خرید طلا, طلا و جواهر

معرفی شبکه های اجتماعی جواهری جلوه

مقاله شبکه های اجتماعی

معرفی شبکه های اجتماعی جواهری جلوه: شرکت بنیان آفرینان جلوه براساس آینده نگری و به منظور تسهیل در ارائه خدمات، کلیه شبکه های اجتماعی مرتبط شامل وب سایت محصولات کارگاه و بنکداری طلا جواهری جلوه، اینستاگرام طلاجواهری جلوه، کانال تلگرام طلاجواهری جلوه، کانال یوتیوپ طلاجواهری جلوه، کانال آپارات طلاجواهری جلوه، کانال روبیکا طلاجواهری جلوه، گروه واتس آپ طلاجواهری جلوه، کانال بله طلاجواهری جلوه، کانال ایتا طلاجواهری جلوه، کانال فیس بوک طلاجواهری جلوه، کانال لینکدین طلاجواهری جلوه، کانال تویتر طلاجواهری جلوه وکانال تیک تاک طلاجواهری جلوه فراهم نموده است.

مجموعه طلاجواهری جلوه به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب و خرید طلا ارائه می نماید. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، بهترین مشاوره لازم و رایگان را برای مناسب ترین خرید از نظر سود، اجرت، سرمایه گذاری و… به شما همراه عزیز ارائه می دهد. اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلای ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار آنلاین و حضوری از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

  زنان و خرید از شبکه‌های اجتماعی 

نقش زن‌ها هم در خرید آنلاین از شبکه‌های اجتماعی و هم در تاسیس کسب ‌وکارهای آنلاین به‌سرعت در حال افزایش و غیر قابل انکار است. فروشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی چه می‌فروشند؟ چه میزان توسط خانم‌ها و آقایان دنبال می‌شوند؟ زیبایی و سلامت سهم ۱۹ درصدی، لوازم‌خانگی سهم ۱۴درصدی و لوازم الکترونیکی سهم ۱۱درصدی را به خود اختصاص داده‌اند. ۷درصد فروشگاه‌های آنلاین هم به مواد خوراکی، لوازم ورزشی و طلا و زیورآلات اختصاص دارد.

گزارش زلکا از دو سال ۹۸ و ۹۹ نشان می‌دهد که بیشترین خرید آنلاین در شبکه‌های اجتماعی در ماه آذر اتفاق افتاده است. بدون شک وجود کمپین‌های جمعه سیاه(بلک‌فرآیدی) و شب‌یلدا، تعداد دنبال‌کنندگان و نرخ مشارکت را به‌طور قابل‌ملاحظه‌ای افزایش داده است. با استناد به آمارهای ارائه‌شده توسط زلکا به‌دلیل هزینه بالای توسعه و نگهداری وب‌سایت و در برخی موارد بازده پایین آن، بسیاری از کسب ‌وکارها به تبلیغ و فروش محصولات خود در اینستاگرام، به‌ویژه در شهرهایی که اینترنت ضریب نفوذ خوبی دارد، می‌پردازند. خوشبختانه شرکت بنیان آفرینان جلوه در راستای ارائه خدمات مطلوب به همراهان عزیز خود اعم از خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا، بستر توسعه کسب و کار خود را بشکلی مناسب و بصورت حضوری و آنلاین (وب سایت و شبکه های اجتماعی) فراهم نموده است.

بهره گیری حداکثری از رسانه های اجتماعی با توجه سهم حدود ۵۰ درصدی زنان کشور و هم چنین انعقاد تفاهم نامه با سازمانها و بانک های مختلف در سطح کشور توسط شرکت بنیان آفرینان جلوه، نقش مهمی در توسعه کسب و کار و ارائه خدمات مرتبط با طلا شامل خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا در سطح کشور خواهد به همراه خواهد شد.

شبکه های اجتماعی، ابزاری برای توسعه فروش آنلاین طلا

آیا اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی، فضای مناسبی برای توسعه کسب و کارهای مجازی در حوزه طلا و جواهرات هستند؟ مناسب ترین فضا برای فروش آنلاین طلا کدام است؟

مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی برای خرید طلا
مقاله شبکه های اجتماعی

از مهمترین مزایای خرید آنلاین طلا و جواهر، قابلیت دسترسی به محصولات بدون محدودیت زمانی است. به طوری که مشتریان در هر ساعت از شبانه روز که بخواهند بتوانند سایت فروشگاهی را باز و محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند. هر فردی با استفاده از شبکه های اجتماعی و انتخاب روش خرید آنلاین طلا، می تواند سر یک فرصت مناسب و حتی در مواقعی که هیچ فروشگاه حضوری باز نیست. خرید خود را از فروشگاه اینترنتی طلا انجام و طلای دلخواه خود با هر وزن و قیمتی تحویل بگیرد. بدیهی است فروشگاههای آنلاین معمولآ ۲۴ ساعته به مشتریان خود خدمات فروش ارائه می دهند.

بدون شک با بررسی و کسب اطلاع کامل از مزایای خرید آنلاین طلا که به تفصیل بیان خواهد شد، انگیزه لازم و قوی برای خرید آنلاین طلا ایجاد خواهد شد:

راحتی و سهولت خرید طلا

خرید آنلاین طلا یکی از راحت ترین روش های خرید طلا بشمار می آید. پس نباید راحتی را با سختی عوض کرده و هنوز هم در عصر تکنولوژی، به روش های حضوری خرید اکتفا کنید.  

نبود محدودیت زمانی برای خرید طلا

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید. سفارش خود را در فروشگاه های آنلاین خرید طلا ثبت کرده، مراحل پرداخت آن را انجام داده و منتظر ارسال آن باشید.  با این انتخاب دیگر نیاز نیست در مسیرهای شلوغ و پر ترافیک رفت و آمد کرده. و بعد از خرید طلا و جواهر نگران حمل آن تا مقصد مورد نظرتان باشید.

تنوع محصولات طلا و جواهر

این یک واقعیت غیرقابل انکار است تنوعی که در محصولات فروشگاه های آنلاین طلا و جواهرات وجود دارد، در فروشگاه های حضوری طلا و جواهرات محدود است. شما زمانی که به بازار می روید، به تعداد مغازه ها و فروشگاه هایی که در بازار هستند، می توانید طلا و جواهرات ببینید و از بین آنها یکی را انتخاب کنید. قطعا یک بازار هر چقدر هم که بزرگ باشد، تعداد فروشگاه های آن از تعداد فروشگاه های اینترنتی که موتورهای جستجو در مقابل شما قرار می دهند، بیشتر نیستند. در خرید آنلاین طلا شما می توانید از بین ده ها و شاید صدها سایت فروشگاهی طلا و جواهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مدیریت زمان در خرید طلا

در جامعه امروزی همه پر مشغله اند. بنابراین با انتخاب و خرید آنلاین طلا شما می‌توانید در زمان خودتان  صرفه‌جویی کنید. با این کار دیگر لازم نیست که ساعت‌ها در ترافیک،  گرما و سرما بمانید و وقت خودتان را تلف کنید. تنها کافی است که در خانه بمانید و با چند کلیک ساده، در خصوص خرید طلا و زیورآلات موردنظر خود اقدام کنید. این موضوع با توجه به شیوع بیماری و ویروس کرونا نیز از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است. با این کار می توانید ضمن خرید طلای مورد نظر، از جان و سلامت خود و عزیزانتان محافظت کنید.

پیدا کردن طلای مورد نظر

بدون شک برای هر کدام از ما پیش آمده که کل بازار را برای خرید محصولی کوچک بگردیم. و پس از اتلاف زمان بسیار، محصول مورد نظر خود را پیدا نکنیم. خرید آنلاین طلا به ما کمک می کند که هر زمان از روز که تایم آزاد داشتیم، سری به موتور جستجو بزنیم و طلای مورد نظرمان را پیدا کرده و خریداری نماییم. شاید در فضای آنلاین، مدل بسیار زیبایی از طلا، مورد پسند ما باشد که آن را در هیچ جای بازار ندیده باشیم.

وجود فرصت کافی برای مقایسه انواع طلا و خرید طلا

در خرید آنلاین طلا امکان سفارش و خرید در فرصتی مناسب و محیطی آرام مهیا و مقدور است. به این معنا که به اندازه کافی فرصت دارید که طلای موردنظر خود را از نظر قیمت، رنگ، کیفیت، ابعاد، اندازه، طراحی و… با یکدیگر مقایسه و سپس با آرامش و بدون استرس انتخاب کنید. با خرید آنلاین طلا و جواهر به ‌راحتی می‌توانید محصولات متنوع را با یکدیگر مقایسه کنید. بدون آن که مغازه‌ها را بگردید و زمان زیادی را برای جابه‌جایی از دست بدهید.

پرداخت هزینه طلای سفارش یا خریداری شده

برای خرید آنلاین طلا روش‌های پرداختی مختلفی(نقدی و درب محل، درگاه بانک و پرداخت کارت به کارت) وجود دارد. شما می‌توانید با توافق فروشنده و انتخاب خودتان، بعد از خرید طلا و زیورآلات موردنظر خود هزینه آن‌ها را به صورت آنلاین و یا درب محل پرداخت نمایید. در این میان بسیاری از فروشندگان چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کنند که بتوانید بخشی از هزینه را به صورت آنلاین و بخش دیگر را بصورت حضوری و درب منزل پرداخت کنید. بنابراین در رابطه با پرداخت هزینه خرید آنلاین طلا هیچ‌گونه نگرانی برایتان وجود نخواهد داشت.

اطلاع و خرید آخرین مدل طلا و جواهر

قبل از خرید می توانید در وب جستجو کرده. و اطلاعات مختلفی را در مورد آخرین مدل طلا و جواهر از صفحات مختلف روزنامه ها، مجلات، وبلاگ ها و وب سایت ها بدست بیاورید.

اطلاع از نظرات کاربران

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین طلا این است که به شما این امکان را می‎دهد. تا از نظرات سایر کاربران در ارتباط با فروشگاه آنلاین طلا اطلاح کسب نموده و با آگاهی بیشتری اقدام به خرید طلا نمائید.

مقاله شبکه های اجتماعی
سخن پایانی

امروزه شبکه‌های اجتماعی دیگر فقط محلی برای گفت‌ وگو و گردش مجازی نیستند بلکه بررسی آمارها نشان می‌دهد که تعداد فروشگاه‌های آنلاین راه‌اندازی‌شده. در این شبکه‌ها به‌سرعت در حال گسترش بوده و تاثیر گذاری لازم را از نظر زمانی، مالی و ترافیک برای مردم به همراه داشته است. در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط. با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید.

جواهری جلوه بستر و فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند. نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه. ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا در شبکه های اجتماعی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *