خرید طلا, طلا کم اجرت

مزایای طلای بدون اجرت یا دست دوم

طلای بدون اجرت

مزایای طلای بدون اجرت یا دست دوم: ارزشمندی طلا باعث شده است این فلز گرانبها به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری مطمئن قلمداد شود. خرید طلای فاقد کارمزد می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت یک سرمایه گذاری اطمینان بخش به شمار آید.  در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص طلای بدون اجرت، طلای دست دوم، طلا بدون کارمزد، نحوه خرید طلا، خرید آنلاین طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید طلای بی اجرت به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

طلای بدون اجرت

اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلا بی اجرت، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا بدون اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن مختلف در سایت و پیچ جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

طلای بدون اجرت؟

همیشه طلای بدون اُجرت یا دست دوم لزوما قدیمی و کهنه و داغون نیست. در بسیاری از اوقات فردی که طلای خود را می فروشد به پول آن نیاز داشته و سرویس یا دیگر مصنوعات طلای خودش رو به صورت نو به فروش می رساند. یا بسیاری از افراد جهت چشم و همچشمی هر از چندگاهی طلاهای خود را می فروشند و طلای نو می خرند که این طلا کار کرده نیست ولی دست دوم محسوب می شود.

در بعضی موارد هدف خرید طلا برای یک شخص صرفآ استفاده از محصول و زیبایی آن نبوده و به نوعی قصد پس انداز سرمایه خود به واسطه خرید طلا دارند. این افراد معمولا تمایل به خرید طلای بی اجرت دارند.

کارمزد طلا چیست؟

زمانی که طلا یا مصنوعات مرتبط با طلا خریداری می شود علاوه بر ارزش خود طلا که شامل وزن و عیار آن می‌شود، یک هزینه دیگر به نام کارمزد ساخت نیز باید پرداخت شود. شما می‌بایست دستمزد و حقوق کسانی که بر روی آن قطعه طلای خام کار کرده‌اند را هم بپردازید پس مقدار پولی که بابت هر گرم ساخت به کارخانه، کارگاه و بنکدار پرداخت می‌گردد، اصطلاحا کارمزد ساخت طلا یا همان اجرت طلا نامیده می شود. اجرت یا کارمزد ساخت طلا، بسیار متنوع بوده و از قانون و فرمولی پیروی نمی‌کند.

طلای بدون اجرت

کارهایی که مدل جدیدتری هستند، معمولاً اجرت بالاتری نسبت به مدل‌های قدیمی دارند. یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در کارمزد طلا می‌تواند میزان سهم و نقش فرد طلاساز در درست کردن مصنوعات طلا باشد. کارمزد ساخت طلاهایی که با استفاده از دستگاه‌ لیزر ساخته می‌شوند، کمتر هستند. هرچقدر در حین ساخت مصنوعات طلا، کسری طلا زیادتر باشد، کارمزد افزایش پیدا می‌کند. نکته جالب دیگر در مورد کارمزد طلا این هست که کارمزد یک نوع کار بر روی دو فلز متفاوت، اجرت‌های متفاوتی دارند.

چرا طلای بی اجرت بخریم ؟

عوامل متفاوتی در تصمیم گیری افراد برای خرید طلا و مصنوعات مرتبط با طلا نقش دارند. از جمله این موارد می توان به سلیقه شخصی آنها، بودجه و توان مالی،  هدف از خرید محصولات طلا اعم از سرمایه گذاری یا زینتی اشاره کرد. تمام این موارد می‌توانند انگیزه ای باشند تا افراد را به خرید طلای بدون کارمزد تشویق کنند. افرادی که بودجه کمتری را برای خرید طلا در نظر می گیرند به واسطه انتخاب طلا بدون اجرت مبلغ پایین تری را می ‌پردازند.

همچنین محصولاتی که طراحی ساده و به اصطلاح مینیمال دارند. یا محصولاتی که فرآیند ساخت آنها به صورت لیزری هستند، هزینه طراحی و ساخت کمتری خواهند داشت. امروزه بسیاری از افراد از طرفداران طرح های ساده و ظریف هستند. لذا طلایی که انتخاب می کنند، اجرت ساخت پایین تری خواهد داشت. به یاد داشته باشید که خرید طلا بدون اجرت به منزله خرید طلا کم کیفیت و یا کم ارزش تر نیست.

طلای دست دوم و نحوه تشخیص آن

کارمزد یا اُجرت مبلغی است که بابت درست کردن طلای خام پرداخت می شود. در طلاهای دست دوم این اُجرت پرداخت نمی شود. به همین دلیل فروش مصنوعات طلا و جواهر تحت عنوان طلای دست دوم و طلا بدون اجرت  در بیشتر شهرهای کشور رواج پیدا کرده است. اجرت ساخت فقط یک‌بار حساب می‌شود و اینطور نیست که یک دستبند را ۱۰ بار بفروشند و هر بار هم مزد ساختش را بگیرند. به‌خاطر همین در زمان خرید طلا دست دوم، شما فقط پول وزن طلا را به همراه سود فروشنده پرداخت می کنید.

طلای بدون اجرت

تا همین چند سال قبل خرید طلا، نوعی سرمایه‌گذاری دلنشین بود که هم می‌توانستی هر لحظه از این سرمایه استفاده کنی و هم آن را برای روز مبادا کنار بگذاری. رفته‌رفته با صعودی شدن قیمت طلا، خریدهای متداول کاهش و نظرها به سمت و سوی طلای بدون کارمزد معطوف شد و خریداران معمولی طلا ترجیح دادند به‌جای زرق و برق آن به بالا بردن وزن خرید خود توجه کنند. آنچه در این بین مهم است اینکه پس انداز طلا یکی از روش های تاثیر گذاری است که ارزش پول افراد را حفظ کرده و افزایش می‌دهد. کارشناسان حرفه ای شرکت بینان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) همواره در تلاشند با دادن اطلاعات کافی و ضروری، فرآیند انواع خرید طلا از جمله خرید طلای بی اجرت را تسهیل نمایند تا هموطنان عزیزمان با خیالی آسوده از تولید کننده اصلی خرید کنند.

باید توجه داشته باشد که خرید طلای دست دوم و طلای بدون اجرت بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است. طلا‌هایی که ظاهر سالم و درست و حسابی دارند سریع ذوب نمی‌شوند و دوباره به اسم طلای دست دوم فروخته می‌شوند. خرید طلای دست دوم و بدون اجرت برای بسیاری از خانم های آسان پسند، بازار بسیار پر سود برای استفاده بیش از پیش از این عنصر گرانبهاست.

طلا بدون اجرت در جواهری جلوه: 

باتوجه به سیاست های شرکت بنیان آفرینان جلوه، این مجموعه همواره در صدد ارائه محصولات با بهترین کیفیت مورد نظر و قیمت معقول و منصفانه برای مخاطبان خود بوده است. لذا کلیه محصولات جواهری جلوه به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف نسبت به سایرین از قیمت مناسبی برخوردار هستند. اگر به قوانین و شرایط بازار خرید و فروش طلا تسلط نداشته باشید و از مراحل درست آن آگاه نباشید، ممکن است متحمل ضرر و زیان شوید. اعتماد و اطمینان به محل خرید طلا(گالری، کارگاه، بنکداری و…)موضوع حائز اهمیت دیگری است که خریدار طلا بایستی بدان توجه کافی داشته باشد.

طلای بدون اجرت

در این مقاله تلاش شد در زمینه کارمزد طلا، اجرت طلا، طلای بدون اجرت، طلای دست دوم و… اطلاعاتی برای همراهان عزیز جلوه ارائه شود. آنگونه که اشاره شد اجرت طلا به دلیل وجود واسطه ها نسبی و متغیر است. بدون شک طلای دست دوم یا طلای بدون اجرت برای سرمایه گذاری مناسب تر از خرید شمش‎ و طلای آبشده هست.

بایستی همواره بخاطر داشته باشید در زمان خریدطلا، خریدسکه و خرید سایر مصنوعات مرتبط با طلا. و همچنین خرید جواهرات مورد علاقه خود به مغازه ها و فروشگاه های معتبر طلا که مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر دارند، مراجعه نمائید. جناب آقای ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر. همواره بر خرید طلا و جواهر از گالری های دارای مجوز کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر. و نیز سایر مجوزهای مرتبط با حوزه طلا و سایر مصنوعات طلا تاکید می کنند. بدیهی است داشتن سایر مجوزها و نشان ها می تواند اطمینان بخش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *