خرید طلا, طلا و جواهر

اهمیت شبکه های اجتماعی در کسب و کار (۱)

مقاله شبکه های اجتماعی

اهمیت شبکه های اجتماعی در کسب و کار (۱) : تقریبا نیمی از جمعیت جهان از فضای مجازی و اینترنت استفاده می کنند. بر اساس بررسی های صورت گرفته حدود۳ میلیارد کاربر فعال رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. شاید این آمار دقیقاً به شما بگوید چرا باید در استراتژی بازاریابی دیجیتال کسب ‌وکار خود از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی یکی از کم هزینه‌ترین و موثرترین روش‌ها برای دستیابی به تقریباً نیمی از جمعیت جهان برای معرفی و فروش محصولات و خدمات است. یکی از امکاناتی که اکثر شبکه های مجازی در اختیار شما قرار می دهند امکان ساخت صفحه اختصاصی برای سایت و یا شرکت خود است. حتما برای همراهان طلاجواهری جلوه این سوال پیش آمده است جواهری جلوه از چه شبکه اجتماعی استفاده می کند؟ آیا می توان بصورت آنلاین برای خرید و یا سفارش طلا اقدام کرد؟ با اندکی صبوری و مطالعه مقاله حاضر که چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت هم پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید نمود و هم اطلاعات مفید برای برنامه ریزی و خرید طلا در بستر آنلاین دریافت خواهید نمود. بدون شک برای خرید طلا با قیمت مناسب بایستی به دنبال گالری هایی باشید که از چرخه کامل تولید تا توزیع و فروش طلا برخوردار هستند.

این چرخه کامل باعث می شود هزینه و قیمت تمام شده طلا کاهش پیدا کند. مجموعه طلاجواهری جلوه بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا است. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) جزء معدود شرکت هایی است که به منظور تسهیل و ارائه خدمات مناسب به همراهان خود بستر استفاده از شبکه اجتماعی از جمله وب سایت اصلی طلا جواهری جلوه، وب سایت محصولات کارگاه و بنکداری طلا جواهری جلوه، اینستاگرام طلاجواهری جلوه، گروه واتساپ طلاجواهری جلوه، کانال تلگرام طلاجواهری جلوه، کانال یوتیوپ طلاجواهری جلوه، کانال آپارات طلاجواهری جلوه، کانال روبیکا طلاجواهری جلوه، گروه واتس آپ طلاجواهری جلوه، کانال بله طلاجواهری جلوه، کانال ایتا طلاجواهری جلوه، کانال فیس بوک طلاجواهری جلوه، کانال لینکدین طلاجواهری جلوه، کانال تویتر طلاجواهری جلوه وکانال تیک تاک طلاجواهری جلوه فراهم نموده است.

همراهان عزیز طلاجواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلای ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار آنلاین و حضوری از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

شبکه های اجتماعی و توسعه فروش آنلاین طلا

مناسب ترین فضا برای فروش آنلاین طلا کدام است؟ آیا شبکه های اجتماعی می توانند نقش مهمی در فروش مصنوعات طلا داشته باشند؟ فروشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی چه می‌فروشند؟ شبکه های اجتماعی چه میزان توسط خانم‌ها و آقایان دنبال می‌شوند؟ امروزه رسانه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای افزایش آگاهی از کسب و کار، تعامل با مشتریان و افزایش فروش هستند. ما در عصری زندگی می کنیم که بیش از هر زمان دیگری هم به رسانه های اجتماعی نیازمند هستیم و هم از آنها استفاده می کنیم.

واقعیت این است خرید و فروش آنلاین، انقلابی در حوزه کسب وکارهای مختلف ایجاد نموده است که صنعت طلا و جواهر و به تبع آن خرید آنلاین طلا، خرید آنلاین سکه، فروش آنلاین طلا و فروش آنلاین سکه و خردید و فروش سایر مصنوعات طلا تحت تاثیر این تحولات قرار گرفته است. این رخداد علاوه بر رفع بسیاری از محدودیتهای خرید طلا و فروش طلا به روش سنتی، مزایای زیادی به همراه داشته است. این مهم به شکلی بسیار ساده و با دسترسی اشخاص به اینترنت و به کمک موتورهای جستجو و به لطف فروشگاه های آنلاین که مجموعه طلاجواهری جلوه نیز در زمره آنهاست، با بهترین شرایط و مطابق سلیقه مشتری و در کمترین زمان و با هزینه کم یا حتی به صورت رایگان انجام می شود.

در عصر جدید، اینترنت دیگر تنها راهی برای ارتباط و جستجو نیست بلکه به عنوان مکان و فروشگاهی بزرگ با انتخاب های بسیار زیاد برای خرید طلا، خرید سکه و خرید سایر مصنوعات مرتبط با طلا است. همچنین خرید اینترنتی طلا و جواهرات به راحتی و بدون اتلاف وقت انجام پذیر است. دیگر لازم نیست یک روز یا چندین ساعت را به گردش در بازار طلا برای خرید طلا سپری کنید. حتی از محل کار و منزل خود هم در هر ساعتی از شبانه روز می توانید طلای مورد خود را سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

مقاله شبکه های اجتماعی
مزیت شبکه های اجتماعی کسب و کار

شبکه های اجتماعی خیلی زود به یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال تبدیل شد که مزیت های زیادی برای جمع آوری مشتری از سراسر جهان فراهم می کرد. از مهمترین مزایای شبکه های مجازی در کسب و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناخته شدن سریع برند

شبکه های اجتماعی یکی از کم استرس ترین و سودآورترین زمینه های بازاریابی دیجیتال است که می تواند برای دیده شدن خوب کسب و کارتان استفاده شود. بدون شک، داشتن یک صفحه در شبکه های اجتماعی برای برند شما، باعث سودآوری کسب و کار می شود و با استفاده منظم، می تواند در هر زمان مخاطب گسترده ای را برای تجارت شما ایجاد کند.

  • مقرون به صرفه

برای یک استراتژی تبلیغاتی، بازاریابی شبکه های مجازی به صرفه ترین راه است. ارزان بودن این مورد، به شما در دستیابی به بازگشت سرمایه بهتر و نگهداری بودجه بیشتر برای بازاریابی و پرداخت های دیگر کسب و کارتان کمک می کند.

تعامل با مشتریان

شبکه های اجتماعی یک راه خوب برای تعامل با مشتریان است. با مخاطبانتان بیشتر می توانید ارتباط برقرار کنید و شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری دارید. یک ارتباط دو طرفه با مخاطب هدفتان برقرار کنید تا خواسته ها و علایق آن ها به آسانی شناخته شود. علاوه بر این، ارتباط و تعامل با مشتریان یکی از راه های جلب توجه و انتقال پیام برندتان به آن ها است. بدین ترتیب، نام تجاری شما به صورت واقعی به مخاطبان بیشتری می رسد و بدون هیچ مشکلی برندتان شکل می گیرد. شبکه های اجتماعی نقشی مهم برای شناساندن استارتاپ ها به شمار می آید.

بهبود وفاداری برند

وقتی شما مخاطبانی در شبکه های مجازی دارید، آنها به آسانی به شما دسترسی دارند و ارتباط برقرار می کنند. برقراری ارتباط با مشتریان تان از طریق شبکه های اجتماعی، شانس بیشتری به شما می دهد که بتوانید مشتریان تان را حفظ کنید و وفاداری آن ها را که یکی از اهداف اصلی هر کسب و کار است را افزایش دهید. رضایت مشتری و وفاداری برند، لازمه پیشرفت هر تجارتی می باشد و تعامل با مشتریان و گسترش رابطه با آن ها امری ضروری است.

رضایت بیشتر مشتری

شبکه های مجازی نقشی حیاتی در فراهم کردن زمینه های ارتباطی دارند. این پلتفرم ها در افزایش دید بهتر مشتریان موثر بوده و در بهبود تصویر برند مهم است. یک برند که برای مشتریان خود ارزش قائل است، زمانی را برای نوشتن یک پیام شخصی و مختص آن ها قرار می دهد که به طور طبیعی جنبه های مثبت زیادی خواهد داشت.

اطلاع از علایق مشتریان

یکی از بهترین راه ها برای شناخت نیازها و خواسته های مشتریان، بجای ارتباط مستقیم با آن ها، آگاهی از بازار است. با مشاهده فعالیت ها در پروفایلتان توسط مشتریان، شما می توانید علایق و نظرات آن ها را ببینید. در صورتی که بدون حضور در شبکه های اجتماعی ممکن بود غیر آن را تصور کنید.

اعتبار برند

برای قدرتمندتر ساختن کسب و کارتان، وفاداری برند و رضایت مشتری، نقشی اساسی دارند، اما همه چیز به برقراری ارتباطات با آن ها بستگی دارد. مشاهده پست های شما در شبکه های مجازی، به خصوص پاسخ دادن به نظرات آن ها و ارسال محتوای بکر و اصل، به مشتریان در ساخت یک تصویر مثبت از برندتان کمک می کند. تعامل منظم با مشتریانتان، اثبات می کند که شما و کسب و کارتان به آنها اهمیت می دهید. هنگامی که شما چند مشتری راضی داشته باشید، کسانی که تجربه خرید خوبی از شما دارند، تبلیغاتی برای شما توسط آن ها انجام می شود.

افزایش ترافیک

یکی دیگر از نقش های مهم شبکه های مجازی، افزایش ترافیک وب سایت شما است. با اشتراک گذاری محتوای سایتتان در شبکه های اجتماعی، به کاربران دلیلی برای بازدید و مشاهده مطالب سایت تان می دهید. در حساب اجتماعی خود، هرچه محتوای با کیفیت تری به اشتراک بگذارید، در هنگام ایجاد فرصت های تبدیل مخاطب به مشتری، از ترافیک ورودی بیشتری برخوردار خواهید شد واین مزیتی مهم برای گسترش کسب و کارتان خواهد بود.

  • رتبه بندی پیشرفته SEO

حضور در شبکه های اجتماعی یک عامل مهم در محاسبه رتبه بندی و دیجیتال مارکتینگ است. این روزها، برای داشتن یک رتبه بندی موفق، الزامات سئو به طور مداوم تغییر می کند. مشاغلی که محتوای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند، یک سیگنال برند را به موتور جستجو ارسال می کنند که با اعتبار، صداقت و ثبات برند شما صحبت کند.

نقش شبکه های اجتماعی در کسب و کار:

با افزایش ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی به تدریج بازاریابی از حالت محیطی و چهره به چهره فاصله گرفت و شکل جدیدی از خود را در محیط مجازی نشان داد. این روزها شاهد حضور جمع وسیعی از کاربران گوشی‌های هوشمند در شبکه‌های اجتماعی هستیم. شبکه های اجتماعی با این‌که عمر خیلی زیادی ندارند اما در زندگی روزمره افراد نقش بسیار پررنگی داشته اند و بسیاری از کاربران روزانه حداقل یک بار به صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی که عضو هستند سر می‌زنند. به همین خاطر توجه به آن‌ها از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است.

کلاب هاوس

این رسانه در پاییز ۲۰۱۹ توسط و Rohan  و Paul Davison شکل گرفت. حضور چهره‌های معروف مانند ورزشکاران، بازیگران و مدیران موفق بین المللی، باعث شد محبوبیت این شبکه از همان ابتدای کار دوچندان شود.

بدون شک جواب این پرسش مثبت است. اما لازم است بدانید که برای موفقیت در این شبکه مانند هر بستر دیگری، نیاز است روش‌های بازاریابی موثر در آن را بشناسید. مارکتینگ در کلاب هاوس، از نوع کششی است و بیشتر سعی بر جذب مشتری دارد. از طریق بحث‌هایی که در روم‌های مختلف آن شکل می‌گیرد، می‌توانید میزان آگاهی جامعه هدف را نسبت به برند خود افزایش دهید. شفافیتی که در فضای گفتگویی این شبکه وجود دارد، سبب می‌شود تا کسب و کارهای ارزش آفرین مشتریان وفاداری را جلب کنند.

تیک تاک

یکی دیگر از شبکه‌هایی که امروزه در رونق کسب و کارها بسیار تاثیر دارد، تیک تاک است. این روزها مارکتینگ در این شبکه، از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری ازصاحبان کسب و کارها در این شبکه فعال هستند و توانستند تا حدود زیادی به اهداف خود در بازاریابی دست یابند. با اینکه رقابت در تیک تاک هر روزه در حال افزایش است، اما باز هم بسیاری از کسب و کارها با این فضا و مزایای آن آشنا نیستند و از مزایای آن بی‌بهره‌اند. پس از آن که تیک تاک قابلیت بازاریابی و تبلیغات را اضافه کرد، برندها و مارکترهای زیادی توانستند به واسطه استفاده از آن فعالیت خود را گسترش دهند. امکاناتی مانند هشتگ گذاری، امکان انتشار ویدئو و… فرصت‌هایی است که سبب جذب بیشتر مشتریان وفادار می‌شود.

مقاله شبکه های اجتماعی
یوتیوب

یکی از پلتفرم‌های قدرتمند دیگر که قابلیت اشتراک گذاری ویدئو و بازاریابی از این طریق را دارد، یوتیوب است. در سال ۲۰۰۶ گوگل، یوتیوب را خریداری کرد و پس از آن تاثیر استفاده از یوتیوب در سئو افزایش یافت. همان‌طور که می‌دانید، یکی از مواردی که سبب رونق کسب و کارهای آنلاین می‌شود، سئو سایت و بهینه‌سازی آن است. بنابراین این شبکه اجتماعی تا حد زیادی می‌تواند بازدید سایتتان را افزایش دهد و از این طریق مشتریان بیشتری جذب کسب و کار شما شود. در شبکه یوتیوب امکان آپلود، مشاهده، به اشتراک گذاری، ایجاد لیست پخش، ثبت نظرات، درج لینک و… وجود دارد و همین موارد سبب شده تا کسب و کارهای زیادی به عنوان ابزاری برای بازاریابی از آن استفاده کنند.

لینکدین

لینکدین برای متخصصان و کارشناسان می‌تواند به منزله یک منبع و مرجع اصلی باشد و اطلاعات مفیدی در اختیارشان قرار دهد. این شبکه در بیش از ۳۸ کشور اقتصادی جهان کاربران متعددی دارد. از این پلتفرم معمولا برای بازاریابی B۲B استفاده می‌کنند. برای آن که در حوزه B۲B موفق باشید، باید شبکه ارتباطات خود را تا حد ممکن گسترش دهید. درواقع عملی که سبب پیشرفت کسب و کارها در این فضا می‌شود، گسترش ارتباطات بین افراد است. زمانی که بتوانید با افراد بیشتری ارتباط داشته باشید و دایره ارتباطی شغلی خود را گسترده کنید، بازاریابی بسیار راحت‌تر خواهد شد.

 اینستاگرام

امروزه از اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا یاد می شود. این جامعه مجازی در بازاریابی اینترنتی نقش بسزایی داشته و برند های معتبر زیادی از این شبکه برای معرفی محصولات و همچنین برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند. تبلیغات در اینستاگرام دارای تاثیر فوق العاده زیادی است که شرکت ها و برندهای بزرگ و کوچک با استفاده از آن توانسته اند سهم بسزایی از بازار را نصیب خود کنند و در این راستا سودآوری خود را افزایش داده اند. امروزه شاهد آن هستیم که برند های کوچک و تازه کار با فعالیت در اینستاگرام توانسته اند به بازار خوبی برای محصولات خود دست یابند و فروش مناسبی را تجربه نمایند، مشاغل جدیدی نیز به واسطه این شبکه اجتماعی رونق گرفته اند و افراد زیادی توانسته اند در وضعیت رکود اقتصادی از بستر این رسانه آنلاین استفاده کنند.

به طوری که یک کاربر با کمترین سطح دانش، می تواند کالا یا خدمات مورد نظر خود را در اینستاگرام جستجو نماید و تبدیل به یک مشتری برای یک کسب و کار نوپا شود. شبکه های اجتماعی همواره بهترین مکان برای اجرای کمپین های مردمی است. اینستاگرام طی چند سال اخیر نقش بسزایی در انعکاس این پدیده های اجتماعی داشته است. کافیست نگاهی اجمالی به صفحه تجاری برندها در اینستاگرام بیاندازید تا شاهد پیشرفت آنها در این جامعه مجازی باشید.

در حال حاضر صنایع گوناگونی در کشور وجود دارند که اینستاگرام  را به عنوان یک رسانه اجتماعی پرنفوذ و کم هزینه در جهت برندسازی خود استفاده می کنند. بنابراین به شما به عنوان یک کارآفرین پیشنهاد می کنیم تا زمان را از دست نداده و هرچه سریعتر با یک برنامه ریزی صحیح موفقیت خود را تضمین نمایید.

 توییتر

ارزش توییتر در این است که مطالب‌تان به سرعت (مثل ویروس) منتشر می‌شوند. هر چه آدم‌های بیشتری مطالب تان را به اشتراک بگذارند، (یعنی محتوای تان را ری توییت کنند)، به دنبال کنندگان بیشتری دست خواهید یافت. آخرین اخبار، مطالب روز و مقاله‌هایی را که در اختیار داریم، در رسانه‌های بزرگ به اشتراک می‌گذاریم. بنابراین به روند روز دقت کنید و هشتگ‌های مرتبط با مطالب روز ایجاد کنید. همچنین می‌توانیم مطالب آدم های معروفی را که دنبال کنندگان زیادی دارند، ری توییت کنیم تا بیشتر در معرض دید دنبال کنندگان شان قرار بگیریم.

 فیس بوک

فیس‌بوک یکی از پر نقش‌ترین شبکه های اجتماعی در کسب و کارها می‌باشد. از طریق آن می‌‌توانید به مشتریان بالقوه تان در سراسر جهان متصل شوید. از جنبه تبلیغاتی نیز به آسان‌ترین شکل ممکن، قابل مدیریت است و به شما این امکان را می‌دهد تا به بهترین شکل، هدف گیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *