خرید طلا, طلا و جواهر

اهمیت نماد های اعتماد در خرید طلا

نماد

اهمیت نماد های اعتماد در خرید طلا : نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) در سال ۱۳۸۹ بعنوان تاییدیه فروشگاههای آنلاین از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( وابسته به وزارت صمت ) صادر گردید. اینماد نشانه نمادینی است که به کسب وکارهای مجازی مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت اعطا میشود. طبیعتآ کسب و کارهای مرتبط با خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه، فروش سکه، خرید و فروش جواهرات از این قاعده مستثنی نیستند.

از این رو لازم است برای خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه، فروش سکه، خرید و فروش جواهرات، به فروشگاه های معتبری و دارای پروانه کسب و کار از اتجادیه طلا و جواهر مراجعه نمائید. توجه داشته باشید تعیین ارزش و اعتبار طلا، تشخیص عیار طلا، تشخیص فلزهای به کار گرفته شده در طلا و نوع سنگ های قیمتی و گوهر سنگ ها توسط افراد متخصص و حرفه ای قابل انجام است.

عیار طلا یکی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری طلا است. اطلاع از این موضوع به عنوان یکی از نکات مهم در هنگام خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه، فروش سکه، خرید و فروش جواهرات ضرورت دارد. این موضوعات مهم فقط در فروشگاه های دارای نماد و نشان اعتماد، قابل دستیابی هستند.

نماد اعتماد چیست؟ چرا فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی قابل اعتمادتر هستند؟

نماد اعتماد الکترونیکی ( اینماد ) نشان نمادینی است که به کسب وکارهای آنلاین دارای مجوز فعالیت و با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت اعطا میشود.

با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که گرفتن خود این نماد لازمه صدور پروانه کسب برای فروشگاه های الکترونیکی می باشد. اعتماد خریداران برای خرید طلا و خرید سکه از این فروشگاه ها و همچنین اطلاع از قیمت طلا افزایش می باید. با توجه به رعایت ضوابط قانونی و ثبت اطلاعات آنها در مراجع رسمی و در نهایت نظارت بر فروشگاه ها، مصرف کنندگان با اطمینان بیشتری نسبت به خرید طلا یا استفاده از خدمات آنلاین اقدام خواهند نمود.

گفتنی است این نماد پس از بررسی وب سایت مورد نظر و احراز هویت و صلاحیت مالک آن صادر میشود . در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار کسب وکار ثبتشده در اینماد قابل رد یابی یابی است. کارشناسان بازار طلا اعتقاد دارند خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه، فروش سکه، خرید و فروش جواهرات از فروشگاه های دارای مجوز کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر و داشتن مجوز از مراجع ذیصلاح می تواند خیال هر خریداری را مرتفع نماید.

نماد

گالری جلوه با داشتن مجوز از اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، داشتن نشان ثبت ملی رسانه های دیجیتال، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی، این بستر مهم را به منظور اعتماد همراهان ارجمند خود محقق و فراهم ساخته است.

اهمیت نماد الکترونیکی در فروشگاه آنلاین خرید و فروش طلا و جواهر ( ضرورت اعتماد مصرف کننده به کسب و کار طلا ) شاید ابتدا سوال آسانی به نظر یرسد. اما قطعا شما هم می خواهید مشتریان و خریداران فضای آنلاین به شما اعتماد کنند تا بتوانند از شما طلا خرید کنند. طبیعتآ تداوم خرید طلا، خرید سکه، فروش طلا و همچنین معرفی شما به دیگر دوستان
برای خرید طلا، خرید سکه، فروش طلا بسیار مهم است.

درست است که ابتدای فعالیت و تجارت الکترونیک به دلیل بی اعتمادی مردم با فراز و نشیب زیادی همراه بود اما در شرایط کنونی و به کمک نماد و نشان های اعتماد تحولی جدی
در این حوزه اتفاق افتاده است .

بدون شک برای ایجاد اعتماد علاوه بر شفافیت و پاسخگویی در معاملات و خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه و فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا لازم است خود را به نماد و نشان های اعتماد آفرین تجهیز نمائید.

این موضوع ضمن تضمین امنیت، بستر مراجعه مردم به کسب وکار شما را فراهم خواهد ساخت. نشان و نمادهای اعتماد، امنیت و ایمن در خرید و فروش طلا و جواهر علاوه بر نماد و نشان رسمی و دولتی شروع به کار کسب وکار در حوزه های مختلف از جمله خرید طلا، فروش طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا، نشان و نمادهای امنیت و ایمن بودن فعالیت کسب و کار در فضای آنلاین ضروری است.

یکی از این نمادهای اعتمادکه سایت شما باید داشته باشد، هم برای اعتماد مصرف کننده و هم برای سئو، صلاحیت HTTPS در URL شما است. قرار دادن این s” های” کوچک در پشت HTTP به معنای ایمن بودن سایت شما است. زمانی که موضوع ارزیابی کیفیت و رتبه بندی مطرح می شود، Google به خاطر آنها پاداش خوبی به سایت و فعالیت شما تخصیص می دهد.

زمانی که فردی به سایت طلا و جواهر شما وارد می شود. می خواهد بداند در صورت بروز مشکل می تواند با شما تماس بگیرد یا خیر. تصور کنید که کاربری در سایت شما یک سفارش خرید طلا ثبت می کند. در هنگام پرداخت خطایی رخ می دهد و مجبور به پرداخت مجدد می شود. از حساب ایشان دو مرتبه پول خرید طلا کسر می شود. در رسیدی که برای وی ایمیل شده است به دنبال یک راه تماس با گالری شما می گردد. این مشتری انتظار دارد که اطلاعات تماس در آنجا وجود داشته باشد.

به همین دلیل اطلاعات تماس در وب سایت برای خرید طلا، فروش طلا و همچنین اطلاع از قیمت طلا یکی از نمادهای اعتماد است. باید در هر صفحه ای از سایت فروش آنلاین طلا این اطلاعات قابل مشاهده باشد. اگر می خواهید فراتر از آن بروید، باید یک chatonline نیز داشته باشید. همراه با اطلاعات تماس، افراد می خواهند ببینند که شما بصورت آنلاین برای خرید و فروش طلا در شبکه های اجتماعی فعال هستید. مشتریان شما علاقمند هستند اطلاع پیدا کنند به غیر از وب سایت، با کاربران و مشتریان خود چقدر در تعامل هستید.

نماد

نداشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای یک سایت خرید و فروش طلا به چه معناست؟

اگر در پایین صفحه یک سایت با نماد اعتماد الکترونیک مواجه شدید . این بدان معناست که این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به این سایت اعطا شده و جز کسب و کارهای اینترنتی مجاز شده است . این مرکز بعد از بررسی درگاه سایت مورد نظر و صلاحیت مالک سایت چه حقیقی چه حقوقی، به مدت دو سال این نماد را به سایت اعطا خواهد کرد.

اعتماد و اطمینان به فروشگاه های آنلاین خرید و فروش طلا و جواهر؟

در هنگام خرید طلا از آنلاین یکی از نکات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، معتبر بودن فروشگاه آنلاین طلا و جواهر است.

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید آنلاین خرید طلا و جواهر باید مد نظر داشته باشید، کنترل نشان نماد اعتماد الکترونیکی است.

نکته دیگر که می توانید با بررسی آن نسبت به خرید آنلاین طلا و جواهرات اقدام کنید. بررسی ضمانت، گارانتی، شیوه ارسال و پاسخگویی است تا خریدار بتواند نسبت به خرید طلا و جواهر خود اطمینان حاصل نماید . جواهری جلوه با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، نشان رسانه دیجیتال و دیگر نمادهای اعتماد یکی از معتبرترین فروشگاه های آنلاین و حضوری
فروش طلا، خرید طلا و فروش جواهر بشمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *