خرید طلا, طلا اقساطی

فروش اقساطی طلا با شرایط فوق العاده

مقاله طلا قسطی

 

فروش اقساطی طلا با شرایط فوق العاده: خرید طلا بصورت نقدی و حتی بصورت طلا قسطی می تواند به عنوان یکی از گزینه های مطمئن سرمایه گذاری قلمداد شود. خرید طلا بعنوان سرمایه به دلیل نقدشوندگی بالا از یک سو و ایجاد ارزش افزوده در اثر نگهداشت طلا از سوی دیگر و همچنین حفظ ارزش سرمایه در سایه خرید طلا، می تواند یک پشتوانه بسیار ایده آل بشمار آید.

وقتی از خرید طلا بصورت اقساطی و اعتباری در کنار خرید نقدی سخن به میان می آوریم، یعنی صحبت از مزایای متعدد سخن به میان می آوریم. خرید طلا بعنوان پس انداز همواره نقد و به قیمت روز، سرمایه گذاری تدریجی با حداقل مبلغ ممکن و انتفاع حداکثری محسوب می گردد.

 

مقاله طلا قسطی

فروش طلا قسطی بویژه در شرایط پر نوسان نرخ طلا کاری دشوار و پرریسکی است. شاید معدود گالری و فروشگاهی را پیدا کنید که حاضر به پذیرش این ریسک باشد. اما موارد فوق با تعامل شرکت بنیان آفرینان جلوه و مذاکره و تفاهم نامه و قرارداد با سازمانها، ادارت و ارگان های متعدد عملیاتی شده است.

آشنایی با خدمات گالری و جواهری جلوه در زمینه خرید طلا

جواهری جلوه بعنوان یکی از معدود شرکت های فعال در صنعت طلا و جواهر و با شعار”شفافیت”، “مسئولیت پذیری و پاسخگویی” و “جلب اعتماد در سایه صداقت و سلامت” با تکمیل فرآیند تولید تا مصرف طلا (کارگاه تولید طلای جلوه- بنکداری جلوه- گالری جلو) و راه اندازی سایت جلوه ضمن سیاست گذاری و برنامه ریزی و حذف واسطه ها، خدمات متمایزی در زمینه خرید طلا، فروش طلا، خرید سکه، فروش سکه، طلا قسطی، طلای آبشده، طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت و سایر مصنوعات طلا به مشتریان و همراهان خود اعم از حقیقی و حقوقی (وزارت خانه ها، شرکت ها، سازمان ها و …) ارائه می نماید.

گفتنی است شرکت بنیان آفرینان جلوه (برند جواهری جلوه) بستر و امکان لازم را جهت خرید اقساطی طلا برای تمامی آحاد مختلف جامعه، کارکنان دولتی و خصوصی، بازنشستگان و کسبه دارای مجوز فراهم نموده است. جواهری جلوه بر اساس شناخت بازار و مد نظر قرار دادن تحولات ایجاد شده در سبک زندگی و تاثیر آن بر نوع و نحوه خرید طلا، علاوه بر فروش حضوری، در زمینه فروش آنلاین طلا و فروش اقساطی طلا هم گام هایی برداشته است.

بنابراین به منظور حمایت از تولید کالاهای داخلی و نیز حمایت از اقشار کم درآمد جامعه اقدام به ایجاد بستر برای فروش با تسهیلات ویژه و فروش اقساطی انواع طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا نموده است. در این راستا فروش اقساطی انواع مدل های طلا و جواهر، سرویس طلا، حلقه طلا، گردنبند طلا و دستنبد طلا و سکه طلا از جواهری جلوه بدون چک و سفته بصورت حضوری و آنلاین فراهم شده است.

خرید طلا قسطی در بازار متلاطم قیمت ها می تواند گزینه مناسبی باشد ؟

در شرایط تورمی، خرید قسطی طلا می تواند جزء گزینه هایی باشد که قدرت خرید اقشار مختلف جامعه را حفظ و ارتقاء می دهد. وقتی از خرید قسطی یک کالا از جمله خرید قسطی طلا صحبت می شود، بدون شک این نوع خرید طلا سوالاتی را در ذهن شما ایجاد می نماید. قیمت طلا و ارزش طلا همواره رو به افزایش است. طلا سرمایه ای با نقدشوندگی بالاست که در کنار حفظ ارزش پول، زیبایی هم به همراه دارد.

شاید برخی از افراد تصور کنند که با این قیمت های فعلی طلا و جواهرات تنها افرادی که پول نقد زیادی دارند قادر به خرید طلا و خرید جواهرات هستند. اما خرید طلا قسطی در طلافروشی های معتبر این محدودیت را مرتفع نموده است. لازم است برای خرید طلا قسطی به طلا فروشی هایی مراجعه کنید که علاوه بر داشتن پروانه کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر، سایر نشان های اعتماد را نیز داشته باشند.

مقاله طلا قسطی

 

شرایط فروش طلای قسطی

ممکن است کسی از شما بپرسد طلای قسطی بخرم؟ طلا قسطی از کجا و از چه فردی خرید کنم؟ اولین فکر این است که اصلا خرید طلا قسطی چه فایده ای دارد؟ طلا اقساطی یک راه آسان برای خرید طلا با مبلغ دلخواه است. در واقع با پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و تقسیط بقیه مبلغ، می توانید به صورت ماهانه قیمت طلا را پرداخت و صاحب طلا مورد دلخواه خود باشید .

برای خرید طلا قسطی به طور معمول با پرداخت پیش پرداخت توافقی و گاهی حتی بدون پیش پرداخت می توانید صاحب طلای مد نظر خود شوید. واقعیت این است برای خرید طلا اقساطی نمی توانید از هر طلا فروشی خرید نمائید. برخی از طلافروشی ها تنها فروش نقدی دارند و دفتر تقسیط برای مشتری ها باز نمی کنند. تعداد معدودی از طلا فروشی ها حاضرند با دریافت پیش پرداخت، طلا را به نرخ و مظنه روز بفروشند.

جواهری جلوه مفتخر است بستر لازم برای تولید تا توزیع منصفانه (ساخت طلا، خرید طلا، فروش قسطی طلا) با استناد به قوانین اتحادیه طلا و جواهر فراهم نموده است.

فروش قسطی طلا مناسب و مقدون به صرفه است ؟

برخی کارشناسان و متولیان صنعت طلا و جواهر عنوان می کنند در طرح فروش اقساطی طلا، واحدهای صنفی طلا را گران تر از قیمت روز به مردم میفروشند. اما با این حال برخی مردم از این طرح استقبال میکنند و مشتری طلای قسطی هستند. این افراد براین باور هستند بخشی از پول افراد هنگام خرید طلا، صرف اجرت ساخت، ارزش افزوده و سود فروشنده میشود.

خریدار طلا اگر بخواهد همان طلا را بفروشد، چند درصد ضرر میدهد. حال کسانی که بخواهند به شکل قسطی طلا بخرند ضرر بیشتری میکنند. چرا که فروشندگان طلا بابت فروش اقساطی سودی را هم در فروش قسطی طلا برای خودشان در نظر می گیرند . این موضوع در کلیت خودش درست است.

آیا خرید طلا قسطی با سفته امکان پذیر است ؟

راههای دیگری برای خرید طلا به صورت قسطی و با سفته وجود دارد. برخی از طلافروشی ها حاضر به فروش طلای قسطی با دریافت سفته هستند. توجه داشته باشید بیشتر طلافروشان خرید نقدی را ترجیح میدهند. برای این نوع خرید باید از طلافروشی های مختلف سوال کنید. چرا که این امر یک کار توافقی است که میزان اقساط ماهیانه، ماه های بازپرداخت و غیره توسط طلافروشی تعیین میشود .

برخی از طلافروشان تمایل به دریافت پیش پرداخت دارند و برخی طلا را از دم قسط میفروشند . معمولاً در این گونه خریدها افزایش یا کاهش قیمت طلا در طول پرداخت اقساط تاثیری
بر روی میزان کل دریافتی ندارد. بلکه مظنه طلا یا قیمت نرخ روزی که طلا خریداری شد، مدنظر است. در این مورد طلافروشان شرایط را تعیین میکند و امکان دارد شرایط فروش هر فروشگاه با دیگری متفاوت باشد .

مقاله طلا قسطی

چرا طلا را قسطی بخریم ؟

هرچند مزایای خرید طلا به صورت قسطی بر همگان آشکار است. اما ممکن است سوالاتی برای خریداران طلا به وجود بیاید. آیا خرید قسطی طلا با توجه به تغییر قیمت طلا معقولانه است؟ آیا در خرید قسطی طلا امکان ضرر در سرمایه گذاری وجود دارد؟ از آنجایی که به عنوان خریدار طلا بهتر است که به همه جنبه های این مسئله به خوبی نگاه کرده و خیال راحتی از این جهت داشته باشید، توضیحاتی در زمینه خرید طلای قسطی را ارائه می شود.

نخست بایستی توجه داشته باشید نرخ طلا در سراسر دنیا به صورت لحظهای و آنلاین تعیین میشود. بنابراین شما هر زمان که بخواهید خرید طلا خود را انجام بدهید. فروشنده با نگاهی به تابلوی قیمت طلا و ارزیابی مظنه طلا فاکتور شما را محاسبه خواهد کرد. بنابراین ممکن است شما در خرید طلا قسطی خود، با اثرات کاهشی یا افزایش در مبلغ اقساط مواجه شوید که طبیعی است و هیچکس نمیتواند آن را پیشبینی کند .

نکته دوم این است با توجه به قیمت بالای طلا، خرید چند گرم طلا هم به معنی هزینه میلیونی است. که با حقوق کارمندی یا بازنشستگی به سختی میتوان آن را تأمین کرد. به طور کلی روند بازار طلا و ارز در طول سال ثابت است و اندکی شیب مثبت افزایشی دارد. بنابراین با خیال راحت میتوانید خرید طلا خود را انجام داده و سود مناسبی از طریق سرمایهگذاری روی طلا در بلندمدت کسب کنید.

شرایط خرید اقساطی طلا از جواهری جلوه

تمامی آحاد مردم، بازنشستگان و کارمندان دولتی و خصوصی میتوانند از شرایط خرید طلا قسطی جواهری جلوه بهره مند شوند. ضمن اینکه کسبه دارای مجوز کسب وکار هم مشمول این شرایط میشوند. در این راستا ضروری است شرایط خرید قسطی طلا در جواهری جلوه تشریح شود تا همراهان عزیز جلوه متناسب با شرایط خود بتوانند گزینه مناسب خود را انتخاب نمایند.

 

نکته: همه افراد حقیقی و حقوقی میتوانند به مشتریان دائم باشگاه اجتماعی و فرهنگی جواهری جلوه پیوسته و به صورت نقد یا اقساط طلای مورد نظرشان را خریداری کنند.

 

مقاله طلا قسطی

سقف خرید طلای قسطی بین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان متغیر بوده و به تناسب توان بازپرداخت اقساط طلا تعیین می گردد. بدیهی است بلافاصه پس از اتمام اقساط و تسویه حساب، مجدد می توانید نسبت به خرید طلای قسطی اقدام نمائید.

سخن پایانی

در صورتی که تمایل به خرید تمام نقدی طلا از جواهری جلوه هستید. می توانید از شرایط استثنائی خرید تمام نقدی طلا گالری جلوه بهره مند شوید.

2 دیدگاه در “فروش اقساطی طلا با شرایط فوق العاده

  1. بیژن گفت:

    سلام لطفاً نشانی کامل اعلام فرمایید

    1. تیم نویسندگان گفت:

      سلام و وقت بخیر همراه گرامی

      نشانی جواهری جلوه: تهران، خیابان میرداماد، نرسیده به میدان مادر، پاساژ آرش، طبقه همکف، پلاک ۱۳
      ساعات کاری: همه روزه به جز جمعه ها از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب در خدمت شما عزیزان هستیم.

      تلفن های تماس: ۰۹۰۲۱۶۶۶۰۳۹ – ۰۹۰۲۱۶۶۶۰۳۸ – ۰۲۱۲۶۴۰۹۸۴۴ – ۰۲۱۲۲۲۷۳۰۵۵

      همچنین امکان دریافت مشاوره و ثبت سفارش بصورت آنلاین از طریق تمامی شبکه های اجتماعی جواهری جلوه امکان پذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *