خرید طلا, خرید کادو

انواع پابند طلا، خرید و نحوه استفاده آن

پابند طلا

انواع پابند طلا، خرید و نحوه استفاده آن: خرید طلا بویژه خرید پابند طلا برای خانم ها بسیار لذت بخش است. پابند طلا یکی از رایج‌ترین زیورآلات برای زنان است. شکل پابند طلا، جنس پابند طلا و تناسب پابند طلا با اندام شما تاثیر اساسی روی استایل شما خواهد داشت.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید پابند طلا با قیمت مناسب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه (مجموعه جواهری جلوه) و سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص انواع پابند طلا، خرید پابند طلا، تاریخچه پابند طلا، انواع رنگ های پابند، نماد های مختلف پابند طلا، خرید آنلاین پابند طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید پابند طلا، به همراهان عزیز ارائه نمائیم. اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافیست سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

پابند طلا زنانه

پابند یک اکسسوری جذاب می باشد که با متریال های مختلفی ساخته شده و به دور مچ پا پیچیده می شود. معمولا این اکسسوری از جنس طلا یا نقره ساخته می شوند، اما نمونه های ارزان قیمتی از جنس پلاستیک، استیل و… نیز در بازار وجود دارد. خوشبختانه قیمت خرید پابند طلا زنانه و مناسب چندان زیاد نیست.

پابند طلا، خرید و نحوه استفاده

تاریخچه شکل گیری و ساخت اولین پابندها

زادگاه اصلی پابند طلا به درستی مشخص نیست. اما چندین قرن است که در کشور هند خانم ها خلخال به پا می بندند. زنان مصری از دوره ماقبل تاریخ مصر از پابند طلا برای زینت بخشی به پاها استفاده می کردند.

در سال ۱۹۳۰ میلادی در قرن ۲۰ استفاده از پابند طلا به عنوان اکسسوری مجدد ترند سال شد و دوباره همه خانم ها به استفاده از آنها علاقمند شده اند. قدمت پابندهای طلا به نسبت نمونه های آهنی و برنزی کمتر می باشد، اما ظرافت و زیبایی این نمونه ها بالاتر می باشد.

مصر

پابند ( خلخال ) در زمان‌های قدیم در مصر یک وسیله زینتی برای زنان در هر طبقه اجتماعی بشمار می‌رفت و از زنان اشرافی گرفته تا فقرا این آذین را به پای خود می‌بستند. پابندها در مصر باستان از مواد متنوع و در اشکال متفاوت ساخته می‌شدند. از فلزات بسیار گران‌قیمت همچون طلا که محبوب ثروتمندان بوده تا نقره و آهن که بیشتر مورد استفاده طبقه پایین و طبقه متوسط جامعه قرار داشته است.

همچنین پابند مورد استفاده رقصنده‌ها هم بود؛ هنرمندانی که یادبودهای آنها را می‌توان در معابد کنونی کشور مصر مشاهده کرد.

در حال حاضر زنان مصری دیگر  پابند به پا نمی‌بندند زیرا در دین اسلام استفاده از خلخال در انظار عمومی گناه محسوب می‌شود.

آسیای جنوبی

در ادبیات تامیلی داستانی در مورد پابند وجود دارد. زنان اهل رجستان اغلب پابندهای سنگینی به پا می‌بندند. اغلب این پابندها از جنس نقره هستند و نماد وابستگی‌های قبیله‌ای بشمار می‌روند. یکی از نشانه‌های زنان متاهل در هند این است که از پابندهایی استفاده می‌کنند که صدا می‌دهد تا وقتی وارد اتاق می‌شوند مردان با آنها صحبت نکنند.

پابند طلا، خرید و نحوه استفاده

آسیای شرقی

جالب است بدانید در یک دوره زمانی خاص در کشورهای شرق آسیا، زن‌ها پابندهایی را به هر دو پای خود می‌بستند که توسط یک زنجیر به هم متصل بود. دلیل استفاده از این پابندها این بود که زنان و دختران آرام قدم بردارند چون در آن کشورها مد بوده که زنان گام‌های کوتاهی داشته باشند.

اروپا

پابندهای برنزی از عصر برنز در اروپا رواج یافت. در شهرهای حاشیه رود دانوب و در حوالی کوه‌های آلپ، راین و آتلانتیک بسیاری از زنان از پابند برای زینت‌بخشیدن به پاهای خود بهره می‌گرفتند.

انواع مدل های پابند زنانه طلایی

به صور کلی پابند ها به دو دسته انعطاف پذیر و ثابت تقسیم بندی می شوند. پابند ها انعطاف پذیر در هند به نام پابال نیز شهرت دارند. معمولا در ساخت این مدل پابند از یک دسته حلقه های زنجیری به همراه زنگوله استفاده می شود.

این پابندها صدای قابل توجه نیز تولید می کنند. نمونه ها ثابت از فلز ها مسطح و صاف ساخته شده اند و تنها در یک قسمت از مچ پا ثابت می شوند.

راهنمای خرید پابند طلا مناسب خود

برخلاف تصورتان که خرید پابند طلا زنانه را ساده می پندارید، باید بگوییم که برا داشتن یک خرید رضایت بخش لازم است تا به نکات زیر توجه کنید.

انواع پابند

خواه به دنبال یک پابند ساده برای ست کردن با لباس راحتی باشید و یا اینکه با یک لباس رسمی بخواهید پابند را ست کنید، گزینه های مختلفی در بازار موجود است. در اینجا چند طرح محبوب برای انتخاب شما ارائه شده است:

پابند های مهره دار

پابند های مهره دار مخصوصاً در طول تابستان، لوازم جانبی سرگرم کننده و راحتی هستند. اگر به دنبال ظاهری منحصر به فرد هستید، چند عدد را با هم بپوشید و یا آنها را با نوع دیگری از پابندها، مانند پابند فلزی یا چرمی مخلوط کنید.

پابند چرمی

پابند های چرمی یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افرادی است که از پوشیدن این اکسسوری لذت می برند. چرم هرگز از مد نمی افتد و تقریباً با هر نوع لباسی اعم از شلوار جین، شلوارک یا دامن به راحتی ست می شود. برخی از مچ بندهای چرمی دارای یک بست هستند که به راحتی قابل تنظیم است تا کاملاً متناسب مچ پا باشند.

پابندهای رشته ای

مدل های رشته ای ساده و در عین حال شیک هستند، و آنها را به گزینه ای مناسب برای کسانی تبدیل می کند که قصد جلب توجه زیادی ندارند. پابندهای رشته ای پلاستیکی با رنگ های مختلف و با گوی هایی از طلا یا سنگ های رنگی، قطعه هایی مینیمالیستی اما جذاب هستند.

پابند طلا، خرید و نحوه استفاده

پابند های نقره ای

پابند های نقره ای به دلیل ظاهر بوهمیایی محبوب هستند. یک پابند ساده نقره ای را در نظر بگیرید که می توانید با آن شخصیت خود را منعکس کنید.  نقره با هر چیزی مطابقت دارد به همین دلیل قطعات پابند های نقره برای استفاده روزمره محبوب هستند.

پابند تنیس

پابند های تنیس به همان سبک دستبند تنیس کلاسیک طراحی شده اند و به طور معمول دارای چندین سنگ کوچک است که در یک زنجیره گسترده قرار گرفته اند. مدل های تنیسی برای ظاهری زیبا کاملا مناسب هستند.

اندازه مناسب پابند طلا

این نکته را در نظر بگیرید که دوست دارید، پابند طلا روی قوزک پا محکم شود یا از روی مچ پا آویزان باقی بماند. مدل های آویز پابند را با صندل های تابستانی با کفش روباز ست کنید. نمونه های ثابت را با کتونی و کفش رسمی به خوبی مچ می شوند. برای اندازی گیری اندازی پابند مناسب خود، از یک متر پارچه ای استفاده کنید و دور مچ پایتان را اندازه بگیرید. سپس به عدد به دست آماده حدود ۱ تا ۱ و نیم سانت بیافزاید. اگر دوست دارید پابند آویزان تر بایستید به اندازه مچ پایتان ۲ سانت اضافه کنید.

 انتخاب مدل و طرح مورد پسند پابند

انتخاب طرح و مدل پابند افزون بر سلیقه شخصی و علایق شما، به طرح و مدل کفش نیز بستگی دارد. اگر می خواهید از پابند در کنار کتونی استفاده کنیم، بهتر است به سراغ نمونه هایی بروید، که آویز یا نداشته باشند. نمونه های بافت ساده به خوبی با پابند مچ می شوند. اگر قرار است پابند را با لباس ها مخصوص به مهمانی و یا کفش های رو باز زنانه ست کنید؛ بهتر است به سراغ خرید پابند طلا زنانه آویز دار و فلزی بروید. البته این را از یاد نبرید که معمولا پابند ها را با کتونی ها کوتاه و و صندلی ست می کند؛ که در آنها پا به خوبی نمایان می شود.

جنس متریال بکار رفته در ساخت پابند

پابند ها از جنس طلا، نقره، برنز، استیل و… ساخته می شوند. اگر بودجه کافی دارید، شک نکنید که پابند های طلا کیفیت و زیبایی فوق العاده تری به نسبت سایر نمونه های مشابه دارند. اگر پوست برنزه ای دارید به سراغ پابند از جنس طلای زرد بروید اما برای پوست روشن، پابند با طلای سفید را به شما پیشنهاد می دهیم.

پابند طلا، خرید و نحوه استفاده

فواید استفاده از پابند طلا

تماس مداوم طلا با پا موجب افزایش گردش خون در بدن می شود. همچنین طلا در درمان اختلالات هورمونی، قاعدگی نامنظم و فشار خون بالا اثر می گذارد.

این در حالی است که استفاده و خرید پابند طلا برای خانم ها، فشار عصبی را کاهش می دهد.

آداب و رسوم پابند طلا زنانه

پوشیدن پابند در محیطی ها رسمی خیلی جالب نمی باشد. اما برای محیط های کاری مدرن، مهمانی ها، ساحل و استخر کاملا مناسب می باشد. بهتر است زمانی که قصد خرید پابند طلا زنانه دارید؛ به نکات زیر نیز توجه کنید.

دقت کنید که اندازه پابند خیلی کوچک نباشد، که به مچ پا فشار وارد کند.

برای پوست گندمی طلا زرد و ترکیب آن با رنگ ها قرمز مناسب می باشد.

برای پوست ها تیره و سبزه پابند طلا با ترکیب رنگ سفید و زرد مناسب می باشد.

پابند با دامن ها کوتاه و یا شلوار هایی که به خوبی مچ پا را به نمایش می گذارند؛ ست می شود.

انواع رنگ پابند

سفید: پاکی، بی گناهی، سادگی

زرد: خوش شانسی، انرژی، اجتماعی بودن

آبی: موفقیت در حرفه، استعداد، هوش

سبز: موفق باشید، آرام باشید، تعادل داشته باشید

قرمز: موفق باشید در مسابقات، بازی ها و ورزش ها

صورتی: عشق، اتحاد، ازدواج، عاشقانه

سیاه: رازداری

پابند طلا، خرید و نحوه استفاده

سخن پایانی

خرید طلا و جواهر یک تجربه لذت بخش برای شما خواهد بود. باید گفت طلا یک فلز گران بها به شمار می رود که با گذشت زمان ارزش خود را حفظ می کند، ولی خرید آن بسیار هزینه بر است و یک سرمایه گذاری در طول زندگی شخص محسوب می شود. در این راستا باید از آگاهی مناسبی از نکات مهم برای خرید طلا برخوردار باشیم تا خرید موفق و خوبی را تجربه کنیم.

بایستی همواره بخاطر داشته باشید در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه و فروش سکه به مغازه ها و فروشگاه های معتبر و مجاز فروش خرید طلا که مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر یا مراجع ذیربط دارند، مراجعه نمائید. شما می توانید از انواع مدل های پابند طلا زنانه در فروشگاه اینترنتی جواهری جلوه بازدید به عمل بیاورید. جواهری برای آسان تر کردن خرید مشتری ها، امکان خرید اینترنتی طلا برای شما فراهم کرده است. شما می توانید ۲۴ ساعته، در هر کجای ایران که هستید، از این فروشگاه خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *