طلا و جواهر, نگهداری طلا

نکاتی در رابطه با ست کردن طلا با استایل

ست کردن طلا با استایل

نکاتی در رابطه با ست کردن طلا با استایل: کلید اصلی در ترکیب و ست کردن طلا و جواهر با یکدیگر خوش ذوق بودن شما است. ست کردن طلا، جواهر و سایر زیورآلات را می توان به آشپزی تشبیه کرد و غذای شما با افزودن ادویه های مختلف و البته متناسب و به اندازه می تواند طعم متفاوتی و جذابی  داشته باشد.

بدون شک طلا و جواهری که استفاده می کنید بایستی با لباس و روپوش شما همخوانی داشته باشد. طلا و جواهری که در اداره یا محل کارتان استفاده می کنید با زیورآلاتی که موقع دیدار با دوستان استفاده می کنید  تفاوت خواهد داشت. طلا و جواهر برای قرن ها یکی از محبوب ترین لوازم جانبی بوده اند و این توانایی را دارند که یک تناسب متوسط را به ظاهری کاملاً خیره کننده تبدیل کنند. حلقه‌های طلا، زنجیر، گردنی، سرویس طلا، نیم ست طلا و گوشواره‌های طلا به زیبایی با طیف وسیعی از لباس‌ها طراحی شده‌اند.

خیلی از ما وقتی لباس دلخواهمان را می پوشیم، نمی دانیم که دقیقاً از چه اکسسوری و طلا و جواهری باید استفاده کنیم تا همه چیز به بهترین شکل با هم ست شوند.  ممکن است تیپ بسیار شیکی هم داشته باشیم اما با انتخاب زیورآلات اشتباه، کل استایل خودمان را خراب کنیم. به همین خاطر برای بسیاری از ما مهم است که حداقل اصول اولیه ست کردن طلا و جواهر با لباس را بدانیم. برای همین موضوع با اهمیت است که در مجموعه طلاجواهری جلوه برآن شدیم تا نکات مهم و ترفندهای ست کردن طلا و جواهر را برای همراهان عزیزمان به اشتراک بگذاریم.

ست کردن طلا بر اساس ظاهر لباس، رنگ لباس، طرح لباس، سادگی زیورآلات، یقه لباس، نگین و ملحقات و نقطه کانونی می توانند از نکات مهم استایل کردن طلا و جواهرات تلقی شوند. خرید طلا بعنوان سرمایه به دلیل نقدشوندگی بالا از یک سو و ایجاد ارزش افزوده در اثر نگهداشت طلا از سوی دیگر و همچنین حفظ ارزش سرمایه در سایه خرید طلا، می تواند یک پشتوانه بسیار ایده آل بشمار آید. همراهان عزیز جلوه، اگر قصد خرید طلا در رنگ های متنوع، حفظ ارزش دارایی از طریق خرید طلا، فروش طلا، خرید طلای کم اجرت، تعویض طلای به رنگ های مختلف، خرید سکه و فروش سکه در مناسبت های مختلف دارید کافی است سری به گالری‌های دارای مجوز کسب و کار از اتحادیه طلا و جواهر بزنید.

ست کردن طلا با استایل

شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) این افتخار را دارد که بهترین و مناسبترین گزینه را پیش روی شما بگذارد تا ضمن لذت بردن از خرید، از حداکثر سود نیز بهره مند شده و خرید انجام شده را جزء حراست از دارایی و حفظ ارزش آن تلقی نمائید.

نکات و ترفندهای مهم ست کردن طلا و جواهر
  • ست کردن طلا و جواهرات با نوع لباس:

ست کردن طلا می تواند با ظاهر لباس، رنگ لباس و یقه لباس انجام شود. اگر زیباترین و به‌روزترین لباس‌ها رو بدون اکسسوری مناسب استفاده کنید، در نهایت استایل ناقصی خواهید داشت. ست کردن طلا و جواهرات با لباس باعث زیباتر دیده شدن ظاهر و استایل شما می‌شود. شما می‌توانید یکدست لباس ساده و مینیمال را تنها با یک گردنبند طلا، به مدلی شیک و جذاب تبدیل کنید. مهمانی‌ها و گردهمایی‌ها، زمان مناسبی برای نشان دادن زیبایی ظاهر و استایل شما می‌باشد.  اگر لباس‌تان ساده است بهتر است از زیورآلات درشت و بزرگ استفاده کنید تا جلوه ظاهر شما را چندین برابر کند. اما اگر لباس‌تان دارای طراحی شلوغ و چشمگیری است، سعی کنید از اکسسوری های کوچک‌تر و ظریف‌تر بهره ببرید.

اگر رنگ لباس شما جیغ و روشن است، از اکسسوری ساده با رنگ‌های مات استفاده کنید تا مانع شلوغی بیش از حد استایل تان شود. نقش مدل یقه در انتخاب زیوری مانند گردنبند طلا بسیار تاثیر گذار است. گردنبند طلا که انتخاب می‌کنید باید حتما متناسب با یقه لباس باشد. هدف از آویزان کردن گردنبند، افزودن بر زیبایی تیپ و لباس است. بنابراین بسیار مهم است گردنبندی انتخاب کنید که در زیر یقه لباس به خوبی دیده شود و با طرح و شکل یقه، هیچ تداخلی نداشته باشد. البته از گردنبند می‌توان برای تغییر خط نگاه دیگران هم بهره گرفت. معمولا لباس‌های یقه هفت بهترین گزینه برای زنجیرهای بدون آویز مانند کارتیر هستند، اما برای یقه دکلته گردنبندهای کوتاه به همراه پلاک یا گردنبند مروارید گزینه مناسبی می‌باشند.

  • انتخاب طلا و جواهرات بر اساس سبک لباس:

طلا و زیورآلاتی که هر فردی دارد شامل گزینه‌های مختلف از دستبند طلا، گردنبند طلا و گوشواره طلا گرفته تا ساعت، انگشتر طلا و دستبند و پابندهای چرمی یا پارچه‌ای است. اینکه شما به خوبی بدانید چه زیورآلاتی دارید و رنگ و جنس و شکل آنها را به درستی به خاطر داشته باشید، به شما کمک می‌کند تا برای استفاده از هر کدام انتخاب درستی داشته باشید. اولین سوالی که هنگام استایل کردن طلا و جواهر با لباس های مختلف، باید از خود بپرسید این است که می خواهید چه تاثیری داشته باشید؟ این به شما کمک می کند تا قطعاتی را انتخاب کنید که برای لباس کار مناسب هستند، و اینکه کدام قطعات طلا به شما کمک می کند تا در مجالس و در جامعه از دیگران متمایز شوید.

یک زنجیر یا گردن‌بند سبک‌تر با یک لباس یا پیراهن، ظاهری عالی برای یک محیط کار است. هنگامی که برای عصر بیرون می روید، گوشواره های حلقه ای و النگوهای طلا راه بسیار خوب و خلاقانه برای تزئین اکسسوری است. مصنوعات طلا و جواهرات در اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و عرض و طول‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و آنچه حائز اهمیت است، اینکه حتما مدل انتخابیِ شما متناسب با تیپ و لباس‌هایتان باشد. بدون شک با شلوار جین و تی‌شرت و صندل مناسب نیست که جواهرات پر نگین و پر زرق و برق استفاده کنید.

ست گردنبند با لباس مجلسی

برای مجالس شبانه و مهمانی های رسمی بهتر است طلا و جواهراتی که سنگ های قیمتی دارند را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. گردنبندهایی که نگین های درخشان، الماس، زمرد یا سنگ های اتمی با کیفیت روی آنها کار شده یا گردنبند مروارید و انواع سینه ریز برای مراسم رسمی، مخصوصاً برای عروسی بسیار مناسب هستند.

لباس اداری و رسمی

برای لباس های رسمی و اداری بهتر است ساده و شیک باشید و از گردنبندهای ساده و ظریف استفاده کنید. انواع گردنبند نمایشی برای محیط های رسمی بسیار مناسب هستند.

ست کردن طلا با استایل

لباس غیررسمی

برای دورهمی با دوستان می توانید از انواع گردنبند طلا با رنگ های شاد استفاده کنید. البته برای تیپ های غیررسمی انواع گردنبندهای زنجیری ظریف و ساده، پلاک های از جنس طلا، گردنبند چوکر و گردنبندهای نمایشی بسیار مناسب هستند. به طور کلی، وقتی لباس ساده می پوشید، سراغ طلاهایی بروید که درخشان و جلوه گر هستند. برعکس، وقتی لباس شلوغ و پر از رنگ و طرح پوشیده اید، طلاهای ساده و تک رنگ را انتخاب کنید.

لباس اسپرت

برای لباس های اسپرت و ورزشی بهتر است از گردنبند طلا استفاده نکنید. اما اگر خیلی اصرار به این کار دارید، بهتر است مدل چوکر چرمی با آویز طلا را انتخاب کنید. همچنین می توانید از زنجیر کارتیه ظریف استفاده کنید.

  • انتخاب طلا و زیورآلات بر اساس موقعیت، مکان و مراسم

طلا و زیور آلات باید متناسب مجلسی باشند که در آن حضور دارید. پیش از انتخاب هر نوع مصنوع طلا باید از خود بپرسید که قرار است طلا را کجا استفاده کنم؟ مهم است که بدانید برای چه موقعیتی و چه مکانی لباس می‌پوشید، همانطورکه برای هر مجلس و هر مهمانی باید استایل و پوشش مناسب آنرا در نظر بگیریم به همان نسبت نیز باید در انتخاب زیورآلات طلا و اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنید، دقت لازم داشته باشید. برای محل کار باید زیورآلات ساده و بدون زرق و برق انتخاب کنید.

طلا و جواهرات ریز و ظریف برای چنین محیط‌های بسیار مناسب هستند. به طور مثال، به جای گوشواره‌های آویز و چلچراغی، بهتر است سراغ گوشواره‌های میخی بروید. به این خاطر که طلا و جواهراتی که در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرند نباید نظر دیگران را به خود جلب کنند. برای دورهمی با دوستان می‌توانید از زیور آلات شاد و رنگی استفاده کنید. اما برای مجالس شبانه و مهمانی‌های رسمی خوب است طلا و جواهراتی که سنگ‌های قیمتی دارند را در اولویت انتخاب‌های خود قرار دهید.

  • هارمونی مناسبی بسازید

اگر جزو افرادی هستید که مایل هستید از انواع طلا و زیورآلات مانند گوشواره طلا، انگشتر، دستبند طلا و… همزمان استفاده نمائید، بهتر است بر اساس استایل و ظاهر خود، یکی از این زیورآلات را به عنوان مرکز اصلی یا نقطه کانونی در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر دوست دارید گوشواره طلای خود را بیشتر به نمایش بگذارید، پیشنهاد می‌کنیم آن‌را بزرگ، رنگی یا طرح‌دار انتخاب کنید و در عوض انگشتر طلا، گردنبند و دیگر زیورآلات را بسیار ساده و ظریف در نظر بگیرید.

ست کردن طلا با استایل

  • جواهرات متناسب با فصل

این فکر که بر اساس فصول مختلف سال طلا و زیورآلات را با استایل خود ست کنیم، ایده بسیار عالی است. فصل تابستان بهترین فصل برای پوشیدن لباس‌های رنگی و گلدار است، برای این سبک پوشش بهتر است از زیورآلات ظریف و ساده استفاده کنید. یک گردنبند زنجیری بسیاز نازک و گوشواره طلا حلقه‌ای کوچک خیلی خوب با لباس‌های گلدار و شلوغ هماهنگ می‌شود. همیشه سعی کنید جواهرات شما طرح و رنگ متضاد با لباستان را داشته باشد، برای لباس با طرح شلوغ، زیورآلات تک رنگ و ظریف و ساده بسیار عالی است و برعکس.

  • ترکیب مدل‌های مختلف طلا و جواهر

از پوشیدن چند مدل طلا به همراه هم نترسید. به راحتی می‌توانید گوشواره طلا با نگین عقیق سبز را با انواع گوشواره حلقه‌ای و نگین دار امتحان کنید. حتی گردنبند طلا چند تکه و انگشتر طلا تک نگین و ساده را می‌توانید با هم استفاده نمائید. گاهی لازم است که حتی الامکان ساده لباس بپوشید و زیورآلات طلای شما تعیین کننده استایل خاص‌تان باشند. در گذشته این سبک پوشش اصلا پسندیده نبود اما امروزه شما می‌توانید سایزها، طرح‌ها، یا بافت‌های متنوع زیورآلات را برای ست کردن در کنار هم قرار دهید.

مثلا دستبند طلا باریک و ظریف را با دستبند چرم و طلا پهن بپوشید، یا گردنبند طلا خود را به صورت کوتاه و بلند استفاده کنید. انتخاب این مدل‌ها و میکس و ست‌کردن آن‌ها به سلیقه شخصی و تیپ شما ارتباط مستقیم دارد. طلای زرد یک ظاهر کلاسیک مطلق است و زمانی که با سایر قطعات رنگی مشابه پوشیده شود عالی عمل می کند. با این حال، اگر می خواهید رنگ دیگری از طلا را در ترکیب قرار دهید، توصیه می کنیم طلای سفید را انتخاب کنید.

  • ست کردن با انواع اکسسوری ها:

گوشواره طلا

گوشواره بهترین راه برای افزودن رنگ نهایی به لباس است. آنها به عنوان یک جواهرات با کلاس و در عین حال معمولی و همچنین یک اکسسوری چشم نواز که می تواند چهره و ویژگی های آن را برجسته کند، به خوبی کار می کنند. در اینجا تعدادی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشواره‌ها و بهترین روش استفاده از آنها را معرفی می‌کنیم.

گوشواره حلقه ای

گوشواره های حلقه ای برای کسانی که فرم صورت بیضی دارند عالی است، به این معنی که می توانید با رنگ های مختلف واقعا خلاق باشید. وقتی به دنبال پوشیدن گوشواره های حلقه ای با سایر جواهرات هستید، نکته کلیدی این است که زیاده روی نکنید. ما یک گردنبند نازک با یک جفت گوشواره حلقه ای کوچک را برای ظاهری شیک و در عین حال شیک توصیه می کنیم.

گوشواره میخی

زیبایی گوشواره های میخی واقعاً تطبیق پذیری آنهاست. از آنجایی که آنها جمع و جور هستند و معمولاً فقط فضای کوچکی را در گوش اشغال می کنند، می توان آنها را با سایر جواهرات کوچک و بزرگ طراحی کرد. برای خانم‌ها، گوشواره‌های میخی انتخاب مناسبی برای روز عروسی هستند که می‌توانند با لباس پوشیده شوند.

گوشواره قطره ای

گوشواره های قطره ای یک انتخاب عالی برای کسانی است که صورت های گردتری دارند، زیرا استایل کشیده می تواند به ایجاد ظاهری بسیار جذاب کمک کند. این نوع گوشواره چه با یک لباس یا یک تی شرت و شلوار جین اکسسوری مناسبی برای پوشیدن در تمام طول سال هستند.

  • اصول ست کردن گوشواره طلا بر اساس مدل موها

ست کردن طلا با استایل

بلندی موها: قد موها تعیین کننده این است که شما چه مدل گوشواره ای را برای خود خریداری کنید. هر مدل گوشواره طلا از بلند، آویز یا منگوله دار گرفته تا حلقه ریز و میخی با موهای کوتاه تناسب دارد. اما برای موهای بلند بهتر است سراغ گوشواره های بزرگ تر و بلندتر بروید. گوشواره های آبشاری، منگوله دار یا آویز برای موهای بلند گزینه های مناسب تری هستند.

رنگ موها: مهم است که رنگ گوشواره را بر اساس رنگ موهای خود انتخاب کنید تا استایل نهایی شما شیک و جذاب دیده شود. خانم هایی که موهای بلوند دارند بهتر است سراغ گوشواره های رنگی بروند و کمتر از رنگ سفید استفاده کنند. افرادی که موهای تیره دارند بهتر است از گوشواره طلایی و موقرمزها از گوشواره طلا با رنگ سفید استفاده کنند.

مدل موها: گوشواره های بلند آبشاری برای موهای باز و بلند مناسب است. برای مدل موی شینیون شده بهتر است از گوشواره های ریز بلند و ظریف استفاده شود. با مدل موی دم اسبی بهتر است از گوشواره های اشک یا لوستری استفاده کنید. یا اگر موهایتان را یک طرفه مدل داده اید، از گوشواره های نامتقارن استفاده کنید.

سخن پایانی

مجموعه طلاجواهری جلوه فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا همراهان جلوه با هر قدرت خریدی و با هر میزان سرمایه و پس‌اندازی بتوانند نسبت به پس انداز و حفاظت از دارایی ها از طریق خرید طلا اقدام نمایند. ارائه خدمات پس از فروش و آبکاری طلا و خدمات تغییر رنگ طلا بر اساس سفارش و علایق همراهان جلوه در زمره خدمات شرکت بینان آفرینان جلوه محسوب می شود. از دیگر اهداف و برنامه های گروه جلوه ارائه خدمات مشاوره در زمینه نوع و نحوه پس انداز در زمینه طلا می باشد. همراهان و مشتریان عزیز جلوه با همین مشاوره ها می توانند بصورت ماهانه و سالانه مبالغی از سرمایه ریالی خود را به طلا تبدیل کنند. از جمله مزیت‌های پس انداز در زمینه طلا نبود محدودیت زمانی است.

در واقع در هر زمان می توان به خرید طلا اقدام کرد. شرکت بنیان آفرینان جلوه(مجموعه طلاجواهری جلوه) به دلیل برخورداری از فرآیند کامل تولید تا مصرف و داشتن همزمان گالری، کارگاه، بنکداری و… بعنوان یکی از معتبرترین برندهای فعال در صنعت طلاسازی و طلافروشی، بهترین پیشنهاد ممکن را برای خرید طلا و حداکثر سازی سود ارائه می نماید. همراهان عزیز جواهری جلوه می توانند جهت بازدید از محصولات متنوع این مجموعه، به گالری و فروشگاه، سایت اینترنتی و سایر شبکه های اجتماعی این مجموعه مراجعه کرده و زیورآلات مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *