طلا و جواهر, نگهداری طلا

راه های درآوردن حلقه تنگ از انگشت

انگشتر طلا

راه های درآوردن حلقه تنگ از انگشت: برای در آوردن حلقه گیر کرده در انگشت راه های مختلفی وجود دارد. ابتدا به آرامی دو انگشت شست و اشاره دست دیگر خود را به دور حلقه گیر کرده در انگشت قرار دهید. سپس به آرامی حلقه را با چرخاندن به عقب و جلو ببرید.

مقدمه

این کار را طوری باید انجام دهید که همزمان با چرخاندن حلقه، آن را با فشار به جلو هدایت کنید. مطمئن شوید که فشار زیادی را بر روی عقب و جلو کردن به انگشتر وارد نکنید زیرا این حالت باعث می‌شود که انگشت شما ورم کند.

همیشه سعی کنید انگشت حلقه را کمی خم کنید زیرا این کار باعث کاهش برآمدگی پوست روی انگشت می‌شود و بنابراین باعث می‌شود که غضروف‌های انگشت کمی کوچکتر شود. در مقاله حاضر سعی داریم راه های مختلف و نحوه درآوردن حلقه تنگ از انگشت ارائه و سوال های مختلف مرتبط با این موضوع را پاسخ و اطلاعات مفید برای همراهان عزیز جلوه به اشتراک بگذاریم.

اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه و فروش سکه، سرمایه گذاری در زمینه طلا در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. همچنین برای خرید طلا با قیمت مناسب بایستی به دنبال گالری هایی باشید که از چرخه کامل تولید تا توزیع و فروش طلا برخوردار هستند. شما با هر بودجه و پولی می توانید هم طلا خرید کنید و یا متناسب با بودجه خود سفارش طلا بدهید.

همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا با اجرت، خرید طلا کم اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات مجموعه جواهری جلوه و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) با مدیریت سرکار خانم آل محمد این افتخار را دارد که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

دستتان را بالای سرتان بگیرید تا ورم دستتان بخوابد

قرار دادن دست‌ها در بالای سر می‌تواند به کاهش تورم انگشتان شما کمک کند، که این امر باعث می‌شود تلاش برای برداشتن حلقه بسیار آسان‌تر شود. بالا نگه داشتن دست به تخلیه خون از بافت‌ها کمک می‌کند و تورم را پایین می‌آورد. در کل مراحل درآوردن انگشتر دست خود را پایین نیاورید، در غیر این صورت مجبورید کار را با دست ورم کرده ادامه دهید. دست را بلند نگه دارید تا بتوانید انگشتر طلا را از دست خود خارج کنید. این روش در ترکیب با روش های دیگر نیز عالی است. البته این روش به اندازه آب یخ سریع و مؤثر نیست؛ اما در شرایطی که دسترسی به آب سرد برایتان مقدور نیست، کمک کننده است.

بچرخانید و بکشید

انگشتر را بچرخانید و بکشید. مانند یک حرکت رقص به نظر می رسد! اما این در واقع یک ترفند عالی برای برداشتن حلقه ای است که گیر کرده است اما خیلی سفت نیست. حلقه را بین انگشت شست و اشاره خود بگیرید، سپس در حالی که انگشت خود را به سمت بالا می کشید، آن را بچرخانید. ادامه دهید تا زمانی که بتوانید حلقه را کاملاً بچرخانید. مراقب باشید که خیلی محکم نکشید، زیرا این کار باعث می شود انگشت شما بیشتر متورم شود.

آب یخ

یکی از سریع‌ترین و بهترین روش‌ها برای کاهش ورم دست استفاده از آب و یخ است. پوست شما وقتی گرم است منبسط می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد وقتی سرد می‌شود کوچک می‌شود. این توضیح می دهد که چرا حلقه های شما در تابستان در مقایسه با زمستان تنگ تر هستند. پس آب سرد برای نجات است! دستی که حلقه را حمل می کند را در یک کاسه آب سرد قرار دهید. برای اینکار ۲ الی ۳ دقیقه دستی که انگشتر تنگ در آن است را در آب و یخ قرار دهید، سپس حلقه را با دقت بچرخانید تا بیرون بیاید.

روان کننده ها، چرب کننده‌های طبیعی یا ژل روان‌کننده

از ساده‌ترین و دردسترس‌ترین روش‌ها این است که از هر ماده‌ای که موجب سُر شدن انگشت و انگشتر می‌شود، استفاده کنید. این می تواند صابون معمولی، وازلین، کره، روغن زیتون، مایع ظرف شویی، روغن مایع، کرم چرب کننده، مرطوب کننده پوست و شامپو باشد. آرام این کار را انجام دهید چون سرعت بیش از حد در این کار، باعث تورم بیشتر می‌شود. حواستان باشد که در طی این فرآیند، ممکن است لازم باشد انگشت خود را چندین بار با یخ سرد کنید.

رشته نخ

  از یک روبان کادوی باریک یا نخ دندان پهن کمک بگیرید. یک سر روبان یا نخ دندان را از زیر انگشتر انگشت ورم کرده رد کنید. در صورت نیاز برای این کار از خلال دندان استفاده کنید. سپس در حالی که انتهای نخ را محکم نگه داشته‌اید، نخ را سفت و محکم دور انگشتتان بپیچید. سر آزاد را برای اطمینان گره بزنید یا از کسی کمک بخواهید تا آن را برایتان نگه دارد. انتهای نخ را با دست دیگر بگیرید و آرام انگشتر را به جلو بکشید. یک روش دیگر این است که مقدار نخ را محکم اطراف انگشتر بخصوص قسمت استخوانی بندانگشت بپیچید، بعد روی نخ را با وازلین یا هر کرم چرب کننده دیگر چرب کنید و انگشتر را آرام بیرون بیاورید.

انگشتر طلا
مرور برخی سوالات متداول در خصوص مشکلات انگشتر دست و ارائه پاسخ:

هنگامی که بازوی خود را بالا می‌برید، تمام مایعات اضافی و آب به پایین بدن و به دور از اتصالات انگشت حرکت می‌کنند. این امر باعث می‌شود تا انگشتانتان باریک‌تر شده و در نتیجه راحت تر می‌توانید حلقه را در آورید.

  • آیا طلا فروش می تواند حلقه را برش دهد؟

بله، یک طلا فروش می‌تواند یک حلقه را قطع کند زیرا ابزارهای مناسبی برای برش حلقه در اختیار دارد و بدون آسیب رساندن به انگشت قادر به درآوردن حلقه خواهد بود.

  • برش حلقه به چه علت استفاده می‌شود؟

هنگامی که نمی توان حلقه را به دلیل تورم یا آسیب دیدگی از دست خارج کرد از برش حلقه استفاده می‌شود. برش حلقه به سرعت بخشی از حلقه را قطع می‌کند بدون این که به پوست و انگشت آسیب برساند.

  • آیا پزشک می‌تواند حلقه را در آورد؟

بله، پزشک می‌تواند حلقه را از انگشت شما در بیاورد.

  • حلقه باید چقدر تنگ باشد؟

هنگام دست کردن یک حلقه باید در انگشت احساس راحتی کنید و بهترین جا در انگشت جایی است که انگشتر به راحتی بچرخد. اگر حلقه در اطراف انگشت به راحتی نلغزد، خیلی کوچک است و اگر با سهولت به جلو و عقب بلغزد، خیلی بزرگ است.

  • چگونه می‌توان التهاب و ورم انگشت را کاهش داد؟

تورم منظم و مداوم باید توسط پزشک بررسی شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ دلیل پزشکی وجود ندارد. بسیاری از مسائل پزشکی می‌تواند باعث تورم شود. برای کاهش تورم موقت از کمپرس یخ استفاده کنید و آن را بر روی ناحیه آسیب دیده به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اعمال کنید.

انگشتر طلا
سخن پایانی

در مقاله حاضر سعی کردیم اطلاعات مفید و مختصر برای درآوردن حلقه گیر کرده در انگشت ارائه دهیم. مجموعه طلاجواهری جلوه سعی دارد در کنار ارائه کالا و خدمات، اطلاعات مرتبط با حوزه طلا، نحوه استفاده، نگهداری طلا، نحوه خرید طلا، چگونگی سرمایه گذاری در حوزه طلا و… در قالب تولید محتوا، تهیه کلیپ، تهیه عکس ارائه نماید. همچنین جواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. از دیگر اهداف و برنامه های مجموعه طلاجواهری جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد.

همراهان و مشتریان عزیز جلوه با همین مشاوره ها می توانند بصورت ماهانه و سالانه مبالغی از سرمایه ریالی خود را به طلا تبدیل کنند. از جمله مزیت‌های پس انداز در زمینه طلا نبود محدودیت زمانی است. در واقع در هر زمان می توان اقدام به خرید طلا یا فروش طلا کرد. ضروری است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمود. همراهان عزیز جواهری جلوه می توانند جهت بازدید از محصولات متنوع این مجموعه، به گالری و فروشگاه، سایت اینترنتی و سایر شبکه های اجتماعی این مجموعه مراجعه کرده و زیورآلات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *