طلا شرایطی, طلا و جواهر

فروش طلا به صورت اقساطی در ایران

طلای قسطی

فروش طلا به صورت اقساطی در ایران: امروزه افرادی که خواهان خرید طلا به عنوان سرمایه هستند دائما سیر صعودی دارد. چرا که با این کار علاوه بر افزایش ارزش اقتصادی سرمایه و حفظ ارزش پول، از زیبایی طلا و زیورآلات نیز بهره مند می شوید. استفاده از طلا و جواهرآلات بخش جدا نشدنی زندگی ماست و همه کم و بیش با آن سروکارداریم. خرید طلا بصورت شرایطی و اعتباری در کنار خرید نقدی یکی دیگر از گزینه های خرید طلا می باشد. این موضوع با مذاکره و انعقاد تفاهم نامه و قرارداد شرکت بنیان آفرینان جلوه محقق گردیده است.

با این اقدام و با دریافت تسهیلات خرید طلا، عملا هزینه خرید طلای شما با شرکت بنیان آفرینان جلوه تسویه می شود. سپس خریدارِ طلا، بازپرداخت هزینه را به بانک، موسسه اعتباری و یا شرکت وام دهنده انجام میدهد. همچنین در خرید اعتباری نیز همین شرایط صادق است.

تسهیلات خرید شرایطی طلا چیست ؟

اگر بخواهیم خرید شرایطی کالا را ساده توضیح دهیم، می توان اینگونه بیان کرد که فردی به موسسه مالی یا بانک مراجعه می کند و با توجه به وسع پرداختی خودش یک مبلغ را به عنوان پشتوانه خرید انتخاب می کند. با توجه به پیچیدگی و زمانبر بودن این موضوع، جواهری جلوه بعنوان شرکت  هلدینگ تولید، توزیع و فروش طلا و مصنوعات مرتبط با طلا در کنار این گزینه ها، راسآ اقدام به فروش طلا شرایطی با اعتبار سنجی مشتریان خود نموده است.

طلای قسطی

آیا خرید طلا شرایطی در بازار متلاطم قیمت ها گزینه انتخابی مناسبی است؟

به طور کلی در شرایط تورمی، خرید شرایطی از جمله خرید طلا جزء گزینه هایی است که قدرت خرید اقشار مختلف جامعه را افزایش می دهد. وقتی از خرید شرایطی یک کالا از جمله خرید طلا صحبت می شود، قطعا اصطلاح خرید شرایطی کالا یا تسهیلات خرید شرایطی سوالاتی را در ذهن شما به وجود می آورد . قیمت طلا همیشه رو به افزایش است. شاید به صورت موردی در زمان کوتاهی با کاهش قیمت طلا مواجه شویم ولی هیچوقت طلا ارزان و به عبارتی دقیقتر بی ارزش نمی شود. طلا یک سرمایه است که در کنار حفظ ارزش پول، زیبایی
هم به همراه دارد.

شاید برخی از افراد تصور کنند که با این قیمت های فعلی طلا و جواهرات تنها افرادی که پول نقد زیادی دارند قادر به خرید طلا و خرید جواهرات هستند. باید بدانید که این تصور کاملا اشتباه است . بدیهی است برای خرید طلا شرایطی بایستی به طلا فروشی هایی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن پروانه کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر، سایر نشان های اعتماد نیز داشته باشند.

طلای قسطی

طلا شرایطی بخرم یا نه؟

ممکن است کسی از شما بپرسد طلای شرایطی بخرم؟ طلا شرایطی از کجا و از چه فردی بخرم؟ اولین فکر این است که اصلا خرید طلا شرایطی چه فایده ای دارد؟ با توجه به قیمت بالای طلا که هر روز هم بیشتر می شود، خرید طلای نقدی بسیار سخت تر شده است . طلا شرایطی یک راه آسان برای خرید طلا با مبلغ دلخواه است. در واقع با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تسهیم بقیه مبلغ، می توانید به صورت ماهانه قیمت طلا را پرداخت و صاحب طلا مورد دلخواه خود باشید .

واقعیت این است برای خرید طلا شرایطی نمی توانید به هر طلا فروشی بروید. برخی از طلافروشی ها تنها فروش نقدی دارند و دقتر تسهیم بندی برای مشتری ها باز نمی کنند. تعداد معدودی از طلا فروشی ها حاضرند با دریافت پیش پرداخت، طلا را به نرخ و مظنه روز بفروشند. به طور معمول پرداخت شرایط طلا ماهانه و توافقی است بین ۲ تا ۱۰ ماه با توجه به مقداری که هر ماه پرداخته می شود تسهیم بندی انجام می شود .

شرایط فروش طلای شرایطی

برای خرید طلا شرایطی به طور معمول با پرداخت پیش پرداخت ۳۰ تا ۵۰ درصدی می توانید صاحب طلای دلخواه خود شوید. شرکت بنیان آفرینان جلوه ( با برند تجاری جواهری جلوه ) با رویکرد “مسئولیت پذیری و پاسخگویی” و “جلب اعتماد در سایه صداقت و سلامت” کار خود را در زمینه ساخت طلا، خرید طلا، فروش طلا آغاز نموده است. این شرکت در زمینه ساخت طلا، خرید طلا، فروش طلا به تمامی مفاد قوانین و آئین نامه های اتحادیه طلا و جواهر پایبند است.

بنابراین به منظور حمایت از تولید کالاهای داخلی و نیز حمایت از اقشار کم درآمد جامعه اقدام به ایجاد بستر برای فروش با تسهیلات ویژه و فروش شرایطی انواع طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا نموده است. در این راستا فروش شرایطی انواع مدل های طلا و جواهر، سرویس، حلقه، گردنبد و دستنبد طلا و سکه طلا از جواهری جلوه بدون چک و سفته بدون نیاز به مراجعه حضوری و مجازی فراهم شده است. تمامی هموطنان علاقمند می توانند پس از طی مراحل اولیه نسبت به دریافت اعتبار شرایطی خود اقدام کرده و سبد کالای خود را برای خرید شرایطی انواع طلا تکمیل کنند .

طلای قسطی
قبل از دریافت تسهیلات طلا ( خرید شرایطی طلا و خرید اعتباری طلا ) باید به چه نکاتی توجه نمود
  • پرداخت تسهیلات به خریدار طلا، بصورت نقدی نیست. بلکه اعتباری است که برای خرید طلا از جواهری جلوه به شما اختصاص می یابد.
  • اعطای تسهیلات، توسط بانک و یا شرکت همکار انجام می شود و کالا بلافاصله بعد از خرید برای شما ارسال می شود. طبیعی است در صورت عدم توانایی بازپرداخت تسهیلات ، طلای خریداری شده پس گرفته نمیشود ولی شرکت ارائه دهنده تسهیلات بر اساس تضامنی که در اختیار دارد می تواند اقدام نماید. جواهری جلوه منفعتی در سود یا کارمزد تسهیلات و وام ندارد. فقط برای راحتی همراهان جلوه و مشتریان عزیز و تحقق خرید شرایطی طلا این امکان را فراهم کرده است.
  • همکاری با بانک ها و شرکت های وام دهنده نشانهای از اعتماد دو طرفه بین شرکت بنیان آفرینان جلوه و شرکت های همکار است. با خیال راحت خرید کنید و از خرید طلای خود لذت ببرید.

2 دیدگاه در “فروش طلا به صورت اقساطی در ایران

  1. اينانا آزاد گفت:

    چرا این خوبی رو انجام می دین
    اعتماد کردن هر دو طرفین قابل سؤال هست

    1. 02126409844 گفت:

      همراه گرامی سلام
      هر کسب و کار سالمی به مسیر توسعه پایدار و اشتغالزایی بیشتر می اندیشد و برنامه ریزی نقشه راه خود را به سمت قله های با ثبات تر سوق می دهد و این امری طبیعی و منطقی هست. از طرفی بحث عرضه و تقاضا هست، این متقاضیان هستند که جهت و سمت حرکت کسب و کارها را مشخص می کنند و در مورد مشتریان متقاضی خرید طلا با شرایط تسهیلی ، همین موضوع نیز صادق هست، این عزیزان تمایل دارند در سبد برنامه مالی ماهانه شان، پس انداز بصورت طلا را بگنجانند.
      هر فرد در طول روز با انتخاب های زیادی مواجه می شود که در نهایت منجر به اعتماد فرد به طرف مقابل یا برعکس می شود. در دنبای امروزی مسیر های اعتماد سازی و اعتماد کردن بارها اموزش داده شده و از طرق مختلف قابل استعلام و پیگیری هست. هر فردی با توجه به خصوصیات فردی و پیشینه اش از مسیرهای بسیاری می تواند راستی ازمایی نماید در مواجه با پیشنهادات و رویکرد های نوین در برنامه های مالی اش. قطعا نه بدبینی و نه خوش بینی، راهگشای اعتماد کردن هست بلکه واقعا بینی راه حل منطقی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *