خرید طلا, طلا و جواهر

مزیت های وجود کارگاه، گالری و عمده فروشی در هنگام خرید طلا

مزیت داشتن کارگاه و بنکداری

مزیت های وجود کارگاه، گالری و عمده فروشی در هنگام خرید طلا

حتما برای همراهان طلاجواهری جلوه این سوال پیش آمده است چگونه می توان طلایی با قیمت مناسب خریداری کرد؟ چطور می توان با بودجه و پول معین طلای بیشتری خرید نمود؟ چطور می توان طلای خریداری شده را با هدف های مختلف از جمله سرمایه، زیورآلات و… استفاده نمود؟ اصولآ امکان خرید مستقیم از بنکداری و کارگاه تولیدی برای مشتری و مصرف کننده خانگی وجود دارد؟ مزیت شرکت هایی که فقط دارای گالری هستند با آنهایی که همزمان کارگاه تولیدی هم دارند و دارای بنکداری هم هستند، چیست؟ سوال مهم و کلیدی دیگر اینکه آیا مشتری و مصرف کننده نهایی می تواند مستقیم از کارگاه تولیدی و بنکداری طلا خریداری نماید؟

با اندکی صبوری و مطالعه مقاله حاضر که چند دقیقه بیشتر وقت همراهان گرامی را نخواهد گرفت هم پاسخ سوالات خود را دریافت خواهید نمود و هم اطلاعات مفید برای برنامه ریزی و خرید طلا دریافت خواهید نمود.

مزیت داشتن کارگاه و بنکداری

بدون شک برای خرید طلا با قیمت مناسب بایستی به دنبال گالری هایی باشید که از چرخه کامل تولید تا توزیع و فروش طلا برخوردار هستند. این چرخه کامل باعث می شود هزینه و قیمت تمام شده طلا کاهش پیدا کند. شما با هر بودجه و پولی می توانید هم طلا خرید کنید  و یا متناسب با بودجه خود سفارش طلا بدهید. معمولآ چنین فروشگاههایی در قالب شرکت فعالیت می کنند. داشتن شرکت دارای اصولی است باید برای راه اندازی شرکت تمام مجوزهای لازم را دریافت کنند. پس با خرید از مجموعه ای که دارای چرخه کامل است خیالت از نظر قابل اعتماد بودن هم حل می شود. پس شما با مراجعه این نوع از گالری ها از نظر قیمت، عیار، مشاوره و اعتماد برد لازم و کافی بدست آورده اید.

نکته که مهم است اینکه مصرف کننده نهایی امکان خرید مستقیم از کارگاه تولیدی و بنکداری را ندارد زیرا دادن آدرس کارگاه از نظر اتحادیه طلا و جواهر و نهادهای ذیربط از نظر امنیتی ممنوع است و خرید از بنکداری هم در وزن های بالا و به واسطه ویترین دارها و صاحبان فروشگاههای طلا و جواهری صورت می پذیرد. ضمن اینکه بنکداری حق خرده فروشی نیز ندارند.

با توجه به توضیحات بالا سعی ما براین است در مقاله حاضر اطلاعات مفید برای همراهان ارجمند طلا جواهری جلوه در خصوص صنف طلا، بنکداری، کارگاه تولیدی، کیفی، تک فروشی، ویترین داری، ارتباط بخش های مختلف تولید با مصرف، نحوه ارتباط، نقش ارتباطات، اهمیت ارتباط و در نهایت بررسی میزان هر یک از وجوه مختلف و تاثیر آنها در قیمت نهایی کالای مصرف کننده و نقش و جایگاه طلاجواهری جلوه بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا ارائه نمائیم.

اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید طلای بدون اجرت، خرید سکه و فروش سکه، سرمایه گذاری در زمینه طلا در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید. همراهان عزیز جلوه می توانند برای خرید طلا اعم از خرید طلا با اجرت، خرید طلا کم اجرت و طلا بدون اجرت با قیمت مناسب و طرح های ظریف و جذاب، از تمام محصولات شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) و کالکشن مختلف در سایت جلوه دیدن فرمایند. بدیهی است کلیه محصولات جواهری جلوه بصورت خرید حضوری طلا و خرید آنلاین طلا ارائه می شوند.

بنکدار طلا کیست؟رابطه بنکدار با کارگاه تولیدی چیست؟ کیفی چه نقشی ایفا می نماید؟ چه تفاوتی بین خرده فروش، تک فروش، جعبه دار یا ویترین دار وجود دارد؟ آیا بین کارگاه تولیدی، بنکدار، کیفی و مغازه دار رابطه وجود دارد؟ آیا مشتری نهایی می توان از بنکدار و کارگاه تولیدی طلا خریداری کند؟

مزیت داشتن کارگاه و بنکداری

بنکدار، کسی است که محصول را به صورت عمده از تولیدکننده خریداری و سپس به خرده‌فروشان می‌فروشد. عمده فروش طلا، یک واسطه مهم در بازار طلا محسوب می‌شود. همچنین بنکدار کمک می‌کند تا  بازار بهتر چرخیده و قیمت تمام‌شده طلا برای مصرف‌کنندگان کمتر شود. بنکدار، باید به خوبی با بازار و افراد فعال در آن آشنا باشد تا نبض بازار را در دست بگیرد. کاهش قمیت و  آگاهی به بازار مهمترین نقش بنکداری بشمار می آید. بنکداری به نوعی حلقه واسط بین کارگاههای تولید و توزیع کننده های خرد و فروشگاههای طلا با مصرف کننده های نهایی است. موضوعی که خیلی اهمیت دارد اینکه مصرف کننده نهایی نمی تواند بصورت مستقیم از بنکداری طلا خرید نماید.

فروشنده هایی که کار بنکداری را به صورت سیار انجام می دهد، اصطلاحاً کیفی گفته می شوند.‏ کیفی کار ساخته شده را از سازنده و گاهی از بنکدار تهیه و ‏به مغازه دارها و ویترین دارها می فروشد. به طلا فروشی که طلا را بصورت کلی از ‏بنکدار یا کیفی با ‏اجرت های متفاوت خریداری می کند و به مشتریان (مصرف کنندگان) نهایی می فروشند، خرده فروش، تک فروش، جعبه دار یا ویترین دار می گویند. بنابراین مشتری یا مصرف کننده نهایی که از فروشگاه/ گالری/ خرده فروشی دارای چرخه کامل تولید تا فروش نهایی طلا خریداری می کند از سود بیشتری بهره مند خواهدشد.

مثال عینی:

قیمت تمام شده طلا شامل: قیمت طلای خام+ سود فروشنده+ اجرت+ ارزش افزوده(۹ درصد از اجرت و سود) می باشد.

مشتری بایستی برای خرید طلا یک گرم طلا موارد فوق را پرداخت نماید. موضوع کلیدی در میزان و مبلغ اجرت یا دستمزد ساخت طلاست. اینکه طلا مستقیم به دست مشتری برسد یا چند دست(کارگاه تولید، بنکدار، کیفی و ویترین دار) بچرخد بر میزان اجرت تاثیر خواهد گذاشت. میزان اجرت به نوع زیورآلات، طرح دار و ساده بودن، ظریف بودن و… بستگی دارد و می تواند از ۷ تا ۳۰ درصد متغیر باشد. اگر طلای مورد نظر شما با واسطه و با چند دست به دست شما برسد حداکثر اجرت یعنی ۳۰ درصد را پرداخت خواهید نمود اما هر چه واسطه کمتر شود به همان میزان سود بیشتری عاید شما خواهد شد.

برای حراست از دارایی خود بهتر است برای خرید طلا با قیمت مناسب بایستی به دنبال گالری هایی باشید که از چرخه کامل تولید تا توزیع و فروش طلا برخوردار هستند. این چرخه کامل باعث می شود هزینه و قیمت تمام شده طلا کاهش پیدا کند. شما با هر بودجه و پولی می توانید هم طلا خرید کنید  و یا متناسب با بودجه خود سفارش طلا بدهید

چرائی و چگونگی حفظ ارزش پول و نقش شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه) در محقق شدن این موضوع مهم:

مزیت داشتن کارگاه و بنکداری

 هر انسانی به حفظ ارزش پول،  پس انداز و حفاظت از دارایی خود علاقمند است. اینکه پولی که پس انداز می کنیم ارزشمند بوده و قدرت خرید ما را حفظ می نماید، موضوع مهم و کلیدی است. می توان با خرید یک قطعه طلا با هر میزان پول اقدام نمود اما چگونگی و محل خرید اهمیت زیادی در میزان سود شما و میزان ارزش دارایی شما دارد. بدون شک با سرمایه های کوچک نمی توان از هر جایی طلا خرید و شما بایستی به مغازه طلافروشی خرد، گالری و فروشگاه مراجعه نمائید. شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه) شرایط و بستری فراهم نموده است تا خرید شما با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولید و عمده فروشی برابری نماید.

در اینصورت شما با هر خرید سود بیشتری در مقایسه با مغازه تک فروش یا خرده فروشی دریافت خواهید نمود. شرکت بنیان آفرینان جلوه(طلاجواهری جلوه) جزء معدود شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است که با بهره مندی کامل از فرآیند تولید- توزیع – فروش- مشاوره سرمایه گذاری(کارگاه تولیدی، بنکداری و مغازه داری) و به اتکای بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرات مفتخر است حداکثر سازی سود و منافع مشتری را از طریق متناسب سازی قیمت با حذف واسطه ها، تضمین نماید. تنوع بخشی در طرح، رنگ و وزن محصولات جزء رسالت جواهری جلوه است تا شما بدون هیچ محدودیتی، انتخاب آزادانه داشته باشید. طلاجواهری جلوه رمز موفقیت کسب و کاری خود را مرهون شناسایی دقیق نیاز مشتریان و ارتباط مستمر با آنها می داند. فراهم نمودن بسترلازم جهت تامین نیازهای روزمره زندگی و تضمین آینده از طریق ارائه کالا و خدمات برای ما بسیار حیاتی است.

تامین طلا و جواهر از بنکداری و کارگاه تولیدی و فراهم نمودن بستر و فضای آزادی عمل در انتخاب آگاهانه طلا و جواهر، در زمره اهداف ما است. با توجه ممنوعیت خرید مشتری نهایی و خانگی(مصرف کننده نهایی) از بنکداری و کارگاه تولیدی بر اساس قوانین اتحادیه طلا و جواهر، ما برنامه ریزی لازم را انجام دادیم تا با اتخاذ تدابیر لازم، شرایطی فراهم سازیم تا همراهان جلوه علاوه بر سود بیشتر، محصولات و طلای مورد نظر و مطابق خواسته و سلیقه خود را پیدا نمایند.

اهمیت نمادها،  نشان ها، مجوزها و پروانه های کسب و کار:

کسی که به دنبال تأسیس طلافروشی است، باید یک سری مراحل رسمی ‌و قانونی را طی کند. فرد متقاضی باید هویت خود را در مراحل گوناگون تأیید و مدارک مربوط‌ به آن را ارائه دهد. بنابراین انتخاب شغل طلافروشی به صبر و شکیبایی زیادی نیاز دارد.

مزیت داشتن کارگاه و بنکداری

جواهری جلوه براساس آینده نگری و به منظور تسهیل در ارائه خدمات، مجوزهای لازم( اعم  از نماد اعتماد الکترونیکی(اینماد)، نشان ملی ثبت(رسانه های دیجیتال)، نشان عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، نماد اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه، پروانه کسب سازندگی مصنوعات طلا و جواهرات، پروانه کسب خرید و فروش طلا و جواهرات، پروانه کسب سامانه معاملات آنلاین طلای آبشده و مصنوعات طلا، جواهرات و نقره، جواز تاسیس جهت تولید، طراحی و مونتاژ طلا و جواهرات، گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تهران، گواهی ضرب سکه پارسیان، پروانه کسب خرید و فروش سکه، کارت مباشرت سازندگان و فروشندگان طلا و جواهرات، کارت مباشرت کسب وکارهای مجازی) را برای ارائه محصولات متنوع در کارگاه تولیدی، بنکداری و گالری فراهم نموده است.

نقش و اهمیت ارتباط رسته های مختلف تولیدی، بنکداری، فروش و مصرف کننده نهایی در صنف طلا:

همچنین امکان سفارش ساخت برای کالای مورد نظر مصرف کننده محقق گردیده است. بدون اغراق می توان مدعی شد هیچ مغازه و فروشگاهی مدعی پوشش تمامی سلیقه ها نیست اما درصورت داشتن بنکداری و کارگاه تولیدی و راه اندازی بستر آنلاین توسط یک برند چنین ظرفیتی فراهم می گردد.

همچنین امکان به اشتراک گذاری طرحهای مختلف و عکس محصولات بصورت برخط نیز فراهم گردیده است. بدیهی است محقق شدن رویکرد برد- برد در فرآیند تولید تا مصرف واقعی طلا جزء با”شفافیت” ، “مسئولیت پذیری”، “پاسخگویی”  و “اعتماد سازی” محقق نمی گردد. برای همین سرمایه اصلی و اصول بنیادین و اساسی مجموعه جلوه برای این مفاهیم استوار است.

سخن پایانی و رسالت شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) در صنف طلا:

مزیت داشتن کارگاه و بنکداری

در این راستا شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) برآن است ها نقش و جایگاه خود را بعنوان یکی از شرکت های تولیدی، توزیع کننده و فروش نهایی به مصرف کنندگان در صنف طلا، بیش از پیش نمایان سازد.

با اینکه خرید مستقیم برای مصرف کننده نهایی از کارگاه تولیدی و بنکداری مقدور نیست. اما طلاجواهری جلوه شرایط و بستری فراهم نموده است. تا خرید همراهان عزیز با هر میزان، معادل سرمایه با قیمت کارگاه تولید و عمده فروشی یا بنکداری برابری نماید. لازم به ذکر است طلاجواهری جلوه در زمره  شرکت های فعال در حوزه طلا و جواهرات است.

پیشنهاد و توصیه اکید ماست در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، طلای بدون اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. موضوعی که همواره مورد تاکید رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *