خرید طلا, طلا و جواهر

آشنایی با آویز های طلا، پیدایش و انواع آن

آویز طلا

آشنایی با آویز های طلا، پیدایش و انواع آن: خرید طلا و خرید آویز طلا برای خانم ها و آقایان حس بسیار خوبی به همراه دارد. مدال یک نقطه کانونی برای پوشاک شما ایجاد می کند.

آویز منطبق بر استایل شما، ضریب جذابیت شما را افزایش می دهد. آویزهایی که به خوبی طراحی شده اند مجموعه های زیبایی ایجاد می کنند که برای هر نوع رویداد یا مناسبتی بسیار مهم هستند. عیار آویز طلا، طراحی آویز طلا، رنگ آویز طلا، قفل آویز طلا، جنس آویز طلا، طول زنجیر طلا و وزن آویز طلا  تاثیر اساسی روی استایل شما خواهد داشت. شما در انتخاب طرح، جنس و رنگ آزاد هستید اما همیشه گوشه چشمی هم به جنس آویز خودتان داشته باشید. سعی کنید آویز را در ساده‌ترین حالت و طرح انتخاب کنید. این طوری هم چشم شما در طول روز خسته نمی‌شود و هم طرح جذاب ساعت حسابی خودش را نشان می‌دهد. پر واضح است که باید حساسیت‌های پوستی را هم در نظر بگیرید.

اگر حساسیت دارید بهتر است از آویزهای غیرفلزی استفاده کنید. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید آویز طلا زنانه، دخترانه و مردانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در گالری جلوه و سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص پیدایش آویز طلا، انواع آویز طلا، خرید آویز طلا، خرید آنلاین آویز طلا، قیمت آویز طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید آویز طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

آویز طلا

داستان پیدایش آویزدر گذر زمان

آویز تکه‌هایی از طلا یا لوازم جانبی هستند که به یک زنجیر یا گردن‌بند متصل می‌شوند که به دور گردن بسته می‌شوند. کلمه آویز از کلمه فرانسوی pendr به معنای آویزان کردن گرفته شده است. آویزها ارتباط عمیقی در تاریخ بشریت دارند. در مصر باستان آویزهای طلایی می پوشیدند که دارای طرح های هیروگلیف بود.  رومی‌ها آویزهایی به شکل سکه‌های طلا و گلدسته می‌پوشیدند. در سرزمین چین قطعات چوبی حکاکی شده‌ای را در قاب‌های طلایی ایجاد کرد تا با زنجیر دور گردن آن‌ها بپوشند. دوره رنسانس روند طلا و جواهرات را دگرگون و انقلابی در طرح های آویز به وجود آورد. آویزها در گذر زمان  به لوازم جانبی مورد علاقه و محبوب برای ثروتمندان و فقیرها، جوانان و پیران، مردان و زنان تبدیل شدند.

معرفی انواع آویز

برخی آویزها زینتی هستند اما خواص فوق طبیعی و درمانی نیز دارند. آویزهای پیچیده و آراسته استایل‌های جذاب ایجاد می‌کنند، اما آویزهای ظریف به آرامی سبک شخصی و میزان احساسی پوشنده را بیان می‌کنند. آویزهای جذاب برای استایل با انواع مختلف لباس عالی هستند. مدال طلا می توانند فرم و شکل مختلفی به خود بگیرند.

مدال های مذهبی

آویزهای مذهبی پرطرفدار دارای نمادهای مذهبی ادیان مختلف هستند. نمادهای خدایان و الهه های فرخنده و خوش شانس هستند. اولین جواهراتی که به بچه ها هدیه داده می شود.

آویزهای شخصی

آویزها را می توان بسیار خاص ساخت که با سنگ ها، الماس ها و طرح هایی که به دل می نشینند شخصی سازی شوند. می‌توانید عشق خود را به هنر با ایجاد آویزهای شخصی‌سازی شده که نشان‌دهنده مجسمه‌ها، نقاشی‌ها و معماری هستند، جشن بگیرید. با افزودن سنگ های تولد به آویز خود، حال و هوای خوب و یک جواهر عالی به دست می آورید. اگر عاشق موسیقی هستید، فقط ابزار موسیقی مورد علاقه خود را اضافه کنید و طرح آویزی ایجاد کنید که با تماس واقعی شما طنین انداز شود.

آویزهای الفبا

آویزهای حروف الفبا را می توان به صورت ایتالیک یا خط شکسته طراحی کرد. آنها به زنجیرهای باریک زیبایی می بخشند. آنها هدیه ای عالی برای تازه عروس ها و بچه های کوچک هستند. با ترکیب حروف اول همسران می توان آویزهای عاشقانه زن و شوهر درست کرد. این آویزها برای کسانی که می خواهند تعهد خود را اعلام کنند عالی است.

آویز چشم نظر

آویزهای چشم شر دارای طرح آویز نمادین آبی سیاه و سفید و قرمز هستند. آویزهای چشم بد شما را در برابر انرژی های منفی و ارتعاشات بد محافظت می کند. می توانید این آویزها را با زنجیر، به عنوان آویزان روی ساعت بپوشید. آویزهای چشم بد هاله شما را مرتب می کند و هر انرژی شیطانی را که به سمت شما می رود منحرف می کند.

تعیین رنگ آویز طلا

اینکه آویز مورد نظر شما از چه رنگی برخوردار باشد، موضوعی است که از ۰ تا ۱۰۰ آن به سلیقه و نظر خود شما همراهان عزیز جلوه بستگی دارد. پیشنهاد می شود حتما در پروسه خرید طلا به تناسب رنگ و طرح آویز خود توجه داشته باشید. آویز مورد نظر شما می تواند طلایی، سفید و هم‌چنین رُزگلد باشد. البته معمول‌ترین رنگی که در آویزها در دست خانم‌ها می‌بینید طلایی است. رنگ طلایی زیبا و جذاب است. رنگ طلایی در کنار چرم و ساعت‌های رنگ تیره و روشن به نظر فوق‌العاده می‌رسد. همچنین ظاهری شیک و نیمه رسمی به دست‌های شما می‌دهند. برند بین‌المللی ون کلیف و آرپل یکی از برندهای پیشرو در تولید آویزهای طلا است و با طرح‌های بی‌نظیر و اکثرا مینیمالش حرف اول را در ترند زیورآلات مربوط به ساعت می‌زند.

قیمت آویز طلا:

قیمت آویز طلا با در نظر گرفتن تمامی نکات مهم گفته شده در این مقاله  مشخص می شود.  آویز طلا با توجه به عیار طلا، وزن طلا، سبک طراحی طلا و داشتن با نداشتن سنگ ها و نگین های زینتی و…تعیین می شود.  با این حال شما سعی کنید با هر میزان بودجه ای که برای خرید یک آویز طلا در نظر گرفته اید، به دنبال مناسب ترین و بهترین گزینه برای خود و یا به عنوان هدیه برای دوستان خود باشید.

راهنمای نگهداری از آویزهای طلا

لازم است در بازه های منظم سه ماهه یا شش ماهه اقدام به بررسی کامل طلا و زیورآلات از جمله آویزهای طلا مورد علاقه خود داشته باشید. در صورت جرم گرفتن و یا تیره شدن قطعات متصل به آویز طلا، می توانید با کسب آموزش های لازم و یا سپردن آن به یک طلاساز، محصول مورد نظر خود را همچون روز نخست کاملا تمیز و شفاف تحویل بگیرید. سعی کنید آویزهای ساخته شده از طلا را در جعبه جواهرات نگهداری نمائید. پیش از قرار دادن زیورآلات طلایی خود در آن، طلا را در داخل یک پارچه ظریف و تمیز قرار دهید تا از برخورد طلاها به یکدیگر در درون جعبه جلوگیری کرده باشید.

آویز طلا

نکات مهم و کلیدی هنگام خرید آویز طلا

استفاده از طلا، زیورآلات و سایر مصنوعات طلا برای خانم ها در هر سن و سالی که باشند و به هر مناسبتی که تهیه شده باشد، جذاب و دوست داشتنی است. خرید طلا ساخته شده، امروزه دارای بیشترین تنوع مدلی از خود در طول تاریخ است. به راحتی می توان با مبالغی کم و یا زیاد اقدام به خرید طلا و مصنوعات مرتبط با طلا با هر  سلیقه و نظر شخصی اقدام نمود.

عیار آویز طلا

اولین نکته در خصوص خرید طلا منجمله خرید آویز طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا توجه به عیار آن است. عیار طلا بطور کلی بر روی قیمت خرید طلا و مظنه فروش طلا بسیار تاثیرگذار است.  البته اگر طلا اصل و واقعی بوده و ناخالصی در آن کمتر وجود داشته باشد. بنابراین اگر می‌خواهید آویز ساعت خود را از جنس طلا خریداری کنید حتما به عیار آن توجه کنید. فراموش نکنید آویز طلای خود را حتما از فروشگاه های دارای پروانه کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر و با فاکتور رسمی تحویل بگیرید. بدیهی است طلاها معمولا یا از عیار ۱۸ و یا با عیار ۲۴ ساخته می شوند.

طرح آویز طلا

هر اکسسوری یا زیورآلاتی که خریداری می‌کنید باید منعکس‌کننده‌ روحیات و سلیقه‌ شما باشد. تمام جذابیت و زیبایی یک آویز طلا منوط به طرح آن می شود. طرح آویز مورد نظر شما می تواند یا به صورت کاملا ساده در نظر گرفته شده باشد و عاری از هرگونه سنگ و نگین زینتی باشد. آویز طلای شما می تواند به صورت سلطنتی ساخته شده و در ساخت آن نیز از سنگ های قیمتی و نگین های ارزشمند استفاده شده باشد. همچنین باید آویزی را خریداری کنید که با سبک و استایل ساعت شما هم همخوانی داشته باشد. همچنین اگر بدنه ساعت شما طرحی شلوغ دارد بهتر است آویز ساده‌تری خریداری کنید. اگر هم استایل ساعت شما ساده و مینیمال است، یک آویز طرح‌دار می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به آن ببخشد.

وزن آویز طلا

به وزن آویز ساعت طلا خود نیز توجه لازم را داشته باشید. آویزهای ساعت طلا معمولا وزن سبکی دارند. وزن آویز طلا اگر زیاد باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکل در حرکت آزادانه دست های شما شود. البته توجه داشته باشید که وزن آویز به علاوه وزن خودِ ساعت اگر زیاد باشد در دراز مدت مچ دست شما را اذیت خواهد کرد.

جنس آویز طلا

شما می‌توانید آویز ساعت خود را از هر جنسی در بازار پیدا کنید. آویزها با جنس های مختلفی از جمله طلا، نقره، پلاتین، استیل و … در بازار وجود دارند. مسلما آویزهای طلا قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع آن دارند.

طول زنجیر آویز طلا

طول زنجیر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید آویز ساعت طلا باید به آن توجه کنید. اگر طول زنجیر بیش از حد کوتاه باشد نمی‌توانید آن را به‌راحتی به بند ساعت متصل کنید. همچنین امکان باز شدن یا پاره شدن آن وجود دارد. بهتر است زنجیر ساعتی که خریداری می‌کنید حداقل دارای ۷ سانتی‌متر طول باشد.

حلقه متصل به آویز طلا

اصولآ آویز طلا با یک حلقه ثابت به زنجیر و یا گردنبند شما متصل می شود. با این حال چنانچه آویز طلا مد نظرتان از یک قفل جهت اتصال به زنجیر و یا همان گردنبند طلا برخوردار بود، حتما به کیفیت و میزان استحکام قفل آن توجه لازم را داشته باشید.

قفل آویز طلا

نوع قفل و همچنین دوام و استحکام آن از اهمیت زیادی برخوردار است. به‌خصوص زمانی‌که آویز خود را از جنس طلا خریداری می‌کنید. به این ترتیب نیازی نیست دائما نگران باز شدن یا گم شدن آن باشید.

آویز طلا

اتصالات جانبی آویز طلا

آویزهای ساعت طلا می توانند در کنار زنجیر و پلاک خود از یکسری اتصالات جانبی نیز برخوردار باشند. مثلا می توان بر روی آن ها از سنگ های زینتی استفاده نمود و سبب افزایش دو برابری جذابیت های ظاهری آن شد. فراموش نکنید که در صورت بهره مندی آویز طلا از اتصالات جانبی حتما به نحوه اتصال و کیفیت قطعات بر روی محصول خود توجه نمایید.

سخن پایانی

طلاجواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. اگر قصد  و هدف دیگر از خرید آویز طلا توسط شما سرمایه‌گذاری است. پیشنهاد ما به شما این است که پول خود را صرف خرید طلا کم اجرت کنید که مزد ساخت کمی داشته و هنگام فروش کمترین کاهش قیمت را به خود خواهد دید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که زیبایی طلا برای شما در اولویت قرار دارد، توصیه می گردد همیشه در خرید طلا، خرید سکه، فروش طلا، فروش سکه، خرید و فروش جواهرات، خرید آنلاین طلا و خرید حضوری طلا به فروشگاه های قابل اعتماد و دارای جواز کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر مراجعه نمائید.

موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر است. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بعنوان یکی از معتبرترین برندهای فعال در صنعت طلاسازی و طلافروشی، بهترین پیشنهاد ممکن را برای خرید طلا و حداکثر سازی سود ارائه می نماید. همراهان عزیز جواهری جلوه می توانند جهت بازدید از محصولات متنوع این مجموعه، به گالری و فروشگاه، سایت اینترنتی و سایر شبکه های اجتماعی این مجموعه مراجعه کرده و زیورآلات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *