خرید طلا, طلا و جواهر

مشخصات و ویژگی انواع سرویس طلا

مشخصات و ویژگی انواع سرویس طلا

مشخصات و ویژگی انواع سرویس طلا: سرویس طلا یکی از انواع ست طلا است که شامل گردنبند، گوشواره، دستبند و انگشتر می شود. سرویس‌ های طلا، کامل‌ترین ست طلا به شمار می‌روند. سرویس‌ های طلا معمولا به عنوان هدیه عروسی از طرف خانواده داماد به عروس تقدیم می‌شود.

علاوه بر این، بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند تا از سرویس‌ های طلا در مجالس گوناگون استفاده کنند. میل به درخشیدن به صورت ذاتی در وجود همه انسان ها وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های خانم ها این است که علاقه بسیار زیادی به زیبایی و درخشیدن دارند. سرویس طلا نقش مهم و بارزی برای تحقق این خواسته زنانه دارد. سرویس طلا، معمولا در بین خریداران طلا جزء محبوب ترین خریدهاست. همراهان عزیز جلوه بایستی برای خرید طلا و سرویس طلا دانش، اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهند. اطلاع از ضمانت سرویس طلا، اصالت سرویس طلا، عیار سرویس طلا، انواع سرویس طلا، داشتن مجوز از اتحادیه طلا و جواهر و متعمد بودن فروشنده، از نکات اساسی بشمار می آیند.

خریدار طلا باید بداند چه زمانی سرویس طلا را خریداری نماید. ضمن اینکه هدف از خرید سرویس طلا نیز مهم است. همچنین همراهان عزیز جلوه می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارند، مدل‌ های مختلف سرویس طلا را انتخاب و خریداری کنند. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد. همراهان عزیز جواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید ست طلا، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلا ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) این افتخار را دارد که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزئی از حراست دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

مشخصات و ویژگی انواع سرویس طلا

معرفی انواع سرویس طلا

یکی از سنت‌های سرزمین کهن و ایرانی ها، خرید سرویس طلا برای عروس است، این امر معمولآ توسط خانواده داماد انجام می‌پذیرد. سرویس طلا، معمولا از گردنبند، گوشواره و دستبند تشکیل می‌شود. این اجزای مختلف، در طرح و مدل، با یکدیگر هارمونی و هماهنگی دارند.  البته بعضی از سرویس های طلا دارای انگشتر نیز هستند. سرویس طلا زرد، سرویس طلا سفید، سرویس طلا رزگلد، سرویس طلا عروس، سرویس طلا نگین دار، سرویس طلا سنگ، سرویس طلا ایرانی، سرویس طلا خارجی و سرویس جواهر از انواع مختلف سرویس‌ طلا محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارید، مدل‌ های مختلف سرویس طلا را انتخاب و خریداری کنید.

امروزه با توجه به افزایش نجومی قیمت طلا، خرید یک سرویس طلا عروس که قطعا وزن سنگینی دارد، برای زوج‌های در آستانه ازدواج به یک دغدغه مهم تبدیل شده است. در این زمینه مجموعه طلاجواهری جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین خرید به شما همراه عزیز ارائه می دهد. همچنین خدمات فروش طلای اقساطی از دیگر برنامه های این مجموعه قرار گرفته است.

سرویس طلا سفید

یکی از زیباترین زیورآلات طلا، طلا به رنگ سفید است. این نوع طلا طرفداران بسیاری دارد. معمولا تازه عروس ها بخاطر درخشش و چشم نواز بودن، این نوع طلا را انتخاب می کنند. طلای سفید استحکام و مقاومت بالایی دارد. این نوع طلا با آلیاژهایی مثل نیکل و پالادیوم ترکیب می شود. برای درخشندگی و جلا بخشیدن به طلای سفید از رادیوم استفاده می شود. جالب اینکه حلقه های برلیان و جواهر که بسیار زیبا و درخشان هستند از طلای سفید ساخته می شود. سرویس طلا سفید تراش خورده ، از جذاب ترین سرویس های طلا هستند که علاوه بر قیمت مناسب، از زیبایی خاص و چشم گیری نیز برخوردارند.

سرویس طلا زرد

این نوع سرویس طلا زیبایی و درخشندگی خاصی دارند. خالص ترین نوع طلا، طلا به رنگ زرد است. این نوع طلا به خاطر خلوص بالایی که دارد نرم و منعطف است. هنگام ساخت طلا از سایر آلیاژها از جمله مس و روی برای سختی و شکل پذیری طلا استفاده می شود. طلا ۲۴ عیار دارای ۹۹٫۹۹ درصد طلای خالص و درصد بسیار ناچیزی از آلیاژهای دیگر است. طلای زرد نسبت به طلای سفید آسیب پذیرتر است.

سرویس طلا رزگلد

این نوع از سرویس طلا نیز آلیاژی است که در عیارهای مختلفی ساخته می شود. رزگلد همان طلای سفید است که مقداری طلا و مس به آن افزوده شده و رنگ آن متمایل به صورتی است. آنچه مهم است اینکه طلا به هر رنگی که باشد ارزشمند است و قیمت آن با توجه به ارزش طلای روز سنجیده می شود.

در زمان خرید سرویس طلا باید به چه نکاتی توجه شود
عیار سرویس طلا مهم است؟

نه تنها حین خرید سرویس طلا بلکه برای خرید هر نوع قطعه طلایی حتما باید به عیار آن توجه کنید. ما معمولا به طلای ۲۴ عیار به عنوان یک طلای تقریبا خالص نگاه می کنیم. هرچه عیار بالاتر باشد سرویس طلا خالص تر و قیمت طلای آن نیز بیشتر می شود. هرچه عیار پایینتر باشد هزینه هم به تبع آن کاهش خواهد یافت. توجه داشته باشید طلایی که خریداری می کنید حتما همان عیاری را داشته باشد که فروشنده به شما می گوید. برای همین موضوع لازم  و ضروری است خرید از طلا فروشی و گالری های دارای مجوز از اتحادیه طلا و جواهر انجام شود تا در صورت لزوم امکان پیگیری داشته باشد. موضوعی که رئیس اتحادیه طلا و جواهر همواره بر آن تاکید می کنند.

نوع رنگ سرویس طلا! آیا رنگ سرویس طلا تعیین کننده است؟

هر سه رنگ در بازار ایران طرفداران زیادی دارند.  اگر توجه کرده باشید چند سالی است که خریداران مخصوصا زوج های جوان تمایل بیشتری به خرید سرویس طلای سفید دارند. این طلا همان رنگ زرد را دارد اما بر اثر برخی واکنش ها تغییر رنگ می دهد و به رنگ سفیدی که در طلافروشی ها می بینید درآمده است. در گذشته تصور براین بود طلا سفید به دلیل نداشتن طلا زرد ارزش ندارد.  حقیقت آن است که تنها تفاوت این نوع طلا با طلای زرد، در رنگ آن است. رنگ طلا در عیار آن تاثیری ندارد. رنگ طلا فقط براساس سلیقه افراد قابل تغییر است. امکان تغییر طلا می تواند حس خوبی برای انتخاب افراد ایجاد نماید. بنابراین افراد می تواند در زمان های مختلف نسبت به تغییر رنگ سرویس طلا اقدام کنند.

راهنمایی از افراد باتجربه در خرید سرویس طلا

معمولا زوج های جوان بیشترین خریداران سرویس طلا هستند. اما جوانان معمولا در خرید سرویس طلای عروس چندان تجربه ای ندارند. شناسایی طلاهای مختلف و تشخیص طلا با کیفیت و مکان خرید طلا بسیار مهم است. اگر خوش شانس باشید و فردی از افراد نزدیک بتواند به شما در این کار کمک کند می توانید یک خرید خوب داشته باشید. مخصوصا اگر این شخص در خرید طلا سابقه داشته باشد و انواع و اقسام جنس های بکار رفته در قطعات طلا را شناسایی کند. مشاورین با تجربه طلاجواهری جلوه قبل از اقدام به خرید، مشاوره لازم و رایگان را برای بهترین انتخاب و مناسب ترین خرید شما همراهان عزیز ارائه می دهند.

مشخصات و ویژگی انواع سرویس طلا

خرید سرویس طلا از فروشندگان قابل اطمینان

اگر خودتان در خرید سرویس طلا تجربه ندارید و یا فردی که در انتخاب به شما کمک کند. خرید از طلافروشی های معتبر که زیر نظر و مورد تایید اتحادیه طلا و جواهر هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر شما یک سرویس طلای عروس از یک طلا فروشی بخرید اما بعدا متوجه شوید سر شما کلاه رفته (مثلا عیار آن کمتر از چیزی باشد که فروشنده به شما گفته) می توانید از طریق اتحادیه طلا و جواهر به راحتی موضوع را پیگیری کنید.

شما سرویس طلا را به همراه فاکتور سرویس به اتحادیه طلا و جواهر می برید. اتحادیه طلا و جواهر کارشناسان مجربی دارد که با دقت طلا را بررسی می کنند. اگر مشکلی متوجه کالا باشد یا ویژگی های سرویس طلا با چیزی که داخل فاکتور نوشته شده همخوانی نداشته باشد، شخص خاطی را احظار و مواخذه می کنند. عین پولی که شما برای خرید سرویس طلا پرداخت کرده اید نیز به شما عودت داده می شود.

سرویس طلای نگین دار یا بدون سنگ؟

سنگ های بکار رفته در قطعات طلا اگرچه اندازه طلا با ارزش نیستند.  اما قیمت بسیار بالایی دارند زیرا هم باکیفیت هستند و هم زیبا. سنگ ها ارزش سرویس را به شدت بالا می برد. زیرا برای اتصال آن ها سخت تلاش شده و روی زیبایی آنها کار شده است. به خاطر قیمت بالا اگر توان بالایی ندارید می توانید نمونه های بدون سنگ را بخرید. اما اگر می توانید هزینه کنید چه بهتر که سرویس هایی با سنگ های قیمتی خریداری نمایید.

سرویس طلا ایرانی یا خارجی؟

قطعات مختلف طلا را هم در داخل ایران می سازند و هم به صورت واردات از کشورهایی دیگری در بازار به فروش می رسانند. شناخته شده ترین کشورها که محصولات طلای آنها وارد بازار ایران می شود عبارتنداز: هند، ایتالیا، تایلند، سوئیس و ترکیه.

از نظر کیفیت، جنس ایرانی بهتر است زیرا عیار طلای بکار رفته در آن استاندارد است. اما سرویس طلای خارجی تنوع بسیار زیادی در مقایسه با نمونه های ایرانی دارد. بنابراین خریداران ایرانی به دلیل تنوع، از محصولات خارجی بیشتر استقبال می کنند. نمونه های خارجی معمولا گرانتر از سرویس های ایرانی هستند.

مشخصات و ویژگی انواع سرویس طلا

رسالت مجموعه طلا جواهری جلوه در صنف طلا:

در محتوای حاضر اطلاعاتی در خصوص انواع سرویس طلا، رنگ های مختلف سرویس طلا، عیار سرویس طلا، مشخصات سرویس طلا و … به همراهان عزیز ارائه گردید. یکی از اهداف و برنامه های مجموعه طلاجواهری جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید.

مجموعه طلاجواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. در صورتی که تمایل به خرید تمام نقدی طلا از جواهری جلوه هستید می توانید از شرایط استثنائی خرید تمام نقدی طلا گالری جلوه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *