خرید طلا, طلا و جواهر

بهترین هدیه برای روز زن و روز مادر

روز مادر

بهترین هدیه برای روز زن و روز مادر: مادر واژه ای به وسعت تمام هستی است. مادر عزیزترین فرد در زندگی هر انسان است که تا آخر عمر فراموشش نخواهد کرد. روز جهانی زن در همه جهان در یک روز ۸ مارس تجلیل می شود ولی روز مادر را اکثر کشورها در ماه می تجلیل می کنند. روز مادر و روز زن در ایران یکی هستند و هر دو در یک روز برگزار و قدردانی می شود. گرامیداشت هفته زن و روز مادر یکی از رسوم مهم و ارزشمند در جهت حرمت گذاشتن به مقام زن در بین ایرانیان است.

روز زن و مقام مادر یکی از مهم ترین مناسبت هایی به شمار می رود که شما می توانید با  دادن کادوی طلا و زیورآلات مرتبط با طلا اعم از دستبند طلا، گردنبند طلا، انگستر طلا، پلاک طلا، سرویس طلا و نیم ست طلا به مادر یا همسرتان، آن ها را خوشحال کنید. از همین رو خرید طلا و زیورآلات طلا بعنوان هدیه روز زن بسیار حائز اهمیت است. بی شک طلا، سکه، مصنوعات مرتبط با طلا و جواهرات علاوه بر ارزش بالای مادی از ارزش معنوی نیز برخوردار هستند. زیورآلات طلا، در زمره هدیه هایی است که می تواند برای ارج نهادن به مقام مادر مورد توجه قرار گیرد. بهتر است در خرید طلا و جواهر این روز مهم، زیورآلاتی متناسب با نمادهای این روز مانند مادر، زندگی، عشق، مهر، محبت، مهربانی و… خریده شود.

روز مادر

روزهای خاص فرصت های طلایی هستند تا با خرید طلا بعنوان هدیه ای ارزشمند، عزیزانمان را خوشحال کنیم. اما چالشی که همیشه پیش از خرید طلا برای هدیه با آن درگیر می‌شویم انتخاب گزینه‌ای مناسب جهت کادو دادن است. حتما برای همراهان طلاجواهری جلوه این سوال پیش آمده است چگونه می توان طلایی با قیمت مناسب برای این مناسبت مهم خریداری کرد؟ چطور می توان با بودجه و پول معین طلای مورد نظر برای این مناسبت ماندگار خرید نمود؟ وقتی قرار است برای نزدیک‌ترین و عزیزترین افراد زندگی خود هدیه بخریم قطعاً به دنبال بهترین گزینه‌ خواهیم بود. به نظر شما خرید طلا به مناسبت روز زن و روز مادر انتخاب خوبی است؟ از همین رو خرید طلا و زیورآلات طلا بعنوان هدیه این مناسبت معنوی و ماندگار بسیار حائز اهمیت است.

کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه ضمن ارج نهادن به مشتریان عزیز و مناسب های ویژه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد. همراهان عزیز جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید نیم ست طلا، خرید نیم ست طلا، تعویض، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

هدیه گرامیداشت روز زن و مقام مادر

اگر اولین باری است که برای مادر یا همسرتان کادو می گیرید، طلا می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. اگر به فکر خرید هدیه ای متفاوت هستید که بتواند بیشتر از همیشه او را سوپرایز کند و در عین حال برایش جذاب نیز باشد، زیورآلات مرتبط با طلا بازهم گزینه عالی است. شاید خرید طلا در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما باید بدانید که با کمی بررسی و با در نظر گرفتن سلیقه و علاقه طرف مقابل می توانید هدیه ای فوق العاده و جذاب تهیه کنید که حسابی به یاد ماندنی خواهند شد.

طلا، جواهرات و مصنوعات مرتبط با طلا و حتی سکه همواره از بهترین هدیه های گرامیداشت روز زن و مقام مادر به شمار می رود. بدیهی است هدیه طلا و جواهر زمانی جالب توجه خواهند بود که به دقت انتخاب شده باشند و نشان دهنده این امر باشند که شما به سلیقه فرد مقابل توجه کرده و بهترین کادو را برایش تهیه کرده اید. بنابراین اگر قصد خرید طلا برای روز زن دارید، بهتر است پیش از هر چیز به سلیقه افراد توجه کنید.

روز مادر

چرا خرید طلا و مصنوعات مرتبط با طلا انتخاب مناسبی است؟

تهیه هدیه و خرید طلا به مناسبت روز زن و مادر به دلیل محبوب بودن می توان گزینه خوبی بشمار آید. پیش از هر چیز همه ما به خوبی می دانیم که خانم ها عاشق زیورآلات، به خصوص از نوع طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا هستند و استفاده از آن ها باعث ایجاد حس بهتری در آن ها می شود. بنابراین تعجبی ندارد خریدطلا، خرید سکه و خرید مصنوعات طلا، از بهترین انتخاب های پیش روی شما برای این مناسب مهم باشند.

علاوه بر آن، با توجه به اهمیت دنیای مد در زندگی امروزی و نقش مهم اکسسوری ها در تکمیل استایل افراد اعم از زنان و مردان، خرید طلا بویژه طلای کم اجرت و طلای بدون اجرت انتخاب های بسیار هوشمندانه ای به شمار می روند که جذابیت خاصی خواهند داشت. جالب است بدانید که در کنار جذابیت و ارزش مالی بالای خرید طلا، این زیورآلات روی سلامتی جسمی و روحی فرد تاثیر مثبت دارند.

با هدیه‌ای کوچک از مادرانتان تقدیر کنید

قطعاً حس و حال مادر شدن یکی از پاک‌ترین، بی‌نظیرترین و بی‌بدیل‌ترین تجربه‌هایی است که هر خانمی ممکن است در طول زندگی خود تجربه کند. در تمام نقاط این کره خاکی مقام و ارزشی خاص برای مادران قائل هستند و روزی را به تکریم و قدردانی از او اختصاص داده‌اند. این روز تنها مختص به مادران نیست بلکه روزی برای تکریم و قدردانی از تمامی زنانی است که بسیار خالصانه مشغول هدیه دادن عشق و امید به زندگی شما هستند. حالا که قرار است شما برای خانم‌ها هدیه‌ای خریداری کنید چه انتخابی بهتر از یک تکه طلا، سکه، پلاک طلا یا جواهر.

فاکتورهای مهم هنگام خرید طلا برای گرامیداشت روز زن و مقام مادر

اگر شما هم قصد خرید هدیه روز زن را دارید و در تلاشید تا بتوانید طلا و زیورآلات مناسبی انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم که موارد زیر را پیش از خرید رعایت کنید:

توجه به رنگ پوست برای خرید طلا

پیش از هر چیز بهتر است بدانید که رنگ پوست از آن دسته مواردی است که تعیین می کند طلای خریده شده چه جلوه ای داشته باشد. بنابراین توجه به آن تاثیر بسیار زیادی برای انتخاب نوع طلا خواهد داشت. طلا به رنگ های مختلفی وجود دارد که با توجه به تفاوت های افراد در رنگ پوست، انتخاب های مختلفی پیش روی تان خواهد گذاشت. در این زمینه بهتر است که شما ابتدا انواع تناژهای رنگ پوست را بشناسید و بعد برای خرید طلا اقدام کنید.

چنانچه قصد دارید برای افرادی با تناژ پوستی سرد هدیه بگیرید، طلا سفید از بهترین گزینه های ممکن خواهد بود. در مقابل اگر فرد مورد نظرتان پوست گرمی دارد، طلای زرد بسیار فوق العاده و هماهنگ با پوستش خواهد شد. رزگلد نیز از دیگر رنگ های طلا به شمار می رود که با انواع تناژهای پوستی سازگار است و می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای خرید نوع هدیه روز زن باشد.

روز مادر

اولین پیشنهاد: خرید گردنبند طلا به عنوان هدیه گرامیداشت روز زن و مقام مادر

گردنبند طلا از آن دسته اکسسوری های جذابی است که به عنوان یکی از بهترین هدیه های روز زن شناخته می شود. کمتر کسی را پیدا می کنید که از کادو گرفتن طلا خوشش نیاید. تنوع بالای زیورآلات طلا در ابتدا ممکن است کمی شما را برای انتخاب گیج کند. اما تنها کافیست که پیش از خرید به مشخصه های زیر توجه کنید:

فرم گردن

اگر فرد مورد نظر شما از دسته افرادی است که گردن بلند و کشیده ای دارد، زنجیر طلای کوتاه انتخاب های بسیار مناسبی خواهند بود. اما اگر گردن کوتاهی دارد، پیشنهاد می کنیم که زنجیر طلای بلندتر را اولویت قرار دهید. برای این دسته افراد، زنجیر طلایی با طول ۴۰ تا ۶۶ بسیار فوق العاده خواهد شد. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید، تناسب طول زنجیرطلا نسبت به قد فرد می باشد. به طور مثال اگر شخصی قدش کوتاه است، زنجیر طلایی با طول ۴۰ تا ۴۵ مناسب و کافی خواهند بود.

فرم صورت

یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم که در خرید گردنبند طلا تاثیر دارد، فرم صورت شخص می باشد.  برای صورت های گرد زنجیر طلایی با طول ۵۰ تا ۶۰ بسیار مناسب می باشد، زیرا باعث می شود تا صورت شان کشیده تر به نظر برسد. صورت های مربعی معمولا زمانی که گردن شان بیشتر نشان داده شود، بهتر به چشم می آیند، از همین رو انتخاب گردنبند طلای طوق بسیار فوق العاده خواهد بود. افرادی با فرم صورت های قلبی نیز با زنجیر طلایی به طول ۴۰ تا ۵۰ بهتر از همیشه به نظر خواهند رسید.

فرم بالاتنه و نوع اندام

چنانچه فرد مورد نظرتان دارای بالا تنه ای لاغر و ظریف می باشد، انتخاب زنجیر طلای بلند و یا گردنبند طلای چند لایه بسیار جذاب خواهد بود. افرادی که دارای اندام گلابی شکل هستند با گردنبند طلای بلند با زنجیرطلایی به طول ۴۰ تا ۶۰ بسیار بهتر به نظر می رسند. در صورتی که می خواهید برای فردی با اندام ورزشکاری هدیه طلا بخرید، خوشبختانه انتخاب های زیادی پیش روی تان خواهید داشت، زیرا بیشتر گردنبندهای طلا برای تکمیل استایل عالی خواهند بود.

دومین پیشنهاد: خرید انگشتر طلا و جواهر به عنوان هدیه روز زن

انگشترهای طلا و جواهر از دسته زیورآلاتی محسوب می شوند که همواره در رده جذابترین و محبوب ترین ها قراردارند. برای آنکه بتوانید مناسب ترین انگشتر طلا و جواهر را به عنوان هدیه روز زن تهیه کنید، تنها کافیست به موارد زیر پیش از خرید طلا توجه کنید:

فرم دست ها

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که شما باید مد نظر داشته باشید، فرم دست های شخصی است که قرار است برایش انگشتر طلا یا جواهر بخرید. زیرا در صورت توجه نکردن به این مورد احتمال آنکه انگشتر طلا یا جواهر روی دست شان جلوه خاصی نداشته باشد بالا خواهد رفت. چنانچه فردی دست های کوچکی دارد پیشنهاد می کنیم که انگشتر و حلقه طلای ظریف را در اولویت قرار دهید. اگر همسرتان به انگشتر طلا همراه با نگین علاقه دارد، بهتر است که از حلقه طلا با جزئیات ریز استفاده کنید. یا طلایی را انتخاب کنید  که نگین های گرد و یا قلبی دارند

روز مادر

فرم انگشتان دست

توجه به فرم و مدل انگشتان فرد مهم ترین راهنمای شما برای انتخاب انگشتر طلا و جواهر خواهد بود. در صورتی که انگشتان دست کوتاه و تو پر باشند، حلقه طلای مینیمال و انگشتر طلا و جواهر ظریف انتخاب بهتری برای کشیده تر نشان دادن انگشتان دست خواهد بود. علاوه بر آن نگین ها و طرح هایی که کشیده هستند نیز انتخاب های فوق العاده ای به شمار می روند. اگر فرد مورد نظر شما انگشتانی کشیده دارد، شما می توانید انگشتر طلای قطورتر انتخاب کنید. نگین های گرد و درشت نیز برای این مدل از انگشتان گزینه های بسیار خوبی خواهند بود. برای دست هایی که انگشتان شان به اصطلاح قلمی و باریک هستند، انگشتر طلای پهن گزینه بهتری است. برای مثال حلقه طلای پهن و یا انگشتر طلایی با نگین های کوچک و مرکزی بسیار جذاب خواهند بود.

سومین پیشنهاد: خرید دستبند طلا به عنوان هدیه گرامیداشت روز زن و مقام مادر

دستبند طلا یکی از بهترین هدیه های روز زن به شمار می رود که به علت تنوع بالا و طرح های جذابش، طرفداران زیادی دارد. برای آنکه بتوانید دستبند طلای مناسبی برای همسر یا مادرتان انتخاب کنید، بهتر است که از موارد زیر کمک بگیرید:

فرم مچ دست

دستبندهای طلا اکسسوری هایی هستند که روی مچ دست خودشان را نشان می دهند. بنابراین تعجبی ندارد فرم مچ تاثیر بسیار زیادی بر جلوه نهایی دستبند طلا داشته باشد. افرادی که دارای مچ دست لاغر و باریک هستند، بهتر است که از دستبند طلای مینیمال و ظریف استفاده کنند. چنانچه قصد دارید برای شخصی با مچ پرتر و پهن تر دستبند طلا بخرید، بهتر است بدانید که دست شما برای انتخاب باز است و می توانید از هر دو نوع طلای ظریف و یا پهن کمک بگیرید.

چهارمین پیشنهاد: خرید نیم ست طلا روز مادر

یکی از گزینه‌هایی که همیشه و در همه مناسبت‌ها کاربرد دارند نیم ست طلا است. شاید تصور کنید نیم‌ست طلا تنها برای تبریک تولد کاربرد دارد اما شما می‌توانید با انتخاب این زیورآلات گرامیداشت روز زن و مادر سفارشی‌تر کنید. شما می توانید با اندکی بررسی محصولات متنوعی از جمله نیم ست طلا، گردنبند طلا، گوشواره طلا و حلقه طلا را در گالری جلوه پیدا کنید.

پنجمین پیشنهاد: خرید پلاک طلا با اسم موردنظر

پلاک‌های اسامی یکی دیگر از انتخاب‌های متداول در خرید طلا  بعنوان هدیه روز زن و مادر هستند. البته بعضی گالری‌ها اسامی مختلفی را به صورت پیش‌ساخته موجود دارند که اگر شانس با شما باشد می‌توانید نام مادرتان را از میان آن‌ها پیدا کنید. از این‌ها گذشته شما می‌توانید با توجه به سلیقه و شخصیت مادرتان، یک قطعه طلای سفارشی به عنوان کادو تهیه کنید. همچنین می‌توانید از میان طلاهای موجود در گالری یک طرح خاص را به عنوان نمادی از مادرتان خریداری کنید و به او هدیه دهید.

با خرید طلا از جلوه برای همیشه بدرخشید

بی‌مناسبت خوشحال کردن عزیزان همواره زیباست. مناسبت‌های بسیاری در فرهنگ ما وجود دارد که معمولا در این مناسبت‌ها برای عزیزانمان هدیه می‌خریم و با انتخاب یک هدیه‌ منحصر به فرد سعی داریم عشق خود به آن فرد را به اون نشان دهیم. گرامیداشت روز زن و مادر یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ایرانی است. بدون شک خرید طلا بعنوان هدیه‌، می تواند این روز ماندگار و ارزشمند بشمار آید. خرید طلا به عنوان هدیه روزمادر همیشه انتخاب فوق العاده ای است. خرید طلا هدیه ای زیبا، درخشان و ارزشمند است.

روز مادر

با گذر زمان از مد نمی‌افتد و ارزشش را از دست نمی‌دهد. در این راستا گالری جلوه سعی دارد خدماتی را در قالب فروش حضوری طلا، فروش طلای آنلاین، فروش طلای کم اجرت، فروش طلای بدون اجرت، فروش ورقه های طلا و فروش شرایطی طلا(قسطی طلا) در قالب دستبند طلا، پابند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا، حلقه طلا، گوشواره طلا، النگوی طلا، پلاک طلا،  پیرسینگ، سرویس طلا و نیم ست طلا و همچنین کالکشن های زنانه، کالکشن های مردانه و کالکشن بچه گانه و نوزادی ارائه نماید. بدیهی است همه خدمات فوق الذکر بصورت انواع طلای سنگین و طلای سبک و طلای ظریف و برای همه نوع سلیقه ای قابل ارائه و سفارشی سازی است.

جمع بندی نهایی

برای آنکه بتوانید هدیه مناسبی خریداری کنید کافیست که علاوه بر توجه به سلیقه فرد مقابل، به عناصر تاثیر گذار در جلوه نهایی اکسسوری نیز توجه کنید و خرید هوشمندانه تری انجام دهید. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد.

پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است. در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. لازم به ذکر است شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب نیم ست طلا مناسب و دلخواه و همچنین پس انداز پول شما ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *