خرید طلا, طلا و جواهر

انواع انگشتر طلا و نکات مهم هنگام خرید

انگشتر طلا

انواع انگشتر طلا و نکات مهم هنگام خرید: انگشتر طلا به عنوان یکی از زیورآلات، حس خوبی به ما می‌دهد. انتخاب و خرید انگشتر  طلا خودش نوعی هنر محسوب می‌شود. با توجه به اینکه معمولا مدت زیادی از انگشتر طلا استفاده می‌کنیم دقت در انتخاب بسیار مهم است.

موضوع وقتی جدی‌تر و حساس‌تر می‌شود که قرار باشد برای یکی از عزیزانمان انگشتر طلا هدیه بگیریم. داشتن اطلاعات کافی در زمینه عیار طلا، سایز انگشتر طلا، رکاب انگشتر طلا، زمان خرید طلا، محل خرید طلا، خرید انگشتر طلا بصورت حضوری و آنلاین… مهم و ضروری است. امروزه انگشترها کاربردهای گوناگونی دارند، بسیاری از عروس و دامادها در شروع ازدواج به عنوان حلقه ازدواج یا نامزدی و یا انگشتر نشان، برخی به عنوان یک وسیله زینتی برای خود و بعضی از افراد برای هدیه دادن به دیگران اقدام به خرید این اکسسوری می‌کنند.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید انگشتر طلا زنانه، دخترانه و مردانه با قیمت مناسب و طرح های ظریف، از تمام محصولات در شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) و سایت جواهری جلوه دیدن فرمایند. کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری و خرید آنلاین ارائه می شوند. در مقاله حاضر سعی بر این است اطلاعات کافی در خصوص انواع انگشتر طلا، خرید آنلاین انگشتر طلا، فروش انگشتر طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید انگشتر طلا به همراهان عزیز ارائه نمائیم. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد.

انگشتر طلا

همراهان عزیز جواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلا ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزئی از حراست دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

انواع انگشتر طلا

انگشترها در مدل‌های مختلفی طراحی می‌شوند و هر یک دارای معنا و مفهوم متفاوتی هستند. از انواع انگشترهای مختلف می توان به انگشتر نامزدی یا انگشتر نشان(انگشتر نامزدی یا به عبارت دیگر همان انگشتر نشان از جمله زیورآلاتی است که افرادی که در شرف ازدواج هستند برای نشان کردن عروس و یا درخواست ازدواج از شخص اقدام به خرید انگشتر طلا زنانه می‌کنند)، حلقه رینگ یا انگشتر تعهد(حلقه یا به عبارتی دیگر رینگ یکی دیگر از انگشترهایی است که افرادی که ازدواج کرده‌اند و یا در شرف آن هستند برای نشان دادن تعهد و متاهل بودن از آن استفاده می‌کنند)، انگشتر یا حلقه‌های ست ازدواج(انگشتر و یا حلقه‌های ست ازدواج مخصوص عروس و دامادها می‌باشد که در هنگام ازدواج و برای مراسم عقد و عروسی انتخاب و خریداری می‌شوند.

این حلقه‌ها در مدل‌ها و طرح‌های متنوع با نگین‌های ساده و جواهر و در قیمت‌های متفاوت طراحی و به فروش می‌رسند)،  انگشتر ماه تولد (یکی از انواع مدل‌های پرطرفدار زیورآلات انگشترهای ماه تولد هستند. این مدل معمولا با استفاده از سنگ‌های گوناگون مخصوص ماه تولد افراد و یا نماد ماه‌های مختلف سال طراحی و تولید می‌شوند. به عنوان مثال انگشترهای طلا با نماد عقرب مخصوص متولدین آبان ماه طراحی می‌شوند)، انگشترهای کوکتل(این مدل معمولا برای بانوانی که به انگشترهای بزرگ و پرزرق و برق علاقه دارند مناسب بوده و معمولا از نوع جواهر هستند. انگشترهای کوکتل معمولا در دست راست انداخته می‌شوند و در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف کاربرد دارند) و انگشترخوشه‌ای (انگشترهای خوشه‌ای معمولا از سنگ و نگین‌های مختلف و در رنگ‌ها و اندازه‌های گوناگون طراحی می‌شوند. این نوع انگشترها معمولا برای مهمانی‌ها و مراسم‌های خاص استفاده می‌شوند و برای استفاده روزمره در خانه و محیط کار مناسب نیستند) اشاره نمود.

معرفی برندهای شاخص و پرطرفدار انگشتر طلا

از برندهای شاخص و پرطرفدار انگشتر طلا می توان به انگشترهای تیفانی، کارتیه، آلبرنادو، سولیتر، ونکلیف و لویی ویتون اشاره نمود.

چه مواردی را برای خرید انگشتر طلا باید در نظر بگیریم؟

انگشتر طلا به دو مدل زنانه و مردانه تقسیم می شود. وقتی می‌خواهید انگشتر طلا انتخاب کنید باید عوامل مختلفی مانند جنسیت،  تیپ فرد، جنس انگشتر، نوع سنگ مورد استفاده در نگین انگشتر، رنگ، رکاب انگشتر و… را در نظر بگیرید.  همچنین انگشترطلا باید با محیط و موقعیت مورد استفاده خود متناسب باشد. سایز انگشتر طلا یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب انگشتر طلا است. با توجه تغییر سایز انگشتان بهتر است انگشتر طلا را در ساعت های مختلف دست کنید تا به خوبی از سایز انگشتر طلا اطمینان خاطر داشته باشید.

راحتی دست و انگشتان خود را موقع استفاده از انگشتر طلا در نظر بگیرید. دقت داشته باشید انگشتری که تمام طول روز در دستتان است ممکن است با سایر اجسام برخورد کند. پس بهتر است چه در مورد رکاب و چه در مورد سنگ و نگین از انواع مقاوم آن استفاده کنید. ممکن است خرید انگشتر طلا برای استفاده در مجالس و مراسمات ویژه‌ای باشد.

انگشتر طلا

 رنگ انگشتر طلا

انگشتر طلا و حلقه طلا تنوع بسیار زیادی دارند. امروزه طلا در رنگهای مختلفی ساخته می شوند اما هنوز هم رایج ترین و پرطرفدار ترین رنگ طلا طلای سفید و زرد هستند. طلا سفید هنگام خرید طلا گرانتر اما در هنگام فروش طلا ارزان تر است. هرچند میزان طلای آن ها یکسان بوده و فرق چندانی ندارد. انگشتر طلا هم در زنان و هم ‌در مردان کاربرد دارد. انگشتر طلا نیز مانند دیگر مصنوعات طلا از مدل های گوناگونی مشتمل بر انگشتر طلا تک نگین، انگشتر طلا بدون نگین، انگشتر طلا با سنگ طبیعی، انگشتر طلا بدون سنگ طبیعی و …. برخوردار است. برای انتخاب انگشتر طلا مورد نظر خود باید علاقه و سلیقه خود را بدانید. تشخیص کیفیت طلا توسط کارشناسان فعال صنف طلا و جواهر و کارشناسان اتحادیه طلا و جواهر مشخص می شود. بنابراین لازم است از کسی طلا بخرید که به او اعتماد کافی دارید.

سایز انگشترطلا

برای خرید طلا بویژه یک انگشتر طلا ابتدا باید از سایز انگشت خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید انگشتر طلای مناسب خود را پیدا کنید و آن را خریداری کنید. از خرید انگشتر طلای تنگ یا گشاد بپرهیزید. در این صورت هم از زیبایی انگشتر طلا شما کاسته نمی شود و برای اندازه کردن انگشر طلا به زحمت نمی افتید.

رکاب انگشترطلا

یک انگشتر طلای خوب، انگشتری است که میان بند های انگشت جای بگیرد نه روی بند ها.  بنابراین انگشتر طلایی انتخاب کنید که میان بند های انگشتتان جای بگیرد و مفاصل شما برای حرکت آزاد باشند.

چه زمانی برای خرید انگشتر طلا مناسب است؟

محدودیت زمانی خاصی برای خرید طلا و انگشتر طلا وجود ندارد. اما بهتر است برای سایز درست انگشت خود در ساعات عصر برای خرید طلا اقدام نمائید. در این زمان دستها گرم بوده و سایز خودتان می باشند و کم و زیاد نمی شود. دراین صورت از نظر سایزبندی با مشک کمتری مواجه خواهید بود.

چه انگشتر طلایی برای انگشت باریک و پهن مناسب است؟

مدل انگشتر طلا و رنگ انگشتر طلا تا حد زیادی به سلیقه شما بستگی دارد.  می‌توانید با مشاهده انواع انگشتر طلا در کنار یکدیگر بهترین انگشتر طلا را انتخاب کنید. اگر دستان شما کوچک است انگشتری برای دستان کوچک مناسب است که ابعاد کلی آن کوچک باشد. برای زیباتر شدن دستهای خود انگشتر طلایی انتخاب نمایید که سنگ های کوچک گرد، برش پرنسسی، بیضوی یا قلبی شکل داشته باشند. اگر اندازه دست شما بزرگ است انگشترهای درشت و پر دستان شما را زیباتر می‌کند. اگر دارای انگشت پهن هستید انگشتر طلایی که نگین آنها پهن و بزرگِ بیضوی، تخم مرغی، مستطیلی یا زمردی باشد، مناسب است. همچنین نگین های مثلثی و نامتقارن انگشتها را نازک تر و کوچکتر نشان می‌دهد.

انگشتر طلا

مزیت خرید اینترنتی انگشتر طلا

در عصر جدید ارتباطات، اینترنت دیگر نه تنها راهی برای ارتباط و جستجو است. بلکه به عنوان مکان و فروشگاهی بزرگ با انتخاب های بسیار زیاد برای خرید طلا، خرید سکه و خرید سایر مصنوعات مرتبط با طلا است. بنابراین اگر شما قصد خرید انگشتر طلا از هر نوع داشته باشید با یک جستجو ساده می توانید در خصوص خرید طلا مورد نظر اقدام نمائید. خرید اینترنتی طلا و جواهرات به راحتی و بدون اتلاف وقت انجام پذیر است. دیگر لازم نیست یک روز یا چندین ساعت را به گردش در بازار طلا برای خرید طلا سپری کنید. حتی از محل کار و منزل خود هم در هر ساعتی از شبانه روز می توانید طلای مورد خود را سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

نکات مهم در خرید اینترنتی انگشتر طلا

خرید اینترنتی طلا و انگشتر طلا دارای مزایای زیادی نسبت به مراجعه حضوری به طلافروشی است. در عین حال رعایت برخی نکات در هنگام سفارش و خرید طلا انگشتر یا هر نوع طلا و جواهر دیگری الزامی است:

الف: انتخاب سایز انگشتر طلا

سایز انگشتر یکی از موضوعات مهم پس از انتخاب نوع انگشتر طلا برای خرید طلا بصورت اینترنتی است. انگشتر انتخابی نباید بسیار تنگ و یا بسیار گشاد باشد چون در هر دو حالت هم از زیبایی انگشتر می کاهد و هم احتمال گم شدن آن وجود دارد. تیم جواهری جلوه راهنمایی و اطلاعات کافی و مورد نیاز را به همراهان عزیز خود ارائه می دهد.

ب: انتخاب رنگ انگشتر طلا

رنگ طلا موضوع مهم دیگر در خریدطلا غیر حضوری است. طلا در رنگ های مختلف مانند طلای زرد، طلا سفید و رزگلد طراحی و تولید می شود. هر کدام از این رنگ ها طرفداران خود را دارند و هر کدام نیز با رنگی منحصر به فرد ست می شوند. هنگام خرید انگشتر طلا چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری حتما تطابق رنگ طلا با رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و از فروشنده مشاوره بگیرید.

ج: پرداخت هزینه انگشتر طلا

علاوه بر میزان هزینه، نحوه پرداخت اینترنتی و امنیت آن نیز از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. در مجموعه طلاجواهری جلوه شما پس از بررسی و انتخاب و ثبت سفارش طلای مورد نظر به درگاه پرداخت اینترنتی متصل می شوید. اطمینان داشته باشید درگاه پرداخت اینترنتی مجموعه طلاجواهری جلوه بسیار امن است. بنابراین شما می توانید با اطمینان در خصوص خرید طلا و سایر مصنوعات مرتبط با طلا اقدام نمائید.

انگشتر طلا

کلام پایانی

اگر به تمام مواردی که در مقاله حاضر گفته شد، توجه داشته باشید بدون شک می توانید بهترین خرید طلا و خرید انگشتر طلا داشته باشید. لازم است ابتدا بررسی کنید دنبال چه نوع طلا و به چه قیمتی هستید. مدل‌های مختلف انگشتر طلا و تفاوت قیمت آنها بر اساس بودجه شما موضوع مهم و تعیین کننده است. در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید.

مجموعه طلاجواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. در صورتی که تمایل به خرید تمام نقدی طلا از جواهری جلوه هستید می توانید از شرایط استثنائی خرید تمام نقدی طلا گالری جلوه بهره مند شوید. این گالری به دلیل برخورداری از سیستم و فرآیند کامل اعم از تولید طلا، توزیع طلا و فروش طلا هزینه تمام شده و قیمت طلا را به حداقل ممکن کاهش داده است. تنوع طرح ها و برخورداری از فرآیند کامل موجب شده است تا سود و مالیات پرداختی برای همراهان ارجمند جلوه کاهش قابل ملاحظه داشته باشد.

یکی از اهداف و برنامه های مجموعه طلاجواهری جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *