خرید طلا, طلا و جواهر

تضمین آینده با خرید و سرمایه گذاری طلا

چرا طلا بخریم؟

تضمین آینده با خرید و سرمایه گذاری طلا: ارزش پول به زبان ساده یعنی اینکه پول در دست شما چقدر می ارزد و شما در ازای پولتان چه چیزهایی می‌توانید به‌دست آورید. در شرایط کنونی و با توجه به نرخ تورم موجود در کشور، هر روز ارزش پول ملی ما در حال کاهش است. بنابراین توانایی خرید ما نیز کاهش می یابد.

این دغدغه و نگرانی در بین تمام افراد کشور مشهود است چراکه همه مردم طی سال‌های گذشته نوسانات اقتصای متعددی را تجربه کرده اند. حتما برای همراهان طلاجواهری جلوه نیز این سوال پیش آمده است با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ایران، چگونه می توان ارزش پول را حفظ نمود؟ آیا خریدطلا و سرمایه گذاری در حوزه طلا می تواند به حفظ ارزش پول کمک کند؟ اصلآ گزینه مناسب برای تبدیل ریال به طلا چیست؟ خرید طلا می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت یک پس انداز مطمئنی به شمار آید.

چرا طلا بخریم؟

طلابه دلیل ارزش ذاتی در هر قالبی شامل خرید طلا بصورت نقدی و خرید طلا بصورت قسطی می تواند به دلیل زیبایی و جذابیت علاوه بر زیورآلات بعنوان یک سرمایه مطمئن قلمداد شود. خرید طلا بعنوان سرمایه به دلیل نقدشوندگی بالا از یک سو و ایجاد ارزش افزوده در اثر نگهداشت طلا از سوی دیگر و همچنین حفظ ارزش سرمایه در سایه خرید طلا، می تواند یک پشتوانه بسیار ایده آل بشمار آید. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص طلا، خرید طلا، پس انداز طلا، نحوه خرید طلا، نحوه سرمایه گذاری از طریق خرید طلا، چگونگی حفظ ارزش پول، راه‌های حفظ ارزش پول، چگونگی حفظ سرمایه،  خرید آنلاین طلا و پس انداز پول طلا از طریق خرید طلای کم اجرت و طلای بدون اجرت به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

همراهان عزیز جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، حفظ ارزش دارایی از طریق خرید طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، تعویض، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

چرا حفظ ارزش پول مهم است؟

هر انسانی به پس انداز و حفاظت از ثروت و دارایی خود از طریق پس انداز علاقمند است اما اینکه چطور می توان چنین کاری را عملی کرد موضوع مهمتری است. بدون شک پس انداز از طریق خرید طلا می تواند مناسبترین گزینه باشد. بدیهی  است هر فردی می تواند با هر میزان پول، بازهم تاکید می کنیم با هر میزان پول!!!! طلا خریداری نماید. پس می توانید با خرید حتی یک قطعه طلا شروع کنید. طلاجواهری جلوه امکان هر نوع خریدی را برای همراهان خود فراهم کرده است. ضرب ورقه های طلا در وزن های مختلف و اجرت بسیار اندک، نمونه و شاهد عینی مشتری مداری است.

حفظ ارزش پول با سرمایه‌گذاری در طلا

خرید طلا از موارد سرمایه‌گذاری کم‌ریسک در بلند مدت محسوب می شود. خرید طلا و خرید مصنوعات طلا در بلندمدت معمولاً کم‌ریسک است و باعث حفظ ارزش پول شما می‌شود. به شیوه‌های مختلف می‌توانید در این بازار سرمایه‌گذاری کنید: خرید طلای نو، خرید طلای زینتی، خرید طلای دست‌دوم، خریدطلای قسطی، خرید ورقه های طلای جلوه، خریدطلای آب شده، شمش طلا، سکه طلا و… در زمره آنها است. مزیت بزرگ طلا، نقدشوندگی سریع آن است. برخلاف مسکن که نقدشوندگی آن کم است، طلا نقدشوندگی‌اش بسیار مطلوب است.

در نمودار ۲۰ سال  گذشته نیز روند رشد بازار طلا قابل مشاهده است. سرمایه‌گذاری در بازار طلا گزینه خوبی است. بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار طلا معتقدند که طلا به عنوان محافظ تورمی، در طول زمان ارزش خود ‌را‌ از دست نمی‌دهد. خرید طلا و خرید سکه یکی از عنصرهای سرمایه‌گذاری است که تنها با عوامل خارجی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و عوامل داخلی بر قیمت آن  تأثیر نمی‌گذارد. جذابیت بازار طلا و جواهر به عنوان یک بازار سودده در کل دنیا مطرح است.

طلا گزینه مناسب در برابر ریسک تورم

وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شود، باید بدانید چیزی که می تواند سرمایه شما را در دراز مدت با ریسک مواجه سازد، تورم است. بنابراین نباید سرمایه گذاری خود را به صورت نقدی انجام دهید. زیرا ارزش آن در اقتصاد ایران با کاهش همراه است. در عوض می توانید با خرید طلا، خرید مصنوعات طلا و خرید سکه به نحوی سرمایه گذاری کنید که از خطرات تورم محافظت می کند. این سرمایه گذاری، گزینه مورد علاقه میلیون ها نفر در سراسر کشور بوده است و شما هرگز از سرمایه گذاری روی طلا و مصنوعات مرتبط با طلا پشیمان نخواهید شد.

چرا طلا بخریم؟

خرید طلا یک راه مناسب برای پس انداز پول

وقتی درآمد منظمی دارید پس انداز پول برای آینده ضروری است. با این حال، وقتی املاک و مستغلات را به عنوان سرمایه گذاری خود انتخاب می کنید، نمی توانید مبالغ کمی را سرمایه گذاری کنید. در این راستا، ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید خرید طلا، خرید سکه، خرید ورقه های طلا یک گرمی و خرید ورقه های طلا نیم گرمی است. شرکت بنیان آفرینان جلوه در راستای تسهیل خدمات برای کارکنان و کارگران سازمانها، شرکت و موسسات دولتی و غیر دولتی این فرصت استثنایی را فراهم ساخته است.

این کار از پول شما برای آینده محافظت کرده و می توانید در دراز مدت بازده خوبی داشته باشید. می توانید برای خرید طلا به صورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا از وبسایت جواهری جلوه اقدام نمائید. کار دیگری که می توانید انجام دهید خرید سکه های طلا در قالب سکه پارسیان جواهری جلوه و سکه های بانکی است.

سهولت خریدطلا و فروش طلا در بازار

به راحتی می توانید طلا را از هر طلا فروشی در نزدیکی خود خریداری کنید. با این حال، بهتر است که طلا را از یک طلا فروشی مورد اعتماد بخرید که می تواند گواهی ضمانت را روی محصول ارائه دهد. بهترین مزیت خرید از مراکز معتبر این است که خرید طلا را بدون هیچ گونه خطری خریداری می کنید و همچنین فاکتور خرید مناسبی برای مرجوع در آینده خواهید داشت. به خاطر داشته باشید که طلا همیشه ارزشمند بوده و متقاضی دارد و نباید نگران از دست رفتن دارایی های خود به روش خرید طلا و خرید سکه باشید.

خرید طلای زینتی

درشرایط تورمی، ارزش پول به تدریج کاسته شده و در صورت نگهداری پول نقد یا سپرده پولی، قدرت خرید به مرور زمان کاسته می شود. در چنین شرایطی عاقلانه ترین راه حفظ قدرت خرید و ارزش پول، خرید طلا از هر نوعی از جمله خرید طلای زینتی است. بر خلاف پول کاغذی و سپرده های پولی، طلا ارزش خود را درسال های زیادی حفظ کرده است. از زمان های قدیم، مردم طلا را راهی برای انتقال و حفظ ثروت خود از نسلی به نسل دیگر می دانستند و برای خواص منحصر به فرد این فلز گرانبها ارزش زیادی قائل بوده اند.

نیازی نیست نگران انتخاب نوع طلا به عنوان سرمایه گذاری برای آینده باشید زیرا طلا همیشه ارزش خوبی در بازار داشته است. مطمئن باشید که حتی در آینده ارزش خوبی خواهد داشت. در حالی که سرمایه گذاری های دیگر مانند املاک و مستغلات، بورس و ارز در برخی شرایط به دلیل مشکلات مختلف پر ریسک هستند، طلا نسبتاً پایدار است و شما همیشه می توانید با سرمایه گذاری روی طلا از پول خود در دراز مدت سودآوری کنید. اگر قصد خرید طلا برای اهداف سرمایه گذاری و زینتی همزمان را دارید، می‌بایست طلای ارزان قیمت و بدون اجرت خریداری کنید تا به هر دو هدف خود دست پیدا کنید.

چرا طلا بخریم؟

استهلاک حداقلی خرید طلا

بهترین قسمت سرمایه گذاری روی طلا این است که استهلاک آن بسیار کم است. می توانید آنها را به راحتی چندین سال در مکانی امن نگهداری کنید. تصور کنید اگر در خرید ساختمان سرمایه گذاری می کردید، باید آن ها را به طور مدام تعمیر و نگهداری می کردید و این امر می تواند بسیار خسته کننده باشد. پس می توانید با خیال راحت طلا بخرید و سالها بدون نیاز به هیچ گونه تعمیر نگه دارید. در مقایسه با املاک، طلا قابلیت نقد شوندگی بالایی دارد که باعث می شود شما از فرصت های احتمالی در بازارهای دیگر جا نمانید.

از دیگر مزایای خرید طلا، قابل حمل بودن آن است. در مقایسه با سایر گزینه های موجود در بازار، قیمت طلا نسبتاً ثابت است و حتی در زمان بحران اقتصادی با اختلاف زیادی کاهش نمی یابد. در حقیقت، هر زمان که بحرانی در بازار مالی ایجاد می شود، مردم به سمت سرمایه گذاری روی طلا می روند و قیمت ها در زمان کوتاهی افزایش می یابد.

نقش شرکت بنیان آفرینان جلوه در حفظ ارزش پول

شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه) جزء معدود شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سزمایه گذاری و به اتکای بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات مفتخر است محصولاتی با کیفیت ارائه و اطمینان از اعیار طلا و تقلبی نبودن محصول را تضمین نماید. حداکثر سازی سود و منافع مشتری از طریق متناسب سازی قیمت با حذف واسطه ها، جزء رسالت جواهری جلوه می باشد.

ما در جواهری جلوه خود را متعهد به تنوع بخشی در طرح، رنگ و وزن محصولات نموده ایم تا شما بدون هیچ محدودیتی در انتخاب خود آزاد باشید. توجه به شرایط مکانی و زمان خاصی که مشتری به محصول یا خدمات نیاز دارد برای همکاران ما بسیار مهم است. پشتیبانی از کالا و خدمات ارائه شده، پاسخگوئی و مشاوره و راهنمائی در خرید و سرمایه گذاری بخشی جدایی ناپذیر از رسالت، وظایف و مسئولیت تیم ماست. جواهری جلوه رمز موفقیت کسب و کاری خود را مرهون شناسایی دقیق نیاز مشتریان و ارتباط مستمر با آنها می داند.

چرا طلا بخریم؟

سخن پایانی

در کشوری مانند ایران میانگین تورم در دهه‌های اخیر معمولاً دورقمی بوده است. تورم مانع حفظ ارزش پول است و مدام ارزش پول را کاهش می‌دهد. قدرت ۱۰۰ میلیون تومان امروز، در چند سال بعد به‌شدت کاهش‌یافته و با ۱۰۰ میلیون تومان در چند سال بعد، شاید نشود نصف کالاها و خدماتی که الان می‌توان خرید، درآن زمان هم بشود خریداری نمود.

معنای این کار، کاهش قدرت خرید پول در گذر زمان بر اثر تورم است. برای حفظ ارزش پول باید سراغ سرمایه‌گذاری رفت. اگر کارمند هستید و درآمد ثابتی دارید ممکن است بخواهید بخشی از درآمد خود را به عنوان پس‌انداز یا سرمایه‌گذاری استفاده کنید. برای سرمایه‌گذاری یا پس‌انداز روش‌های متنوعی وجود دارد که هر یک مزایا و معایبی دارد و بسته به مقدار سرمایه و ریسک‌پذیری شما ممکن است مناسب یا نامناسب باشند. خرید طلا بعنوان یکی از گزینه های مناسب برای حفظ ارزش پول می باشد.

طلاجواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. همراهان و مشتریان عزیز جلوه با همین مشاوره ها می توانند بصورت ماهانه و سالانه مبالغی از سرمایه ریالی خود را به طلا تبدیل کنند. از جمله مزیت‌های پس انداز در زمینه طلا نبود محدودیت زمانی است. در واقع در هر زمان می توان اقدام به خرید طلا یا فروش طلا کرد.

ضروری است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا. از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمود. موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر است. در مقاله حاضر سعی کردیم نکات مهم و راهکارهای متناظر با پس انداز و حفظ ارزش پول از طریق خرید طلا را ارائه نمائیم. لازم به ذکر است شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای خرید طلا و حداکثر سازی سود ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *