خرید طلا, طلا و جواهر

آشنایی با دستبند طلا، مزیت و ویژگی ها

دستبند طلا

آشنایی با دستبند طلا، مزیت و ویژگی ها: بهتر است پیش از خرید دستبند طلا در مورد نوع استفاده و نحوه ست کردن آن فکر کنید. اینکه شما چه نوع دستبندی را انتخاب می‌کنید تا حدود بسیار زیادی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد اما برای ست شدن هرچه بیشتر دستبند باید رنگ پوستتان را بشناسید و با نکاتی برای ست کردن دستبند طلا با رنگ پوست آشنا شوید.

دستبندهای طلای مدرن امروزی برخلاف گذشته دارای طرح‌های پیچیده‌ای هستند و اگر فردی بخواهد آن‌ها را با استایل محیط کار، مراسم خاص و مهمانی خود هماهنگ کند، باید از قبل در مورد آن فکر کند. همراهان عزیز جلوه می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارند، مدل‌ های مختلف دستبندطلا را انتخاب و خریداری کنند.

همراهان عزیز جواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید نیم ست طلا، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلا ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزئی از حراست دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید. یکی از نکات مهم که برای خرید دستبند طلا اهمیت دارد شناخت انواع دستبند و تصمیم گیری درباره‌ رنگ طلاست.

دستبند طلا

در مقاله حاضر اطلاعات کافی در خصوص دستبندطلا، انواع دستبندطلا، رنگ های مختلف دستبندطلا، طرح های مختلف دستبندطلا، تفاوت دستبندطلا با النگوی طلا، قیمت دستبندطلا، دستبندطلا بعنوان زیورآلات زینتی، دستبندطلا بعنوان سرمایه گذاری و …. به همراهان عزیز ارائه می نمائیم. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد.

انواع دستبند طلا

دستبندطلا از تنوع و زیبایی بالایی برخوردار است. دستبند قفل‌دار و زنجیری، النگو یا دستبند النگویی، النگوی باریک، دستبند زنجیری با قفل قابل تنظیم، دستبند زنانه و مردانه زنجیری، دستبند چارم، دستبند مرواریدی، دستبند تنیس، دستبند بافت زنانه و مردانه، دستبند مهره، دستبند چرم زنانه و مردانه و دستبند سنگی در زمره انواع دستبند های طلا بشمار می ایند.

ویژگی‌های یک دستبند طلا جذاب و زیبا

انتخاب و خرید یک دستبند طلای زیبا و جذاب کار ساده ای نیست. زیرا سبک‌های متنوع و جذابی در بازار موجود است. برای خرید یک دستبند طلای زیبا و چشم نواز، بهتر است که ویژگی‌های آن را بشناسید تا شما را به انتخابی بهتر نزدیک کند. در این راستا ویژگی های یک دستبند طلای مناسب و در عین حال جذاب ارائه شده است.

 سبک

مانند هر اکسسوری دیگر، دستبند نیز باید با توجه به فردی که آن را خواهد پوشید، انتخاب می‌شود. برای مثال اگر مچ دست باریکی دارید. یک مدل ظریف برای شما مناسب تر خواهد بود. یا اگر سبک زندگی بسیار فعالی دارید، یک دستبند زنانه ضخیم، شاید انتخاب مناسب‌تری باشد. اگر می‌خواهید یک دستبند برای مناسبت‌های خاص داشته باشید یک مدل دارای الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر، تاثیر بیشتری در استایل شما خواهد داشت. حتی می‌توانید برای تاثیرگذاری بیشتر، رنگ سنگ‌های قیمتی را با لباسی که می‌پوشید تنظیم کنید.  علاوه بر این، افرادی که سبک لباس محتاطانه‌ای دارند، بهتر است با همان سبک محتاطانه و منطقی دستبند خود را انتخاب کنند. برای مثال: ممکن است دستبند طلایی زیبا باشد و ظرافت چشم نوازی هم داشته باشد اما شاید انتخاب خوبی برای کسی که همواره به سبک لباس رسمی پایبند است،‌ نباشد.

دستبند طلا

 جنس دستبندطلا

در هنگام انتخاب جنس دستبند، می‌توان گفت که هیچ قانون محدود کننده ای وجود ندارد. امروزه مدل‌های دستبند بسیار متنوعی از هر نوع مواد فلزی و حتی غیر فلزی در بازار موجود است اما طلا هنوز یک انتخاب مطمئن و کلاسیک است. علاوه بر این، دستبند‌های طلا در رنگ‌های متنوع زرد، سفید، رزگلد و غیره وجود دارند که دامنه ی انتخاب را وسیع‌تر می‌کند. دستبند طلای زیبا نه تنها نمادی از یک سبک و سلیقه فردی در جواهرات است، بلکه نمادی از قدرت و جلال برای شما خواهد بود. در بسیاری از فرهنگ‌ها پوشیدن طلا به عنوان نمادی برای خوش شانسی نیز دیده شده است.

 رنگ دستبندطلا و تناسب آن با رنگ پوست

به لطف وجود آلیاژ‌های مختلف طلا، می‌توانید تنوع بسیار بالایی در رنگ دستبند طلای خود داشته باشید. آلیاژ‌های گوناگون طلا، در رنگ‌های زرد، صورتی، قرمز، خاکستری و سفید در بازار وجود دارند. انتخاب دستبند طلای زرد یا سفید در درجه اول به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. با این وجود، این نکته را مد نظر داشته باشید که طلای زرد با کمترین درصد آلیاژ فلزات دیگر ساخته می‌شود تا رنگ زرد خود را حفظ کند، لذا با گذشت زمان به راحتی خراشیده می‌شود.

اگر نمی توانید بین یک دستبند طلای سفید و زرد تصمیم بگیرید، توجه داشته باشید که بیش از هر چیزی درخشش، سبک و رنگ مناسب با پوست شما باید مد نظر باشد. یا اگر پوست سفید تری دارید، بهترین انتخاب یک دستبند طلای زرد است، زیرا تفاوت رنگ آن با پوست شما، آن را درخشنده تر می‌کند و بر روی پوست جلوه ی بهتری خواهد داشت. اگر پوست تیره یا سبزه ای دارید، دستبند طلای سفید انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. دستبند‌های طلای ترکیبی از رنگ‌های مختلف نیز می‌تواند یک انتخاب جذاب برای شما باشد.

اندازه مناسب دستبند طلا

برای جلوه‌ هرچه بیشتر دستبندتان، مطمئن شوید که آن را در اندازه مناسب خریداری می‌کنید. از آنجا که خرید دستبند طلا هزینه ی زیادی دارد، بنابراین بهتر است که در اندازه آن اشتباه نکنید. اندازه‌ی مچ دست افراد مختلف متفاوت است، هرچند که به اندازه‌ی انگشتر، متفاوت نیست؛ اما بهتر است که اندازه گیری اندازه مچ دستتان را قبل از خرید انجام دهید. نکته‌ی مهم این است که سایز دستبند اندکی بزرگتر از مچ دستتان باشد تا به این ترتیب، در میانه مچ دست شما باقی بماند و زیاد در دست نلغزد.

بسیاری از طرح‌های دستبند طلا قابلیت تغییر اندازه دارند و تنها با بستن قفل در یک حلقه متفاوت، می‌توان اندازه آن را تغییر داد. به خاطر داشته باشید که دستبند طلای بیش از حد بزرگ، باعث می‌شود دنباله ای که از قفل بیرون می‌ماند بیش از حد طولانی شود و جلوه زیبایی نداشته باشد، علاوه بر این هزینه اضافی بر دوش شما خواهد گذاشت. علاوه بر اندازه ی دستبند، بهتر است که ضخامت و وزن آن را نیز بررسی کنید. لزوما یک دستبند ضخیم تر جذابیت بیشتری نخواهد داشت. اگر علاقه‌ زیادی به دستبندهای درشت تر دارید، می‌توانید از دستبندهای چند رشته یا دارای آویز استفاده کنید.

دستبند طلا

عیار طلا

عیار طلا رابطه مستقیمی با درخشش آن دارد. در حالت ایده آل، طلای ۲۲ عیار خالص ترین نوع طلا است که می‌توان از آن برای ساخت جواهرات استفاده کرد. قیمت دستبندها با توجه به عیار آن متفاوت است. هرچه عیار کمتر باشد، غلظت طلا در آن کمتر است. از این رو، یک دستبند طلای ۱۴ عیار ارزان تر از دستبند طلای ۱۸ عیار با همان وزن خواهد بود.

دقت کنید که دستبند خود را از نمایندگی‌های معتبر خریداری کنید. تا از عیار و کیفیت آن اطمینان خاطر داشته باشید. فروشنده ای را انتخاب کنید که بتواند شناسنامه ای برای دستبند طلای شما ارائه دهد. معمولا فروشگاه‌های معتبر برای طلا و جواهرات خود ضمانت دارند. تا در صورت بروز هرگونه اشکال در آن، به گالری مورد نظر مراجعه کنید.

نوع دستبندطلا

همیشه بهتر است قبل از بازدید از فروشگاه‌های گوناگون، در مورد نوع دستبند تحقیق کنید تا ساعت‌ها در مغازه‌ها سردرگم نشوید. در حالی که النگوها یکی از محبوب ترین گزینه‌های جواهرات در ایران هستند. اکنون دستبندهای اسپرت و زنجیره‌ای محبوبیت بیشتری در بین دختران جوان دارند. دستبندهای طلای کاف کاملا انعطاف پذیر هستند. از طرف دیگر، دستبندهای زنجیره‌ای بیشتر یک نوع جواهر کلاسیک به حساب می‌آیند و برای کسی که بی انتها بودن را بر مد ترجیح می‌دهد، بسیار مناسب هستند. می‌توانید بخش دستبندهای فروشگاه را بررسی کنید تا دید بهتری در مورد انواع دستبندها داشته باشید.

 سخن پایانی:

باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ظاهر، جنس، رنگ،‌ عیار و دیگر ویژگی‌های ظاهری تنها ملاک و ویژگی موثر در جذابیت یک دستبندطلا نخواهد بود. چه بسا دستبندی با زیباترین ظاهر داشته باشید که با سبک زندگی شما یا مکان و زمانی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، همخوانی نداشته باشد و این مسئله شما را آزار دهد. در نهایت این شما هستید که می‌توانید مدل‌هایی را که به بهترین وجه مناسب سبک زندگی و سلیقه‌ی شما هستند انتخاب کنید.

دستبند طلا

جواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. در صورتی که تمایل به خرید تمام نقدی طلا از جواهری جلوه هستید می توانید از شرایط استثنائی خرید تمام نقدی طلا گالری جلوه بهره مند شوید. این گالری به دلیل برخورداری از سیستم و فرآیند کامل اعم از تولید طلا، توزیع طلا و فروش طلا هزینه تمام شده و قیمت طلا را به حداقل ممکن کاهش داده است. تنوع طرح ها و برخورداری از فرآیند کامل موجب شده است تا سود و مالیات پرداختی برای همراهان ارجمند جلوه کاهش قابل ملاحظه داشته باشد.

همراهان عزیز جواهری جلوه می توانید. با مراجعه حضوری و یا آنلاین به فروشگاه اینترنتی طلا جواهری جلوه به روز ترین دستبند طلا را انتخاب کنند. خرید آنلاین دستبند طلا به شما این امکان را می دهد که در وقت صرفه جویی کنید. جواهری جلوه در صدد است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را برای مشتریان خود عرضه نماید.

بدون شک خرید آنلاین دستبند طلا می تواند در مدیریت زمان کمک شایانی به شما داشته باشد. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *