خرید طلا, خرید کادو

اطلاعاتی در مورد خرید انواع گردنبند طلا

necklace

اطلاعاتی در مورد خرید انواع گردنبند طلا: خرید گردنبند طلا برای خانم ها و آقایان بسیار لذت بخش است. گردنبند طلا از پرکاربرد ترین زیورآلات و اکسسوری ها در پوشش زنان، دختران و مردان می باشد. استفاده از انواع گردنبند از جمله گردنبند طلا و جواهر از گذشته تا امروز، بین عموم مردم اعم از مردان و زنان رواج داشته است. گردنبند طلا جزء اولین چیزهای هستند که در میان جواهرات شما خودنمایی می کنند. شکل گردنبند طلا، جنس گردنبند طلا و تناسب گردنبند طلا با لباس ها و اندام شما تاثیر اساسی روی استایل شما خواهد داشت.

پوشیدن گردنبند طلا و رومانتویی، زیبایی ظاهر و لباس ما را بیشتر می کند و باعث درخشش هر چه بیشتر ما در مناسبت ها و محیط های مختلف می شود. البته خرید گردنبند طلا مناسب می تواند زیبایی ها را چند برابر کند . خرید گردنبند طلا، همیشه نمادی از عشق و تعهد فرد به زندگی، خانواده، همسر و سایر اطرافیان بوده است. گردنبند طلا می تواند بصورت زنجیر طلا، گردنبند بصورت آویز با نگین و سنگ های طبیعی مانند یاقوت باشد . گرچه گردنبند طلا برای آقایان عموما بصورت زنجیر استفاده می شود و تنوع قابل قبولی نیز دارند.

اما گردنبند طلا برای خانم ها اکثر دارای آویز هستند. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید گردنبند طلا زنانه، دخترانه و مردانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در گالری جلوه و سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص انواع گردنبند طلا، خرید گردنبند طلا، خرید آنلاین گردنبند طلا، فروش گردنبند طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید گردنبند طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

مدل های مختلف گردنبند طلا

necklace

برای خرید گردنبند طلا می توان انواع مختلف گردنبند طلا را بررسی نمود. یکی از گزینه های مناسب برای دادن هدیه می تواند مدلی از گردنبند طلا اعم از گردنبند پلاک، گردنبند آویز طلا و آویز متصل به زنجیر طلا باشد. در این راستا لازم است اطلاعاتی از ویژگی انواع مدل گردنبند طلا داشته باشیم. در خرید گردنبند طلا و زیورآلات باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشیم. بین استایل و مدل گردنبند طلایی که انتخاب می کنیم چه ارتباطی وجود دارد؟

هر چقدر هم گردنبند طلا موجود در بازار را در لیستی مشخص نمائیم باز هم ممکن است برخی از مدلهای متنوع موجود از قلم بیفتند. اطلاعاتی در مورد خریدگردنبند طلا و انواع گردنبند طلا

اطلاعات کامل در مورد انواع گردنبند طلا

گردنبند طلا یکی از پرطرفدارترین زیورآلات زینتی است. ممکن است بخواهید برای خودتان گردنبند طلا بخرید یا آن را برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید و خاطرهای خوش را برای آنها ثبت کنید. یکی از محبوب ترین هدیه ها، خریدگردنبند طلا بصورت اسم می باشد.

گردنبند طلا اسم

ارزش گردنبند طلای خریداری شده به دلیل ارزشمند بودن فلز آن نه تنها کم نمی شود بلکه همواره درحال افزایش است. وقتی طلا هدیه میدهید ارزش مالی آن هدیه مشخص است و فردی که هدیه را دریافت میکند میداند که قیمت بالایی برای آن پرداخت کردهاید. گردنبند طلا همواره ارزش خود را حفظ می نماید. همچنین استفاده از طلا باعث خراب شدن، تغییر رنگ یا تغییر حالت ظاهری آن نمیشود. می توانید سال ها گردنبند طلا را به گردن بیاویزید.

می توانید هنگام خواب یا دوش گرفتن هم آن را از گردنتان باز نکنید. گردنبند طلا همان کیفیت و درخشندگی روز اول را داشته و خراب نمیشود. پس اگر دنبال خرید هدیه ارزشمند هستید که با گذشت زمان ارزش آن کم نشود میتوانید انواع گردنبند طلا را سفارش دهید.

گردنبند طلا چند اسمی

اطلاعاتی در مورد خریدگردنبند طلا و انواع گردنبند طلا
یکی از بهترین هدیه ها گردنبند طلاچند اسمی است. خیلی از افراد برای هدیه دادن از گردنبند طلا که اسم خودشان که در کنار اسم نامزد یا همسرشان حک شده استفاده میکنند. گردنبند طلاچند اسمی تا سال ها باقی میماند و تداعیگر خاطره های خوش خواهد بود. شما میتوانید طرح، اسم یا شعر دلخواه را به گالری و جواهری جلوه سفارش دهید تا مطابق سلیقه ی شما گردنبند طلا مورد نظر طراحی و ساخته شود.

necklace

نکات مهم در خرید گردنبند طلا

اگر به نکات که ارائه می شود دقت لازم را داشته باشید بدون شک از خرید گردنبند طلا اعم از خرید طلا بصورت حضوری یا خرید طلا بصورت آنلاین رضایت خواهید داشت . گردنبند ظریف طلا، ظرافت و جذابیت بی نظیری به شما می بخشند. گردنبند ظریف طلا علاوه بر عیار کم، قیمت نسبتا پایینی دارند. از این رو افراد بسیاری تمایل به خرید گردنبند ظریف طلا از خود نشان می دهند.

البته در بازار طلا و جواهرات انواع متعددی از گردنبند طلا با طول و ضخامت و… وجود دارد که انتخاب را برای دوست داران زیوآلات با کمی مشکل رو به رو خواهد کرد . در صورتی که زیور آلات
مختلف مثلا گردنبند طلا با دست ساخته شده باشد به دلیل کار دست بودن محصول ارزش بیشتری دارد. در صورتی که گردنبند طلا توسط دستگاه و ماشین ساخته شود اجرت و مزد ساخت کمتری دارد .

از دیگر موارد مهمیکه هنگام خرید گردنبند طلا باید به آن توجه داشته باشید میزان خلوص و عیار طلا می باشد. این کالا به علت پرمصرف بودن باید از طلا با مقاومت بالاتری ساخته شود. عیار طلای خالص ۲۴ میباشد که بسیار نرم بوده و برای ساخت زیورآلات حتما باید با انواع مختلفی از فلزات دیگر ترکیب شود و آلیاژ با درصد خلوص متفاوتی بدست آید تا بوسیله ی آن بتوان گردنبند طلا با کیفیت و مقاومت بیشتری ساخت . بدیهی است ساخت گردنبند طلا با عیار ۱۸ می تواند گزینه مناسبی تلقی گردد.

اهمیت سایز در خرید گردنبند طلا

یکی از مسائل بسیار مهم در خرید گردنبند طلا اندازه و طول آن است. اگر می خواهید از لباس های یقه بسته استفاده کنید بهتر است گردنبند طلا با طول بیشتر خریداری کنید. استفاده از گردنبند های بلند روی لباس و ترجیحا روی لباس های ساده و تک رنگ زیبایی و جلوهی بیشتری خواهد داشت. در صورتی که می خواهید فقط از یک گردنبند طلا استفاده کنید می توانید از زنجیرهای ضخیم تر استفاده کنید.

در هنگام خرید گردنبند طلا باید دقت کنید تا زنجیری که انتخاب می کنید توپر یا توخالی است. بعضی از زنجیرها با وجود اینکه ظاهر ضخیمی دارند ولی از بافت های توخالی تشکیل شده اند و در کل زنجیر سبکی هستند. با توجه به نوع استفاده ی شما از گردنبند طلا و اینکه این گردنبند را برای استفاده روزمره می خواهید و یا فقط استفاده در مهمانی و مراسم خاص نوع انتخاب شما نیز متفاوت خواهد بود .

در صورتی که نمی خواهید از یک زنجیر بلند ضخیم استفاده کنید میتوانید از چند زنجیر باریک و سبک در کنار هم برای کامل کردن لباس و تکمیل ظاهر خود استفاده کنید . گفتنی است طول متفاوت زنجیر گردنبند، تعیین کننده نوع کاربرد نیز هست.

بعنوان مثال زنجیر بسیار کوتاه، مختص گردنبند چوکر است. برای خرید گردنبند طلا چوکر باید زنجیری با طول ۵ سانتی متر بیشتر از دور گردن خود انتخاب کنید. این گردنبند های کوتاه، مناسب گردن های بلند و کشیده هستند. بنابراین خانم هایی که گردن باریکی دارند می توانند با استفاده از آن ها ظاهر بسیار متفاوت و جذاب پیدا کنند .افرادی که گردن کوتاهی دارند بهتر است زنجیر هایی با طول ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر انتخاب کنند. البته افرادی که گردن متوسط دارند در انتخاب هر گونه از زنجیر ها می توانند آزادانه تصمیم بگیرند .

نوع و فرم بدن در خرید گردنبند طلا

اگر قدی بین ۱۵۰ تا ۱۶۵ سانتی متر دارید بهتر است زنجیری با طول ۴۰ تا ۶۰ سانتی متر انتخاب کنید. افرادی که قد متوسطی دارند یعنی بین ۱۶۵ تا ۱۷۵ میباشند، در انتخاب مدل و فرم آزاد هستند و افراد بلند قد یعنی بالای ۱۷۵ سانتی متر، نباید زنجیر بلند انتخاب کنند. لازم به ذکر است علاوه بر اندازه گردن و قد، فرم و شکل صورت شما نیز در انتخاب گردنبند موثر هستند.

اگر صورتی گرد دارید از گردنبند طلا و چوکرهای بلند استفاده کنید. اگرصورتی بلند دارید، زنجیر طلا با طول ۴۰ الی ۴۵ سانتی متری را انتخاب کنید. گردنبند طلا و چوکر های کوتاه نیز برای صورت های قلبی شکل مناسب ترهستند. توجه داشته باشید که زنجیر طلا بلند، چانه شخص را باریک تر و کشیده تر نمایش می دهند .

فرم صورت و نقش آن در انتخاب گردنبند طلا

برای صورت گرد باید از گردن آویز های بلند و ترجیحاً با آویز سنگین استفاده کرد. زیرا گردن آویز های سنگین به دلیل وزن خود، زنجیر را به سمت پایین کشیده و شکلی شبیه V ایجاد می کنند که در کشیده تر به نظر رسیدن چهره نقش مهمی دارد. اگر صورتتان خیلی گرد است، از زنجیرهایی که کمی کوتاه تر هستند با آویزهایی سبک تر استفاده کنید. در مورد صورت های خیلی گرد باید کاری کنید که شکلی کلی گردنبند آویز گرد بوده و با فرم صورتتان همخوانی داشته باشد . در صورتی که صورت شما بیضی است، می توانید از انواع مختلف گردنبند طلا آویز استفاده کنید .

necklace
ست کردن گردنبند طلا با سبک و رنگ لباس

اگر انتخاب و خرید گردنبند طلا متناسب با استایل باشد، ظاهری چشمگیر و فریبنده ایجاد می کند. برای همین موضوع است که تیم خلاق جواهری جلوه پیشنهاد دارند برای لباس های مشکی، نارنجی و قرمز از گردنبند طلای زرد و برای لباس های سفید و بنفش از گردنبند طلای سفید استفاده کنید . سعی کنید در هنگام انتخاب گردن آویز طلا که مزین به سنگ های قیمتی است، رنگ لباسی که می خواهید با آن ست کنید را مد نظر قرار دهید .

خرید گردنبند طلا مناسب برای تمام موقعیت ها و مناسبت ها

اگر تنوع بسیار زیاد گردنبند طلا هنگام خرید گردنبند طلا شما را گیج کرده و دنبال مدلی هستید که برای تمام سنین، موقعیت و مناسبت ها مناسب باشد. همه سلیقه ها را در خرید گردنبند طلا راضی کند. به شما گردنبند تدی را پیشنهاد می دهیم. گردنبند تدی از طلای ۱۸ عیار ساخته شده است. جهت خرید این گردنبند فوق العاده و دیگر مدل های مختلف گردنبند طلا می توانید به صورت حضوری یا آنلاین با مجموعه جواهری جلوه و تیم فروش جلوه در تعامل باشید.

نکاتی در مورد نگهداری از گردنبند طلا

طلا فلزی کمیاب و گرانبهاست. هر استایلی با طلا زیباتر می شود. اگر از زیورآلات طلا به درستی استفاده نشود ممکن است خراب یا پاره شوند. همچنین به دلیل تماس مستقیم این زیورآلات با پوست ممکن است هر چند وقت یکبار نیاز باشد آن ها را تمیز کرد . آیا برای تعمیر طلا حتماً باید به طلافروشی مراجعه کرد؟ پیشنهاد می کنیم سوالات خود را از تیم مجموعه جواهری جلوه در میان بگذارید تا تیم مشاوره با تجربه جلوه، در کوتاه ترین زمان راهنمایی لازم را در خصوص چگونگی نگهداری از طلا و سایر مصنوعات طلا خاصه گردنبند طلا در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهند . اطلاعاتی در مورد خریدگردنبند طلا و انواع گردنبند طلا

چگونه می توان انواع گردنبند طلا را تهیه کرد؟

در گام نخست باید بدانید که دنبال چه نوع طلا و جواهری هستید. مدلهای مختلف زنجیر طلا، گردنبند طلا، پلاک طلا و تفاوت قیمت آنها بر اساس بودجه شما موضوع مهم و تعیین کننده است. بحث مهم دیگر عیار طلا ( طلای ۱۸ عیار، طلای ۲۴ عیار و … ) و خرید آنلاین طلا و فروش اینترنتی طلا و خرید و فروش حضوری طلا است. بنابراین برای تهیه و خرید مدل های مختلف گردنبند طلا بایستی موضوع را از گالرهای آنلاین و حضوری دارای مجوز فعالیت از اتحادیه طلا و جواهر جستجو نمود.

در این راستا ضروری است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمود . لازم به ذکر است این موضوع کماکان مورد تاکید آقای محمدولی رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *