خرید طلا, خرید کادو

نکات خرید طلای مورد پسند نوجوانان و ویژگی های آن

خرید طلا برای نوجوانان

خرید طلا برای نوجوانان

شاید تصور کنید که خرید طلا برای نوجوانان آنچنان تفاوتی با خرید طلا برای خانم ها نداشته باشد. اما امروزه نوجوانان به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. اگر در زمان خرید طلا برای نوجوانان به سلیقه و استایلشان توجه ای نداشته باشید، دیگر به سراغ استفاده از طلایی که برای آنها خریده اید؛ نخواهند رفت.

در نظر گیری سلیقه نوجوان در خرید طلا

قدم اول در خرید طلا مناسب نوجوانان این است که نسبت به سلایق و علایق نوجوان آگاهی داشته باشید. برخی از آنها استایل های کژوال و تا حدودی کودکانه را می پسند و علاقه یا به گردنبندهای چند رج ندارند.

اما برخی دیگر دوست دارند که زودتر وارد دنیای بزرگسال ها بشوند. این افراد مدل مو، لباس، صحبت کردنشان بزرگ تر از سنشان می باشد. این نوجوانان برخلاف دسته بالایی دوست دارند به سراغ زیورآلات طلایی بروند که بزرگتر ها از آنها استفاده می کنند.

دستبند طلا

در نظر گیری سلیقه نوجوان در خرید دستبند

شما باید پیش از خرید طلا از سبک و سیاق آنها آگاهی داشته باشید. به طور کلی اگر قصد خرید طلا برای نوجوانان را دارید طلا های سفید و رزگلد گزینه مناسبی می باشند. این طلا ها خیلی رسمی و مجلسی نیستند و با استایل های کژوال به خوبی مچ می شوند. به علاوه اینکه می توان آنها را با هر مدل لباسی ست کرد.

خرید گوشواره طلای مرواریدی مناسب هر سبکی

شما گردنبندهای مروارید طلا می توانید روی گوش رپرهای جوان و روی گردن پرنسس دایانا ببینید. مروارید یک خاصیت جادویی دارد که به آن اجازه می دهد  تا  شما آن را با هر استایلی مچ کنید. یکی از بهترین گزینه ها خرید طلا برای نوجوان، زیورآلات طلایی می باشند که به وسیله مروارید ها تزئین شده اند.

خوشبختانه امروزه گوشواره، گردنبند و یا حتی انگشترهای ترکیبی طلا سفید، زرد و رزگلد در انواع اندازه ها و مدل ها طراحی شده اند. به همین خاطر دستت نوجوانان را باز گذاشته است تا به سراغ نمونه مورد علاقه شان بروند. شما می توانید از زیورآلات مرواریدی در مهمانی های رسمی و کژوال استفاده کنید.

تکمیل استایل های کژوال از طریق دستبند های نازک

نوجوانان علاقه زیادی به استایل های غیررسمی و کژوال دارند. یکی از نمونه هایی که این روزها اغلب نوجوانان به سراغ استفاده از آنها می روند، دستبند های نازک و ظریف می باشند. نوجوانان می توانند این قبیل دستبند ها را با چرم یا زیورآلات دیگر ترکیب کنند.

این ترند از اوایل دهه اول قرن شروع شده و با تغییرات جزئی که داشته هنوزم در بین سلبریتی ها محبوبیت دارد. این موضوع موجب شده تا بسیار از نوجوانان ترغیب به استفاده از این قبیل دستبند های طلا بکنند.

 دستبند های نازک طلا

دستبند های نازک و ظریف طلا

اگر قصد خرید طلا برای نوجوانان را دارید، دقت کنید که، نمونه هایی را انتخاب کنید که تنوع بیشتری دارند. مثلا اگر میخواهید برای آنها النگو خریداری کنید. یک نمونه را ساده و دیگری را زنجیری انتخاب کنید. یا اینکه به سراغ طلایی بروید که از نظر رنگ با هم تفاوت دارند.

تناسب فرم طلا با  فرم صورت نوجوان

یکی از نکاتی که باید در خرید طلا برای نوجوانان در نظر بگیرید این است که آیا این طلا با فرم صورت و اندام نوجوان شما تناسب دارد یا خیر. به طور مثال اگر پوست نوجوان شما تن سردی دارد یعنی رگ ها در قسمت مچ دست به رنگ بنفش دیده می شوند به سراغ طلا  با رنگ سفید بروید. اما اگر تن پوستی آن گرم است طلای زرد گزینه مناسب تری است. از طرفی دیگر طلای رزگلد به خوبی با هر رنگ پوستی مچ می شود.

کته بعدی مرتبط با فرم صورت می باشد. مثلا اگر کودک شما صورت گردی دارد، به سراغ گوشواره های آویز بلند طلا بروید؛ تا صورتشان کشیده تر به نظر برسد. اگر صورت خیلی باریک کشیده ای دارد به سراغ گوشواره های میخی بروید.

خرید هدیه طلا برای نوجوانان

یک قطعه طلا می تواند ظاهر آن ها را تکمیل کرده و استایل آنها را از دوستانشان متمایز کند. اگر به سراغ خرید هدیه طلایی بروید که از ترند های روز دنیا پیروی می کند، آن ها را بسیار خوشحال می کنید. طلا هدیه گران قیمت و ارزشمندی است که به نوجوان شما نشان می دهد تا چه اندازه برای او ارزش قائل هستید.

این نکته را در نظر داشته باشید که به سراغ طلایی بروید که نوجوان خودش دوست دارد استفاده کند نه شما. رعایت این موضوع تا حدودی برای پدر و مادر ها دشوار است. برای مثال اگر بین خرید یک گردنبند با طرح فانتزی و یک گردنبند نگین دار شیک شک دارید . و می دانید که دختر شما نسبت به طرح های فانتزی علاقه بیشتری نشان می دهد. شک نکنید و همان گردنبند را خریداری کنید.

 هدیه طلا برای نوجوانان

خرید هدیه طلا برای نوجوانان

سخن پایانی

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی جواهری جلوه از انواع مدل های طلا های مناسب نوجوانان بازدید بفرمایید. جواهری جلوه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید در هر کجای ایران که هستید وارد سایت شده و سرویس طلای مورد نظرتان را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات متداول درباره خرید طلای مورد پسند نوجوانان
  1. آیا خرید زیورآلات طلا حس تقویت را در افراد تقویت می کند؟
    استفاده از زیورآلات طلا حس مسئولیت را در آنها تقویت می کند و باعث می شود یاد بگیرند بیشتر مراقب خودشان و دارایی هایشان باشند.
  2. <کدام رنگ طلا مناسب خرید طلا برای نوجوانان می باشد؟
    طلا رزگلد یکی از برند های محبوب نوجوانان می باشد. این طلا به خاطر تناژ صورتی  جذابی که دارد بسیار مورد پسند نوجوانان قرار می گیرد.
  3. <آیا زیورآلات  طلا سن دارد؟
    بله، البته تا حدودی، برخی از نمونه ها طرح های فانتزی دارند که تنها برای گروه سنی کودک و نوجوان مناسب می باشد. از طرفی دیگر برخی از نمونه ها به قدری رسمی و شیک هستند. که برای دختر خانم ها مناسب نمی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *