خرید طلا, خرید کادو

نکات مهم در زمینه خرید طلای کودک

طلای کودک
نکات مهم در زمینه خرید طلای کودک

یکی از بهترین کادوها برای تولد کودک و نوزاد خرید طلا است. خرید طلا به ویژه خرید هدیه طلای کودک و نوزاد برای همه خاصه نزدیکان بسیار لذت بخش است. برای خرید طلا کودک و نوزاد حتما باید قبل از اقدام برای خرید طلا، به طور کامل با برخی نکات مهم آشنا شوید. خرید طلا برای بزرگسالان با خرید طلا کودک و نوزاد و نحوه نگهداری آنها باهم تفاوت زیادی دارد. شکل هدیه طلا، جنس هدیه طلا و تناسب هدیه طلا با سن، جنسیت و اندام کودک و نوزاد و حساسیت از اهمیت زیادی برخوردار است.

خرید طلا برای کودک و نوزاد یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری برای کودکان و خردسالان بشمار می آید. بسیاری از والدین از بدو تولد فرزند خردسال خود، دغدغه این موضوع را دارند که چگونه آینده فرزند خود را تضمین نمایند. یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای فرزندان خردسال خرید طلا برای آنان است. خرید طلا کودک می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت فرزند یک سرمایه گذاری اطمینان بخش نیز برای او به شمار آید.

 

kidsgold

 

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا به عنوان هدیه کودک و نوزاد اعم از دخترانه و پسرانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه (مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن ویژه کودک و نوزاد در سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص انواع هدیه طلا، نحوه خرید هدیه طلا، خرید آنلاین هدیه طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید هدیه طلا برای کودک و نوزاد به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

اهداف والدین در خرید طلا کودک و نوزاد

سرمایه گذاری: اولین هدف خرید طلا برای کودکان و خردسالان، سرمایه گذاری برای آینده فرزند محسوب می گردد.
زیبایی و جذابیت: هدف دوم از خرید طلا، حس زیبایی و آراستگی کودک و نوزاد است.
هدیه مناسب: سومین هدف از خرید طلا کودک و نوزاد، مناسب و خاص بودن خرید طلا بعنوان هدیه است.

 

خرید طلا برای کودک و نوزاد

خرید طلا برای تولد نوزاد و کودکان بسیار مرسوم است. معمولا وقتی نوزادی متولد می شود اقوام نزدیک به دیدن او می روند و برای او هدیه طلا می برند. خرید طلا نوزاد و کودک ساده نیست و حتما باید پیش از اقدام به خرید با نکات خرید طلا کودک آَشنا بشوید. برای انجام یک خرید ایده آل باید به نکاتی مثل سن، جثه، حساسیت پوستی و نوع طلا مناسب کودک توجه کنید.

kidsgold

برخی از مهم ترین موارد خرید طلا کودک عبارتند از

توجه به سن نوزاد و کودک در خرید طلا پیش از خرید طلا به عنوان هدیه، باید سن فرد را در نظر گرفته شود. اگر به دنبال خرید طلا برای کودک کوچکتر از ۵ سال هستید نبایستی به سراغ خرید انگشتر و پلاک گردن بروید. چرا که این کودکان افزون بر اینکه نمی توانند به خوبی از این زیورآلات نگهداری کنند، ممکن است آنها را ببلعند و دچار خفگی شوند. بنابراین بهتر است برای این کودکان گوشواره طلا یا دستبند طلا خریداری شود. خرید طلا برای کودکان بالای ۵ سال بسیار ساده است و شما محدودیتی در خرید طلا ندارید. در خرید طلا به سراغ خرید طلایی بروید که طراحی آن برای کودک جذاب باشد. ضمن ایجاد حس خوب برای کودک و جذاب بودن، طرح طلا نیز با سن کودک متناسب باشد.

 

توجه به ساختار طلا ، نحوه بسته شدن و نوع قفل در خرید طلا

در زمان خرید طلا کودک و نوجوان توجه داشته باشید طلایی که انتخاب می کنید نباید ساختار خیلی پیچیده ای داشته باشد. به عبارتی دیگر طلایی را انتخاب کنید که ساختار ساده و سبکی داشته باشد. نکته دیگر توجه به قفل دستبند طلا و گوشواره طلا مورد نظر برای خرید طلا کودک است. برخی بچه ها دائما در حال جنب و جوش هستند و اگر قفل طلا محکم نباشد، به راحتی طلا از دستشان می افتد. بهتر است اگر قصد خرید گوشواره بچگانه را دارید، به سمت کارهایی بروید که قفل اهرمی یا عصایی دارند. زیرا استحکام این قفل ها بیشتر بوده و پیچیدگی بیشتری دارند. نحوه باز و بسته شدن قفل و استحکامِ آن، در خرید طلا کودک از طلا نوزادی مهمتر است.

انتخاب طلا کم خطر در خرید طلا

کودکان و نوزادان پوست بسیار حساسی دارند. به همین خاطر بهتر است به سراغ خریدطلا بروید که پوست کودک و نوزاد را خراش ندهد. گوشواره میخی به دلیل سر تیزی که دارند ممکن است پوست کودک را آزار بدهند. به طور کلی به سراغ خرید طلا کودک و نوزاد (خرید پلاک طلا، خرید دستبند طلا، خرید النگو طلا و خرید انگشتر طلا و خرید گوشواره طلا) که لبه تیزی دارند، نروید.

kidsgold

 

طلای سبک، مناسب کودکان و نوزادان در خرید طلا

اگر قصد از خرید طلا نوزاد سرمایه گذاری نیست. پس بهتر است خریدطلا سنگین را فراموش کرده و توجه به وزن طلا را یکی از مهمترین نکات در نظر بگیرید. سنگین بودن طلای بچگانه، کودکان را از هرچه زیورآلات است بیزار میکند. خصوصا اگر زنجیرطلا یا گردنبندطلا باشد. زنجیر طلای بچگانه، اگر سنگین باشد، کودک یا نوزاد را به تقلا برای خلاص شدن از زنجیر وا میدارد. ممکن است باعث پاره شدن، خرابی و گم شدنِ زنجیر شود. از دیگر دلایل عدم خرید طلا سنگین برای نوزاد و کودک، افرادِ سودجو هستند. اگر طلای فرزند شما خیلی در چشم باشد یا وزنِ زیادی داشته باشد، ممکن است او را همواره در معرض خطر دزدی قرار دهد.

ممنوعیت خرید طلا توخالی برای کودکان و نوزادان

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید طلا کودک و نوزاد باید به آن توجه کنید، توخالی نبودنِ طلا است. کودکان تمایل زیادی به بازی کردن با قطعات طلا را دارند و به آنها به چشم اسباب بازی نگاه می کنند. به همین خاطر به دنبال خرید طلا کودک و نوزاد تو خالی نروید. چرا که ممکن است کودک به راحتی آن را بشکند. به ویژه زمانی که کودکان در سن دندان در آوردن و علاقه دارند تا همه چیز را محکم گاز بگیرند.

انتخاب زیورآلات طلا با قابلیت تغییر سایز

 

کودکان در سن رشد هستند، به همین دلیل بهتراست در خرید طلا به موضوع قابلیت تغییر سایز توجه داشته باشید. بعنوان مثال اگر قصد خرید گردنبند طلا برای کودک هستید، زنجیری را انتخاب کنید که بتوانید اندازه آن را در مواقع لازم تغییر دهید. دقت داشته باشید که النگو طلا قابلیت تغییر سایز ندارد و ممکن است با بزرگ شدن کودک دیگر نتوانید آن را از دستش خارج کنید و تنها راهکار پیش روی شما شکستن النگو باشد. به جای خرید النگو نسبت به خرید دستبند طلا و مهره طلا مبادرت ورزید تا بتوانید بعدها تعداد مهره های دستبندطلا را زیاد کنید.

kidsgold

عیار طلا

اکثر افراد از جمله نوزادان و کودکان به طلا حساسیت ندارند. توجه داشته باشید زیورآلات طلا آلیاژ بوده و با فلزات دیگر ترکیب می شوند. به همین خاطر، امکان دارد درصد بسیار کمی از کودکان نسبت به آن حساسیت نشان دهند. بهتر است طلاهایی با عیار بالا برای کودکان و نوزادان تهیه کنید. توصیه می گردد درصورت مشاهده التهاب پوستی، بلافاصله اکسسوری را درآورید.

خرید طلا برای نوزاد دختر

خوشبختانه خرید طلا برای نوزادان و کودکان دختر بسیار ساده تر است. چون تنوع بسیار بالایی دارد. گوشواره طلا، گردنبندطلا، پلاک طلا و حتی انگشتر طلا مناسب می تواند انتخاب خوبی برای کودکان دختر باشد. مدل های دخترانه، طراحی زیبا و کاربردی دارند. طلاهای فانتزی یا رنگی که توجه دختران را بیشتر به خود جلب میکند میتواند انتخاب مناسبی برای خرید طلا کودک باشد.

خرید طلا برای نوزاد پسر

برای خرید طلا نوزادان پسر، مسئله کمی فرق میکند. دیگر خبری از انتخاب های مختلف و تنوع نیست. شما برای یک نوزاد پسر نمیتوانید گوشواره و انگشتر بخرید. به همین دلیل اکثر خریدهای طلا پسرانه شامل پلاک طلا گردن، زنجیر طلا و دستبند طلا است. انتخاب رنگ طلا نیز به سلیقه شما بستگی دارد. معمولا برای پسرها از طلای سفید یا زرد استفاده میکنند. رزگلد محبوبیت چندانی ندارد. اگر قصد خرید زنجیر را دارید، بهتر است کمی آن را ضخیمتر انتخاب کنید تا در سنین بالاتر هم قابل استفاده باشد.

kidsgold

سخن پایانی

اگر به تمام موارد گفته شده در زمان خرید طلا برای هدیه کودک و نوزاد توجه داشته باشید می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مهم است ابتدا بررسی کنید دنبال چه نوع طلا و به چه قیمتی هستید. مدل های مختلف هدیه طلا و تفاوت قیمت آنها بر اساس بودجه خودتان بررسی و ارزیابی نمائید. بایستی دقت لازم داشته باشید در خرید طلا برای نوزاد و کودک، طلایی انتخاب نمائید که قطعات ریزی نداشته باشند. گوشواره طلا کودک و نوزاد بایستی زود به زود تمیز شوند تا از انتقال آلودگی به بدن و پوست کودک جلوگیری شود. همچنین نبایستی اجازه دهید بچه ها طلا خود را وارد دهان کنند.

بحث مهم دیگر عیار طلا (طلای ۱۸ عیار، طلای ۲۴ عیار و…) و خرید آنلاین طلا و فروش اینترنتی طلا و خرید و فروش حضوری طلا است. لازم و ضروری است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمود. موضوعی که همواره مورد تاکید آقای محمدولی رییس اتحادیه طلا و جواهر است. جواهری جلوه بصورت فروش طلا حضوری و فروش طلای آنلاین مفتخر است هدیه ای متناسب با
بودجه شما و وفق سلیقه و سن و جنسیت کودک و نوزاد شما معرفی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *