خرید طلا, خرید کادو

نماد پروانه در زیورآلات طلا به چه معناست؟

نماد پروانه در زیورآلات طلا

نماد پروانه در زیورآلات طلا

در ساخت زیورآلات طلا اشکال خاصی مورد استفاده قرار می گیرند که برخی از آنها سمبل و نشانه از مفهوم خاصی دارند. این نماد برخاسته از اندیشه، فرهنگ، ادیان و… حاکم بر جامع است. مفهوم خاص هر نماد انرژی و احساس متفاوتی دارد؛ که آن را به استفاده کننده منتقل می کند. نماد پروانه در زیورآلات یکی از نماد هاست که به معنای زیبایی و شادی می باشد.

اغلب افراد از زیورآلات با نماد های خاصی استفاده می کنند که معنا آن را نمی دانند. یکی از مورد هایی که به خاطر زیبایی بصری که دارد مورد استفاده قرار می گیرد نماد پروانه در زیور آلات می باشد. طرح پروانه نمادی از شادی، زیبایی، رشد روحی و ذهنی می باشد.

دلیل ارزشمندی سمبل پروانه

نماد پروانه در زیورآلات به معنی آزادی و زیبایی تفسیر می شود. از طرفی دیگر هر یک از ما زمانی که یک پروانه را می بینیم حس مثبت در وجودمان احساس می کنیم. به عبارتی دیگر می توان گفت که کسی وجود ندارد که زیبایی پروانه لذت نبرده باشد.

گردنبد طلا با طرح پروانه

گردنبد طلا با طرح پروانه

در برخی از ادیان پروانه را مربوط به دنیای دیگر می دانند و برای آنها بسیار ارزشمند است. علت این تصور تا حدودی مرتبط به نحوه تولد پروانه می باشد. چرا که پروانه تبدیل شدن به یک موجود زیبا و هزار رنگ سختی های زیادی را متحمل می شود. در فصل پاییز کرم پیله ساز ( کاترپیلار) به شفیره تبدیل می شود و سپس بعد از گذشت ۶ ماه در بهار پروانه متولد می شود.

انتقال حس خوب از سمبل پروانه

شاید بارها حس خوبی را که از این نماد پروانه در زیورآلات میگیرید را احساس کرده باشید. اما به درستی ندادید که این حس دقیق به چه علت است. در این قسمت قصد داریم ضمن آشنا کردن شما با معنا و مفهوم نماد پروانه در زیورآلات، کاربرد های نماد پروانه را به شما نیز معرفی کنیم.

کاربرد تاریخی نماد پروانه

در گذشته، هنگامی که کودکی از دنیا می رفت بر رو سنگ آن یک پروانه کشیده می شود تا شادی و خوشحالی کودک ر در دنیا دیگر به نمایش بگذارند. از طرفی پروانه به دلیل زیبایی و پاکی که دارد نمد یاز کودک نیز به شمار می رود. از یک جهت دیگر کودک و پروانه با هم شباهت دارند. این شباهت این است که هر دو عمر کوتاهی داشته اند.

سرویس طلا مدل پروانه

نیم ست طلا با مدل پروانه

پروانه مدت زیادی را در پیله خود باقی می ماند و بدون خوردن و آشامیدن منتظر می ماند تا به موجودی تبدیل شود که می تواند پرواز کند. به همین خاطر به پروانه سمبل از تعالی روح و جاودانگی می باشد. به همین خاطر پروانه نشانی از رشد روحی و ذهنی می باشد.

کاربرد پروانه در زیورآلات

نماد پروانه در زیورآلات به به این خاطر که از کرم به یک پروانه زیبا تبدیل می شود نماد تغییر نیز می باشد. از طرفی در ادبیات ما داستان های زیادی در ارتباط با شمع پروانه وجود دارد. به همین خاطر پروانه نمادی از سمبل عشق نیز می باشد.

هم اکنون که با معنا و مفهوم واقعی نماد پروانه آشنا شدید بهتر متوجه می شوید که چرا از این نماد انرژی مثبت دریافت می کنید. بنابراین افرادی که رد زندگی به دنبال آزادی و تغییر می باشند میتوانند از این نماد استفاده کنند. اگر میخواهید به کسی که به دنبال تغییر زندگی خود است هدیه ای بدهید، زیورآلات طلا با نماد پروانه گزینه مناسبی می باشد.

نماد پر طرفدار پروانه در جواهرات

خوشبختانه به خاطر طرفداران زیادی که این طرح دارد، انواع متفاوتی از زیورآلات طلا با طرح پروانه ساخته می شوند. شما میتوانید یک ست و یا یک نیم ست از پروانه را با طرح ها مختلفی در بازار پیدا کرده و خریداری کنید. حتی اگر تا کنون تنها یک قطعه از زیورآلات طلا به شکل پروانه دارید؛ می توانید سایر قطعه ها را به طور جداگانه خریداری کنید.

انگشتر های طلا با طرح پروانه یکی از ترندهای پرفروش سال به شما می رود. این انگشتر ها تنوع بسیار بالایی دارند. این انگشترها بسیار مورد توجه و استقبال نوجوانان و خانم های جوان قرار گرفته است. به همین خاطر به شما پیشنهاد می دهیم که اگر به دنبال خرید یک هدیه لوکس و ارزشمند برای افراد می گیرید، بی شک به سراغ این مدل از انگشتر های طلا بروید.

نیم ست پروانه

نیم ست طلا پروانه

سخن پایانی

شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی جواهری جلوه از انواع مدل های زیورآلات بازدید به عمل بیاورید. د راین فروشگاه بسیاری از محصولات با نماد پروانه، سمبل های عشق و… طراحی شده اند. شما میتوانید با هر سبک و سلیقه که دارید نمونه مناسبتان را سفارش داده و ان را در کمترین زمان درب منزلتان تحویل بگیرید.

سوالات متداول درباره خرید نماد پروانه در زیورآلات
  1. چرا برای خرید هدیه زیورآلات با نماد پروانه را باید انتخاب کرد؟
    چون اغلب خانم ها به پروانه علاقه دارند. از طرفی دیگر سمبل پروانه مفهوم شادی، زیبایی دارد که میتواند یک حس بسیار خوب را به استفاده کننده اش منتقل کند.
  2. از مهمترین معنی های نماد پروانه در زیورآلات می توان به چه مواردی اشاره کرد؟
    تغییر، زیبایی، آزادی و جاودانگی از مهمترین معنی های نماد پروانه در زیورآلات طلا به شمار می روند.
  3. رنگ سرویس های طلا پروانه چیست؟
    به طور کلی سرویس های طلا به سه رنگ سفید، زرد و رزگلد تولید می شوند. البته شما میتوانید این سرویس ها را با هر رنگ دلخواهی نیز سفارش بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *