خرید طلا, طلا اقساطی

چرا خرید طلا را با مجموعه جلوه تجربه می کنید؟

چرا جواهری جلوه؟

چرا خرید طلا را با مجموعه جلوه تجربه می کنید: طلا به دلیل ارزش ذاتی آن به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای حفظ ارزش پول بشمار می آید. تشخیص نوع طلا و دریافت مشاوره از متخصصین امر برای خرید طلا و سرمایه گذاری طلا از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید طلا می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت یک سرمایه گذاری اطمینان بخش محسوب شود.

ارزش پول به زبان ساده یعنی اینکه پول در دست شما چقدر می ارزد و شما در ازای پولتان چه چیزهایی می‌توانید به‌دست آورید. در شرایط کنونی و با توجه به نرخ تورم موجود در کشور، هر روز ارزش پول ملی ما در حال کاهش است. بنابراین توانایی خرید ما نیز کاهش می یابد. این دغدغه و نگرانی در بین تمام افراد کشور مشهود است چراکه همه مردم طی سال‌های گذشته نوسانات اقتصای متعددی را تجربه کرده اند. حتما برای همراهان طلاجواهری جلوه نیز این سوال پیش آمده است با توجه به وضعیت اقتصادی کشور ایران، چگونه می توان ارزش پول را حفظ نمود؟ آیا خریدطلا و سرمایه گذاری در حوزه طلا می تواند به حفظ ارزش پول کمک کند؟ اصلآ گزینه مناسب برای تبدیل ریال به طلا چیست؟ خرید طلا می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت یک پس انداز مطمئنی به شمار آید.

طلابه دلیل ارزش ذاتی در هر قالبی شامل خرید طلا بصورت نقدی و خرید طلا بصورت قسطی می تواند بعنوان یک سرمایه مطمئن قلمداد شود. خرید طلا بعنوان سرمایه به دلیل نقدشوندگی بالا از یک سو و ایجاد ارزش افزوده در اثر نگهداشت طلا از سوی دیگر می تواند یک پشتوانه بسیار ایده آل بشمار آید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا با اجرت های مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن نمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

چرا جواهری جلوه؟
حفظ ارزش پول؟

هر انسانی به حفاظت از ثروت و دارایی خود از طریق پس انداز علاقمند است اما اینکه چطور می توان چنین کاری را عملی کرد موضوع مهمتری است. بدون شک پس انداز از طریق خرید طلا می تواند مناسبترین گزینه باشد. بدیهی  است هر فردی می تواند با هر میزان پول، بازهم تاکید می کنیم با هر میزان پول!!!! طلا خریداری نماید. پس می توانید با خرید حتی یک قطعه طلا شروع کنید. طلاجواهری جلوه امکان هر نوع خریدی را برای همراهان خود فراهم کرده است. فروش نقدی طلا، فروش اقساطی طلا، قلک طلا، ضرب ورقه های طلا در وزن های مختلف و اجرت بسیار مناسب، نمونه و شاهد عینی مشتری مداری مجموعه طلاجواهری جلوه بشمار می آید. 

حفظ ارزش پول با سرمایه‌گذاری در طلا

خرید طلا از موارد سرمایه‌گذاری کم‌ریسک در بلند مدت محسوب می شود. خرید طلا و مصنوعات مرتبط با طلا در بلندمدت معمولاً کم‌ریسک است و باعث حفظ ارزش پول شما می‌شود. به شیوه‌های مختلف می‌توانید در این بازار سرمایه‌گذاری کنید: خرید طلای نو، خرید طلای زینتی، خرید طلای دست‌دوم، خرید طلای کم اجرت، خریدطلای قسطی، خرید ورقه های طلای جلوه، خریدطلای آب شده، شمش طلا، سکه طلا و… در زمره آنها است. مزیت بزرگ طلا، نقدشوندگی سریع آن است. برخلاف مسکن که نقدشوندگی آن سخت و زمانبر است، طلا نقدشوندگی‌اش بسیار مطلوب و در لحظه است.

نگاهی به نمودار ۲۰ سال  گذشته نیز روند رشد بازار طلا را به روشنی نشان می دهد. سرمایه‌گذاری در بازار طلا گزینه خوبی است. بسیاری از سرمایه‌گذاران در بازار طلا معتقدند که طلا به عنوان محافظ تورمی، در طول زمان ارزش خود ‌را‌ از دست نمی‌دهد. خرید طلا و خرید سکه یکی از عنصرهای سرمایه‌گذاری است که تنها با عوامل خارجی تحت تأثیر قرار می‌گیرد و عوامل داخلی بر قیمت آن  تأثیر زیادی نمی‌گذارد. جذابیت بازار طلا و جواهر به عنوان یک بازار سودده در کل دنیا مطرح است.

طلا گزینه مناسب در برابر ریسک تورم

وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شود، باید بدانید چیزی که می تواند سرمایه شما را در دراز مدت با ریسک مواجه سازد، تورم است. بنابراین نباید سرمایه گذاری خود را به صورت نقدی انجام دهید. زیرا ارزش آن در اقتصاد ایران با کاهش همراه است. در عوض می توانید با خرید طلا، خرید مصنوعات طلا و خرید سکه به نحوی سرمایه گذاری کنید که از خطرات تورم محافظت می کند. این سرمایه گذاری، گزینه مورد علاقه میلیون ها نفر در سراسر کشور بوده است و شما هرگز از سرمایه گذاری روی طلا و مصنوعات مرتبط با طلا پشیمان نخواهید شد.

خرید طلا یک راه مناسب و بهینه برای پس انداز پول

وقتی درآمد منظمی دارید پس انداز پول برای آینده ضروری است. با این حال، وقتی املاک و مستغلات را به عنوان سرمایه گذاری خود انتخاب می کنید، نمی توانید مبالغ کمی را سرمایه گذاری کنید. در این راستا، ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید خرید نقدی طلا، خرید سکه، خرید اقساطی طلا، خرید طلا از طریق قلک طلا، خرید ورقه های طلا یک گرمی و خرید ورقه های طلا نیم گرمی است.

شرکت بنیان آفرینان جلوه در راستای تسهیل خدمات برای کارکنان و پرسنل سازمانها، شرکت و موسسات دولتی و غیر دولتی این فرصت استثنایی را فراهم ساخته است. این کار از پول شما برای آینده محافظت کرده و می توانید در درازمدت بازده خوبی داشته باشید. می توانید برای خرید طلا به صورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا از وبسایت جواهری جلوه اقدام نمائید. کار دیگری که می توانید انجام دهید خرید سکه های طلا در قالب سکه پارسیان جواهری جلوه و سکه های بانکی است.

تجربه خرید طلا از مجموعه طلاجواهری جلوه را از دست ندید

 پس انداز طلا یکی از روش های تاثیرگذاری است که، ارزش پول افراد را حفظ کرده و با روند تورم، افزایش می‌ یابد. همه می‌دانیم که پول درآوردن چقدر دشوار و سخت تر، حفظ ارزش آن است. پولی که به سختی به دست می‌آید اگر در بانک نگهداری شود روز به روز ارزش خود را از دست می‌دهد! بسیاری از هموطنان دور اندیش از جمله شما همراهان گرامی؛ ماهانه مبلغی از حقوق و پول خود را حتی اندک، بصورت خرید طلا حفظ و ارزشمند می کنند. به فکر پرداخت های چند میلیونی نباشید. “حتی با نیم گرم” طلای ۱۸ عیار شروع به ذخیره طلا کنید بعد از چند ماه شما چندین گرم طلا دارید که می توانید آنرا تبدیل به طلاهای ساخته شده کنید.

سعی کنید با خرید از تولید کننده اصلی، قیمت واقعی طلا را بپردازید. طلاهای جلوه دارای تاییدیه از سازمان استاندارد، اتحادیه طلا و جواهر و با عیار ۱۸ می باشد. یک مثال ساده با نتیجه حیرت آور: اگر طلایی ۱۰ گرمی با اجرت ۱۵ درصدی در کارگاهی تولید شود و از کارگاه دار به دست واسطه ها و درنهایت به گالری برسد، بنظرتون اگر هر واسطه، در هر مرحله تنها چند درصد روی قیمت طلا بکشد چه تاثیری در میزان مبلغ پرداختی مشتری دارد؟؟ “آیا پول مشتری صرف خرید واقعی طلا شده است یا صرف سود واسطه ها!!!  در این راستا شرکت بنیان آفرینان جلوه با “برند جلوه” با تکمیل فرآیند و چرخه کامل تولید، توزیع و فروش سعی کرده تا طلا را با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برساند.

چرا جواهری جلوه؟
حفاظت از طلا یک گام مهم و اساسی

رشد روز افزون قیمت طلا در داخل کشور و حتی بازارهای جهانی بیانگر نگهداری طلا است. خرید طلا و فروش طلا در توالی زمانی مختلف می تواند زیان ده باشد. مگر اینکه به نوسانات قیمت طلا مسلط باشید و در این کار حرفه‌ای باشید. عموماً پیش بینی بالا و پایین رفتن قیمت طلا بسیار کار دشوار و پیچیده‌ای است. در بیشتر موارد افرادی که در این زمینه حرفه‌ای نیستند پس از یک مدت خرید طلا و فروش طلا متوجه می‌شوند که ضرر کرده‌اند. ذکر این نکته ضروری است به محض اینکه نسبت به فروش طلای خود اقدام کردید، باید به گونه‌ای آن را سرمایه‌گذاری کنید.  یعنی اگر پول نقد را در دستان خود نگه دارید مسلماً تجربه خوبی از فروش طلا نخواهید داشت. بعضی از افراد به محض اینکه قیمت طلا افزایش می‌یابد به فکر اندوخته طلای خود می‌افتند و به سرعت آن را به پول نقد تبدیل می‌کنند.

توجیه این افراد این است که باز هم می‌توانند در فرصت مناسبی خرید طلا داشته باشند. اما یقیناً اگر نتوانند با پول نقدی که دارند سرمایه‌گذاری مناسبی انجام دهند، فرصت مناسبی برای جایگزینی و خرید طلا نخواهند داشت و از قافله خرید طلا و فروش طلا جا می‌مانند. همیشه خریدارانی هستند که طلا را با پایین‌ترین قیمت از شما خریداری می‌کنند. این افراد معمولاً با عناوینی هم‌چون “پولمون نقده” یا “قیمت طلا همین الان داره پایین میاد” یا  “اگه بری و برگردی دیگه قیمت خرید طلا این نیست” سعی دارند شما را فریب دهند. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) با ارائه خدمات رایگان مشاوره خرید و سرمایه گذاری طلا توسط کارشناسان حرفه ای و بصورت شفاف پاسخگوی همراهان عزیز خود بوده و  طلای شما را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت روز خریداری می نماید.

برای خرید طلا بهتر است از طلای خام و قیمت روز آن مطلع باشید

طلای خام، به طلایی گفته می شود که خام بوده و شکل خاصی ندارد. تمام مصنوعات طلا مثل انواع انگشترطلا، سینه‌ریزطلا، پابندطلا، سرویس طلا و غیره با شکل‌دهی و پرداخت طلای خام انجام می‌پذیرد. جالب است بدانید با توجه به اینکه طلای خام بسیار سست است، فلزات دیگری را با آن ترکیب می‌کنند تا به محکمی طلایی که در دستان شماست برسد. به این صورت به نسبت میزان ترکیب شدن این فلزات با طلای خالص، انواع عیارهای مختلف مانند طلای ۱۸ عیار، بوجود می‌آید. قیمت طلای خام با طلای ساخته شده متفاوت است. این تفاوت خودش را هم در خرید طلا و هم هنگام فروش طلا نشان می دهد.

زمانی که شما برای خریدطلا به یک مغازه طلافروشی می‌روید، فروشنده به شما قیمت فروش طلا را می‌دهد. این قیمت به مراتب بالاتر از قیمت طلای خام است. چراکه اجرت ساخت و هزینه عملیاتی برای ساخت طلا، مالیات بر ارزش افزوده و سود فروشندگی روی قیمت طلای خام حساب می‌شود. اما زمانی که شما برای فروش طلای خودتان به مغازه طلافروشی می‌روید، فروشنده به شما قیمت خرید طلا را می‌دهد که همیشه اندکی پایین‌تر از قیمت طلای خام است. این هم به خاطر هزینه عملیاتی است که باید روی طلای شما انجام شود تا دوباره آب شود و به طلای خام تبدیل شود. نکته جالب این است که در مرحله آب کردن طلای دست دوم، طلای بدون اجرت و تبدیل آن به طلای خام همیشه درصدی از وزن طلا کم می‌شود.

مقایسه قیمت خریدطلا و فروش طلا

بسیاری از افراد به دنبال سود سرمایه‌گذاری در بازار طلا هستند. اگر می‌خواهید در این راه سود کب کنید حتما بعد از تمام این مراحل یک سؤال ساده را از خود بپرسید: آیا من سود کرده‌ام؟ خیلی از افراد بدون اینکه قیمت خرید طلا و فروش طلای خود را مقایسه کنند، اقدام به فروش طلا می‌کنند که کاملا نادرست است. بهترین راه برای فروش سودآور مقایسه قیمت فروش طلا و خرید طلا است.

برای این کار کافی است در یک دفترچه قیمت خرید طلای خود را یادداشت کنید. هر زمانی که قصد فروش طلای خود را داشتید، بعد از اینکه از قیمت دقیق بازار مطلع شدید، آن را با قیمتی که طلا را خریداری کردید، مقایسه کنید. اگر قیمت فعلی طلا بالاتر از قیمت خریدشماست، اقدام به فروش طلا کنید. در غیر این صورت تنها صبر کنید. مطمئناً در آینده نه چندان دور فرصت فروش طلای خود را با قیمت بالاتری پیدا خواهید کرد. پس تا آن موقع دست نگه دارید.

نقش شرکت بنیان آفرینان جلوه در حفظ ارزش پول

شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه) جزء معدود شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سرمایه گذاری و به اتکای بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات مفتخر است محصولاتی با کیفیت، مطمئن از نظر عیار و همچنین تقلبی نبودن محصول را ارائه نماید. حداکثر سازی سود و منافع مشتری از طریق متناسب سازی قیمت با حذف واسطه ها، جزء رسالت جواهری جلوه می باشد. ما در جواهری جلوه خود را متعهد به تنوع بخشی در طرح، رنگ و وزن محصولات نموده ایم تا شما بدون هیچ محدودیتی در انتخاب خود آزاد باشید.

توجه به شرایط مکانی و زمان خاصی که مشتری به محصول یا خدمات نیاز دارد برای همکاران ما بسیار مهم است. پشتیبانی از کالا و خدمات ارائه شده، پاسخگوئی و مشاوره و راهنمائی در خرید و سرمایه گذاری بخشی جدایی ناپذیر از رسالت، وظایف و مسئولیت تیم ماست. جواهری جلوه رمز موفقیت کسب و کاری خود را مرهون شناسایی دقیق نیاز مشتریان و ارتباط مستمر با آنها می داند.

چرا جواهری جلوه؟
سخن پایانی

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به اتکای بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه‌ای در زمینه خریدطلا و فروش طلا و جواهرات فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. فروش طلا و جواهرات بصورت خرد و عمده، فروش طلای کم اجرت، فروش طلای اقساطی، خرید طلا و جواهرات بصورت خرد و دست دوم، فروش طلا در قالب طرح قلک طلا، تامین و فروش سکه بصورت تکی و پک صدتایی تنها بخشی از زمینه های کاری شرکت بنیان آفرینان جلوه محسوب می گردد. جواهری جلوه مفتخر است با ارائه کالکشن های مختلف مردانه، زنانه، کودک و همچنین محصولات متنوعی از جمله انواع پلاک اسم طلا، حلقه ازدواج طلا، انگشتر طلا، گردنبند طلا، مدال طلا، سینه‌ریزطلا، سرویس طلا، النگوی طلا، دستبند طلا، زنجیر طلا، گوشواره طلا، پابند طلا، پلاک طلا، نیم ست طلا، آویز ساعت طلاو … خدمات متفاوت و متمایزی را به همراهان وفادار خود ارائه نماید.

اولین گام در فروش طلا با بالاترین قیمت، یافتن قیمت لحظه‌ای طلا است. برای این کار کافی است از چندین سایت اینترنتی یا فضای مجازی و یا از چندین مغازه طلافروشی در سطح شهر خودتان استفاده کنید. می‌توانید از میانگین این قیمت‌ها، قیمت فروش طلای خود را بیابید. با مقایسه قیمت طلای خام و پیشنهادی که خریداران طلا به شما می‌دهند، بهترین خریدار طلا را پیدا کنید. برای این کار قیمت فروش طلا را با قیمت خرید طلا مقایسه کنید. اگر با توجه به قیمت روز طلای خام، در بازه سودآوری نیستید، چند روزی صبر کنید. حتما با چند روزی تاخیر طلای خود را با سود بیشتر می فروشید. اعتماد و اطمینان به محل خرید طلا(گالری، کارگاه، بنکداری و…)موضوع حائز اهمیت دیگری است که خریدار طلا بایستی بدان توجه کافی داشته باشد.

طلاجواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. همراهان و مشتریان عزیز جلوه با همین مشاوره ها می توانند بصورت ماهانه و سالانه مبالغی از سرمایه ریالی خود را به طلا تبدیل کنند. از جمله مزیت‌های پس انداز در زمینه طلا نبود محدودیت زمانی است. در واقع در هر زمان می توان اقدام به خرید طلا یا فروش طلا کرد. شرکت بنیان آفرینان جلوه به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای خرید طلا و حداکثر سازی سود ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *