خرید طلا, طلا و جواهر

معرفی مراکز مهم خرید طلا در تهران

مراکز خرید طلا

معرفی مراکز مهم خرید طلا در تهران: حتما برای همراهان طلاجواهری جلوه این سوال پیش آمده است مراکز مهم خرید طلا در تهران کجاها هستند؟ آیا در منطقه ای که زندگی می کنیم مرکز خرید طلا وجود دارد؟ از چه مراکز خرید طلا می توان طلا مورد نظر را با قیمت مناسب خریداری کرد؟ چطور می توان با بودجه و پول معین طلای بیشتری خرید نمود؟ آیا می توان طلای خریداری شده را با هدف های مختلف از جمله سرمایه، زیورآلات و… استفاده نمود؟ کدام مراکز خرید طلا، فرآیند کامل تولید تا فروش طلا را دارا هستند؟ با اندکی صبوری و مطالعه مقاله حاضر که چند دقیقه بیشتر وقت همراهان گرامی را نخواهد گرفت هم پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید نمود و هم اطلاعات مفید برای برنامه ریزی و خرید طلا از نزدیکترین مراکز خرید طلا دریافت خواهید نمود.

بدون شک برای خرید طلا با قیمت مناسب بایستی به دنبال گالری هایی باشید که از چرخه کامل تولید تا توزیع و فروش طلا برخوردار هستند. این چرخه کامل باعث می شود هزینه و قیمت تمام شده طلا کاهش پیدا کند. شما با هر بودجه و پولی می توانید هم طلا خرید کنید و یا متناسب با بودجه خود سفارش طلا بدهید. معمولآ چنین فروشگاههایی در قالب شرکت فعالیت می کنند. داشتن شرکت دارای اصولی است باید برای راه اندازی شرکت تمام مجوزهای لازم را دریافت کنند. پس با خرید از مجموعه ای که دارای چرخه کامل است خیالتون از نظر قابل اعتماد بودن هم حل می شود. اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه و فروش سکه، سرمایه گذاری در زمینه طلا در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا با اجرت، خرید طلا کم اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

مراکز خرید طلا

مراکز مهم خرید طلا در تهران

نزدیک ترین مراکز خرید طلا در تهران به شما کدام است؟ در محتوای حاضر سعی کردیم ویژگی هر کدام از این مراکز خرید طلا و جواهر در تهران و پاساژهای طلا و جواهر و محل دقیق آنها را برای همراهان جلوه ارائه نمائیم تا اگر شما قصد خرید حضوری دارید بتوانید نزدیکترین محل را برای خرید طلا و جواهر خود انتخاب نمایید.

  • مرکز خرید طلای تهران/ بازار بزرگ

یکی از مراکز قدیمی و معتبر برای خرید و فروش طلا و جواهر در تهران، در بازار تهران است. این بازار به نام بازار زرگرها مشهور است. بازار بزرگ تهران میان خیابان‌های مولوی در جنوب، مصطفی خمینی در شرق، پانزده خرداد در شمال و خیام در غرب قرار گرفته‌است. انواع طلاهای زرد و سفید و سنگهای قیمتی را می توانید پیدا کنید. تنوع محصول در بازار زرگرها چشمگیر است. البته در بازار تهران می توان به سبزه میدان و زیر گذر طلافروشان نیز اشاره کرد. پیدا کردن طلا و جواهر لاکچری و برندهای طلا و جواهر در این بازار کمی مشکل است.

به هر حال اگر شما ساکن مرکز و جنوب تهران هستید بازار تهران می تواند برای خرید طلا برای شما مناسب باشد. لازم است حتما بدانید در بازار بزرگ تهران، بنکداریها و عمده فروش های طلا نیز حضور دارند. گفتنی است بنکداری مجموعه طلاجواهری جلوه نیز در بازار بزرگ تهران واقع شده است.

  • مرکز خرید و طلا فروشی های خیابان کریمخان زند

خیابان کریمخان زند از قدیم به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید و فروش طلا و جواهر در تهران شناخته می شود. در این خیابان شاهد مغازه های طلافروشی و چندین مرکز خرید طلا و جواهر هستیم .در منطقه کریمخان نزدیک به ۳۰۰ فعال صنف طلا و جواهرات در بخش های فروش طلا و جواهر و سکه، ساخت طلا و مخراج کاری وجود دارد و از نظر قدمت و وسعت در صنف طلا یکی از قطب‌های اصلی ایران به حساب می آید. بیشتر طلافروشی های این منطقه در تقاطع خیابان ویلا قرار دارد.

منطقه کریمخان زند به غیر از پاساژ طلا نگین، خیلی از فعالان و گالری‌دارهای طلا را در خارج از پاساژها دارد. ولی مجتمع نگین هم با طول عمر بالای ۲۵ سال در قلب کریمخان با بیش از ۱۰۰ گالری حرف اول را در آنجا می‌زند. ‌همچنین مرکز خرید طلا و جواهر در تقاطع کریمخان و حافظ در چند سال اخیر بازگشایی شده است. از لحاظ طراحی طلا و جواهر با بازار تهران متفاوت است و ما شاهد طراحی هایی به روزتر و البته کمی خاص هستیم. در خصوص قیمتها نیز باید گفت به دلیل نزدیکی کمابیش کریمخان به بازار تقریبا به قیمتهای بازار نزدیک است. ولی تفاوت اصلی قیمت در نوع طراحی و دستمزد و اجرت هر کار است.

  • مراکز خرید و طلا فروشی های لاکچری در ابتدای بلوار میرداماد و میدان مادر

بلوار میرداماد و میدان مادر یکی از مراکز خرید طلا و جواهر لاکچری و مد روز بشمار می آید. شاید یکی از دلایل آن نیز حضور قشری نسبتا متمول در این منطقه است. اگر به دنبال طلا و جواهراتی قیمتی و خاص و البته شیک هستید پیشنهاد می کنیم برای خرید طلا و جواهر به این محدوده سری بزنید. البته این موضوع بدان معنی نیست که شما باید پول زیادی برای خرید طلا بپردازید بلکه گاهی اوقات با گشتن در میان مغازه ها و مراکز خرید می توانید طلا و جواهری بسیار زیبا و شیک ولی با قیمتی مناسب بیابید.

در حقیقت باید گفت خیابان میرداماد مناسب افرادی با سلیقه خاص است که می خواهند طلا و جواهراتی متفاوت برای خود داشته باشند. در طلافروشی های این خیابان قطعا به برندهای لاکچری و شیک دنیا بیشتر برخورد می کنید. گفتنی است گالری مجموعه طلاجواهری جلوه نیز در بلوار میرداماد و حوالی میدان مادر واقع شده است. با حضور در گالری طلاجواهری جلوه می توانید با هر میزان بودجه و شرایط متفاوت برای خود و عزیزانتان طلا خریداری نمائید.

مراکز خرید طلا

  • مراکز خریدطلا و جواهر در غرب تهران
  • خیابان ستارخان(حد فاصل فلکه دوم و اول صادقیه)

اگر شما ساکن غرب تهران هستید و بیشتر قصد خرید طلا و یا سکه را دارید بهتر است به این قسمت سری بزنید ولی اگر قصد خرید جواهر را دارید بهتر است به مرکز خرید الماس غرب یا مرکز خرید میلاد نور مراجعه کنید. در خصوص خرید طلا باید گفت به دلیل دوری این مرکز به بازار تهران عمدتا قیمتها از بازار تهران بیشتر است. از لحاظ طراحی طلا کمی ناامیدکننده است. چرا که بیشتر شاهد طرح هایی شیبه به بازار طلای تهران هستیم و به ندرت می توان طرح هایی خاص را پیدا کرد. همچنین اگر قصد تعمیرات طلا را دارید در این منطقه به راحتی می توانید طلای خود را تعمیر کنید.

  • خیابان ستارخان/چهار راه خسرو

مرکز خرید الماس غرب در اینجا قرار گرفته است. مجتمع تجاری-اداری الماس غرب به بورس طلا و جواهرات غرب تهران مشهور است. تمام تمرکز مغازه ها بر روی جواهر است و البته باید گفت سعی کرده اند تا طراحی هایی خاص را ارائه دهند و درست است که به پای جواهرات مرکز خرید میلاد نور نمی رسند ولی در سطح بالاتری از منطقه در حال فعالیت هستند .

  • میدان صنعت/مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور در تهران یکی از مراکز خریدطلا و جواهر شناخته شده است. در این مرکز یک طبقه به طور اختصاصی به فروش طلا و جواهر اختصاص پیدا کرده است که البته بیشتر جواهر است. اگر شما افرادی مشکل پسند هستید پیشنهاد می کنیم به مرکز خرید میلاد نور بروید و گشتی در آنجا بزنید. از نکات مهم این مرکز خرید اعتبار و سابقه مغازه هاست که خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش راحت می کند .

  • میدان کاج سعادت آباد

مرکز خرید ابریشم یک گالری شیک و لاکچری از طلا و زیورآلات فروشی ها است. اگر کارتان گیر کرد و حتما باید یک انگشتر با طراحی مدرن برای عزیزتان بخرید، از ابریشم دست خالی بیرون نمی روید. مرکز خرید ابریشم یکی از مراکز تجاری است که طلا و جواهر فروشی ها در آنجا جمع هستند و غرب نشینان می توانند به آنجا نیز سر بزنند. آخرین مدل ها از برندهای بین المللی، تعمیر و بازسازی انواع طلا وجواهر، ارائه انواع سکه های معتبر بانکی و سکه های یادبود در این مرکز به عنوان خدمات اصلی ارائه می شود.

  • خریدطلا و جواهر در شرق تهران

شاید شرق تهران به اندازه غرب تهران مملو از مراکز خرید طلا و جواهر نباشند. در میدان هفت حوض مرکز خرید سون سنتر مانند میلاد نور یک طبقه را به طلا و جواهر اختصاص داده است.  فلکه اول و دوم تهرانپارس، پاساژ پارسیان، میدان هروی، میدان ملت هم فروشگاه های طلا فروشی جذابی دارند.

 

  • خرید آنلاین طلا از سایت مجموعه طلاجواهری جلوه

اگر قصد خرید آنلاین طلا دارید، می‌توانید در سایت مجموعه طلاجواهری جلوه به صورت آنلاین از مجموعه محصولات طلا با طرح‌های مختلف دیدن کنید. به سادگی می توانید تمام مدل های روز بازار طلا را مشاهده و بررسی کنید و در انتها برای خرید با فروشنده محصول ارتباط برقرار کنید و بصورت آنلاین یا حضوری خرید کنید.

جایگاه و نقش مجموعه طلاجواهری جلوه(شرکت بنیان آفرینان جلوه) در حوزه طلا

شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه) جزء معدود شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سرمایه گذاری(کارگاه تولیدی، بنکداری و مغازه داری) و به اتکای بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات مفتخر است حداکثر سازی سود و منافع مشتری را از طریق متناسب سازی قیمت با حذف واسطه ها، تضمین نماید. تنوع بخشی در طرح، رنگ و وزن محصولات جزء رسالت جواهری جلوه است تا شما بدون هیچ محدودیتی، انتخاب آزادانه داشته باشید.  مجموعه طلاجواهری جلوه شرایط و بستری فراهم نموده است تا خرید شما با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولیدی و عمده فروشی برابری نماید.

در اینصورت شما با هر خرید سود بیشتری در مقایسه با مغازه تک فروش یا خرده فروشی دریافت خواهید نمود. طلاجواهری جلوه رمز موفقیت کسب و کاری خود را مرهون شناسایی دقیق نیاز مشتریان و ارتباط مستمر با آنها می داند. فراهم نمودن بسترلازم جهت تامین نیازهای روزمره زندگی و تضمین آینده از طریق ارائه کالا و خدمات برای ما بسیار حیاتی است. تامین طلا و جواهر از بنکداری و کارگاه تولیدی و فراهم نمودن بستر و فضای آزادی عمل در انتخاب آگاهانه طلا و جواهر، در زمره اهداف ما است. با توجه ممنوعیت خرید مشتری نهایی و خانگی(مصرف کننده نهایی) از بنکداری و کارگاه تولیدی بر اساس قوانین اتحادیه طلا و جواهر، ما برنامه ریزی لازم را انجام دادیم تا با اتخاذ تدابیر لازم، شرایطی فراهم سازیم تا همراهان جلوه علاوه بر سود بیشتر، محصولات و طلای مورد نظر و مطابق خواسته و سلیقه خود را پیدا نمایند.

سخن پایانی:

در مقاله حاضر سعی کردیم اطلاعات مفید برای برنامه ریزی و خرید طلا از نزدیکترین مراکز خرید طلا و جواهر در تهران ارائه دهیم. مجموعه طلاجواهری جلوه در مناطق و مراکز مختلف در قالب گالری، بنکداری، کارگاه، نمایندگی و شعب، حضور فعال دارد. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) در راستای ارائه کالا و خدمات مناسب و مطلوب در حوزه طلا و جواهر برآن است ها نقش و جایگاه خود را بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا، بیش از پیش نمایان سازد.  با اینکه خرید مستقیم برای مصرف کننده نهایی از کارگاه تولیدی و بنکداری مقدور نیست اما طلاجواهری جلوه شرایط و بستری فراهم نموده است تا خرید همراهان عزیز با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولید و عمده فروشی یا بنکداری برابری نماید.

حذف واسطه ها و واقعی تر کردن قیمت تمام شده طلا برای مصرف کننده نهایی در زمره اصول اساسی طلاجواهری جلوه از بدو تاسیس و فعالیت خود بوده است. در این راستا هم در سایت طلاجواهری جلوه و هم در فروشگاه طلاجواهری جلوه، امکان فروش کالای موجود در بنکداری و کارگاه تولیدی فراهم شده است. همچنین امکان سفارش ساخت برای کالای مورد نظر مصرف کننده محقق گردیده است. بدون اغراق می توان مدعی شد هیچ مغازه و فروشگاهی مدعی پوشش تمامی سلیقه ها نیست اما درصورت داشتن بنکداری و کارگاه تولیدی و راه اندازی بستر آنلاین توسط یک برند چنین ظرفیتی فراهم می گردد. همچنین امکان به اشتراک گذاری طرحهای مختلف و عکس محصولات بصورت برخط نیز فراهم گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *