دارد باید از پزشک خود در ارتباط با جنس فلز پیرسینگ پرس و جو کنید. معمولا طلا از میان انواع فلزات انتخاب سالم‌تری است و ریسک کمتری دارد. با توجه به حساسیت زا بودن فلز نیکل، بهتر است برای استفاده از پیرسینگ بر روی قسمت‌های ظریف‌تر مانند لب، اقدام به خرید طلا پیرسینگ لب کنید تا سلامت بدن شما به خطر نیفتد. پیرسینگ دارای رنگ‌های مختلفی است اما جنس طلای آن به رنگ طلایی و سفید است که با توجه به استایل خود می‌توانید از انواع نگین دار و یا بدون نگین آنها استفاده کنید.

مقاله پیرسینگ طلا

برندهای پیرسینگ طلا

برندهای معروفی در زمینه پیرسینگ طلا وجود دارند. از جمله برندهای معروفی که در این زمینه وجود دارند به پیرسینگ طلا مایا ماهک و سیودو می‌توان اشاره کرد. طلای پیرسینگ لب، بینی، گوش، ناف و غیره بایستی از بهترین برندها صورت بگیرد. استفاده از کیفیت و جنس مناسب پیرسینگ طلا، در کنار افزایش زیبایی شما، سلامت شما را نیز تضمین کرده و به زیبایی و سلامت بدن شما آسیبی وارد نمی‌کند. قیمت پیرسینگ طلا با توجه به وزن آنها، نوع برند، کیفیت و جنسشان تعیین می‌شود.

نکات مهم مرتبط با خرید پیرسینگ طلا
عیار طلای پیرسینگ

یکی از نکات مهم در خرید طلا پیرسینگ توجه به عیار آن می باشد.  طلاهای عیار پایین از کیفیت، درخشندگی و دوام بالایی برخوردار نیستند. از طرفی طلا پیرسینگ ۲۴ عیار نیز به لحاظ قیمت برای همه قابل خرید نیست. در همین راستا خرید طلا پیرسینگ ۱۸ عیار توصیه می شود.

قیمت پیرسینگ طلا

قیمت طلا پیرسینگ همچون دیگر زیورآلات ساخته شده از این فلز گرانبها بالا می باشد مگر اینکه عیار به کار رفته در ساخت محصول کم باشد. بنابراین لازم است برای خرید طلا پیرسینگ به فروشگاه های معتبر و دارای پروانه کسب از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمایید.

حساسیت‌زایی

هر طلا و جواهری نمی‌تواند برای پوست و بدن شما مناسب باشد. برخی پوست‌ها ممکن است نسبت به بیشتر آلیاژها واکنش نشان دهند و باعث ایجاد حساسیت شوند. این در حالی است که طلا با بدن بیشتر اشخاص سازگاری دارد. اینکه پیرسینگ طلای شما سبب ایجاد حساسیت بر روی ناحیه از صورت و یا بدنتان نشود، اهمیت دارد. به همین دلیل باید به ضد حساسیت زا بودن جنس پیرسینگ طلا توجه داشته باشید. ناگفته نماند که اغلب پیرسینگ های طلا به دلیل عدم وجود نیکل در ساختار خود با اکثر پوست ها سازگاری دارند.

تزئینات پیرسینگ طلا

موضوع مهم دیگر در انتخاب پیرسینگ طلا توجه به تزئینات کار شده بر روی آن می باشد. در حقیقت بخشی از قیمت یک پیرسینگ طلا را جنس طلای آن و بخش دیگر را ارزش تزئینات کار شده بر روی محصول تشکیل می دهد. انتخاب در این خصوص بر عهده شما همراهان و مشتریان عزیز است که یک پیرسینگ طلا ساده و یا یک پیرسینگ طلا با تزئینات مختلف را خریداری نمایید.

سخن پایانی

شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه انواع زیورآلات طلا از جمله پیرسینگ طلا را با طرح و رنگ‌های مختلف تهیه کرده و عرضه می نماید. در گام نخست باید بدانید که دنبال چه نوع خرید پیرسینگ طلا هستید. محبوب‌ترین جنس برای پیرسینگ، طلاست. مدل‌های مختلف پیرسینگ طلا  در مقاله حاضر معرفی شدند. بحث مهم دیگر عیار طلا(طلای ۱۸ عیار)، خرید آنلاین طلا، فروش اینترنتی طلا و خرید و فروش حضوری طلا است. خرید آنلاین پیرسینگ طلا به شما این امکان را می دهد که در وقت صرفه جویی کنید. جواهری جلوه در صدد است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای مشتریان خود عرضه نماید.

مقاله پیرسینگ طلا

بدون شک خرید آنلاین پیرسینگ طلا می تواند در مدیریت زمان کمک شایانی به شما داشته باشد. جواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. در صورتی که تمایل به خرید تمام نقدی طلا از جواهری جلوه هستید می توانید از شرایط استثنائی خرید تمام نقدی طلا گالری جلوه بهره مند شوید.

این گالری به دلیل برخورداری از سیستم و فرآیند کامل اعم از تولید طلا، توزیع طلا و فروش طلا هزینه تمام شده و قیمت طلا را به حداقل ممکن کاهش داده است. تنوع طرح ها و برخورداری از فرآیند کامل موجب شده است تا سود و مالیات پرداختی برای همراهان ارجمند جلوه کاهش قابل ملاحظه داشته باشد.  یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *