خرید طلا, طلا و جواهر

اهمیت خرید طلا از تولید کننده اصلی آن

خرید طلا از بنکداری

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

اهمیت خرید طلا از تولید کننده اصلی آن: بنکدار طلا، یک واسطه مهم در بازار طلا محسوب می‌شود. بنکدار کمک می‌کند تا  بازار بهتر چرخیده و قیمت تمام‌شده طلا برای مصرف‌کنندگان کمتر شود. بنکدار، باید به خوبی با بازار و افراد فعال در آن آشنا باشد تا نبض بازار را در دست بگیرد. کاهش قمیت و  آگاهی به بازار مهمترین نقش بنکداری بشمار می آید.

بنکداری به نوعی حلقه واسط بین کارگاههای تولید و توزیع کننده های خرد و فروشگاههای طلا با مصرف کننده های نهایی است. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص صنف طلا، بنکداری، کارگاه تولیدی، کیفی، تک فروشی، ویترین داری، ارتباط بخش های مختلف تولید با مصرف، نحوه ارتباط، نقش ارتباطات، اهمیت ارتباط و در نهایت بررسی میزان هر یک از وجوه مختلف و تاثیر آنها در قیمت نهایی کالای مصرف کننده و نقش و جایگاه جواهری جلوه بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا، به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

خرید طلا از بنکداری

اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید طلای بدون اجرت، خرید سکه و فروش سکه، سرمایه گذاری در زمینه طلا در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا با اجرت، خرید طلا کم اجرت و طلا بدون اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

بنکدار طلا کیست؟رابطه بنکدار با کارگاه تولیدی چیست؟ کیفی چه نقشی ایفا می نماید؟ چه تفاوتی بین خرده فروش، تک فروش، جعبه دار یا ویترین دار وجود دارد؟ آیا بین کارگاه تولیدی، بنکدار، کیفی و مغازه دار رابطه وجود دارد؟

لازم است قبل از ورود به بحث و به منظور شفافیت بیشتر توضیحاتی مختصر در زمینه صنف طلا و رابطه ارکان مختلف این صنف ارائه نمائیم. بنکدار طلا، کسی است که طلا را در مقیاس بزرگ خریداری و سپس به صورت عمده می‌فروشد‌. در واقع، بنکدار با خرید طلا از تولیدکننده، واسطه‌ای میان او و طلافروشان خرده است. بنکدار طلا، با خرید عمده از تولیدکننده و سپس فروش خرده به طلافروشان، کار خرید و فروش طلا را ساده‌تر می‌کند. بنکدار طلا با خرید در مقیاس بالا، تخفیف خوبی از تولیدکننده می‌گیرد.

این واسطه‌گری بنکدار، باعث می‌شود که در نهایت قیمت عرضه طلا در بازار، به نفع مصرف‌کننده کاهش پیدا کند. درآمد بنکداری طلا، به کارمزد ساخت طلا اضافه می شود که معمولاً بین ۵ تا ۱۵درصد اجرت هر گرم است.‏ اجرت ساخت هر گرم طلا، بسته به نوع ساخت، عیار و قیمت روز طلا متفاوت خواهد بود. گاهی خریداران، همان خرده‌فروشان هستند که این کانال عرضه، B2B  است. گاهی خریداران، مصرف‌کنندگان هستند و واسطه دیگری وجود ندارد که این روش BtoC  نام دارد.

این روزها روش دوم، یعنی فروش مستقیم به مصرف‌کننده به قیمت خرده، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فروشنده هایی که کار بنکداری را به صورت سیار انجام می دهد، اصطلاحاً کیفی گفته می شوند.‏ کیفی همان بنکدار می باشد با این تفاوت که کیفی کار ساخته را از سازنده و گاهی از بنکدار تهیه و با مراجعه ‏به ‏مغازه تکفروشان به آنها می فروشد در صورتی که در بنکداری، تک فروش ها به بنکداری مراجعه می ‏نمایند و به ‏همین علت معمولا قیمت محصولات کیفی کمی بالاتر از بنکداری می باشد.‏

به طلا فروشی که به آن خرده فروش، تک فروش، جعبه دار یا ویترین دار می گویند، طلا را بصورت کلی از ‏بنکدار یا کیفی با ‏اجرت های متفاوت خریداری می کند و به مشتریان (مصرف کنندگان) نهایی می فروشند. آبشده فروش(کسی که طلای آبشده را با عیارهای متفاوت خرید و فروش می کند)، سکه فروش (کسی که انواع سکه را به دو شکل عمده و تک فروشی خرید و فروش می کند)، ‏تعمیرات طلا و جواهر( یکی از رشته های کاربردی می باشد که در آن به تعمیرات طلا و جواهرات آسیب ‏دیده می پردازد.‏ این تعمیرات در زمینه های مختلفی مانند جاگذاری سنگ ها و نگین های افتاده و یا شل شده، صاف کردن ‏لبه های تیز، تغییر سایز و اندازه مصنوع طلا و یا پرداخت و پولیش کاری می باشد) از دیگر رسته های مرتبط با صنف طلا می باشد.

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

خرید طلا از بنکداری

چرائی و چگونگی حفظ ارزش پول و نقش شرکت بنیان آفرینان جلوه(جواهری جلوه) در محقق شدن این موضوع مهم:

هر انسانی به حفظ ارزش پول،  پس انداز و حفاظت از دارایی خود علاقمند است. اینکه پولی که پس انداز می کنیم ارزشمند بوده و قدرت خرید ما را حفظ می نماید، موضوع مهم و کلیدی است. می توان با خرید یک قطعه طلا با هر میزان پول اقدام نمود اما چگونگی و محل خرید اهمیت زیادی در میزان سود شما و میزان ارزش دارایی شما دارد. بدون شک با سرمایه های کوچک نمی توان از هر جایی طلا خرید و شما بایستی به مغازه طلافروشی خرد، گالری و فروشگاه مراجعه نمائید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(جواهری جلوه) شرایط و بستری فراهم نموده است تا خرید شما با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولید و عمده فروشی برابری نماید.

در اینصورت شما با هر خرید سود بیشتری در مقایسه با مغازه تک فروش یا خرده فروشی دریافت خواهید نمود. شرکت بنیان آفرینان جلوه(جواهری جلوه) جزء معدود شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سزمایه گذاری(کارگاه تولیدی، بنکداری و مغازه داری) و به اتکای بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات مفتخر است حداکثر سازی سود و منافع مشتری را از طریق متناسب سازی قیمت با حذف واسطه ها، تضمین نماید. تنوع بخشی در طرح، رنگ و وزن محصولات جزء رسالت جواهری جلوه است تا شما بدون هیچ محدودیتی، انتخاب آزادانه داشته باشید.

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

جواهری جلوه رمز موفقیت کسب و کاری خود را مرهون شناسایی دقیق نیاز مشتریان و ارتباط مستمر با آنها می داند. فراهم نمودن بسترلازم جهت تامین نیازهای روزمره زندگی و تضمین آینده از طریق ارائه کالا و خدمات برای ما بسیار حیاتی است. تامین طلا و جواهر از بنکداری و کارگاه تولیدی و فراهم نمودن بستر و فضای آزادی عمل در انتخاب آگاهانه طلا و جواهر، در زمره اهداف ما است. با توجه ممنوعیت خرید مشتری نهایی و خانگی(مصرف کننده نهایی) از بنکداری و کارگاه تولیدی بر اساس قوانین اتحادیه طلا و جواهر، ما برنامه ریزی لازم را انجام دادیم تا با اتخاذ تدابیر لازم، شرایطی فراهم سازیم تا همراهان جلوه علاوه بر سود بیشتر، محصولات و طلای مورد نظر و مطابق خواسته و سلیقه خود را پیدا نمایند.

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

اهمیت نمادها،  نشان ها، مجوزها و پروانه های کسب و کار:

کسی که به دنبال تأسیس طلافروشی است، باید یک سری مراحل رسمی ‌و قانونی را طی کند. از جمله این مراحل می‌توان به تهیه جواز کسب، پرداخت حق عضویت در اتحادیه‌ طلافروشان، تعیین سرمایه، خرید طلا و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. گرفتن مجوز طلافروشی، مستلزم زمان زیاد و طی کردن مراحل متعددی است. فرد متقاضی باید هویت خود را در مراحل گوناگون تأیید و مدارک مربوط‌ به آن را ارائه دهد.

بنابراین انتخاب شغل طلافروشی به صبر و شکیبایی زیادی نیاز دارد. جواهری جلوه براساس آینده نگری و به منظور تسهیل در ارائه خدمات، مجوزهای لازم( اعم  از نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)، نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال)، نشان عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نماد اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه، پروانه کسب سازندگی مصنوعات طلا و جواهرات، پروانه کسب خرید و فروش طلا و جواهرات، پروانه کسب سامانه معاملات آنلاین طلای آبشده و مصنوعات طلا، جواهرات و نقره، جواز تاسیس جهت تولید، طراحی و مونتاژ طلا و جواهرات، گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران، گواهی ضرب سکه پارسیان، پروانه کسب خرید و فروش سکه، کارت مباشرت سازندگان و فروشندگان طلا و جواهرات، کارت مباشرت کسب وکارهای مجازی) را برای ارائه محصولات متنوع در کارگاه تولیدی، بنکداری و گالری فراهم نموده است.

این مهم با فراهم نمودن بستر آنلاین فروش در سایت جواهری جلوه بر پایه قیمت های بنکداری مهیا شده است. بدیهی است تولید و فروش محصولات متنوع، در طرحها و وزن های مختلف و با قیمت تمام شده بنکداری و کارگاه تولیدی و نه فروشگاه، دست همه خریداران و سرمایه گذاران را باز خواهد نمود.

نقش و اهمیت ارتباط رسته های مختلف تولیدی، بنکداری، فروش و مصرف کننده نهایی در صنف طلا:

برقراری ارتباط مستقیم مصرف کننده نهایی با بنکداری و کارگاه تولیدی و حذف واسطه ها در زمره اصول اساسی جواهری جلوه از بدو تاسیس و فعالیت رسمی بوده است. در این راستا در سایت جواهری جلوه، هم امکان فروش کالای موجود در بنکداری و کارگاه تولیدی مهیاست و هم امکان سفارش ساخت برای کالای مورد نظر مصرف کننده محقق گردیده است. بدون اغراق می توان مدعی شد هیچ مغازه و فروشگاهی مدعی پوشش تمامی سلیقه ها نیست اما درصورت داشتن بنکداری و کارگاه تولیدی و راه اندازی بستر آنلاین توسط یک برند چنین ظرفیتی فراهم می گردد.

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

همچنین امکان به اشتراک گذاری طرحهای مختلف و عکس محصولات بصورت برخط نیز فراهم گردیده است. بدیهی است محقق شدن رویکرد برد- برد در فرآیند تولید تا مصرف واقعی طلا جزء با”شفافیت” ، “مسئولیت پذیری”، “پاسخگویی”  و “اعتماد سازی” محقق نمی گردد. برای همین سرمایه اصلی و اصول بنیادین و اساسی مجموعه جلوه برای این مفاهیم استوار است. در این راستا مشتری مداری، شفافیت، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جزء اصول و به مثابه بخش جدایی ناپذیر از برنامه های شرکت بنیان آفرینان جلوه بشمار می آید.

سخن پایانی و رسالت شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) در صنف طلا:

در محتوای تهیه شده سعی شد اطلاعاتی در خصوص صنف ورسته های مختلف طلا اعم از بنکداری، کارگاه تولیدی، کیفی، تک فروشی، ویترین داری، ابشده فروش، سکه فروشی و تعمیرات طلا و همچنین ارتباط بخش های مختلف تولید با مصرف، نحوه و اهمیت نقش ارتباط آنها ارائه شود. در این راستا شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) برآن است تا نقش و جایگاه خود را بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا، بیش از پیش نمایان سازد.

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

طلا میخوای بخری؟ از تولید کننده اصلی ارزان تر بخر

این شرکت شرایط و بستری فراهم نموده است. تا خرید همراهان عزیز با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولید و عمده فروشی برابری نماید. لازم به ذکر است جواهری جلوه در زمره  شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است. که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سرمایه گذاری(کارگاه تولیدی، بنکداری و مغازه داری) در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات در تلاش است. با حذف واسطه ها، در زمینه حداکثر سازی سود و منافع مشتری از طریق متناسب سازی قیمت نقش ایفا نماید.

بدون شک تامین طلا و جواهر از بنکداری و کارگاه تولیدی. و فراهم نمودن بستر و فضای آزادی عمل در انتخاب آگاهانه طلا و جواهر، در زمره اهداف، برنامه ها و اصول ما است. پیشنهاد و توصیه اکید ماست در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه. و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی. های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *