خرید طلا, طلا و جواهر

بهترین مدل های دستبند طلای زنانه مناسب فصل تابستان

دستبند طلا مناسب تابستان

دستبند طلا مناسب تابستان

شاید تصور کنید که انتخاب اکسسوری طلا ارتباطی با فصل سال ندارد. در حالی که باید بگویم هر فصل از سال مدل طلا مخصوص به خودش را دارا می باشد. در این مقاله سعی داریم ویژگی های دستبند طلا مناسب تابستان را به شما معرفی کنیم. شما می توانید با دانستن قوانین مد فصل تابستان استایل تان را بسیار منحصر به فرد کنید.

جواهرت و سرویس طلا مناسب فصل تابستان

طلا و جواهراتی که سبک و ظریف می باشند، مناسب فصل  زمستان می باشند. دستبند طلا مناسب تابستان دستبندی است که علاوه بر راحتی در استفاده از آنها، دارای جلوه خاصی زیر نور آفتاب تابستانه داشته باشد.

دستبند ها جزو اولین زیور آلات طلایی به حساب می آیند که در مشارکت ها اجتماعی به نظر می رسند. خصوصا در آداب و رسوم ایرانی که همراه با دست دادن می باشد. مدل دستبند شما به خوبی در ذهن فرد مقابلتان باقی می ماند و و بخشی از هویت ظاهری شما را در ذهن طرف مقابلتان شکل می دهد.

دستبند های توری مناسب فصول گرم سال

دستبند ها توری از تار و پوده در هم تنیده شده ساخته شده اند که بین تار ها فاصله های قابل توجهی نیز وجود دارد. این فاصله امکان تبادل هوا را از میان بافت های دستبند به وجود می آورد. این دستبند ها اگر چه اندازه عریضی دارند، اما چون امکان تبادل هوا را به وجود می آورند مچ دست شما عرق نمی کند.

دستبند های توری طلا

دستبند های توری طلا عریض

دستبند طلا با سنگ های قیمتی

سنگ ها به طور کلی نماد درخشندگی و زیبایی می باشند. همچنین این سنگ ها از انرژی بالایی برخوردارند. که نگاه دیگران را به سمت شما جلب می کنند. دستبند طلا مناسب تابستان که با سنگ ها زینتی طراحی شده، تنوع بسیار گسترده ای دارد. به همین خاطر شما می توانید با هر سبک و سلیقه ای که دارید نمونه مورد پسند خودتان را انتخاب کنید.

ترکیب سنگ با طلا زیبایی خاصی را به وجود می آورد. مچ دست و مچ پا یک جای بسیار مناسب برای نشان دادن این زیبایی ها در کنار هم می باشد. همچنین دستبند های طلا مرواریدی نیز بسیار با استایل نوجوان ها جور در می آید.

دستبند ظریف و باریک طلا

دستبند ها ظریف جزو جدایی ناپذیر از استایل خانم های خوش سلیقه می باشد. این دستبند ها در اندازه مینیمال نیز تولید می شوند. شما میتوانید با در نظر گیری تیپ و استایل تان نمونه مناسبتان را خریداری کنید.  سادگی این دستبند ها با تیپ ها کژوال به خوبی هماهنگ می شوند.

شما می توانید این دستبند های ظریف را بصورت چند لایه و ردیفی با هم در یک دست بیندازید. این مدل آویز کردن طلا برای خانم های جوان بسیار مناسب می باشد.

دستبند ظریف طلا

دستبند ظریف و باریک طلا

استفاده از دستبند طلا مناسب تابستان که ظریف باشد و ریزه کاری ها جذابی داشته باشد، نشان دهنده باکلاس بودن استایل شما می باشد. در کنار لباس های رنگارنگ تابستانه استفاده از یک دستبند طلای ظریف و ساده استایل شما را به خوبی تکمیل می کند.

دستبند طلا با طرح های تابستانی

برخی آویز های دستبند طلا با طراحی های تابستانی نظیر مورد زیر طراحی می شوند که مناسب فصل تابستان می باشند. برخی از این طرح ها عبارتند از:

  • دستبند با طرح میوه های تابستانی
  • دستبند شکل گل و برگ
  • دستبند با طرح ها فانتزی
  • دستبند با طرح عینک آفتابی

انتخاب رنگ سرویس طلا مناسب فصول گرم

اول نکته ای که باید بدانید این است که در این فصل هر چه لباس هایی که انتخاب می کنید پررنگ تر باشد زیباتر است. به همین ترتیب برای انتخاب دستبند طلا مناسب تابستان به سراغ طلای زرد بروید. آلیاژ های طلا که با ترکیب رنگ مس به وجود می آیند، رنگ سرخ ویژه ای دارند. که استایل شما را در این فصل بسیار زیبا تر می کند.

دستبند باریک و ساده طلا

دستبند ظریف و ساده طلا

سخن پایانی

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی جواهری جلوه از انواع مدل های دستبند طلا مناسب تابستان و مناسب تک تک فصل های سال بازدید بفرمایید. این فروشگاه برای شما این امکان را فراهم کرده است تا در هر کجای ایران که زندگی می کنید وارد سایت جواهری جلوه بشوید و نمونه مورد نظرتان را سفارش دهید.

سوالات متداول درباره خرید دستبند طلا مناسب تابستان
  1. چرا باید در تابستان به سرغ خرید دستبند ها سبک برویم؟
    به خاطر گرمای فصل تابستان بهتر است به سراغ طلا هایی بروید که سبک باشند و موجب نشوند که دست شما بیش از اندازه عرق کند. از طرفی دیگر اغلب فارد در فصل تابستان به سفر می روند. به همین خاطر بهتر است زیورآلاتی را بپوشید که با آنها احساس راحتی بیشتری می کنید.
  2. چگونه رنگ طلا را با رنگ لباسمان ست کنید؟
    به طور کلی طلا ها زرد برا فصل تابستان رنگ مناسبی می باشند. از طرفی دیگر طلای سفید و طلای زرد تقریبا با هر رنگ لباسی به خوبی ست می شود. همچنین می توانید رنگ نگین طلا را با رنگ لباس ست کنید.
  3. کدام رنگ دستبند طلا مناسب تابستان با پوست های برنزه می باشد؟
    زیورآلات و اکسسوری هایی که از ترکیب طلای سفید و زرد به وجود می آیند، با رنگ پوست برنزه همخوانی مناسبی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *