خرید طلا, طلا و جواهر

احساس نیاز برای پس انداز و حفاظت از دارایی

حفظ سرمایه

احساس نیاز برای پس انداز و حفاظت از دارایی: طلا همیشه طلا است. طلابه دلیل ارزش ذاتی در هر قالبی شامل خرید طلا بصورت نقدی و خرید طلا بصورت قسطی می تواند به دلیل زیبایی و جذابیت علاوه بر زیورآلات بعنوان یک سرمایه مطمئن قلمداد شود. خرید طلا ا بعنوان سرمایه به دلیل نقدشوندگی بالا از یک سو و ایجاد ارزش افزوده در اثر نگهداشت طلا از سوی دیگر و همچنین حفظ ارزش سرمایه در سایه خرید طلا، می تواند یک پشتوانه بسیار ایده آل بشمار آید.

واقعیت این است حیات تمام کسب و کارها به وجود مشتری بستگی دارد. در واقع تمام تلاش صاحبان کسب و کار در راستای جذب مشتری است. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص طلا و اهمیت آن در حراست از دارایی، نیاز مشتری(نیاز آشکار و نیاز پنهان)، سود محصول، وضعیت مکانی و زمانی مشتری برای دریافت کالا، خرید قطعی مشتری، محدودیت های مشتری، اولویت های مشتری، چگونگی حفاظت از ارزش دارایی و نقش و جایگاه جواهری جلوه بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در ایجاد انگیزش برای پس انداز و حفاظت از دارایی ها با رویکردی برد- برد، به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

حفظ سرمایه

همراهان عزیز جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، تعویض، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

ضرورت و اهمیت حفظ ارزش پول:

اینکه هر انسانی به پس انداز و حراست و حفاظت از دارایی خود از طریق پس انداز نیاز دارد شکی وجود ندارد اما آنچه مهم به نظر می رسد این است که چگونه این موضوع را عملی نماید. بدون شک پس انداز از طریق خرید یک یا چند قطعه طلا می تواند مناسبترین گزینه باشد. بدیهی  است هر فردی می تواند با هر میزان پول، بازهم تاکید می کنیم با هر میزان پول!!!! طلا خریداری نماید.

نقش شرکت بنیان آفرینان جلوه(جواهری جلوه) در چگونگی حفظ ارزش پول:

شرکت بنیان آفرینان جلوه(جواهری جلوه) جزء معدود شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سزمایه گذاری و به اتکای بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات مفتخر است محصولاتی با کیفیت ارائه و اطمینان از اعیار طلا و تقلبی نبودن محصول را تضمین نماید. حداکثر سازی سود و منافع مشتری از طریق متناسب سازی قیمت با حذف واسطه ها، جزء رسالت جواهری جلوه می باشد.

ما در جواهری جلوه خود را متعهد به تنوع بخشی در طرح، رنگ و وزن محصولات نموده ایم تا شما بدون هیچ محدودیتی در انتخاب خود آزاد باشید. توجه به شرایط مکانی و زمان خاصی که مشتری به محصول یا خدمات نیاز دارد برای همکاران ما بسیار مهم است. پشتیبانی از کالا و خدمات ارائه شده، پاسخگوئی و مشاوره و راهنمائی در خرید و سرمایه گذاری بخشی جدایی ناپذیر از رسالت، وظایف و مسئولیت تیم ماست. جواهری جلوه رمز موفقیت کسب و کاری خود را مرهون شناسایی دقیق نیاز مشتریان و ارتباط مستمر با آنها می داند.

الزامات و چرائی ایجاد انگیزش و احساس نیاز برای پس انداز و حفاظت از دارایی ها:

ایجاد انگیزش و احساس نیاز برای پس انداز و حفاظت از دارایی همراهان ارجمند، جزء اصول اخلاقی و حرفه ای جواهری جلوه قلمداد می گردد. بدیهی است این موضوع با اهمیت جزء با”شفافیت” ، “مسئولیت پذیری”، “پاسخگویی”  و “اعتماد سازی” محقق نمی گردد. مشتری مداری، شفافیت، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جزء اصول و به مثابه بخش جدایی ناپذیر از برنامه های شرکت بنیان آفرینان جلوه بشمار می آید. در این راستا فراهم نمودن بسترلازم جهت تامین نیازهای روزمره زندگی و تضمین آینده آنها از طریق ارائه کالا و خدمات برای ما بسیار حیاتی است.

تخصیص زمان لازم برای گوش دادن به حرف های مشتری، جلب رضایت مشتری، همدلی و همراهی با مشتری، دادن حق به مشتری و ارتباط مستمر با مشتری بعد از فروش و ….از دیگر تعهدات جواهری قلمداد می گردد. ما براین باوربم ارائه خدمات برای هموطنان در هر موقعیت جغرافیایی، با هر ویژگی سنی و جنیستی، با هر فرهنگی و طبقه اجتماعی افتخار آمیز است. بدون شک تحقق موارد فوق مستلزم داشتن گواهی نامه های مرتبط از اتحادیه و ارگانهای ذیربط است.

حفظ سرمایه

شرکت بنیان آفرینان جلوه به منظور اعتماد سازی و ارائه خدمات مطلوب. کلیه صلاحیت ها و مجوزهای مورد نیاز مشتمل بر نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)، نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال)، نشان عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نماد اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه، پروانه کسب سازندگی مصنوعات طلا و جواهرات، پروانه کسب خرید و فروش طلا و جواهرات، پروانه کسب سامانه معاملات آنلاین طلای آبشده و مصنوعات طلا، جواهرات و نقره، جواز تاسیس جهت تولید، طراحی و مونتاژ طلا و جواهرات، گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران، گواهی ضرب سکه پارسیان، پروانه کسب خرید و فروش سکه، کارت مباشرت سازندگان و فروشندگان طلا و جواهرات، کارت مباشرت کسب وکارهای مجازی، را دریافت نموده است.

نیاز مشتری و خرید قطعی:

افراد برای تامین نیازهای زندگی خود به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. گاهی ممکن است مخاطب اصولا نداند که محصول یا خدمات شما به چه درد او می خورد. نقش شما برای معرفی کاربرد محصول یا خدمات بسیار باید پر رنگ باشد. در واقع هر مشتری با خرید محصول، هم سودی برای خود و هم برای شما ایجاد می کند. بنابراین نیاز مشتری برای انجام معامله برد- برد از سه دیدگاه سود محصول، سود مشتری و وضعیت مکانی یا زمانی قابل توجه است. رمز موفقیت هر کسب و کاری شناسایی نیاز مشتریان می باشد. رویکرد شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) اعتماد سازی، مسئولیت پذیری و پاسخگویی است.

بر این اساس ضمن شناخت بازار، مد نظر قرار دادن تحولات ایجاد شده در سبک زندگی و تاثیر آن بر نوع و نحوه خرید مردم، درصدد است هم خدمات ارائه شده را ارتقاء دهد و هم  امکان و فرصت مشارکت مشتریان را در فرآیند تصمیم‌گیری برای خرید یا سرمایه گذاری فراهم آورد. رائه خدمات مشاوره در زمینه خرید و سرمایه گذاری در زمینه طلا تا معاملات طلای آبشده از دیگر خدمات مجموعه جواهری جلوه می باشد. بدیهی است برخورد صادقانه با مشتری، تضمین کیفیت بالای محصول، ارائه خدمات. پشتیبانی، قیمت مناسب از طریق حذف واسطه ها، نوآوری و تنوع محصول، ارائه مشاوره رایگان در زمینه صنف طلا و… جزء اصول ذاتی جواهری جلوه قلمداد می شود.

حفظ سرمایه

سخن پایانی

جواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است. تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند. نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. شرکت بنیان آفرینان جلوه طرح های مختلفی شامل طرح فروش اقساطی طلا. طرح طلای کم اجرت، طرح طلای بدون اجرت، طرح تعویض طلا، طرح پلاک طلا ویژه جلوه و…. را به صورت طلای قسطی و بدون بهره ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *