خرید طلا, طلا و جواهر

آشنایی با ویژگیهای دستبند طلای جذاب و مناسب

آشنایی با ویژگی های دستبند طلای جذاب و مناسب

ویژگیهای دستبند طلای جذاب

دستبند طلا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین زیورات طلا برای خانم ها و آقایان به شمار می رود. دستبند طلا بسیار کاربردی بود و در زیباتر کردن استایل افراد تاثیر بسزایی می گذارد. اما چگونه مطمئن شویم که طلایی که انتخاب کردیم؛ ویژگیهای دستبند طلای جذاب را دارا می باشد؟

آشنایی با ویژگی های دستبند طلای جذاب و مناسب

ویژگیهای دستبند طلای جذاب

دستبند طلا مناسب، هر ساعت از شبانه روز

یکی از پرتکرارترین جواهراتی که در طول روز مورد استفاده قرار می گیرند دستبند طلای جذاب می باشد. از طرفی دیگر استفاده از زیورآلات طلا موجب می‌شود تا آراسته تر و قدرتمند تر به نظر برسیم. همچنین همچنین به بالاتر بردن اعتماد به نفس افراد نیز کمک می‌کند.

یکی از ویژگیهای دستبند طلای جذاب این است که وزن خیلی بالایی نداشته باشد. اگر وزن طلا بیش از اندازه زیاد باشد؛ برای ما محدودیت به وجود می آورد. از طرف دیگر لازم است تا طلا آنقدر جذاب باشد که استایل ما را چشمگیر تر بکند.

فرصت خودنمایی طرح های خاص دستبند طلایی جذاب

اگر چه نمی توان دستبند های پر زرق و برق را برای استفاده روزمره انتخاب کرد. اما مهمانی های آخر هفته و‌‌‌۔۔۔ می توانید به سراغ دستبندهای پر نگین بروید. در این زمان ها بهترین فرصت برای خودنمایی کردن طرح های خاص دارید.

اگر قصد دارید چند دستبند را به طور همزمان داخل یک دست تان بیندازید. به سراغ شکل های متفاوتی از دستبند‌ طلا بروید البته دقت داشته باشید، که تم رنگی را رعایت کنیم. اگر غالباً از لباس های مشکی و سفید برای رفتن به مهمانی ها استفاده می کنید دستبند طلای جذاب مرواریدی گزینه مناسبی می باشد.

ست کردن لباس با رنگ طلا

برای سفید کردن دستبند طلای جذاب با لباس های تان باید رنگ طلا و رنگ نگین را در نظر بگیرید. طلای سفید و طلایی رزگلد تقریباً با هر رنگ لباسی ست می شوند. طرح زرد را می توانید با رنگ های تیره نظیر سرمه ای، خاکستری و … ست کنید. اگر لباس شما به رنگ خنثی نظیر سفید و سیاه می باشد محدودیتی در انتخاب رنگ لباس ندارید.

اگر غالباً در محیط های اداری و یا مجلس مهمانی ظاهری محافظه گرایانه دارید؛ و برای انتخاب رنگ لباس  به سراغ رنگ‌های تیره و خنثی می روید. دستبند های طلایی زنجیره ای ساده و یا تک نگین گزینه مناسبی برای تکمیل کردن سادگی پوشش شما می باشند.

آشنایی با ویژگی های دستبند طلای جذاب و مناسب

ست کردن لباس با رنگ طلا

ترکیب چند دستبند طلا ظاهر شما را بسیار با نشاط تر به نمایش می‌گذارند. البته استفاده از این مدل دستبند ها برای محیط های غیر رسمی مناسب می باشد. شما می توانید نگین دستبند طلایی جذاب را با رنگ لباستان ست کنید. همچنین ست کردن روسری، کیف و دستبند با یکدیگر بسیار ظاهر شما را لوکس جلوه می‌دهد.

ترند جذاب سال، دستبند طلا برای آقایان

با این که تصور می‌شود زیورآلات به شکل سنتی مخصوص خانم ها می باشد. اما خوش پوشی و آراستگی صرفاً مخصوص خانم ها نیست. هر کس می تواند با انتخاب بهترین دستبن د‌طلا استایل خودش را منحصر به فرد و جذاب کند. به همین خاطر این روزها در دست آقایان بیشتر دستبند طلا را می‌بینیم.

انتخاب شکل دستبند طلا تا حدود زیادی به تیپ و استایل شخصی آقایان بستگی دارد. اگر غالباً کت و شلوار می پوشید؛ طلاهایی با استایل متالیک و یا طلا های سفید ظاهری جذاب و قدرتمند شما را تکمیل می کنند.

اما اگر غالباً به سراغ لباس های اسپرت مثل تیشرت و شلوار های رنگی می روید؛ طلا با چرم و طلاهای کنفی و یا حتی بافت‌های طلا برای شما فوق العاده هستند.

نکات مهم در هنگام خرید دستبند طلایی جذاب

لازم است تا برای خرید یک زیور طلا با ویژگیهای دستبند طلای جذاب آشنایی کافی داشته باشید. در کنار آن باید به نکات زیر نیز توجه کنید:

  •  طلا امروزه در سه رنگ اصلی سفید طلایی و رزگلد در بازار عرضه می‌شود. با در نظر گیری استایل و نوع لباس های تان بهترین رنگ را انتخاب کنید.
  • وزن و عیار طلا را به طور دقیق از فروشنده پرسید. مطمئن شوید که آن را در فاکتور نیز ذکر می کند.
  •  تمام گزینه های موجود در بازار را مشاهده کنید و در آخر بهترین نمونه مورد نظرتان را خریداری کنید.
  •  دانستن اندازه مچ دست برای انتخاب دستبند طلا بسیار مهم است.
آشنایی با ویژگی های دستبند طلای جذاب و مناسب

نکات مهم در هنگام خرید دستبند طلایی جذاب

سخن پایانی

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی جواهری جلوه از انواع مدل های دستبند طلای جذاب و مناسب بازدید بفرمایید. این فروشگاه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا در هر کجای ایران که هستید محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

جواهری جلوه امکان خرید محصولات کم اجرت را نیز برای شما فراهم کرده است. این زیورآلات طلا طراحی ساده تری دارند. اما شما می‌توانید با یک بودجه مساوی طلا با وزن بیشتری را خریداری کنید.

سوالات متداول درباره ویژگیهای دستبند طلای جذاب و مناسب

  1.  چگونه رنگ طلا را با رنگ لباسمان ست کنیم؟
    طلای سفید تقریباً با هر رنگ لباسی ست می شود. از طرفی دیگر میتوانید رنگ روسری و شال تان را با رنگ نگین روی دستبند طلایی جذاب تان ست کنید.
  2. چگونه مطمئن شویم دستبندی که خریداری می کنیم خلوص بالایی از طلا را دارا می باشد؟
    برای تشخیص عیار طلا علاوه بر این که می تواند و فاکتور فروش دستبند طلا مراجعه کنید. می توانید داخل دستبند ‌طلا را نگاه کنید عدد نوشته شده کنار حرف K انگلیسی نشان دهنده عیار طلا می باشد.
  3. چگونه اندازه مچ دستمان را برای خرید دستبند طلا اندازه بگیریم؟
    از یک متر استفاده کنید و آن را دور دستان پیچید. سپس به اندازه که به دست آوردید. یک الی ۲ سانتی متر به آن اضافه کنید. در آخر با مشاهده جدول اندازه ها اندازه دستبند طلا را مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *