خرید طلا, طلا و جواهر

معرفی معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر

اجرت طلا

معرفی معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر: شیک‌پوشان امروزی چه مرد و چه زن نه تنها برای داشتن ظاهری شیک و جذاب، بلکه برای نشان دادن شخصیت منحصر به ‌فرد خود، نگرش به زندگی و اشتیاق خود به استفاده از طلا و جواهرات، از انواع اکسسوری های مورد علاقه خود استفاده می‌کنند.

بدون شک اولین سوالی که به هنگام انتخاب طلا به ذهن خطور می کند این است که از کدام مارک و برند، طلا خریداری کنیم. با توجه به اینکه در طراحی طلا و جواهرات، تفکر، ایده پردازی اولیه و نوآوری نقش کلیدی ایفا می کند، بنابراین افراد با توجه به نوع تفکر، پایگاه اجتماعی، قدرت خرید و … در زمینه برند مورد نظر خود تصمیم می گیرند. هر یک از انواع برندهای معروف طلا و جواهر از ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد خود برخوردار هستند.

به همین دلیل بیشتر برند‌های طلا و جواهرات در جهت نشان دادن شخصیت افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کند، طراحی می‌شوند. برخی از آن‌ها بسیار پیچیده، نفیس، مجلل و گران هستند، درحالی‌که برخی دیگر مینیمال، سبک و حتی برای استفاده روزمره مناسب هستند. در مقاله حاضر تلاش بر این است اطلاعات کافی در خصوص برترین و معروف‌ترین برند‌های طلا و جواهر به همراهان عزیز ارائه نمائیم.

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای انتخاب و خرید طلا ارائه می نماید. کارشناسان شرکت بنیان آفرینان جلوه قبل از اقدام به خرید، بهترین مشاوره لازم و رایگان را برای مناسب ترین خرید از نظر سود، اجرت، سرمایه گذاری و… به شما همراه عزیز ارائه می دهد.

شرکت بنیان آفرینان جلوه این افتخار را دارد که بهترین و مناسب ترین گزینه ها را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

همراهان عزیز طلاجواهری جلوه، اگر قصد خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید نیم ست طلا، تعویض طلا، ورقه های طلای ویژه جلوه، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار آنلاین و حضوری از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

اجرت طلا

هر یک از برندهای معروف طلا و جواهر مفاهیم و ویژگی‌های خاص خود را دارند. طرح برخی از این برند ها، نفیس، زیبا و مجلل و برخی دیگر مینیمال و سبک هستند. به همین دلیل است که می‌توانید تفاوت بین کارتیه و تیفانی را در یک نگاه تشخیص دهید. همه این‌ها به‌خاطر سبک تفکر و ایده‌پردازی طراح طلا و جواهر است و همین تفاوت‌هاست که دنیای طلا و جواهر را متنوع‌تر می‌کند. برندهای طلا و جواهر کارتیه، تیفانی، ون کلیف، پیاژه، بولگاری، شوپارد، می‌کی موتو، بوچرون، هری وینستون، پوملاتو، گوچی، شنل، دی بیرز، دیوید موریس، شومی و گارارد در زمره ۱۶ برند معروف طلا و جواهر لوکس در جهان قلمداد می شوند.

برند طلا و جواهر کارتیه

طراحی و ساخت برند معروف طلا و جواهر کارتیه در پاریس فرانسه، سال ۱۸۴۷ آغاز شد. این برند با طرح فرانسوی، ظاهر و پیامی سلطنتی دارد. شاهزاده ولز زمانی کارتیه را به‌عنوان “جواهرساز پادشاه” تحسین کرد. صد‌ها سال است که کارتیه روابط نزدیکی با خانواده‌های سلطنتی و افراد مشهور در کشور‌های مختلف ایجاد و حفظ کرده است.

از محصولات معروف برند کارتیه می توان به مجموعه ترینیتی و گوشواره فلورا اشاره نمود. مجموعه‌ ترینیتی کارتیه که ترکیبی از پلاتین (دوستی)، طلا (وفاداری) و رزگلد (عشق) است، یکی از معروف‌ترین انگشتر‌های جهان است. کارتیه چه جواهری گران‌قیمت باشد و چه جواهری امروزی، ارزش خود را با مهارت‌های برجسته و سبک منحصربه‌فرد خود منتقل می‌کند.

در واقع گل‌های شکوفه دار همیشه موضوعی برجسته در طراحی گوچی بوده است. این مجموعه شامل حلقه‌ها، آویز‌ها و گوشواره‌هایی است که درخشندگی طلای ۱۸ عیار، لطافت طلای رزگلد و خلوص طلای سفید را با الماس ترکیب می‌کند تا نمایشی دلربا از جواهرات ایجاد کند.

برند طلا و جواهر تیفانی

در سال ۱۸۳۷، Tiffany & Co که به آن “ملکه جواهرات” نیز می‌گویند در نیویورک، ایالات متحده آمریکا متولد شد. نوآوری و طراحی دو سنگ بنای میراث آن است و این برند به لطف مجموعه‌های الماس که مضمون عاشقانه و رؤیا را به نمایش می‌گذارند، نزدیک به دو قرن محبوب بوده است. Tiffany & Co از جواهرات کلاسیک دفاع می‌کند و باعث می‌شود هر قطعه از جواهرات خود جذابیت جاودانه‌ای داشته باشد.

از محصولات معروف برند تیفانی می توان به گردنبند آویز رز، گردنبند تیفانی تی اسمایل و مجموعه لبخند تیفانی اشاره نمود. گردنبند آویز رز تیفانی بسیار معروف و پرطرف‌دار است. این آویز دایره‌ای که با الماس‌های درخشان رنگی طراحی شده است، دارای سنگ اوپال صورتی است، سنگی بسیار جذاب که در طبیعت یافت می‌شود. رنگ صورتی درخشان این سنگ به زیبایی طرح رزگلد ۱۸ عیار درخشان تأکید می‌کند.گردنبند تیفانی تی اسمایل، ساده و ظریف و دارای زیبایی مدرن و درعین‌حال جاودانه است. مجموعه لبخند تیفانی تجسم جهانی‌ترین ژست شادی جهان است.

تولید کننده اصلی
برند طلا و جواهر ون کلیف و آرپلز

Van Cleef & Arpels یک برند لوکس فرانسوی است که در سال ۱۹۰۶ در پاریس تأسیس شد. این برند همیشه به سبک طراحی اصلی خود پایبند بوده و اصرار بر استفاده از جواهرات درخشان با ادغام خلاقیت و شاعرانه دارد. سبک این برند در فضای هنری پاریس غوطه‌ور است و از نزدیک ریتم طبیعت را دنبال می‌کند و زیبایی هارمونی را تفسیر می‌کند. آویز ون کلیف و آرپلز و کارنلین با ظرافت همیشگی خود  در زمره محصولات معروف برند ون کلیف محسوب می شوند.

 برند طلا و جواهر پیاژه

پیاژه در سال ۱۸۷۴ توسط ژرژ ادوارد پیاژه در ۱۹ سالگی تأسیس شد. پیاژه جذابیت زمان را به تصویر می‌کشد و هر قطعه از جواهرات نشان‌دهنده مهارت فوق‌العاده ای است.

برند طلا و جواهر بولگاری

بولگاری یکی از معروف‌ترین برند‌های جواهرات لوکس است. این یک برند جواهرات ایتالیایی است که در سال ۱۸۸۴ تأسیس شد. این شرکت در استفاده از رنگ‌ها به‌عنوان جوهره طراحی جواهرات، استفاده از جواهرات با رنگ‌های مختلف برای ترکیب و تطبیق و استفاده از مواد پایه مناسب برای برجسته کردن رنگ‌های خیره‌کننده این جواهرات منحصر بفرد بوده است. سبک بولگاری جسورانه و منحصربه‌فرد، متمایز و کلاسیک است. ترکیب ویژگی‌های کلاسیک و مدرن جزء ویژگی های خاص این برند بشمار می آید.

برند طلا و جواهر شوپارد(Chopard)

شوپارد، برند معروف طلا و جواهر و همچنین ساعت‌های لوکس سوئیسی است که در سال ۱۸۶۰ توسط لوئیس شوپارد در سوئیس تأسیس شد. این برند به‌خاطر طراحی و داشتن ساعت‌های گران‌قیمت معروف است. سبک و طراحی برند طلا و جواهر شوپارد الهام گرفته از مضامین شعری است که از عشق و عاشقی پیروی می‌کند که علاوه بر سبک هنری که دارد، شیک بودن و پویایی خود را حفظ می‌کند. این برند به‌عنوان شریک رسمی جشنواره فیلم کن، همیشه می‌تواند به افراد مشهور کمک کند تا به ستاره‌ای درخشان روی فرش قرمز تبدیل شوند.

از محصولات معروف برند شوپارد می توان به گردنبند دیامون و انگشتر مکعب یخ اشاره نمود. طراحی گردنبند Happy Diamons جسورانه است و الماس‌های رقصنده نمادین که به‌آرامی بین دو یاقوت کبود در حال چرخش هستند که نمادی از روح آزاد است، نشان‌دهنده بازیگوشی افکار طراح است. انگشتر مکعب یخ Chopard از برند طلا و جواهر شوپارد درخشان برش خورده است و از الماسی که داخل مکعب کار شده نور منعکس می‌شود و ظرافت جالبی را با لبه‌های امروزی که دارد ایجاد می‌کند.

برند طلا و جواهر میکی موتو(Mikimoto)

یکی دیگر از برندهای‌ معروف طلا و جواهر در جهان، برند میکی موتو از کشور ژاپن می‌باشد که در سال ۱۸۹۳ توسط یوکی میکی موتو در ژاپن تأسیس شد. کوکیچی میکی موتو، اولین کسی در جهان بود که با موفقیت مروارید را پرورش داد. این برند طلا و جواهرات پیش‌گام در فرهنگ ساخت زیورآلات مروارید است. این برند معروف طلا و جواهر اولین برند جواهرات با تم مروارید در جهان است و امروزه یکی از برترین برند‌های جواهرات لوکس جهان شناخته شده است.

برند طلا و جواهر بوچرون

بوچرون یک برند جواهرات لوکس از گروه Kering در فرانسه است. این شرکت در سال ۱۸۵۸ تأسیس شد و بسیاری از جواهرات گران‌بها، ساعت‌ها و عطر‌ها را طراحی کرده است. امروزه بوچرون به یک برند معروف طلا و جواهر در سرتاسر جهان تبدیل شده است و بوتیک‌هایی را در اروپا، روسیه، ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و چین راه‌اندازی کرده است. بوچرون همچنین یکی از معدود برند‌های جواهرات در جهان است که هنر عالی و سبک سنتی جواهرات و ساعت را حفظ کرده است.

گردنبند حلقه‌ای مدل بزرگ و کوچک بوچرون بسیار زیبا که شامل سه رنگ طلای رزگلد، سفید و زرد است. این حلقه‌ استوانه‌ای با طراحی خیره‌کننده‌ای که دارد در مرکز آن یک الماس براق می‌درخشد که این آویز گردن را خیره‌کننده‌تر می‌کند. بوچرون در سال ۱۸۷۵ طراحی و عرضه شد. این محصول از برند طلا و جواهر بوچرون نماد دلبستگی و دوست داشتن است که پیامی با مضمون”من به تو فکر می‌کنم”را ارائه می‌دهد.

برند طلا و جواهر هری وینستون

هری وینستون اهل نیویورک است که در سال ۱۸۹۰ برند طلا و جواهر خود را تأسیس کرد. در اوایل سال ۱۹۴۳، هری وینستون اولین جواهرسازی بود که برای حضور در اسکار انتخاب و به‌عنوان جواهرسازی برای ستاره‌ها شناخته شد.

برند طلا و جواهر پوملاتو

پوملاتو یکی از پنج برند معروف طلا و جواهر در جهان است. با ترکیب هنر، نوآوری و بازاریابی، نقش یک روند سازنده در صنعت لوکس را ایفا می‌کند. شعار برند پوملاتو ، “بی نظیر بودن” بوده است. علاوه بر این، طراحی خاصی که دارد به ‌راحتی با لباس‌های رسمی یا غیررسمی قابل‌استفاده و ست کردنشان آسان است. ویژگی‌های دیگر این برند انعطاف‌پذیری، کاربردی و سخاوتمندانه بودن است.

برند طلا و جواهر گوچی

گوچی یکی دیگر از برندهای معروف طلا و جواهر دنیا است. گوچی به‌عنوان یکی از برند‌های لوکس پیشرو در جهان، به دلیل حس شیک‌پوشی و هنر ایتالیایی بی‌نظیر خود در سراسر جهان شناخته شده است. این شرکت در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی در فلورانس تأسیس شد که همیشه مترادف با ترکیبی عالی از تجمل و”خلاقیت ایتالیایی” بوده است. نزدیک به یک قرن، گوچی به‌عنوان یک برند مجلل و پرزرق ‌و برق، نمادی از موقعیت و ثروت و مورد علاقه افراد مشهور و شیک‌پوشان شناخته شده است.

برند طلا و جواهر شنل

شنل یک برند لوکس فرانسوی است که توسط کوکو شنل که در ابتدا با نام Gabrielle Bonheur Chanel شناخته می‌شد، در سال ۱۹۱۰ تأسیس شد. این برند به دلیل سبک زیبا، ساده و نفیس خود مشهور است. در واقع، در دهه ۱۹۴۰ شنل یکی از برند‌هایی بود که با موفقیت لباس زنانه”بیش از حد پیچیده”را به طراحی ساده‌تر و راحت‌تر سوق داد. انگشتر الماس طلای زرد ۱۸ عیار کوکو کراش یکی از معروف‌ترین طراحی‌های برند گوچی است. مجموعه‌های جواهرات شانل سال‌ها نماینده ثابت و کلاسیک این برند بوده است.

ست کردن طلا با استایل
برند طلا و جواهر دی بیرز

دی بیرز بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت استخراج الماس در جهان است که در سال ۱۸۸۸ تأسیس شد. این شرکت معتبرترین مرجع در زمینه الماس در جهان است. دی بیرز علاوه بر استخراج و تولید الماس خام، مسئول طبقه‌بندی، درجه‌بندی، ارزش‌گذاری و فروش اکثر الماس‌ها در سراسر جهان است. یکی از معروف‌ترین محصولات این مجموعه گوشواره نیلوفر آبی است. این محصول نفیس نشان‌دهنده‌ ابدیت، زیبایی و خلوص است. گل‌های زیبای نیلوفر آبی با الماس‌های درخشان جان می‌گیرند.

برند طلا و جواهر دیوید موریس

جواهرات دیوید موریس یکی دیگر از برندهای معروف طلا و جواهر دنیا است که شهرت و پیشینه‌ زیادی دارد. دیوید موریس در سال ۱۹۵۱ در لندن تأسیس شد، با طراحی تاج برای بازیگر نقش اول زن در فیلم‌های جیمز باند، نامی برای خود دست و پا کرد. دیوید موریس به طراحی جواهرات کلاسیک اختصاص دارد و تأکید می‌کند که هر قطعه از جواهرات حتی پس از دویست سال همچنان زیبا خواهد بود.

پروانه‌ها، گل‌ها، میوه‌ها با طراحی و ساختار نفیس، عناصری هستند که اغلب توسط طراحان مورد استفاده قرار می‌گیرند که سرشار از تخیل و خلاقیت است. دیوید موریس برندی است که به عشق و علاقه اهمیت می‌دهد. دستبند  برند طلا و جواهر دیوید موریس که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده، تنها اکسسوری است که باید همیشه در دست داشته باشید. دارای الماس گلابی شکل و در نقش گل می‌توانید بهترین جواهری باشد که می‌توانید خریداری کنید.

برند طلا و جواهر گارارد

گارارد یک برند طلا و جواهر معروف است که توسط یک طراح بریتانیایی در سال ۱۷۳۵ تأسیس شد. این شرکت بار‌ها تاج‌های مختلفی را برای خانواده سلطنتی بریتانیا طراحی کرده است و توسط ملکه ویکتوریا به‌عنوان”جواهرساز تاج”جایزه دریافت کرده است. گارارد دوست دارد از جواهرات گران‌بها و طرح‌های خارق‌العاده برای بیان جایگاه و سلیقه بالای مشتریان خود استفاده کند. گارارد علاوه بر تأیید خانواده سلطنتی بریتانیا، افراد مشهور زیادی را نیز به‌عنوان طرف‌دار جذب کرده است.

کلام آخر

یکی از اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه طلا می باشد. پیشنهاد و توصیه اکید طلاجواهری جلوه همواره براین بوده است در زمان خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، خرید سکه، فروش سکه و سایر مصنوعات مرتبط با طلا از گالری های قابل اعتماد و طلافروشی های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر اقدام نمائید. لازم به ذکر است شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه جواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بهترین پیشنهاد ممکن را برای خرید شما ارائه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *