خرید طلا, طلا و جواهر

بهترین خریدار طلا با بالاترین قیمت روز

بهترین خریدار طلا
بهترین خریدار طلا با بالاترین قیمت روز

خرید طلا می تواند علاوه بر زیبایی و جذابیت یک سرمایه گذاری اطمینان بخش به شمار آید. طلا به دلیل ارزش ذاتی آن به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری مطمئن بشمار می آید. تشخیص نوع طلا و دریافت مشاوره از متخصصین امر برای خرید طلا و سرمایه گذاری طلا از اهمیت زیادی برخوردار است.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا کم اجرت و طلا بدون اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن نمایند. در مقاله حاضر اطلاعات کافی در خصوص خرید طلا، بهترین زمان خرید طلا، مناسبترین زمان فروش طلا، بالاترین قیمت طلا، تعویض طلا با مناسب ترین قیمت، فروش طلا در کمترین زمان، بهترین خریدار طلا، منصف ترین خریدار طلا، خرید آنلاین طلا و سرمایه گذاری طلا از طریق خرید طلا به همراهان عزیز ارائه خواهد شد.

اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت و خرید طلای بدون اجرت، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) این افتخار را دارد که بهترین خریدار طلا شما با بالاترین قیمت روز می باشد.

بهترین خریدار طلا

خرید طلا و فروش طلا در جواهری جلوه:

مجموعه جواهری جلوه، همواره در صدد است محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مخاطبان خود ارائه نماید. کلیه محصولات جواهری جلوه به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف نسبت به سایرین از قیمت مناسبی برخوردار هستند. بدون شک اگر به قوانین و شرایط بازار و نحوه خرید طلا و فروش طلا تسلط داشته باشید متحمل ضرر و زیان نخواهید شد. اعتماد و اطمینان به محل خرید طلا(گالری، کارگاه، بنکداری و…)موضوع حائز اهمیت دیگری است که خریدار طلا بایستی بدان توجه کافی داشته باشد. بایستی همواره بخاطر داشته باشید در زمان خریدطلا، فروش طلا، خریدسکه، فروش سکه و خرید و فروش سایر مصنوعات مرتبط با طلا و همچنین خرید جواهرات مورد علاقه خود به مغازه ها و فروشگاه های معتبر طلا که مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر دارند، مراجعه نمائید.

خرید طلا بعنوان پشتوانه مالی:

در چند سال اخیر کمتر کسی هست که از اهمیت خرید طلا و نگهداری طلا به عنوان یک پشتوانه و سرمایه مطلع نباشد.  اما همواره این سؤال که چه زمانی بهترین فرصت برای خرید طلا یا فروش طلا است؟ بهترین و منصف ترین خریدار طلا و فروشنده طلا کیست؟ برای مردم و علاقمندان به بازار طلا مطرح بوده است. همیشه باید این مورد را در نظر داشته باشید حفظ طلا با ارزش ترین کار ممکن محسوب می گردد. به عبارت دیگر همانقدر که خرید طلا مهم است، باید در فروش طلا هم دقت به خرج داد وگرنه سرمایه خود را به راحتی از دست می‌دهید. موضوعی که رئیس اتحادیه طلا و جواهر همواره بر نحوه خرید طلا و جواهر تاکید کرده است و آن حفاظت از طلا و اطلاع از قیمت لحظه ای طلا است. بدیهی است خرید طلا و فروش طلا در گالری های دارای مجوز کسب وکار از اتحادیه طلا و جواهر داشتن مجوزها و نشان های اعتماد می تواند اطمینان بخش باشد.

حفاظت از طلا یک گام مهم و اساسی:

رشد روز افزون قیمت طلا در داخل کشور و حتی بازارهای جهانی بیانگر نگهداری طلا است. خرید طلا و فروش طلا در توالی زمانی مختلف می تواند زیان ده باشد. مگر اینکه به نوسانات قیمت طلا مسلط باشید و در این کار حرفه‌ای باشید. عموماً پیش بینی بالا و پایین رفتن قیمت طلا بسیار کار دشوار و پیچیده‌ای است. در بیشتر موارد افرادی که در این زمینه حرفه‌ای نیستند پس از یک مدت خرید طلا و فروش طلا متوجه می‌شوند که ضرر کرده‌اند. ذکر این نکته ضروری است به محض اینکه نسبت به فروش طلای خود اقدام کردید، باید به گونه‌ای آن را سرمایه‌گذاری کنید.

یعنی اگر پول نقد را در دستان خود نگه دارید مسلماً تجربه خوبی از فروش طلا نخواهید داشت. بعضی از افراد به محض اینکه قیمت طلا افزایش می‌یابد به فکر اندوخته طلای خود می‌افتند و به سرعت آن را به پول نقد تبدیل می‌کنند.  توجیه این افراد این است که باز هم می‌توانند در فرصت مناسبی خرید طلا داشته باشند. اما یقیناً اگر نتوانند با پول نقدی که دارند سرمایه‌گذاری مناسبی انجام دهند، فرصت مناسبی برای جایگزینی و خرید طلا نخواهند داشت و از قافله خرید طلا و فروش طلا جا می‌مانند. همیشه خریدارانی هستند که طلا را با پایین‌ترین قیمت از شما خریداری می‌کنند. این افراد معمولاً با عناوینی هم‌چون “پولمون نقده” یا “قیمت طلا همین الان داره پایین میاد” یا  “اگه بری و برگردی دیگه قیمت خرید طلا این نیست” سعی دارند شما را فریب دهند.

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) با ارائه خدمات رایگان مشاوره خرید و سرمایه گذاری طلا توسط کارشناسان حرفه ای و بصورت شفاف پاسخگوی همراهان عزیز خود بوده و  طلای شما را با بهترین شرایط و بالاترین قیمت روز خریداری می نماید.

بهترین خریدار طلا

ضرورت اطلاع از قیمت لحظه‌ای طلا  برای فروش مناسب

شما به راحتی با یک جستجو در گوگل، سایت‌هایی را می‌یابید که قیمت لحظه‌ای طلا را ارائه می‌کنند. برخی از آن‌ها معروف‌تر هستند و برخی دیگر خیر. حتما از مرجعی قیمت طلا را بگیرید که قابل اطمینان باشد. این موضوع در زمان‌هایی که رشد یا افت شدید قیمت طلا هست، بیشتر اهمیت دارد. شما به راحتی با مراجعه به سایت جواهری جلوه می‌توانید در لحظه و بصورت شفاف از قیمت لحظه‌ای خرید طلا و فروش طلا با خبر شوید. بدون شک اخذ اطلاعات قیمت از چند سایت و مرجع هم بهتر است. به قول قدیمی ها کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. حالا دیگه قیمت دستتان هست. کافی است حد وسط قیمت‌هایی که دارید را در نظر بگیرید. حالا که قیمت طلا را مطلع شدید باید از خریداران طلا قیمت بگیرید.

استعلام قیمت خرید طلا از چند گالری مختلف

حتما از چندین فرد مطلع و گالری قیمت بگیرید. بدون شک در شهرهای کوچک هم این تعداد طلافروشی هست. قیمت گرفتن مهم‌ترین بخش فروش طلاست. قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. وقتی که برای گرفتن قیمت طلا به بازار می‌روید حتما اختلافی بین قیمت خرید طلا و قیمت طلای خام هست که البته بسیار ناچیز است و کمتر از ۵ درصد قیمت طلای خام است. پس اگر این اختلاف بیشتر بود حتما به قیمت‎گذاری خریدار شک کنید و از خریدار دیگری قیمت بگیرید.

توجه کنید با توجه به اینکه قیمت طلا ثابت نیست سریعتر این کار را انجام دهید. وقتی نوسانات قیمت طلا شدیدتر است یا به اصطلاح، بازار طلا داغ است، احتمال دارد در کمتر از چند دقیقه قیمت‌های مختلفی بگیرید. در این شرایط بهتر است، سریع‌تر عمل کنید تا بتوانید قیمت‌های خریداران طلا را به درستی مقایسه کنید. خریدار برتر که بهترین قیمت را به شما می‌دهد، همان خریداری است که با کمترین اختلاف با قیمت طلای خام به شما قیمت داده است.

برای خرید طلا بهتر است از طلای خام و قیمت روز آن مطلع باشید

طلای خام، به طلایی گفته می شود که خام بوده و شکل خاصی ندارد. تمام مصنوعات طلا مثل انواع انگشترطلا، سینه‌ریزطلا، پابندطلا، سرویس طلا و غیره با شکل‌دهی و پرداخت طلای خام انجام می‌پذیرد. جالب است بدانید با توجه به اینکه طلای خام بسیار سست است، فلزات دیگری را با آن ترکیب می‌کنند تا به محکمی طلایی که در دستان شماست برسد. به این صورت به نسبت میزان ترکیب شدن این فلزات با طلای خالص، انواع عیارهای مختلف مانند طلای ۱۸ عیار، بوجود می‌آید.

قیمت طلای خام با طلای ساخته شده متفاوت است. این تفاوت خودش را هم در خرید طلا و هم هنگام فروش طلا نشان می دهد. زمانی که شما برای خریدطلا به یک مغازه طلافروشی می‌روید، فروشنده به شما قیمت فروش طلا را می‌دهد. این قیمت به مراتب بالاتر از قیمت طلای خام است. چراکه اجرت ساخت و هزینه عملیاتی برای ساخت طلا، مالیات بر ارزش افزوده و سود فروشندگی روی قیمت طلای خام حساب می‌شود. اما زمانی که شما برای فروش طلای خودتان به مغازه طلافروشی می‌روید، فروشنده به شما قیمت خرید طلا را می‌دهد که همیشه اندکی پایین‌تر از قیمت طلای خام است. این هم به خاطر هزینه عملیاتی است که باید روی طلای شما انجام شود تا دوباره آب شود و به طلای خام تبدیل شود. نکته جالب این است که در مرحله آب کردن طلای دست دوم، طلای بدون اجرت و تبدیل آن به طلای خام همیشه درصدی از وزن طلا کم می‌شود.

بهترین خریدار طلا

با دقت وزن کنید

اگر طلای شما فاکتور دارد، حتما وزنی که خریدارطلا اعلام می‌کند را با وزن روی فاکتور مقایسه کنید. این دو عدد نباید بیش از ۱۰۰ صوت اختلاف داشته باشند. به مرور زمان وقتی از طلا استفاده می‌کنید احتمال دارد به خاطر استفاده مکرر و خط و خشی که روی آن می‌افتد در طول سالیان از وزن آن کم شود. البته این مقدار خیلی خیلی ناچیز و در حد چند صوت است. اگر این اختلاف وزن بیشتر از ۱۰۰ صوت بود، حتماً اول خودتان وزن را روی ترازو ببینید و علت این اختلاف را از خریدار سوال کنید. اگر به نتیجه نرسیدید به یک طلافروشی دیگر بروید و وزن کنید.

قیمت طلا را محاسبه کنید

هرچقدر محاسبه قیمت خرید طلا پیچیده است، محاسبه قیمت فروش طلا آسان است. پس خودتان دست به کار شوید. قیمت فروش طلا برابر است با ضرب قیمت گرم طلا ۱۸ عیار در وزن طلای شما. این نکته مهم است که قیمت خرید طلا معمولا حداکثر تا ۵ درصد از قیمت روز طلای خام پایین‌تر است. اگر اختلاف بیشتر بود می‌توانید خریدار بهتری پیدا کنید. پس عجله نکنید و به مغازه بعدی بروید. حالا که نحوه فروش طلا را متوجه شدید، یک نکته مهم باقی می‌ماند که همان فوت کوزه‌گری است! اصلا کی طلا را بفروشیم!

مقایسه قیمت خریدطلا و فروش طلا

بسیاری از افراد به دنبال سود سرمایه‌گذاری در بازار طلا هستند. اگر می‌خواهید در این راه سود کب کنید حتما بعد از تمام این مراحل یک سؤال ساده را از خود بپرسید: آیا من سود کرده‌ام؟ خیلی از افراد بدون اینکه قیمت خرید طلا و فروش طلای خود را مقایسه کنند، اقدام به فروش طلا می‌کنند که کاملا نادرست است. بهترین راه برای فروش سودآور مقایسه قیمت فروش طلا و خرید طلا است. برای این کار کافی است در یک دفترچه قیمت خرید طلای خود را یادداشت کنید. هر زمانی که قصد فروش طلای خود را داشتید، بعد از اینکه از قیمت دقیق بازار مطلع شدید، آن را با قیمتی که طلا را خریداری کردید، مقایسه کنید. اگر قیمت فعلی طلا بالاتر از قیمت خریدشماست، اقدام به فروش طلا کنید. در غیر این صورت تنها صبر کنید. مطمئناً در آینده نه چندان دور فرصت فروش طلای خود را با قیمت بالاتری پیدا خواهید کرد. پس تا آن موقع دست نگه دارید.

چه روزی طلا را بفروشیم؟

معمولا شنبه‌ها و یکشنبه‌ها به علت تعطیلی بازار جهانی قیمت طلا پایین‌تر است. پس سعی کنید در این روزها فروش طلا انجام ندهید. نکته مهم بعدی تبدیل سرمایه است. مثلا شما در حال خرید یک زمین، ملک مسکونی و خودرو هستید. از دو هفته قبل، قیمت طلا را بررسی کنید و هر زمان احساس کردید به اوج خود رسیده سریعاً بفروشید. معمولا طلا در دو هفته خیلی تغییر قابل ملاحظه نمی‌کند. پس سعی نکنید فروش طلا را به روزهای آخر بیاندازید. به عبارت دیگر سعی کنید فروش طلای خود را با یک زمانبندی درست انجام دهید تا ضرر نکنید. البته باز هم همه‌چیز به شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و بازار جهانی بستگی دارد. پس با دید باز، زمان و روز فروش طلای خود را انتخاب کنید.

بهترین خریدار طلا

سخن پایانی:

شرکت بنیان آفرینان جلوه(جواهری جلوه) به اتکای بیش از ۱۰ سال تجربه حرفه‌ای در زمینه خریدطلا و فروش طلا و جواهرات فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. فروش طلا و جواهرات بصورت خرد و عمده، فروش طلای کم اجرت، فروش طلای بدون اجرت، فروش طلای اقساطی، خرید طلا و جواهرات بصورت خرد و دست دوم، تامین و فروش سکه بصورت تکی و پک صدتایی تنها بخشی از زمینه های کاری شرکت بنیان آفرینان جلوه  محسوب می گردد. جواهری جلوه مفتخر است با ارائه کالکشن های مختلف مردانه، زنانه، کودک و همچنین محصولات متنوعی از جمله انواع پلاک اسم طلا، حلقه ازدواج طلا، انگشتر طلا، گردنبند طلا، مدال طلا، سینه‌ریزطلا، سرویس طلا، النگوی طلا، دستبند طلا، زنجیر طلا، گوشواره طلا، پابند طلا، پلاک طلا، نیم ست طلا، آویز ساعت طلاو … خدمات متفاوت و متمایزی را به همراهان وفادار خود ارائه نماید.

در مقاله حاضر سعی کردیم راهکارها فروش طلا با بالاترین قیمت ممکن را ارائه نمائیم. اولین گام در فروش طلا یافتن قیمت لحظه‌ای طلا است. برای این کار کافی است از چندین سایت اینترنتی یا فضای مجازی و یا از چندین مغازه طلافروشی در سطح شهر خودتان استفاده کنید. می‌توانید از میانگین این قیمت‌ها، قیمت فروش طلای خود را بیابید. با مقایسه قیمت طلای خام و پیشنهادی که خریداران طلا به شما می‌دهند، بهترین خریدار طلا را پیدا کنید. برای این کار قیمت فروش طلا را با قیمت خرید طلا مقایسه کنید. اگر با توجه به قیمت روز طلای خام، در بازه سودآوری نیستید، چند روزی صبر کنید. حتما با چند روزی تاخیر طلای خود را با سود بیشتر می فروشید. لازم به ذکر است شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین خریدار طلا شما با بالاترین قیمت روز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *