خرید کادو, طلا و جواهر

بسته بندی طلا و پکیجینگ مجموعه جلوه

مقاله جعبه ها

بسته بندی طلا و پکیجینگ مجموعه جلوه: بسته بندی طلا، انتخاب نوع و جنس انواع جعبه طلا، جواهر، انگشتر، دستبند، سرویس و… جزو اصول زیبایی شناسی کسب‌ و‌کار بوده و  از اهمیت زیادی برخوردار است. آیا تا به حال هنگام خرید طلا به جعبه آن توجه کرده اید؟ جعبه طلا و زیورآلات یکی از مهم ترین مواردی است که در فروش بهتر و بیشتر تأثیر گذار است.

زمانی که نام جعبه طلا به میان می آید، همه ما به فکر یک جعبه بسیار شیک، زیبا، جذاب و مقاوم می افتیم. بدیهی است جعبه طلا باید به گونه‌ای باشد که به خوبی از طلا و زیورآلات محافظت نماید. بسته بندی طلا، جواهرات و زیورآلات که شامل اکسسوری مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه می شوند، تاثیر به سزایی در اقبال مشتریان دارند.

جعبه طلا و جواهرات می تواند مقوایی، چوبی، فلزی و… باشد. بسته بندی های مقوایی از جمله جعبه های پرکاربردی هستند که بهترین گزینه برای ارائه طلا، جواهرات و زیورآلات محسوب می‌شوند. زیرا قابلیت تحمل وزن طلا و جواهرات را داشته و به لحاظ هزینه نیز برای سفارش دهندگان مقرون به صرفه می باشد. بدیهی است تمامی بسته بندی های طلا در مجموعه طلاجواهری جلوه ویژه جواهرات و با کیفیتی خاص طراحی و سفارش شده اند. ذکر این موضوع ضروری است هزینه تمامی پکیچ و بسته بندی در شرکت بنیان آفرینان جلوه بر عهده مجموعه بوده و جزء هزینه های تمام شده طلا محسوب نمی شود.

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… علاوه بر اینکه بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب و خرید طلا ارائه می نماید. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، بهترین مشاوره لازم و رایگان را برای مناسب ترین خرید از نظر سود، اجرت، سرمایه گذاری و… به شما همراه عزیز ارائه می دهد.

همراهان عزیز جواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا با مناسب ترین قیمت، فروش طلا با بالاترین قیمت، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید سرویس طلا، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، خرید سکه و فروش سکه با مناسب ترین قیمت در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید. در مقاله حاضر اطلاعات کافی در خصوص فاکتور، مشخصات فاکتور، اهمیت فاکتور، موارد مندرج در فاکتور و …به همراهان عزیز ارائه می نمائیم.

اهمیت طراحی جعبه طلا و جواهرات

جعبه طلا، جعبه جواهر، جعبه انگشتر و دیگر زیورآلات و اکسسوری به اشکال و جنس های مختلفی طراحی می شوند. محال است کسی در زمینه طلا و جواهر کار کند و نسبت به کیفیت طراحی و چاپ جعبه  طلا و جواهرات بی‌تفاوت باشد. قراردادن طلا و جواهر در جعبه و بسته‌بندی از چند منظر مهم است. خیلی از تولیدکنندگان تصور می‌کنند که چون طلا و جواهر خود ارزش بالایی دارد، نیازی به قراردادن در جعبه ندارد. این تفکری بسیار اشتباه است؛ چرا‌که کالا خود می‌تواند هویتی مستقل ایجاد کند. شما به‌عنوان یک تولیدکننده و یا فروشنده وقتی برای محصولات خود جعبه مناسبی درنظر می‌گیرید با این کار انگیزه و کشش خریداران و مشتریان را به‎سمت کالا و خرید آن تحریک خواهید کرد.

موضوع دیگر امکان کادو‌ دادن محصول به‌واسطه جعبه طلا و جواهرات است. از آن‌جایی‌که طلا و جواهرات به‌وفور جهت هدیه و کادو‌دادن به دیگران مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است برای این نوع از کالا‌ها جعبه‌هایی شیک با طرح و رنگ‌های خاص درنظر گرفته شود. به‌کمک جعبه ارزش کادوی خود را نزد فرد بالا خواهید برد و در‌واقع به وی نشان می‌دهید که چقدر برای شما با ارزش و مهم است. فرقی ندارد جعبه شما مقوایی باشد یا چوبی، مهم ظاهر زیبا و منحصر‌به‌فرد آن است. امروزه طراحی و بسته بندی فراتر از هدف مرسوم خود یعنی حفاظت ساده از محصول، به نقش بازاریابی کلیدی در توسعه جذابیت، ارائه اطلاعات محصول و ایجاد تصویر و آگاهی از برند تبدیل شده است.

مواد و متریال مورد استفاده در تهیه جعبه طلا و جواهری

با توجه با اینکه طلا دارای ارزش بالایی است، شایسته نیست برای آن از جعبه‌ای ساده و معمولی استفاده شود. جعبه‌های مورد استفاده برای طلا و جواهرات باید مثل خود محصول به گونه‌ای خاص، گیرا و چشم‌نواز باشد تا سبب ایجاد شور‌ و شوق در هر مشتری گردد. فروشندگان طلا و جواهر با خرید جعبه طلا و جواهرات مقوایی این زیبایی را به محصول خود عرضه می‌کنند. جهت ایجاد جذابیت و گیرایی هر چه بهتر جعبه طلا و جواهرات می‌توان از طرح و رنگ‌های متنوع استفاده کرد تا موجب جلب توجه بیشتری شود. نکته دیگر که حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد، حفظ جذابیت جعبه‌های طلا و جواهر است. در کنار استفاده از مواد و متریال باکیفیت ضروری است به ظاهر و زیبایی آن توجه ویژه‌ای داشت.

مقاله جعبه ها

ابعاد جعبه طلا و جواهرات

معمولا طلا و جواهرات در مدل‌ و اندازه‌های گوناگونی تولید می‌شوند. بنابراین طراحی و تولید جعبه‌های طلا و جواهرات استاندارد و متناسب با مدل های مختلف اعم از گردنی، سرویس، دستبند، انگشتر، گوشواره، پابند، النگو و… بسیار مهم هستند.

ویژگی و خصوصیت جعبه طلا و جواهر

جعبه طلا و جواهر بایستی به‌گونه‌ای طراحی شود که بتواند نظر مشتری را به سمت و سوی خرید محصول جلب کند. برخوردار‌بودن از کیفیتی قابل قبول و ظاهری جذاب و گیرا از جمله مواردی هستند که بیشترین تاثیر را بر این انگیزه و جلب توجه مخاطب دارند. چاپ جعبه طلا و جواهری باید به‌گونه‌ای باشد که مشتری در اولین نگاه با آن ارتباط بگیرد. از این‌رو بهتر است بیشترین توجه خود را روی این موارد متمرکز کرد. جنسی که در ساخت این قبیل از جعبه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بایستی استحکام قابل توجهی داشته باشد تا مشتری بتواند سال‌های زیادی از آن جهت نگه‌داری از طلا و جواهر بهره ببرد.

سخن پایانی

بسته بندی هدیه طلا و جواهرات با دیگر انواع بسته بندی تفاوت عمده دارد. مهم ترین ملاک در تولید این محصول امنیت محصول داخل آن و زیبایی ظاهری آن است. از دیگر اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. همراهان و مشتریان عزیز جلوه با همین مشاوره ها می توانند بصورت ماهانه و سالانه مبالغی از سرمایه ریالی خود را به طلا تبدیل کنند.

از جمله مزیت‌های پس انداز در زمینه طلا نبود محدودیت زمانی است. در واقع در هر زمان می توان اقدام به خرید طلا یا فروش طلا کرد. ضروری است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمود. موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر است. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بعنوان یکی از معتبرترین برندهای فعال در صنعت طلاسازی و طلافروشی، بهترین پیشنهاد ممکن را برای خرید طلا و حداکثر سازی سود ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *