خرید طلا, طلا و جواهر

جواهری جلوه، پیشرو در طراحی و ساخت طلا (۱)

طراحی و ساخت

جواهری جلوه، پیشرو در طراحی و ساخت طلا (۱): طلا همیشه طلا است. خرید طلا  بعنوان سرمایه به دلیل نقدشوندگی بالا از یک سو و ایجاد ارزش افزوده در اثر نگهداشت طلا از سوی دیگر و همچنین حفظ ارزش سرمایه در سایه خرید طلا، می تواند یک پشتوانه بسیار ایده آل بشمار آید.

در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص یکی از سبک‌های جدید در تولید زیورآلات، ادغام چرم و فلزات گران‌بهایی چون طلا، دستبند چرم، دستبند بافت زنانه و مردانه، دستبند چرم زنانه و مردانه، دستبند سنگ زنانه و مردانه، چوکر، دستبند بافت دخترانه و پسرانه، دستبند اسپرت، دستبند چرم دخترانه و پسرانه، دستبند سنگ دخترانه و پسرانه، پابند بافت، تلفیق سنگ و بافت، ترکیب طلا و چرم، دستبند سفارشی، دستبند طرح دست و … به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

همراهان عزیز جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، تعویض، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که تا متناسب با سلیقه و بودجه شما، بهترین، مناسبترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

طراحی و ساخت

بحث آغازین:

یکی از سبک‌های جدید در تولید زیورآلات، ادغام چرم و فلزات گران‌بهایی چون طلا است که اخیرا رواج و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تولید و عرضه این سبک از زیورآلات، یکی دیگر از خدمات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) قلمداد می شود که علاوه بر مقرون به صرفه بودن، کیفیت آن نیز تضمین می گردد. دستبندهای متنوع و ترکیبی چرم و طلای جواهری جلوه از نمونه‌های تولیدات این مجموعه با طرحهای جذاب و زیباست. این دستبند از دو بند چرمی تشکیل شده، که بند اصلی که به دور مچ بسته می‌شود، طبیعی و از چرم مرغوب و بند دیگر از چرم مصنوعی و بافت‌دار است. داخل بند اصلی یک قطعه طلا جانمائی شده است.

طلای بکار رفته از نظر عیار تضمین شده و چرم با کیفیت این محصول باعث شده تا در گذر زمان، آسیبی از قبیل شکستگی و پاره شدن در آن رخ ندهد و به تازگی روز اول با کیفیت باشد. جواهری جلوه در راستای ارج نهادن به انتخاب مشتری و تولیدات خود، محصولات خود را در بسته ها و جعبه‌هایی متمایز، شکیل و زیبا به مشتری ارایه می‌کند تا در تولید و ارایه محصولاتش کامل و بی‌نقص ظاهر شود.

نکات مهم برای خرید دستبند چرم و طلا:

خرید دستبند چرم و طلا یکی از پرچالش‌ترین نوع خریدها است که نیازمند توجه به نکاتی مهم دارد که بهتر است قبل از خرید در مورد آن‌ها اطلاعاتی داشته باشیم. آیا به دنبال خرید یک دستبند چرم و طلا برای مناسبتی خاص هستید؟ آیا این هدیه برای شما بسیار مهم است؟ می خواهید خریدتان از هر لحاظ، چه کیفیت، جنس کار، زیبایی و ظرافت دستبند بهترین باشد؟ ایا مد روز بودن و مقرون به صرفه بودن برای شما مهم است؟ بنابراین لازم است برای خرید دستبند چرم و طلا به نکات مهم زیر توجه داشته باشید:

  • حتماً در حین خرید دستبند چرم و طلا، به اصالت و طبیعی بودن چرم آن توجه ویژه داشته باشید چرا که هیچ چیز جای چرم طبیعی خصوصاً در کالایی مثل دستبند که مستقیماً با پوست در تماس است را پر نمی‌کند.
  • چرم مصنوعی می تواند به مرور زمان باعث مشکلات پوستی شود و بوی بد به خود بگیرد. از طرفی چرم مصنوعی به مرور پوسته می شود و کیفیت خود را از دست می دهد.
  • عیار طلای بکار رفته در دستبند مهم و تعیین کننده است.
  • در نظر داشته باشید که این محصول دست ساز است و جزئیات و ظرافت آن بسیار بستگی به تجربه تیم سازنده و قدمت برند مورد نظر شما دارد. حتماً از برند های نام آشنا در این حوزه خرید نمایید.
  • در مورد محصولات این چنینی، ظرافت و نحوه ساخت و پرداخت محصول بسیار حائز اهمیت است و تفاوت محصولی که اختصاصی و هنرمندانه ساخته شده(کیفیت چرم و قوام استاندارد آن، شیوه نصب پلاک و محکم بودن روی دستبند، ابعاد پلاک و اندازه استاندارد پلاک روی دستبند و زیبایی و گیرایی دستبند روی مچ)، با محصولی که صرفاً به عنوان کالا برای فروش گذاشته می‌شود، بسیار محسوس است.
ویژگی‌های یک دستبند طلای زیبا و جذاب چیست؟

انتخاب و خرید یک دستبند طلای زیبا و جذاب کار ساده ای نیست. زیرا سبک‌های متنوع و جذابی در بازار موجود است. برای خرید یک دستبند طلای زیبا و چشم نواز، بهتر است که ویژگی‌های آن را بشناسید تا شما را به انتخابی بهتر نزدیک کند. در این راستا ویژگی های یک دستبند طلای مناسب و در عین حال جذاب ارائه شده است.

طراحی و ساخت

 سبک

مانند هر اکسسوری دیگر، دستبند نیز باید با توجه به فردی که آن را خواهد پوشید، انتخاب می‌شود. برای مثال اگر مچ دست باریکی دارید. یک مدل ظریف برای شما مناسب تر خواهد بود. یا اگر سبک زندگی بسیار فعالی دارید، یک دستبند زنانه ضخیم، شاید انتخاب مناسب‌تری باشد. اگر می‌خواهید یک دستبند برای مناسبت‌های خاص داشته باشید یک مدل دارای الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر، تاثیر بیشتری در استایل شما خواهد داشت. حتی می‌توانید برای تاثیرگذاری بیشتر، رنگ سنگ‌های قیمتی را با لباسی که می‌پوشید، تنظیم کنید.

جنس دستبند

در هنگام انتخاب جنس دستبند، می‌توان گفت که هیچ قانون محدود کننده ای وجود ندارد. امروزه مدل‌های دستبند بسیار متنوعی از هر نوع مواد فلزی و حتی غیر فلزی در بازار موجود است اما طلا هنوز یک انتخاب مطمئن و کلاسیک است. علاوه بر این، دستبند‌های طلا در رنگ‌های متنوع زرد، سفید، رزگلد و غیره وجود دارند که دامنه ی انتخاب را وسیع‌تر می‌کند. دستبند طلای زیبا نه تنها نمادی از یک سبک و سلیقه فردی در جواهرات است، بلکه نمادی از قدرت و جلال برای شما خواهد بود. در بسیاری از فرهنگ‌ها پوشیدن طلا به عنوان نمادی برای خوش شانسی نیز دیده شده است.

رنگ دستبند و تناسب آن با رنگ پوست

به لطف وجود آلیاژ‌های مختلف طلا، می‌توانید تنوع بسیار بالایی در رنگ دستبند طلای خود داشته باشید. آلیاژ‌های گوناگون طلا، در رنگ‌های زرد، صورتی، قرمز، خاکستری و سفید در بازار وجود دارند. انتخاب دستبند طلای زرد یا سفید در درجه اول به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. با این وجود، این نکته را مد نظر داشته باشید که طلای زرد با کمترین درصد آلیاژ فلزات دیگر ساخته می‌شود تا رنگ زرد خود را حفظ کند، لذا با گذشت زمان به راحتی خراشیده می‌شود.

اگر نمی توانید بین یک دستبند طلای سفید و زرد تصمیم بگیرید، توجه داشته باشید که بیش از هر چیزی درخشش، سبک و رنگ مناسب با پوست شما باید مد نظر باشد. یا اگر پوست سفید تری دارید، بهترین انتخاب یک دستبند طلای زرد است، زیرا تفاوت رنگ آن با پوست شما، آن را درخشنده تر می‌کند و بر روی پوست جلوه ی بهتری خواهد داشت. همچنین اگر پوست تیره یا سبزه ای دارید، دستبند طلای سفید انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. دستبند‌های طلای ترکیبی از رنگ‌های مختلف نیز می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد.

طراحی و ساخت

اندازه‌ مناسب دستبند طلا

برای جلوه‌ هرچه بیشتر دستبندتان، مطمئن شوید که آن را در اندازه مناسب خریداری می‌کنید. از آنجا که خرید دستبند طلا هزینه ی زیادی دارد، بنابراین بهتر است که در اندازه آن اشتباه نکنید. اندازه‌ی مچ دست افراد مختلف متفاوت است، هرچند که به اندازه‌ی انگشتر، متفاوت نیست؛ اما بهتر است که اندازه گیری اندازه مچ دستتان را قبل از خرید انجام دهید. نکته‌ی مهم این است که سایز دستبند اندکی بزرگتر از مچ دستتان باشد تا به این ترتیب، در میانه مچ دست شما باقی بماند و زیاد در دست نلغزد.

بسیاری از طرح‌های دستبند طلا قابلیت تغییر اندازه دارند و تنها با بستن قفل در یک حلقه متفاوت، می‌توان اندازه آن را تغییر داد. به خاطر داشته باشید که دستبند طلای بیش از حد بزرگ، باعث می‌شود دنباله ای که از قفل بیرون می‌ماند بیش از حد طولانی شود و جلوه زیبایی نداشته باشد، علاوه بر این هزینه اضافی بر دوش شما خواهد گذاشت. علاوه بر اندازه ی دستبند، بهتر است که ضخامت و وزن آن را نیز بررسی کنید. لزوما یک دستبند ضخیم تر جذابیت بیشتری نخواهد داشت. اگر علاقه‌ زیادی به دستبندهای درشت تر دارید، می‌توانید از دستبندهای چند رشته یا دارای آویز استفاده کنید.

عیار طلا

طراحی و ساخت

عیار طلا رابطه مستقیمی با درخشش آن دارد. در حالت ایده آل، طلای ۲۲ عیار خالص ترین نوع طلا است که می‌توان از آن برای ساخت جواهرات استفاده کرد. قیمت دستبندها با توجه به عیار آن متفاوت است. هرچه عیار کمتر باشد، غلظت طلا در آن کمتر است. از این رو، یک دستبند طلای ۱۴ عیار ارزان تر از دستبند طلای ۱۸ عیار با همان وزن خواهد بود.

دقت کنید که دستبند خود را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. تا از عیار و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. فروشنده ای را انتخاب کنید که بتواند شناسنامه ای برای دستبند طلای شما ارائه دهد. معمولا فروشگاه‌های معتبر برای جواهرات خود گارانتی دارند. تا در صورت بروز هرگونه اشکال در آن، به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید.

نوع دستبند

همیشه بهتر است قبل از بازدید از فروشگاه‌های گوناگون، در مورد نوع دستبند تحقیق کنید تا ساعت‌ها در مغازه‌ها سردرگم نشوید. در حالی که النگوها یکی از محبوب ترین گزینه‌های جواهرات در ایران هستند. اکنون دستبندهای اسپرت و زنجیره‌ای محبوبیت بیشتری در بین دختران جوان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *