خرید طلا, طلا و جواهر

نیم ست طلا (گوشواره، گردنی و دستنبد، انگشتر)

نیم ست طلایی دلبر

نیم ست طلا (گوشواره، گردنی و دستنبد، انگشتر): سرویس طلا معمولآ از قطعات کامل مانند گردنبند طلا، دستبند، انگشتر و یک جفت گوشواره تشکیل شده است اما نیم ست معمولا از یک گردنبند به همراه یک جفت گوشواره و یا یک دستبند و یا انگشتر تشکیل شده است. تفاوت نیم ست و سرویس طلا اکثرا در انگشتر و دستبند است. در برخی دیگر از مدل‌ها نیم ست‌ها از یک گردنبند به همراه گوشواره و یک انگشتر تشکیل شده‌اند. حتی برخی از مدل‌ها از یک آویز و یک جفت گوشواره تشکیل شده‌اند. از ویژگی‌های خوب نیم ست طلا این است که می‌توانید هر قطعه را به صورت جداگانه و در بازه‌های زمانی مختلف خریداری نمایید.

نیم ست طلا زرد، نیم ست طلا سفید، نیم ست طلا رزگلد، نیم ست طلا عروس، نیم ست طلا نگین دار، نیم ست طلا سنگ، نیم ست طلا ایرانی، نیم ست طلا خارجی و نیم ست جواهر از انواع مختلف نیم ست طلا محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارید، مدل‌ های مختلف نیم ست طلا را انتخاب و خریداری کنید. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد. در مقاله حاضر اطلاعات کافی در خصوص نیم ست طلا، انواع نیم ست طلا، رنگ های مختلف نیم ست طلا، تفاوت نیم ست طلا با سرویس طلا، نیم ست طلای بعنوان زیورآلات زینتی، نیم ست طلا بعنوان سرمایه گذاری و …. به همراهان عزیز ارائه می نمائیم.

پس انداز طلا

همراهان عزیز جواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید نیم ست طلا، تعویض، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

معرفی انواع نیم ست طلا

نیم ست های طلا از تنوع و زیبایی بالایی برخوردارند. وقتی سنگ های زینتی روی آنها جای گذاری می شوند زیبایی آنها را دو چندان می کند. این زیورآلات از درخشندگی بیشتری برخوردار بوده و زیبایی خیره کننده به شما می دهند.  ست های طلا اغلب برای خانم های میان سال و سن بالا کاربرد دارد اما نیم ست ها حالت اسپرت و دخترانه ای دارند و تقریبا تمام سنین می توانند از آن استفاده کنند. تنوع طرح های نیم ست ها اعم از طرح های سنتی و کلاسیک تا طرح های فانتزی و دخترانه متنوع و بسیار گسترده است.

 نیم ست زنجیری و آویزدار

مدل زنجیری و یا آویزدار از جدیدترین نوع نیم‌ست محسوب می شود. این مدل از یک زنجیر با یک آویز و یا پلاک با طرحی خاص، یا پلاک اسم و همچنین یک جفت گوشواره زنجیری تشکیل شده است. این مدل معمولا در طرح‌های ظریف طراحی شده و به فروش می‌رسد. نیم ست‌هایی با این طرح از پرفروش‌ترین نوع نیم ست طلا هستند.

  نیم ست طلا جواهر

شاید تاکنون برای شما نیز پیش آمده باشد که علاقه‌مند باشید یک سرویس جواهر را خریداری نمایید اما با توجه به هزینه بالای آن از خرید آن صرف‌نظر نمایید. نگران نباشید، شما می‌توانید با خرید یک نیم ست جواهر دو یا چند قطعه از آن را خریداری نموده و مابقی خرید قطعات را به زمانی دیگر موکول فرمایید. نیم ست جواهر از گذشته تا کنون در گروه بهترین و زیباترین نیم‌ست‌ها قرار گرفته است.

پس انداز طلا

 نیم ست مرواریدی

یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های نیم ست طلا، نوع مرواریدی است. این مدل که از ترکیب مروارید به همراه آویز و یا پلاک طلا تشکیل شده است در سال ۲۰۲۱ یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده است. نیم ست مرواریدی معمولا از یک گردنبند با ترکیبی از مروارید و همچنین یک جفت گوشواره مرواریدی تشکیل شده است. این مدل نیم ست برای کسانی که به استایل مینیمال علاقه دارند انتخاب مناسبی است.

 نیم ست ماه تولد

یکی دیگر از مدل‌های نیم ست طلا، انواع نیم‌ست‌های ماه‌های تولد است. این مدل که از نماد ماه‌های مختلف سال مانند مهر، آبان، آذر و …ساخته شده، به صورت پلاک و یا آویزهای طلا و یا سنگی طراحی شده است. این نیم ست معمولا از یک گردنبند و یک دستبند و در برخی مدل‌ها از یک جفت گوشواره تشکیل شده است. این مدل گزینه‌ای مناسب و شیک برای هدیه دادن به خصوص برای هدیه تولد است.

نیم ست طلا شامل چه اجزایی است؟

خرید سرویس طلا باوجود زیبا و تکمیل بودن آن هزینه زیادی را به علاقه مندان به آن تحمیل می کند. به همین دلیل بسیاری از افراد به جای انتخاب سرویس طلا به سراغ خرید نیم ست طلا می روند.

گردنبند طلا در نیم ست

بدون شک گردنبند طلا یکی از مهم ترین اقلام نیم ست طلا است که تمامی مدل های نیم ست آن را دارند. گردنبند طلا در حقیقت هسته مرکزی نیم ست است که سایر اقلام با توجه به آن ساخته می شوند. بنابراین توجه به آن در هنگام انتخاب و خرید نیم ست طلا بسیار اهمیت دارد. شما می توانید باتوجه به فرم صورت و گردن خود و همچنین موقعیت استفاده از نیم ست، گردنبند خود را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده روزنه از نیم ست را دارید بهتر است گردنبندی را انتخاب کنید که ساختار و قفلی محکم دارد زیرا نیم ستی که دارای گردنبندی محکم است قطعا گوشواره ای محکم با قفل قوی دارد. اما اگر قصد انتخاب نیم ست برای استفاده در مهمانی ها را دارید مدل های ظریف انتخاب مناسب تری هستند.

گوشواره طلا در نیم ست

اکسسوری دیگری که حضور آن در نیم ست ها قطعی است گوشواره طلا است. گوشواره طلا نیز در تناسب و هماهنگی با گردنبند ساخته شده و مکمل بودن آن زیبایی دو چندان به استایل شما می دهد. هنگام خرید گوشواره به فرم صورت و موهای خود دقت کنید تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. توجه به قفل گوشواره از دیگر نکاتی است که توجه به آن هنگام انتخاب نیم ست طلا ضروری است.  ناایمن بودن قفل گوشواره خطر گم شدن آن و ناقص شدن نیم ست شما را به همراه دارد.

انگشتر طلا در نیم ست

برخی نیم ست های طلا شامل انگشتر نیز می شوند. با اینکه انگشتر عضو حتمی و قطعی نیم ست های طلا نیست اما وجود آن می تواند جلوه نیم ست شما را زیبا و آن را تکمیل تر کند. اگر در نیم ست شما انگشتر وجود دارد، بهتر است به تناسب آن با دستان خود دقت کنید. هم چنین اگر قصد استفاده روزانه از نیم ست خود را دارید به استحکام و مناسب بودن انگشتر آن برای استفاده روزنه دقت کنید. توجه داشته باشید نیم ست هایی که دارای انگشتر هستند عمومآ قیمت بیشتری دارند.

دستبند طلا در نیم ست

برخی نیم ست های طلا شامل دستبند طلا است. وجود دستبند نیم ست شما را زیبا می کند. توجه داشته باشید نیم ست هایی که دارای انگشتر هستند عمومآ قیمت بیشتری دارند. نیم ست طلا در بیشتر مواقع تشکیل شده از آویز و گوشواره است اما در بعضی نیم ست ها از انگشتر و دستبند هم استفاده می شود.

سرویس طلا

نکات مهم در زمان خرید نیم ست طلا:
سبک و استایل در انتخاب نیم ست طلا

انتخاب نیم ست طلا یکی از انتخاب‌هایی است که طبیعتاً مطابق با سلیقه و سبک شما صورت خواهد گرفت. گاهی خانم‌ها تحت تأثیر عکس جواهرات و اکسسوری های افراد مشهور و یا تحت تأثیر نظرات دیگران و حتی نظرات طلافروش‌ها، اقدام به خرید نیم‌ست‌هایی می‌کنند که کاملاً متناقض با سبک آن‌هاست و درنتیجه هیچ‌گاه مورداستفاده قرار نمی‌گیرد. توصیه جواهری جلوه خرید نیم ست طلایی است که همواره سبک و استایل مورد توجه قرار گیرد. اگر جزو افرادی نیستید که چندین نیم ست یا سرویس طلا دارند، بهتر است نیم‌ستی را انتخاب کنید که در همه موقعیت‌ها بتوانید از آن استفاده کنید و مطابق با سبک و سلیقه همیشگی شما باشد.

توجه به رنگ نیم ست طلا

نکته دیگر در زمان خرید نیم ست طلا، انتخاب رنگ مناسب است. قانونی که در استفاده از اکسسوری و جواهرات وجود دارد این است که افرادی با پوستی روشن یا سبزه با تناژی سرد بهتر است از طلا و جواهرات سفید یا رنگ‌های سرد مثل طلاهای رنگ بژ استفاده کنند. کسانی که پوستی سبزه یا گندمی با تناژ گرم دارند، بهتر است از طلای زرد یا رنگ‌های گرم مثل رزگلد استفاده کنند. البته افرادی که پوست گندمی‌ دارند می‌توانند از هر رنگ طلا و جواهراتی استفاده کنند زیرا رنگ پوستشان حالت تعادل دارد و رنگی گرم و سرد است. ضمن اینکه در سال‌های اخیر نیم‌ست‌های دورنگ در ترکیب‌های رنگی زرد – سفید، زرد – رزگلد و سفید – رزگلد طراحی شده اند.

نقش بودجه در انتخاب بهترین نیم ست

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند انتخاب‌های شما را محدود کند، میزان بودجه‌ای است که برای خرید نیم ست در نظر گرفته‌اید. البته می‌توانید از طریق مشاوره با کارشناسان جواهری جلوه انتخاب مناسب و بیشتری داشته باشید و مطابق با بودجه خود، بهترین نیم ست را خریداری نمایید. انتخاب بین نیم‌ست‌های ظریف و بزرگ نیز می‌تواند متناسب با بودجه و سبک شما باشد. اصولاً خانم‌های جوان‌تر، مدل‌های ظریف و ساده که نگین‌های کمتری دارند را می‌پسندند و خانم‌های میان‌سال به مدل‌های بزرگ و نگین‌دار علاقه دارند. نیم‌ست‌هایی که از سنگ‌های قیمتی ساخته‌شده‌اند نیز دارای اجرت ساخت و قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های ساده هستند و اگر به این سبک از نیم‌ست‌ها علاقه دارید، بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید.

سایز و ابعاد نیم ست و مؤلفههای ظاهری افراد

معمولآ مدل‌های نیم ست طلا شامل یک جفت گوشواره، یک انگشتر و یا آویز یا گردنبند هستند. اگر نیم‌ستی که انتخاب کرده‌اید دارای یک گردنبند یا سینه‌ریز است بهتر است سایز و ابعاد آن را مناسب با حالت چهره خود انتخاب کنید. اصولآ خانم‌هایی که صورتی گرد و پر دارند، بهتر است از گردنبند که نزدیک صورت هستند استفاده نکنند و مدل‌هایی با زنجیر بلندتر و ابعاد ظریف‌تر را انتخاب کنند تا گردنشان کشیده‌تر به نظر برسد. خانم‌هایی که صورت کشیده و لاغر دارند، بهتر است از گردنبندهایی با زنجیر استفاده کنند تا صورتشان پرتر دیده شود.

در مورد انگشتر مهم‌ترین مسئله توجه به سایز آن است. بهتر است سایز انگشترتان را با روش‌های تعیین سایز که در مقاله راهنمای تعیین سایز انگشتر ارائه کردیم، تعیین کنید. اگر قصد خرید اینترنتی نیم ست خود را دارید این موضوع اهمیت بیشتری می یابد و بهتر است خودتان سایز انگشترتان را اندازه‌گیری کنید. بعد از سایز انگشتر، مدل انگشتر نیز نکته مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد. مسلماً مدل انگشتر در نیم ست باید مشابه با سایر آیتم‌های نیم ست باشد. پس اگر از مدل انگشتر یا ابعاد آن در نیم ست خوشتان نمی‌آید، بهتر است نیم ست دیگری را انتخاب نمایید و یا از فروشنده تقاضا کنید ابعاد یا مدل انگشتر را مطابق با سلیقه شما تغییر دهد.

تاثیر نوع استفاده و سبک زندگی در انتخاب نیم ست طلا

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید نیم ست باید به آن توجه کنیم این است که قرار است از نیم ست خود برای چه موقعیت‌ها و مراسم‌هایی استفاده کنیم. این نکته به سبک زندگی شما و نوع روابط اجتماعی شما ربط دارد و باید نسبت به آن‌ها سنجیده شود. اگر جزو افراد میان‌سالی هستید که مدام به مراسم‌های مختلف و لوکس دعوت می‌شوید، بهتر است از مدل‌های نیم ست طلا زنانه شیک جواهر که دارای نگین‌های الماس هستند انتخاب کنید تا مناسب چنین موقعیت‌هایی باشد. اما اگر فردی جوان هستید که بیشتر به مراسم‌های دوستانه و صمیمی دعوت می‌شوید و خودتان نیز استایلی ساده و اسپورت دارید، بهتر است نیم ست طلا دخترانه با مدل‌های اسپورت و شیک انتخاب کنید.

 

سرویس طلا

اگر خانمی هستید که نیم ست خود را برای استفاده در همه نوع مراسمی انتخاب می‌کنید، بهتر است از بین مدل‌های ظریف و خاص انتخاب کنید تا نیم ست شما دمده نشود و همیشه بتوانید استفاده کنید. اگر در شرف مراسم ازدواج هستید و نیم ست خود را برای مراسم عقد یا عروسی انتخاب می‌کنید، بهتر است نیم ست خود را از بین مدل‌های ظریف و نگین‌دار انتخاب کنید تا جلوه‌ای درخشان و زیبا در کنار لباس عقد یا عروسی شما ایجاد کند. جواهری جلوه برای عروس خانم‌ها استفاده از نیم‌ست‌های ظریف و سفید پیشنهاد می کند زیرا در کنار تاج و لباس سفید و خرج کارهای لباس عروس، زیبایی بی‌نظیری ایجاد خواهد کرد.

نکات مهم قبل از خرید نیم ست طلا:

هرچند قیمت نیم ست طلا از ست کامل کمتر است اما هنوز هم خرید آن ارزان محسوب نمی شود. به همین دلیل بهتر است هنگام خرید نیم ست طلا به نکات زیر دقت داشته باشد. یکی از مهم ترین مسائلی که باید پیش از خرید نیم ست طلا برای خود مشخص کنید علت خرید آن است. آیا نیم ست را برای استفاده روزانه خریداری می کنید یا هدف شما از خرید آن استفاده از آن در مجالس و مهمانی ها است؟ اگر قصد خرید نیم ست طلا برای استفاده روزانه را دارید بهتر است مدل های مجکم و بادوام تر را انتخاب کنید.

حساسیت به طلا مشکل شایعی نیست اما غیرممکن نیز نیست. برخی افرا با علائمی مانند خارش بدن، قرمزی، پدیدار شدن جوش یا لکه های قرمز روی پوست و…. نسبت به طلا حساسیت نشان می دهند. بهتر است قبل از هزینه کردن و خرید هرنوع طلا از جمله نیم ست طلا نسبت به عدم حساسیت به طلا اطمینان حاصل کنید.

توجه به عیار نیم ست طلا

نه تنها حین خرید نیم ست طلا بلکه برای خرید هر نوع قطعه طلایی حتما باید به عیار آن توجه کنید. ما معمولا به طلای ۲۴ عیار به عنوان یک طلای تقریبا خالص نگاه می کنیم.  هر چه درصد طلای بکار رفته در یک قطعه طلا کمتر باشد عیار آن نیز کمتر می شود. هرچه عیار بالاتر باشد نیم ست طلا خالص تر و قیمت طلای آن نیز بیشتر می شود. هرچه عیار پایینتر باشد هزینه هم به تبع آن کاهش خواهد یافت. توجه داشته باشید طلایی که خریداری می کنید حتما همان عیاری را داشته باشد که فروشنده به شما می گوید. برای همین موضوع لازم  و ضروری است خرید از طلا فروشی و گالری های دارای مجوز از اتحادیه طلا و جواهر انجام شود تا در صورت لزوم بتوان  پیگیری کرد.  موضوعی که رئیس اتحادیه طلا و جواهر همواره بر آن تاکید می کنند.

راهنمایی از افراد باتجربه در خرید نیم ست طلا

معمولا زوج های جوان بیشترین خریداران نیم ست طلا هستند. اما جوانان معمولا در خرید نیم ست طلای عروس چندان تجربه ای ندارند. شناسایی طلاهای مختلف و تشخیص طلا با کیفیت و مکان خرید طلا بسیار مهم است. اگر خوش شانس باشید و فردی از افراد نزدیک بتواند به شما در این کار کمک کند می توانید یک خرید خوب داشته باشید. مخصوصا اگر این شخص در خرید طلا سابقه داشته باشد و انواع و اقسام جنس های بکار رفته در قطعات طلا را شناسایی کند. مشاورین با تجربه طلاجواهری جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین انتخاب و مناسب ترین خرید شما همراهان عزیز ارائه می دهند.

خرید نیم ست طلا از فروشندگان قابل اطمینان

پس انداز طلا

اگر خودتان در خرید نیم ست طلا تجربه ندارید و یا فردی که در انتخاب به شما کمک کند. خرید از طلافروشی های معتبر که زیر نظر و مورد تایید اتحادیه طلا و جواهر هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر شما یک نیم ست طلا از یک طلا فروشی بخرید اما بعدا متوجه شوید سر شما کلاه رفته (مثلا عیار آن کمتر از چیزی باشد که فروشنده به شما گفته) می توانید از طریق اتحادیه طلا و جواهر به راحتی موضوع را پیگیری کنید.

شما نیم ست طلا را به همراه فاکتور نیم ست به اتحادیه طلا و جواهر می برید. اتحادیه طلا و جواهر کارشناسان مجربی دارد که با دقت طلا را بررسی می کنند. اگر مشکلی متوجه کالا باشد یا ویژگی های نیم ست طلا با چیزی که داخل فاکتور نوشته شده همخوانی نداشته باشد، شخص خاطی را احظار و مواخذه می کنند. عین پولی که شما برای خرید نیم ست طلا پرداخت کرده اید نیز به شما عودت داده می شود.

سخن پایانی:

در محتوای تهیه شده اطلاعاتی در خصوص انواع نیم ست طلا، رنگ های مختلف نیم ست طلا، عیار نیم ست طلا، زمان نیم ست طلا، مشخصات نیم ست طلا و … به همراهان عزیز ارائه گردید. یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد.

پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. لازم به ذکر است شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب نیم ست طلا مناسب و دلخواه و همچنین پس انداز پول شما ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *