خرید طلا, طلا و جواهر

گوشواره طلا، انواع و ویژگی ها (بخش دوم)

مقاله گوشواره طلا

گوشواره طلا، انواع و ویژگی ها (بخش دوم): خرید طلا بویژه خرید گوشواره طلا برای خانم ها و آقایان بسیار لذت بخش است. گوشواره طلا یکی از رایج‌ترین زیورآلات برای زنان و مردان است. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید گوشواره طلا زنانه، دخترانه و مردانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) و سایت جلوه دیدن فرمایند.

بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص قمیت گوشواره طلا، نحوه خرید گوشواره طلا، خرید آنلاین گوشواره طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید گوشواره طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

نکات مهم در خرید گوشواره طلا

اگر به نکات که ارائه می شود دقت لازم را داشته باشید بدون شک از خرید طلا و همچنین خرید گوشواره طلا اعم از خرید طلا بصورت حضوری یا خرید طلا بصورت آنلاین رضایت خواهید داشت. هنگام خرید گوشواره طلا باید به میزان خلوص و عیار طلا ‌‌‌‌‌توجه داشته باشید. گوشواره طلا به علت پرمصرف بودن باید از طلا با مقاومت بالاتری ساخته شود. عیار طلای خالص ۲۴ می‌باشد که بسیار نرم بوده و برای ساخت زیورآلات حتما باید با انواع مختلفی از فلزات دیگر ترکیب شود و آلیاژ با درصد خلوص متفاوتی بدست آید تا بوسیله‌‌‌ آن بتوان گوشواره طلا با کیفیت و مقاومت بیشتری ساخت. بدیهی است ساخت گوشواره طلا با عیار ۱۸ می تواند گزینه مناسبی تلقی گردد.

مقاله گوشواره طلا

نکاتی در مورد نگهداری از گوشواره طلا

طلا فلزی کمیاب و گرانبهاست. هر استایلی با طلا زیباتر می شود. اگر از زیورآلات طلا به درستی استفاده نشود ممکن است خراب یا پاره شوند. همچنین به دلیل تماس مستقیم این زیورآلات با پوست ممکن است هر چند وقت یکبار نیاز باشد آن ها را تمیز کرد. آیا برای تعمیر طلا حتماً باید به طلافروشی مراجعه کرد؟ پیشنهاد می کنیم سوالات خود را از تیم توانمند و خبره شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) در میان بگذارید تا تیم مشاوره با تجربه جلوه، در کوتاه ترین زمان راهنمایی لازم را در خصوص چگونگی نگهداری از طلا و سایر مصنوعات طلا خاصه گوشواره طلا در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهند.

نکات مهم در خرید آنلاین یا حضوری گوشواره طلا

شما باید قبل از انتخاب گوشواره طلا مناسب خود، بررسی کافی و لازم را انجام و در مورد ترجیحات خود کاملاً مطمئن باشید. ویژگی های زیر می توانند در انتخاب شما نقش مهمی ایفا نماید:

بودجه مورد نظر برای خرید طلا(تصمیم گیری در خصوص میزان هزینه گوشواره طلا)

اصولا اصلی‌ترین نگرانی هر فرد اعم از خانم یا آقا در هنگام انتخاب یک گوشواره طلا به صورت حضوری یا آنلاین، قیمت آن است. بنابراین در نظر گرفتن میزان هزینه‌ای که می‌توانید خرج کنید، می‌تواند به شما در دسته‌بندی و انتخاب صحیح کمک کند.

نقش ساختار چهره در انتخاب نوع گوشواره طلا

در هنگام انتخاب گوشواره طلا به خصوص برای استفاده روزانه، باید شکل و ساختار چهره خود را نیز در نظر بگیرید. چرا که گاهی یک جفت گوشواره طلا می‌تواند صورت شما را باریک‌تر، پهن‌تر و یا حتی کشیده‌تر جلوه دهد. اگر چهره‌ای گرد دارید، باید به سراغ گوشواره‌های طلا میخی بلند یا آویزی بروید. اگر چهره‌ای مربعی دارید، می‌توانید به دنبال گوشواره‌های طلا حلقه‌ای یا میخی گرد بروید. در صورت داشتن چهره‌ای قلبی شکل، گوشواره‌ای آویزی به فرم اشک برای شما مناسب است.

هماهنگی مدل گوشواره طلا با نوع پوشش و مناسبت

قبل از انتخاب گوشواره طلا برای استفاده روزانه یا مهمانی، سعی کنید هماهنگی لازم را بین مدل گوشواره طلا انتخابی و لباس مورد نظر خود برقرار کنید. برخی از افراد گوشواره‌ ظریف را ترجیح می‌دهند. در حالی که برخی دیگر به دنبال نمونه‌های پر زرق و برق‌تر هستند. در مورد گوشواره‌ طلا مورد استفاده روزانه، مدل میخی بهترین انتخاب هستند. زیرا در عین سبکی و داشتن راحتی لازم حتی در هنگام حمام رفتن، از تناسب و هماهنگی زیادی با سبک لباس‌های مختلف برخوردار هستند. همچنین می توانید گوشواره طلا خود را بر اساس رنگ و طول مو و رنگ پوست خود انتخاب کنید. شما اگر متناسب با سبک خاص خودتان انتخاب کنید زیبایی بیشتری را به دست می آوردید.

انتخاب بهترین سبک گوشواره طلا

بعضی از افراد به گوشواره‌ طلا ساده علاقه دارند. در حالی که برخی دیگر گوشواره طلا همراه با الماس را دوست دارند. در مورد انتخاب گوشواره‌ ترکیبی کار شما آسان است. زیرا طیف گسترده‌ای از انواع سنگ‌های قیمتی و مروارید وجود دارد. اصولا ترکیب مناسبی از سنگ و فلز در یک گوشواره طلا، می‌تواند به زیبایی چهره شما بیافزاید.

مقاله گوشواره طلا

قیمت گوشواره طلا

متاسفانه قیمت طلا به دلیل نوسانات قابل اعتمادی نبوده و این مسئله ممکن است نحوه تعیین بودجه شما را با محدودیت مواجه کند. خوشبختانه بازار طلا و جواهرات در ایران(حتی با وجود تغییرات قیمتی) به دلیل حفظ ارزش پول رونق خوبی داشته و بنابراین گزینه‌های مختلفی برای خریدران طلا وجود دارد. بدیهی است قیمت روز انواع گوشواره طلا و قیمت گوشواره طلای ساده را با کلیک بر روی آیتم قیمت در سایت جواهری جلوه مشاهده خواهید نمود. برای آن که بهترین گوشواره‌ طلا موجود در بازار را خریداری کنید، باید با انواع گوشواره طلا و نکات مهم در زمان خرید طلا اطلاع کسب نمائید.

 یک نکته مهم قبل از خرید گوشواره طلا

قبل از آنکه برای خرید طلا و یا گوشواره طلا اقدام کنید، لازم است که یک نکته مهم را حتماً در نظر داشته باشید. برخی از پوست‌ها در زمان استفاده از گوشواره دچار حساسیت می‌شوند و گوش قرمز و متورم می‌شود. این امر به دلیل وجود نیکل موجود در طلاست که باید سعی کنید، طلاهایی که نیکل در آن ها به کار نرفته است را خریداری نمایید. بدیهی است طلا ۱۸ عیار انتخاب مناسبی است و در پوست‌های حساس، ایجاد آلرژی نمی‌کند. همچنین توصیه می‌کنیم، در صورت آلرژی به سراغ خرید گوشواره ساخته شده از طلا سفید نروید زیرا در ساختار خود دارای نیکل می‌باشند. گوشواره طلا زرد دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی است که می‌توانید از آن ها یکی را خریداری نمایید.

عیار گوشواره طلا

در زمان خرید انواع گوشواره طلا یکی از معیارهای انتخاب شما، عیار طلا می‌باشد. همه می‌دانیم که زیورآلات طلا دارای ناخالصی هستند و بدون فلزات اضافه به دلیل شکل‌پذیری بالا طلا، امکان استفاده از آن وجود ندارد. به میزان خلوص طلا در زیورآلات عیار گفته می‌شود و هر چه عیار طلای خریداری شده بالاتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. شما می‌توانید گوشواره طلا را با عیارهای مختلف خریداری کنید که بهترین و مناسب‌ترین عیار برای گوشواره، عیار ۱۸ می‌باشد. هر چه عیار طلا بالاتر برود، نرم‌تر می‌شود و برای استفاده روزانه چندان مناسب نیست زیرا سختی و دوام لازم را ندارد. پس اگر به دنبال گوشواره طلا هستید، حتماً در زمان خرید عیار طلا را در نظر بگیرید.

نکات مهم در زمان خرید گوشواره طلا

تنوع در طرح گوشواره طلا زیاد است و این مورد ایجاب می‌کند که وقت و زمان بیشتری را برای خرید طلا و خاصه گوشواره طلا اختصاص دهید تا مناسب‌ترین و بهترین آن را انتخاب و خریداری نمایید. در این راستا لازم است به برخی از نکات مهم و کلیدی در خرید گوشواره طلا توجه نمائید:

مقاله گوشواره طلا

  • قیمت گوشواره طلا

قیمت طلا یا مظنه طلا به دلیل ارزشمند بودن روزبه‌روز در حال افزایش است. برای خرید طلا باید قیمت را در نظر داشته باشید که هر چه گرم طلا، نگین کاری، تراش و … بیشتر باشد، به طبع قیمت‌های آن نیز بالاتر می‌رود. پس سعی کنید، گوشواره متناسب با مبلغ و بودجه خود را انتخاب کنید. گوشواره‌های میخی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و اگر می‌خواهید، کمتر هزینه کنید از این گوشواره‌های طلا زیبا خریداری نمایید.

  • توجه به نوع استفاده از گوشواره طلا

گوشواره‌ طلا در مدل‌ و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند که شما باید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب نمایید. گوشواره‌ها باید با لباس و استایل شما هماهنگ باشند که در نتیجه اندازه و نوع آن مهم است. اگر برای نیازهای روزانه نسبت به خرید طلا اقدام می‌کنید، دست شما برای انتخاب باز است. بنابراین گوشواره‌ طلا سبک‌تر و ساده‌تر یک انتخاب ایده‌آل برای شما می‌باشند تا در زمان رفتن به حمام، خوابیدن و … شما را دچار مشکل نکند.

  • هدف از خرید گوشواره طلا

طلا همواره باارزش است و یک راه سرمایه‌گذاری مطمئن نیز به‌حساب می‌آید . شما باید هدف خود را مشخص کنید. اگر قصد شما از خرید گوشواره طلا سرمایه‌گذاری است. باید گوشواره‌ طلا با گرم بالا و نگین و تراش کمتر خریداری نمایید تا اجرت آن پایین بیاید و در زمان فروش متضرر نشوید. اما اگر هدف شما تنها زیبایی و استفاده روزانه از گوشواره طلا است، بدون توجه به این موارد می‌توانید گوشواره طلا دلخواه خود را خریداری نمایید.

  • رنگ پوست

رنگ پوست افراد با یکدیگر متفاوت است. یکی از مهم‌ترین مواردی که زیبایی طلا را بیشتر نشان می‌دهد، رنگ پوست و رنگ طلا می‌باشد. گوشواره طلا در رنگ‌های زرد، سفید، رز گلد و … تولید می‌شوند که هرکدام با پوست‌های خاصی همخوانی دارند. خانم‌هایی که رنگ پوست آن ها روشن است، گوشواره طلا سفید می تواند گزینه مناسبی باشد. در مقابل خانم‌های با پوست تیره با گوشواره‌های زردرنگ را استفاده کنند تا زیبایی آن ها بیشتر به چشم بیاید. اگر تن پوست شما گرم است، بهتر است طلا زرد بیندازید. اگر تن پوست شما سرد است از طلا سفید استفاده کنید. رزگلد، یکی از رنگ‌های زیورآلات است که با هر رنگ پوستی زیبا می‌شود.

مقاله گوشواره طلا

  • فرم گردن

فرم گردن، یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب گوشواره طلا است. اگر گردن کوتاهی دارید، گوشواره‌های آویز بلند اصلا انتخاب مناسبی برای شما نیستند؛ چون گردن شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند. اگر گردن بلندی دارید، می‌توانید هر نوع گوشواره‌ طلا که دوست دارید بیندازید.

  • فرم صورت

برای فرم صورت مثلثی، گوشواره‌ طلا آویز و یا اشکی، گزینه مناسبی است. برای فرم صورت بیضی، تقریباً هر نوع گوشواره‌ای مناسب است. اما بهتر است از گوشواره طلا مثلثی شکل و یا گوشواره ساده میخی استفاده کنید. برای فرم صورت گرد، یک گوشواره طلا آویز یا بلند، انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است. با انتخاب این نوع گوشواره طلا، صورت شما بلندتر و باریک‌تر نشان داده می‌شود. اگر فرم صورت قلبی دارید، باید با استفاده از گوشواره طلا آویز یا گوشواره اشکی، در قسمت بالا و پایین صورت خود توازن ایجاد کنید. همچنین اگر فرم صورت باریک و کشیده دارید و می‌خواهید توپُرتر به نظر برسد، باید گوشوارهای طلا میخی، گوشواره طلا خوشه‌دار، گوشواره طلا آویز کوتاه، گوشواره طلا حلقه‌ای متوسط یا بزرگ را انتخاب کنید. اگر فرم صورت‌تان مربعی است، گوشواره گرد و حلقه ای را فراموش و گوشواره طلا با ارتفاع متوسط یا بلند استفاده نمائید.

مقاله گوشواره طلا

سخن پایانی

تمام موارد گفته شده را در زمان خرید گوشواره طلا و ارزیابی مظنه طلا در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. ابتدا بررسی کنید دنبال چه نوع طلا و به چه قیمتی هستید. مدل‌های مختلف گوشواره طلا و تفاوت قیمت آنها بر اساس بودجه شما موضوع مهم و تعیین کننده است. بحث مهم دیگر عیار طلا(طلای ۱۸ عیار، طلای ۲۴ عیار و…) و خرید آنلاین طلا و فروش اینترنتی طلا و خرید و فروش حضوری طلا است. پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *