خرید طلا, طلا و جواهر

خاطره سازی یلدا با خرید از جواهری جلوه

شب یلدا

خاطره سازی یلدا با جواهری جلوه: کشور عزیزمان ایران، یکی از باستانی ترین کشورهای دنیا است. اغلب کشورهایی که دارای تمدن و پیشینه بسیار زیاد هستند، جشن ها و رسم و رسومات مختلفی برگزار می کنند. از آداب مرسوم در این شب می توان به خوردن انار، هندوانه، خواندن شاهنامه و حافظ اشاره نمود اما یکی از رسوماتی که در شب یلدا از اهمیت ویژه ای برخوردار است، هدیه شب یلدا برای تازه عروس ها است.

بردن هدیه در شب یلدا برای عروس یکی از رسومی است که از گذشتگان به یادگار مانده است، این کار یکی از راه های ابراز علاقه به عروس می باشد. زیورآلات طلا، از هدیه هایی می باشند که معمولا در شب یلدا به عروس داده می شود. بهتر است در خرید طلا و جواهر شب یلدا، زیورآلاتی متناسب با نمادهای این شب مانند انار و هندوانه خریده شود. روزهای باستانی فرصت های طلایی هستند تا با خرید طلا بعنوان هدیه ای ارزشمند، عزیزانمان را خوشحال کنیم.

چطور می توان با بودجه و پول معین طلای مورد نظر برای این مناسبت باستانی خرید نمود؟ وقتی قرار است برای نزدیک‌ترین و عزیزترین افراد زندگی خود هدیه بخریم قطعاً به دنبال بهترین گزینه‌ خواهیم بود.

شب یلدا

به نظر شما خرید طلا به مناسبت طولانی ترین شب سال انتخاب خوبی است؟ شب یلدا در زمره مناسبت های ملی ایرانی به شمار می رود که شما می توانید با دادن کادوی طلا و زیورآلات مرتبط به عزیزانمان بویژه نوعروسان، آن ها را خوشحال کنید. از همین رو خرید طلا و زیورآلات طلا بعنوان هدیه این شب باستانی و ماندگار بسیار حائز اهمیت است. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه ضمن ارج نهادن به مشتریان عزیر و مناسب های ویژه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد.

همراهان عزیز جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید نیم ست طلا، خرید نیم ست طلا، تعویض، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

با خرید طلا از جلوه برای همیشه بدرخشید

بی‌مناسبت خوشحال کردن عزیزان همواره زیباست. مناسبت‌های بسیاری در فرهنگ ما وجود دارد که معمولا در این مناسبت‌ها برای عزیزانمان هدیه می‌خریم و با انتخاب یک هدیه‌ منحصر به فرد سعی داریم عشق خود را به آن فرد نشان دهیم. شب یلدا یکی از مهم‌ترین مناسبت‌های ایرانی است. رسوم و عادات نیکی که از گذشته برای ما به ارمغان گذاشته شده است دادن هدیه به عزیزان خاصه تازه عروس هاست. بدون شک خرید طلا بعنوان هدیه‌، می تواند شب چله ماندگار و ارزشمند بشمار آید.

خرید طلا به عنوان هدیه شب یلدا همیشه انتخاب فوق العاده ای است. خرید طلا هدیه ای زیبا، درخشان و ارزشمند است. با گذر زمان از مد نمی‌افتد و ارزشش را از دست نمی‌دهد. در این راستا گالری جلوه سعی دارد خدماتی را در قالب فروش حضوری طلا، فروش طلای آنلاین، فروش طلای کم اجرت، فروش طلای بدون اجرت، فروش ورقه های طلا و فروش شرایطی طلا(قسطی طلا) در قالب دستبند طلا، پابند طلا، گردنبند طلا، انگشتر طلا، حلقه طلا، گوشواره طلا، النگوی طلا، پلاک طلا،  پیرسینگ، سرویس طلا و نیم ست طلا و همچنین کالکشن های زنانه، کالکشن های مردانه و کالکشن بچه گانه و نوزادی ارائه نماید. بدیهی است همه خدمات فوق الذکر بصورت انواع طلای سنگین و طلای سبک و طلای ظریف و برای همه نوع سلیقه ای قابل ارائه و سفارشی سازی است.

فلسفه هدیه شب یلدا و شب چله

اصلی‌ترین میوه شب یلدا انار نماد مایه خیر، برکت و باروری است. رنگ قرمزی انار هم نماد خورشید، درخشش و شادی است. قداست میوه انار از دوران بسیار قدیمی برای همه ثابت شده است و حتی دارای جایگاه ویژه ای در میان ادیان بزرگ جهان داشت چرا که در افسانه ها و اساطیر هم نام آن ذکر شده است. تمام رسومات و سنت هایی که از قدیم برای ما به یادگار مانده دلیل و فلسفه‌ای زیبا و قابل قبول دارند.

هدیه شب یلدا بردن برای عروس که به آن شب یلدایی یا چله‌ای می‌گویند جدای از مسئله ابراز عشق و علاقه داماد و خانواده اش به عروس و اجرای رسمی کهن، باعث دیدار خانواده‌ها و بهانه‌ای برای با هم بودن بیشتر و ابراز محبت به نوعروس بوده و هست.

امروزه با توجه به تغییر در نگرش روابط در دوران نامزدی، با وجود اینکه دختر و پسر آزادی بیشتری در دیدار هم دارند با اینحال به گرامی داشت رسوماتی که ریشه در تاریخ سرزمین مان دارند، در این شب مراسم هدیه شب یلدا و شب چله ای برای عروس اجرا می گردد و چه بسا هدایایی گران قیمت از سوی خانواده داماد دریافت می کند. شب یلدا

این یک سنت است که برای اولین یلدای یک زوج جوان، خانواده داماد برای عروس تهیه می کنند، پس جا دارد به بهترین شکل، هدیه ای ارزنده باشد که به عنوان سرمایه گذاری کوچک برای زندگی زوج جوان ماندگار شود.

چرا خرید طلا و مصنوعات مرتبط با طلا انتخاب مناسبی است؟

تهیه هدیه و خرید طلا به مناسبت شب یلدا به دلیل محبوب بودن می توان گزینه خوبی بشمار آید. پیش از هر چیز همه ما به خوبی می دانیم که خانم ها عاشق زیورآلات، به خصوص از نوع طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا هستند و استفاده از آن ها باعث ایجاد حس بهتری در آن ها می شود. بنابراین تعجبی ندارد خریدطلا، خرید سکه و خرید مصنوعات طلا، از بهترین انتخاب های پیش روی شما برای این مناسب ملی و مهم باشند.

علاوه بر آن، با توجه به اهمیت دنیای مد در زندگی امروزی و نقش مهم اکسسوری ها در تکمیل استایل افراد اعم از زنان و مردان، خرید طلا بویژه طلای کم اجرت و طلای بدون اجرت انتخاب های بسیار هوشمندانه ای به شمار می روند که جذابیت خاصی خواهند داشت. جالب است بدانید که در کنار جذابیت و ارزش مالی بالای خرید طلا، این زیورآلات روی سلامتی جسمی و روحی فرد تاثیر مثبت دارند.

فاکتورهای مهم هنگام خرید طلا برای شب یلدا
توجه به رنگ پوست برای خرید طلا

پیش از هر چیز بهتر است بدانید که رنگ پوست از آن دسته مواردی است که تعیین می کند طلای خریداری شده چه جلوه ای داشته باشد. بنابراین توجه به آن تاثیر بسیار زیادی برای انتخاب نوع طلای سنگین، طلای سبک و طلای ظریف خواهد داشت. طلا به رنگ های مختلفی وجود دارد که با توجه به تفاوت های افراد در رنگ پوست، انتخاب های مختلفی پیش روی تان خواهد گذاشت. در این زمینه بهتر است که شما ابتدا انواع تناژهای رنگ پوست را بشناسید و بعد برای خرید طلا اقدام کنید.

چنانچه قصد دارید برای افرادی با تناژ پوستی سرد هدیه بگیرید، خرید طلاسفید از بهترین گزینه های ممکن خواهد بود. در مقابل اگر فرد مورد نظرتان پوست گرمی دارد، خریدطلای زرد بسیار فوق العاده و هماهنگ با پوستش خواهد شد.

خرید گردنبند طلا به عنوان هدیه شب یلدا

گردنبند طلا از آن دسته اکسسوری های جذابی است که به عنوان یکی از بهترین هدایا شناخته می شود. در تمام کالکشن‌های ارائه‌شده در جواهری جلوه گزینه‌هایی مناسب برای خرید طلای آقایان هم وجود دارد.

شما می‌توانید طلای مناسب برای آقایان را از طریق وب‌سایت گالری جلوه و کالکشن محصولات مردانه تهیه کنید. البته در میان محصولات جواهری جلوه گزینه‌های دیگری مانند زنجیرطلا مردانه و گردنبند طلای مردانه هم به چشم می‌خورد. این که کدام را برای نوع طلا برای خرید انتخاب می‌کنید کاملاً بستگی به شما و شناختتان از طرف مقابل دارد.

خرید انگشتر طلا و جواهر به عنوان هدیه شب یلدا

انگشتر طلا و جواهر از جمله زیورآلاتی محسوب می شوند که همواره در رده جذابترین و محبوب ترین ها قراردارند. برای خرید هدیه شب یلدا برای تازه عروس، لازم است انگشتر را مد نظر خود قرار دهید، زیرا از دیر باز خرید انگشتر برای تازه عروس ها، نشانه تعهد و علاقه داماد نسبت به آن ها است. یکی از ویژگی هایی که باید در خرید انگشتر به آن توجه کنید، انتخاب صحیح فلز آن است. انتخاب طلا به عنوان فلز انگشترتان، کاری عاقلانه است، اما بهتر است باقی فلزات را نیز بررسی کنید.

جهت خرید انگشتر به عنوان هدیه شب یلدا برای تازه عروس، لازم است علاوه بر فلز آن به مدل آن نیز توجه کنید. بهتر است مدل های ساده و شبیه به حلقه ازدواج را تهیه نکنید، زیرا انگشتری که به عنوان هدیه می خرید باید کمی متفاوت تر از حلقه یا انگشتر ازدواج باشد. شب یلدا

خرید دستبند طلا به عنوان هدیه شب یلدا

چرا که این زیورآلات مدل‌های مختلفی دارد و با بودجه‌های مختلف می‌توان یک دستنبد طلای زیبا خریداری نمود. اگر بودجه‌ی شما برای خرید یک دستنبد طلای زنانه کافی نباشد، می‌توانید از میان دستنبدهای تلفیقی همچون دستبند چرم و طلا یک مورد انتخاب کنید که با جیب و بودجه‌ی شما همخوانی بیشتری داشته باشد. مثلا شما با خرید دستنبد طلا  با سنگ عقیق جواهری جلوه، با صرف حداقل بودجه می‌توانید یک هدیه ماندگار و همیشگی تهیه کنید.

خرید دستبند طلاو چرم و همچنین خرید دستنبد طلا با سنگ عقیق برای خانواده‌ای که قصد دارند برای چند دختر خود دستبند به عنوان عیدی خریداری کنند مناسب است. برخی افراد و بالاخص خانواده‌هایی که تازه عروس و داماد دارند، خرید طلا به عنوان هدیه شب یلدا انتخاب بسیار عالی است. اگر قصد داشته باشید به مناسبت نوروز باستانی هدیه‌ای مقرون به صرفه اما ارزشمند برای عزیزی تهیه کنید، می‌توانید با انتخاب دستبند چرم طلا از جواهری جلوه، به مقصود خود برسید.

خرید نیم ست طلا  یا سرویس کامل طلا

یکی از گزینه‌هایی که همیشه و در همه مناسبت‌ها کاربرد دارند نیم ست طلا است. نیم ست ها از پر طرفدارترین دسته های زیورآلات می باشند. نیم ست ها شامل دو جزء از یک ست کامل که شامل گردنبند، گوشواره یا دستبند هستند، بوده و معمولاً تنوع طرح بیشتری داشته و بسیار مورد علاقه جوانان می باشد. از نیم ست های پرطرفدار، می توان به گوشواره و دستبند طلا شب یلدا یا گوشواره و گردنبند طلای یلدایی اشاره کرد و که معمولاً در طرح های هندوانه یا انار می باشند.

از جواهرهای مناسب شب یلدا نیز می توان به یاقوت سرخ اشاره کرد که به دلیل قرابت رنگ با میوه‌ی انار، در طراحی جواهرات یلدایی کاربرد ویژه ای دارند.  شما می توانید با اندکی بررسی محصولات متنوعی نسبت به خرید ست کامل طلا،  خرید نیم ست طلا، خریدگردنبند طلا، خریدگوشواره طلا، خرید دستبند طلا و خرید حلقه طلا را در گالری جلوه پیدا کنید.

تفاوت نیم ست و سرویس طلا اکثرا در انگشتر و دستبند است. در برخی دیگر از مدل‌ها نیم ست‌ها از یک گردنبند به همراه گوشواره و یک انگشتر تشکیل شده‌اند. حتی برخی از مدل‌ها از یک آویز و یک جفت گوشواره تشکیل شده‌اند.

از ویژگی‌های خوب نیم ست طلا این است که می‌توانید هر قطعه را به صورت جداگانه و در بازه‌های زمانی مختلف خریداری نمایید. نیم ست طلا زرد، نیم ست طلا سفید، نیم ست طلا رزگلد، نیم ست طلا عروس، نیم ست طلا نگین دار، نیم ست طلا سنگ، نیم ست طلا ایرانی، نیم ست طلا خارجی و نیم ست جواهر از انواع مختلف نیم ست طلا محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارید، مدل‌ های مختلف نیم ست طلا را انتخاب و خریداری کنید.

خرید پلاک طلا و خرید مدال طلا به مناسبت شب یلدا

شب یلدا

پلاک اسامی یکی دیگر از انتخاب‌های متداول در خرید طلا  بعنوان هدیه شب یلدا می باشد. بعضی‌ از افراد ترجیحشان خرید پلاک طلا یا خرید مدال طلایی است که با تم های مختلف شب یلدا(انار، هندوانه و…) طراحی‌شده باشد. البته بعضی گالری‌ها تم هایی را به صورت پیش‌ساخته موجود دارند که اگر شانس با شما باشد می‌توانید نام این مناسبت مهم و ملی را از میان آن‌ها پیدا کنید. از این‌ها گذشته شما می‌توانید با توجه به سلیقه و شخصیت فرد مورد نظر، یک قطعه طلای سفارشی اعم از  پلاک طلا یا مدال طلا به عنوان کادو شب یلدا تهیه کنید. همچنین می‌توانید از میان طلاهای موجود در گالری یک طرح خاص را به عنوان نمادی از شب یلدا خریداری کنید و به او هدیه دهید.

سخن پایانی

برای آنکه بتوانید هدیه مناسبی خریداری کنید کافیست. که علاوه بر توجه به سلیقه فرد مقابل، به عناصر تاثیر گذار در جلوه نهایی اکسسوری نیز توجه کنید. و خرید طلای هوشمندانه تری انجام دهید. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد.

پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. لازم به ذکر است شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری. از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب نیم ست طلا مناسب و دلخواه و همچنین پس انداز پول شما ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *