خرید سکه, خرید طلا

اهمیت اخذ مجوزها، نماد و نشان ها در کسب و کار

اهمیت نماد ها و نشان ها

اهمیت اخذ مجوزها، نماد و نشان ها در کسب و کار: پروانه کسب (Business license) یکی از مهم ترین اسناد تجاری است که توسط یک مراجع قانونی صادر می شود. برای فعالیت در فضای رسمی، صاحبان کسب و کارهای صنفی نیاز به جواز کسب دارند.

در هنگام خرید طلا از فروشگاه آنلاین و حضوری یکی از نکات مهمی که بایستی حتماً مورد توجه قرار گیرد، معتبر بودن و پاسخگو بودن فروشگاه آنلاین و حضوری طلا و جواهر است.  یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید آنلاین و حضوری هر نوع محصول و به ویژه خرید طلا و جواهر باید مد نظر داشته باشید، نشان نماد اعتماد الکترونیکی، نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال)، نشان عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نماد اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه و نماد اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا است.

مقدمه

علاوه بر نماد اعتماد الکترونیک، نشان رسانه از طرف مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به تمام وب سایت ها اعطا می شود که نشان دهنده اعتبار و قانونی بودن فعالیت آن وب سایت یا فروشگاه آنلاین است. همچنین پروانه کسب خرید و فروش طلا و جواهرات و پروانه کسب سازندگی مصنوعات طلا و جواهرات که توسط اتحادیه طلا و جواهر صادر می شود بسیار مهم هستند. نکته دیگر که می توانید با بررسی آن نسبت به خرید آنلاین طلا و جواهرات اقدام کنید. بررسی ضمانت، گارانتی، شیوه ارسال و پاسخگویی است تا خریدار بتواند نسبت به خرید طلا و جواهر خود اطمینان حاصل نماید. جواهری جلوه با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، نشان رسانه دیجیتال و دیگر نمادهای اعتماد یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین و حضوری فروش طلا، خرید طلا و فروش جواهر بشمار می آید.

کسی که به دنبال تأسیس طلافروشی است، باید یک سری مراحل رسمی ‌و قانونی را طی کند. از جمله این مراحل می‌توان به تهیه جواز کسب، پرداخت حق عضویت در اتحادیه‌ طلافروشان، تعیین سرمایه، خرید طلا و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. فرد متقاضی باید هویت خود را در مراحل گوناگون تأیید و مدارک مربوط‌ به آن را ارائه دهد. بنابراین انتخاب شغل طلافروشی به صبر و شکیبایی زیادی نیاز دارد.

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلا جواهری جلوه) به عنوان اولین شرکت کارآفرین حقوقی. خرید و فروش طلا و جواهر با اخذ کلیه مجوزهای صنفی و قانونی لازم توانسته. تمامی فرآیند های تولید، توزیع، فروش خرد و فروش آنلاین را اخذ و با حذف واسطه ها، موجب کاهش چشمگیر قیمت تمام شده مصنوعات طلا شود. اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه و فروش سکه، سرمایه گذاری در زمینه طلا در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا با اجرت، خرید طلا کم اجرت. با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه). و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

گوشواره طلا
اهمیت مجوزها و پروانه های کسب و کار صنف طلا

کارشناسان بازار طلا اعتقاد دارند خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه، فروش سکه، خرید. و فروش جواهرات از فروشگاههای دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر. و داشتن مجوز از مراجع ذیصلاح می تواند خیال هر خریداری را مرتفع نماید.

شرکت بنیان آفرینان جلوه براساس آینده نگری و به منظور تسهیل در ارائه خدمات، کلیه صلاحیت ها. و مجوزهای مورد نیاز اعم از پروانه کسب خرید و فروش طلا و جواهرات، پروانه کسب سامانه. معاملات آنلاین طلای آبشده، پروانه کسب سامانه معاملات آنلاین مصنوعات طلا، جواهرات و نقره، جواز. تاسیس جهت تولید، طراحی و مونتاژ طلا و جواهرات، گواهی عضویت اتحادیه تولیدکنندگان. و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران، گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی. تهران، گواهی ثبت علامت(برند) اختصاصی، کارت مباشرت سازندگان و فروشندگان طلا و جواهرات، کارت مباشرت. کسب وکارهای مجازی، پروانه کسب سازندگی مصنوعات طلا و جواهرات، گواهی ضرب سکه پارسیان، پروانه کسب خرید و فروش سکه، گواهی. دوره وبمستران هوشمند، گواهی دوره فروشندگی فنی و حرفه ای و گواهی دوره مهارت فروش نورنگار را دریافت نموده است.

بدیهی است این شرکت به منظور تسهیل فرآیند ارائه خدمات. علاوه بر فعالیت حضوری، بستر استفاده از خدمات فضای مجازی اعم از سایت و شبکه مختلف اجتماعی را فراهم نموده است. شرکت بنیان آفرینان جلوه (مجموعه طلاجواهری جلوه) طی سنوات گذشته جهت تقویت و بستر سازی هرچه بیشتر و عمیق تر کسب و کار خود اقدام. به بسط گسترش مجوزهای  قانونی و اخذ پروانه و جواز کسب های متعدد. در شاخه های مختلف تولید(کارگاه تولید طلا و جواهر)، توزیع (گالری)، فروش برخط و صادرات نموده است.

اهمیت نماد و نشان های اعتماد در خرید و فروش طلا و جواهر

نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد) نشان نمادینی است که به کسب‌ وکارهای آنلاین دارای مجوز فعالیت و با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت اعطا می‌شود. نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)وزارت صمت، نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال)، نشان عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نماد اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه، نماد اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ایران و نماد عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از دیگر موضوعاتی هستند که شرکت بنیان آفرینان جلوه با استناد به مفاد قوانین و آیین نامه های اتحادیه طلا و جواهر نسبت به دریافت آنها اقدام نموده است.

اعتماد خریداران برای خرید طلا و خرید سکه از این فروشگاه ها و همچنین اطلاع از قیمت طلا افزایش می باید. با توجه به رعایت ضوابط قانونی و ثبت اطلاعات آنها در مراجع رسمی. و در نهایت نظارت بر فروشگاه ها، مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید طلا یا استفاده از خدمات آنلاین اقدام خواهند نمود. گفتنی است این نماد پس از بررسی وب‌ سایت مورد نظر و احراز هویت و صلاحیت مالک آن صادر می‌شود. در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار کسب ‌وکار ثبت‌شده در اینماد قابل رد یابی است. گالری جلوه با داشتن مجوز از اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، داشتن. نشان ثبت ملی رسانه های. دیجیتال، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی،  این بستر مهم را به منظور اعتماد همراهان ارجمند خود محقق و فراهم ساخته است.

ضرورت اعتماد مصرف کننده به کسب و کار طلا

شاید ابتدا سوال آسانی به نظر برسد. اما قطعا شما هم می خواهید مشتریان و خریداران فضای آنلاین به شما اعتماد کنند تا بتوانند از شما طلا خرید کنند. طبیعتآ تداوم خرید طلا، خرید سکه، فروش طلا و همچنین معرفی شما به دیگر دوستان برای  خرید طلا، خرید سکه، فروش طلا بسیار مهم است.

اگر به تازگی کسب و کار جدیدی دست و پا کرده و با طراحی سایتی تازه در فضای کار و فروش آنلاین طلا و جواهر قرار گرفته اید، حتما مردم در مورد خرید طلا و جواهر از شما و سایت شما احساس نگرانی می کنند. بدون شک برای ایجاد اعتماد علاوه بر شفافیت و پاسخگویی در معاملات و خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه و فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا، لازم است خود را به نماد و نشان های اعتماد آفرین تجهیز نمائید. این موضوع ضمن تضمین امنیت، بستر مراجعه مردم به کسب وکار شما را فراهم خواهد ساخت.

اهمیت نماد ها و نشان ها
نداشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای یک سایت خرید و فروش طلا به چه معناست؟

اگر در پایین صفحه یک سایت با نماد اعتماد الکترونیک مواجه شدید، این بدان معناست که این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی. به این سایت اعطا شده است و به کسب و کارهای اینترنتی مجاز با اهداف سازمان بعد از تایید صلاحیت. و احراز هویت اجازه فعالیت داده شده است. این مرکز بعد از بررسی درگاه سایت مورد. نظر و صلاحیت مالک سایت چه حقیقی چه حقوقی، به مدت دو سال این نماد را به سایت اعطا خواهد کرد.

سخن پایانی

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) در تلاش است تا نقش و جایگاه خود را بعنوان یکی از شرکت. های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا، بیش از پیش نمایان سازد.  با اینکه خرید مستقیم برای مصرف کننده نهایی. از کارگاه تولیدی و بنکداری مقدور نیست اما طلاجواهری جلوه شرایط و بستری فراهم نموده است. تا خرید همراهان عزیز با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولید و عمده فروشی یا بنکداری برابری نماید. لازم به ذکر است طلاجواهری جلوه در زمره شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است. که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید، توزیع، فروش و مشاوره سرمایه گذاری(کارگاه تولیدی، بنکداری و مغازه داری) در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات در تلاش است. با حذف واسطه ها، در زمینه حداکثر سازی سود و منافع مشتری از طریق متناسب سازی قیمت نقش ایفا نماید.

بدون شک تامین طلا و جواهر از بنکداری و کارگاه تولیدی و فراهم نمودن. بستر و فضای آزادی عمل در انتخاب آگاهانه طلا و جواهر، در زمره اهداف، برنامه ها و اصول ما است. پیشنهاد و توصیه اکید ماست در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد. و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *